Woekerplant, schep, Hortensia's, zak grond te weining, zon.dagquote:
Hier ook genoeg zonnetje gehadquote:Op zondag 30 mei 2021 16:26 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Gister en vanochtend gedaan. Vanmiddag lekker chillen
Pics?quote:Op zondag 30 mei 2021 16:05 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Woekerplant, schep, Hortensia's, zak grond te weining, zon.dag
Stronk. Moe.quote:Op zondag 30 mei 2021 16:05 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Woekerplant, schep, Hortensia's, zak grond te weining, zon.dag
Met de bovenburen. Misschien helpt dat.quote:
Huh hoe dan?quote:Op zondag 30 mei 2021 19:33 schreef babylon het volgende:
[..]
Ik weet nog niet welke, maar wel op 12-6
Nee, twee. Staat bij Pfizer of Moderna.quote:Op zondag 30 mei 2021 20:13 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Huh hoe dan?
Normaal staat het erbij.
Heb je maar 1 afspraak? Dan heb je denk ik janssen hoor, want anders plan je meteen 2 data.
Ah ok! Jammer, maar boeiend want: prik!!quote:Op zondag 30 mei 2021 20:14 schreef babylon het volgende:
[..]
Nee, twee. Staat bij Pfizer of Moderna.
Moderna wordt maar op paar specifieke locaties toegediend, als het die niet is dan is het Pfizer.quote:Op zondag 30 mei 2021 20:14 schreef babylon het volgende:
[..]
Nee, twee. Staat bij Pfizer of Moderna.
Kijk, jij weet meerquote:Op zondag 30 mei 2021 20:20 schreef Q. het volgende:
[..]
Moderna wordt maar op paar specifieke locaties toegediend, als het die niet is dan is het Pfizer.
Ik heb Moderna gekregenquote:Op zondag 30 mei 2021 20:20 schreef Q. het volgende:
[..]
Moderna wordt maar op paar specifieke locaties toegediend, als het die niet is dan is het Pfizer.
Ik krijg Janssen. Lekker in één keer er vanaf.quote:
Geluksvogel!!quote:Op maandag 31 mei 2021 07:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik krijg Janssen. Lekker in één keer er vanaf.
Oh lekker.quote:Op maandag 31 mei 2021 07:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ouwe lulquote:Op maandag 31 mei 2021 07:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Maar dat ben je toch ook?quote:Op maandag 31 mei 2021 08:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Iedereen hier al aan de prikIk voel me weer even heel jong
Ik nog niet hoor, al hoop ik dat ik eind deze week kan inplannen.quote:Op maandag 31 mei 2021 08:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Iedereen hier al aan de prikIk voel me weer even heel jong
Ik voel me meestal juist heel oud, maar ik moet dan gewoon wat vaker hier posten begrijp ikquote:
Ja, de tijd dat er jeugd op fok zat is wel een beetje voorbijquote:Op maandag 31 mei 2021 08:20 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik voel me meestal juist heel oud, maar ik moet dan gewoon wat vaker hier posten begrijp ik
Ik ben dus blijkbaar de jeugdquote:Op maandag 31 mei 2021 08:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ja, de tijd dat er jeugd op fok zat is wel een beetje voorbij
Lekker hoor! SUP-en deden ze bij ons op het meer voor het huis ook gisteren. Mijn vriend kende het nog niet. Hij noemde het surfen voor mensen die nog ergens een peddel hadden liggenquote:Op maandag 31 mei 2021 08:23 schreef babylon het volgende:
[..]
Ja! Sauna, kamperen, wandelen, SUP-en. Heurlijk.
Jij?
samequote:Op maandag 31 mei 2021 08:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik nog niet hoor, al hoop ik dat ik eind deze week kan inplannen.
En kerel hoop ik morgen.quote:
Dat zag ik gisteren een meid van een jaar of 15 doen. Erg stoer! Maar die wist echt niet hoe snel ze er weer uit moest klimmen.quote:Op maandag 31 mei 2021 08:26 schreef gianni61 het volgende:
Met mijn gevoel voor evenwicht ga ik suppen niet proberen. Kan beter direct in het water springen
Pehehehe, die was vast meteen klaar met d'r verfrissende duik.quote:Op maandag 31 mei 2021 08:29 schreef babylon het volgende:
[..]
Dat zag ik gisteren een meid van een jaar of 15 doen. Erg stoer! Maar die wist echt niet hoe snel ze er weer uit moest klimmen.
Mensen die denken dat het water even snel opwarmt als de luchtquote:Op maandag 31 mei 2021 08:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Pehehehe, die was vast meteen klaar met d'r verfrissende duik.
Ja zit alle nieuwssites te F5-enquote:Op maandag 31 mei 2021 08:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En kerel hoop ik morgen.De jouwe met een beetje mazzel vandaag toch?
Thanks!quote:Op maandag 31 mei 2021 08:37 schreef babylon het volgende:
[..]
https://twitter.com/locuta volgen. Die weet het al dagen als eerste
Ik gisteren om 10:32. Alleen had dat eerder gekund als ik de koekjes eerder had weggegooid. Echt een brakke kutsite.quote:Op maandag 31 mei 2021 08:38 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Thanks!![]()
Nja niet dat het veel uitmaakt, tot nu toe kan je de afspraak dan pas vanaf een uur of 10/11 plannen ofzo.
Maar toch
Eerst maakte het me niet heel veel uit, maar nu het dichterbij komt en ze ook steeds meer praten over toegangstesten en dat soort onzin volg ik het wel een stuk beter en wil ik zo snel mogelijk aan de spuitquote:Op maandag 31 mei 2021 08:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik heb echt geen idee wanneer ik aan de beurt zou zijn
Ik hoop gewoon dat ze twee jaren per dag opengooien, dan kan ik vrijdag.quote:Op maandag 31 mei 2021 08:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik heb echt geen idee wanneer ik aan de beurt zou zijn
Thuis drugsquote:Op maandag 31 mei 2021 08:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Eerst maakte het me niet heel veel uit, maar nu het dichterbij komt en ze ook steeds meer praten over toegangstesten en dat soort onzin volg ik het wel een stuk beter en wil ik zo snel mogelijk aan de spuit
Oh ja dat had ik al ergens gelezen ja, koekjes weg of icognito vensterquote:Op maandag 31 mei 2021 08:39 schreef babylon het volgende:
[..]
Ik gisteren om 10:32. Alleen had dat eerder gekund als ik de koekjes eerder had weggegooid. Echt een brakke kutsite.
Ik ook! en precies dan heb ik sportles om die tijdquote:Op maandag 31 mei 2021 08:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik hoop gewoon dat ze twee jaren per dag opengooien, dan kan ik vrijdag.
Ik wil gewoon die Moderna of Pfizer drugs, de rest boeit me niet zo veel meerquote:Op maandag 31 mei 2021 08:40 schreef babylon het volgende:
[..]
Thuis drugs
Maar ja, feest drugslijkt mij ook wel weer wat.
Mwah, niet perse toch? Meer hoe de verdeling op dit moment is?quote:Op maandag 31 mei 2021 08:41 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Oh ja dat had ik al ergens gelezen ja, koekjes weg of icognito venster
Wel jammer, die persoon die je net doorgeeft zegt alleen janssen voor oude mensen!
Geen idee, maakt ook niet uit. Als ik maar een prik hebquote:Op maandag 31 mei 2021 08:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mwah, niet perse toch? Meer hoe de verdeling op dit moment is?
Al verwacht ik "gewoon" Pfizer gezien locatie en hoeveelheid vaccins.
Da's geen F&F topic, da's R&P.quote:Op maandag 31 mei 2021 08:40 schreef babylon het volgende:
F&F / Beestjes onder mijn huid.
Een topic dat ik dus echt niet ga aanklikken!
In één keer klaar staat me op zich wel aan, maar ik vind alles wel best inderdaad.quote:Op maandag 31 mei 2021 08:44 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Geen idee, maakt ook niet uit. Als ik maar een prik heb
'76 krijgt het ook. Ze doseren het.quote:Op maandag 31 mei 2021 08:41 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Oh ja dat had ik al ergens gelezen ja, koekjes weg of icognito venster
Wel jammer, die persoon die je net doorgeeft zegt alleen janssen voor oude mensen!
Die zijn toch ook oud?quote:Op maandag 31 mei 2021 08:45 schreef babylon het volgende:
[..]
'76 krijgt het ook. Ze doseren het.
Incognito op de telefoon zorgt er wel voor dat je de digid app niet kunt gebruiken, dus die inloggen met sms.
Aha goede tip!quote:Op maandag 31 mei 2021 08:45 schreef babylon het volgende:
[..]
'76 krijgt het ook. Ze doseren het.
Incognito op de telefoon zorgt er wel voor dat je de digid app niet kunt gebruiken, dus die inloggen met sms.
Ja, dat denk ik ook.quote:Op maandag 31 mei 2021 08:48 schreef babylon het volgende:
[..]
Ja, dat wel, maar de kans is dus dat bijvoorbeeld '82 ook Janssen krijgt.
True truequote:Op maandag 31 mei 2021 08:53 schreef TaMieke het volgende:
![]()
Na twee weken weer werken is toch een beetje jammer.
Afgelopen weekend naar Kijkduin geweest. Verder in Utrecht geweest, Eindhoven, Heusden, Markelo, Apeldoorn.quote:
Ja, nou, ik ga 'm zoals ik er nu in sta niet nemen, maar toch benieuwd wanneer mijn leeftijdsgenoten aan de beurt zijn. Als ik niet zwanger was had het van mij ook eerder gister dan vandaag mogen zijnquote:Op maandag 31 mei 2021 08:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Eerst maakte het me niet heel veel uit, maar nu het dichterbij komt en ze ook steeds meer praten over toegangstesten en dat soort onzin volg ik het wel een stuk beter en wil ik zo snel mogelijk aan de spuit
Maar ook veel bezoekjes klinkt hetquote:Op maandag 31 mei 2021 08:58 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Afgelopen weekend naar Kijkduin geweest. Verder in Utrecht geweest, Eindhoven, Heusden, Markelo, Apeldoorn.
Veel auto gereden vooral
Ik ben niet zwanger, dus ik heb nu een afspraak want ik ben wel kei oud.quote:Op maandag 31 mei 2021 09:06 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, nou, ik ga 'm zoals ik er nu in sta niet nemen, maar toch benieuwd wanneer mijn leeftijdsgenoten aan de beurt zijn. Als ik niet zwanger was had het van mij ook eerder gister dan vandaag mogen zijn
Je kan nu.nl je een alert laten geven.quote:
Wat? Onze jonge blom van de sc is oud?quote:Op maandag 31 mei 2021 09:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben niet zwanger, dus ik heb nu een afspraak want ik ben wel kei oud.
quote:Op maandag 31 mei 2021 09:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
quote:Op maandag 31 mei 2021 09:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat moet dat moetquote:Op maandag 31 mei 2021 09:23 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Jazeker. Was leuk, soms beetje druk
Werken valt weer beetje tegen.
Niet! Je bent jong en vitaal!quote:Op maandag 31 mei 2021 09:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat is er in Godsnaam in Markelo te doen (anders dan vaccinatie halen)quote:Op maandag 31 mei 2021 08:58 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Afgelopen weekend naar Kijkduin geweest. Verder in Utrecht geweest, Eindhoven, Heusden, Markelo, Apeldoorn.
Veel auto gereden vooral
Vriendin woont daar.quote:Op maandag 31 mei 2021 09:56 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Wat is er in Godsnaam in Markelo te doen (anders dan vaccinatie halen)
Wacht wat?! Ben jij zwanger?!quote:Op maandag 31 mei 2021 09:06 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, nou, ik ga 'm zoals ik er nu in sta niet nemen, maar toch benieuwd wanneer mijn leeftijdsgenoten aan de beurt zijn. Als ik niet zwanger was had het van mij ook eerder gister dan vandaag mogen zijn
Best veel hoor. Hele mooie natuur.quote:Op maandag 31 mei 2021 09:56 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Wat is er in Godsnaam in Markelo te doen (anders dan vaccinatie halen)
Ben jij ook zwanger?quote:Op maandag 31 mei 2021 10:25 schreef STING het volgende:
Hup hup, kondig die geboortejaren voor vandaag eens aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |