Leuker dan strafballen/penalties idd.quote:
Mexicanobakker-humor.quote:
Was ook wel een beetje een 'we hebben de VAR nog'-call.quote:Op donderdag 10 juni 2021 21:43 schreef Szura het volgende:
Zelf twijfelen en falen en dan janken om de video.
Ze hebben alles al Oranje versierd in de straat tegenover hier.quote:
De Jumbo heeft er naar eigen zeggen zelfs een commercial voor gemaaktquote:Op donderdag 10 juni 2021 21:45 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ze hebben alles al Oranje versierd in de straat tegenover hier.
Shootouts hebben wel iets bijzonders.quote:Op donderdag 10 juni 2021 21:44 schreef Max23 het volgende:
Sow Koekoek
Als dit zo gaat in de olympische finale komen er heel wat hartverzakkingen trouwens
Zoiets als de afgelopen WK finale dusquote:Op donderdag 10 juni 2021 21:44 schreef Max23 het volgende:
Sow Koekoek
Als dit zo gaat in de olympische finale komen er heel wat hartverzakkingen trouwens
Vrouwen kunnen niet sporten.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 12:42 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Vanmiddag de "vrouwen".
Dagjesvolked.
Die controleren door wie een doelpunt is gemaakt.quote:
quote:Op donderdag 10 juni 2021 21:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
WIJ hebben gewonnen van de Belgen
Kapelle?quote:Op vrijdag 11 juni 2021 16:24 schreef VoMy het volgende:
Op het middenveld van Nederland loopt een blondine die bij gerichte druk telkens de bal verliest. Ik denk dat het dezelfde is, ze lijken allemaal op elkaar.
Beetje vertrouwen hebben. Ze zijn wakker geschud, hopelijk.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 16:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit gaat nog mis en dat zou volledig verdiend zijn.
Tis gewoon zo'n dag van 'het loopt niet', kan een keer gebeuren. Gewoon accepteren en proberen er toch doorheen te spelen en de linies gesloten houden.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 16:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Beetje vertrouwen hebben. Ze zijn wakker geschud, hopelijk.
Zeker, als het goed is op NPO1. In ieder geval onlinequote:Op zaterdag 12 juni 2021 10:58 schreef Rewimo het volgende:
Finale heren is om 12.30, maar ik kan niet vinden of de NOS het uitzendt?
Ze zouden alles uitzenden van de NL-teams, dus kan me niet voorstellen van niet.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 10:58 schreef Rewimo het volgende:
Finale heren is om 12.30, maar ik kan niet vinden of de NOS het uitzendt?
Maar gezien de tijd had ik al een vermoeden dat de hockeyfinale daar ook in zou kunnen zittenquote:NOS Het EK in 2'21
NPO 1
SPORTPROGRAMMA
NPO 1 STRAKS 12:05 - 14:30
Een kort overzicht van de stand op het EK voetbal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |