SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vorige winnaars:
2020: Daniel Felipe Martínez
2019: Jakob Fuglsang
2018: Geraint Thomas
2017: Jakob Fuglsang
2016: Chris Froome
2015: Chris Froome
2014: Andrew Talansky
2013: Chris Froome
2012: Bradley Wiggins
2011: Bradley Wiggins
Favorieten volgens WielerFlits
**** Geraint Thomas
*** Miguel Ángel López, Richie Porte
** David Gaudu, Wilco Kelderman, Nairo Quintana
* Guillaume Martin, Jonas Vingegaard, Brandon McNulty, Tao Geoghegan Hart
[ Bericht 53% gewijzigd door Pino112 op 30-05-2021 12:54:10 ]
De nieuwe Steven is uit. Steven Caruso.quote:Kruijswijk wil pieken in Tour
Want een jaar nadat hij de Tour noodgedwongen thuis op tv bekeek, wil hij er nu gaan pieken. "En dat is iets wat ik heel goed kan, pieken voor één speciale wedstrijd."
"Primoz Roglic zal in de Tour onze nummer één zijn, maar ik wil daar ook presteren. Het is alleen maar goed voor de ploeg als we meerdere troeven hebben in de strijd tegen Tadej Pogacar en het blok van INEOS."
Voor wie rijden ze dan?quote:Op zondag 30 mei 2021 15:36 schreef Koffieplanter het volgende:
Mes moest eerder lossen dan Kevin van Melsen en Benjamin Perry.
Toch niet zijn probleem dat een of andere debiel zoveel geld voor hem neerlegtquote:Op zondag 30 mei 2021 16:31 schreef Koffieplanter het volgende:
Froome zou opgepakt moeten worden voor diefstal.
Ja. Maakt tot op heden zijn talent niet echt waar bij de profs.quote:
Ik doelde op Wuyts & co, maar misschien kijk je deze op mute.quote:Op zondag 30 mei 2021 16:35 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ja. Maakt tot op heden zijn talent niet echt waar bij de profs.
Zit te zappen tussen Dauphine en Giro, dus kan af en toe wat opmerkingen van Michel en José gemist hebben. Maar ze kennen Groves dus niet?quote:Op zondag 30 mei 2021 16:37 schreef showtimer het volgende:
[..]
Ik doelde op Wuyts & co, maar misschien kijk je deze op mute.
De keuze viel op Peak!quote:Op zondag 30 mei 2021 16:38 schreef TheArt het volgende:
[..]
Zit te zappen tussen Dauphine en Giro, dus kan af en toe wat opmerkingen van Michel en José gemist hebben. Maar ze kennen Groves dus niet?
Dilemma voor @Mani89?quote:Op zondag 30 mei 2021 16:44 schreef wimderon het volgende:
[..]
Is een mogelijk klassement van Teuns en Sjek het nou waard?
Sonny boven. Fuck deze van los woestijnzand aan elkaar hangende schijtploeg.quote:
Dit kan trouwens écht niet. Weet Steven dat hij al een paar jaar een figurant is?quote:Op zondag 30 mei 2021 15:19 schreef wimderon het volgende:
[..]
De nieuwe Steven is uit. Steven Caruso.
Teuns heeft wel meegereden onderwegquote:Op zondag 30 mei 2021 16:44 schreef wimderon het volgende:
[..]
Is een mogelijk klassement van Teuns en Sjek het nou waard?
https://streamable.com/38yvnwquote:Op zondag 30 mei 2021 16:58 schreef Columbiafan het volgende:
Hoezo zat Brenner niet in deze grote groep?
Bij Michel thuis op bezoek, dat mocht ook wel een keer na die eindeloze promotie.quote:
Je hoeft al die Australianen ook niet te kennen. Als hij maar van Plapp heeft gehoord.quote:
Wij feliciteren zijn grote vriend Denk.quote:
Wel het risico dat hij hierdoor niet in de eerste groep gaat eindigen.quote:
José is ook al streng.quote:Op maandag 31 mei 2021 15:44 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wel het risico dat hij hierdoor niet in de eerste groep gaat eindigen.
Net als Sepp Kuss, dat is vaak ook alles of niks.quote:Op maandag 31 mei 2021 15:49 schreef Marcoss het volgende:
Vingegaard ook al gelost, bijzondere vormcurve heeft die toch
Was gisteren ook al.quote:Op maandag 31 mei 2021 15:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
GPS is wel heel slecht vandaag. Gaat zo en nu dan opeens met tiental(len) seconden omlaag
Bystrom is niet zo verrassend meer.quote:Op maandag 31 mei 2021 15:55 schreef TheArt het volgende:
Wat een vage etappe man. Er worden renners in het peloton gelost die hier een klassement zouden kunnen rijden, terwijl Colbrelli, Chevalier, Vermaerke, Ries, Bystrom en Sean Bennett nog mee zijn.
Jup, gelost en daarna ingehaald door peloton en afgestapt.quote:Op maandag 31 mei 2021 15:57 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Als ik het goed begrijp is dat altijd wisselvallige Rob Power vandaag in de aanval gegaan en inmiddels afgestapt? Wat een enigma.
Pablo Lastrasquote:Op maandag 31 mei 2021 16:07 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Wie zit er hier achter het stuur bij Movistar?
Aan de tactiek te zien Arri.
Kan dat ook valpartijen veroorzaken?quote:Op maandag 31 mei 2021 16:07 schreef Slobeend het volgende:
Toch rijdt Colbrelli wel erg goed sinds een paar maanden. Caruso ook. Bahrein aan de ketonen!
Jeetje, dat staat er inderdaad.quote:Op maandag 31 mei 2021 16:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Pablo Lastras
én Jose Luis Arrieta
De brievenbus bij Jumbo begint zich langzaamaan te vullen?quote:Op maandag 31 mei 2021 16:40 schreef Szura het volgende:
Vingegaard kennelijk vandaag weer gelost, gisteren kwam hij nog terug maar vandaag 9 minuten aan de broek
Ik heb een genottelijk FCPL teamquote:Op maandag 31 mei 2021 15:57 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Als ik het goed begrijp is dat altijd wisselvallige Rob Power vandaag in de aanval gegaan en inmiddels afgestapt? Wat een enigma.
quote:Op maandag 31 mei 2021 16:40 schreef Szura het volgende:
Vingegaard kennelijk vandaag weer gelost, gisteren kwam hij nog terug maar vandaag 9 minuten aan de broek
Ik vermoed dat hij een Grabovskytje heeft gedaan.quote:Op maandag 31 mei 2021 17:30 schreef Koffieplanter het volgende:
Garrison lijkt me de eerste renner ooit die door de bonus alleen maar slechter is gaan fietsen. Headcases als De Gendt daargelaten. Een tijdrijder die niet kan tijdrijden, fenomeen.
Grom.quote:Op maandag 31 mei 2021 19:32 schreef TheArt het volgende:
Barguil is schijnbaar ziekjes sinds gisteren en moest daardoor vroeg lossen vandaag.
Die wordt te oud voor zo'n dingen.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 15:42 schreef showtimer het volgende:
Wat zegt José toch allemaal? Martin die gaat meesprinten?
Ik wil de oude Froome nog eens zienquote:Op dinsdag 1 juni 2021 15:44 schreef Koffieplanter het volgende:
Stelling: Froome zou niet geselecteerd moeten worden voor de Tour.
Ik zag hem gisteren tussen de pakweg 6 hoogste genoteerde renners staan op BWin met 34.00quote:Op dinsdag 1 juni 2021 15:44 schreef Koffieplanter het volgende:
Laten we een trein voor Greipel selecteren?quote:Op dinsdag 1 juni 2021 15:44 schreef Koffieplanter het volgende:
Dan moet je naar Youtube.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 15:45 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik wil de oude Froome nog eens zien
Je hebt er wel eens gewaagderen uitgegooid.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 15:44 schreef Koffieplanter het volgende:
Neilands als kopman, met ondersteuning van Woods, Denjel, Vanmarcke, Hugo, Wurtz, Goldstein en Impij. Daarmee kun je een gooi doen naar eindwinst.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 15:45 schreef showtimer het volgende:
[..]
Laten we een trein voor Greipel selecteren?
quote:Op dinsdag 1 juni 2021 15:50 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wat is het profiel? sprint bergop?
Lekkerquote:Op dinsdag 1 juni 2021 15:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Laatste meters 6%
Wat ben je aan het doen?quote:Op dinsdag 1 juni 2021 15:58 schreef capuchon_jongen het volgende:
Stuyven , de Milaan Sanremo winnaar, derde.
Ze, of in ieder geval Fabio zelf, dachten dat Jakobsen vandaag kans had haha.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 15:58 schreef Szura het volgende:
Wat hebben ze bij DQS gedacht dan, dat Asgreen tiendes wordt
ik imiteer Wuyts, Hij vertelde daarjuist Asgreen de Ronde van Vlaanderen winnaar, 10equote:
Nou zat Archbold er eerst ook nog, maar die haalde ook niet eens de eerste groep lolquote:Op dinsdag 1 juni 2021 16:00 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ze, of in ieder geval Fabio zelf, dachten dat Jakobsen vandaag kans had haha.
Bij top-10 plek nummer 69 was het eindelijk raak.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 18:10 schreef Marcoss het volgende:
Caruso stond daar eerst nog tussen toch? Nu is het verschil na WIlco wel enorm
ASO heeft inderdaad prima racecentersquote:Op woensdag 2 juni 2021 13:49 schreef Chiappucci het volgende:
Race center van de Dauphiné-site ziet er goed en overzichtelijk uit moet ik zeggen![]()
https://racecenter.criterium-du-dauphine.fr/en/
Blijkbaar dus rustig aan gedaan de afgelopen dagen.quote:Op woensdag 2 juni 2021 14:32 schreef TheArt het volgende:
Vingegaard rijdt de rest naar huis voorlopig.
Sporza zegt dat hij terugkomt van een blessure. Heb dat dan wellicht gemist.quote:Op woensdag 2 juni 2021 14:35 schreef Aguero het volgende:
[..]
Blijkbaar dus rustig aan gedaan de afgelopen dagen.
Post 162.quote:Op woensdag 2 juni 2021 14:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Sporza zegt dat hij terugkomt van een blessure. Heb dat dan wellicht gemist.
Ik wel.quote:Op woensdag 2 juni 2021 15:02 schreef TommyL0204 het volgende:
Froome.. toegegeven, was nooit een groot fan. Maar dit gun ik de beste man toch ook niet
quote:Op woensdag 2 juni 2021 15:19 schreef Chiappucci het volgende:
Goede tussentijd voor Teuns, op 5 seconden van McNulty.
Wie hebben ze nu binnen gehaald?quote:Op woensdag 2 juni 2021 15:38 schreef wimderon het volgende:
SD Worx vind ik geen leuke rubriek. In het vrouwenwielrennen kun je met een sterke ploeg nog veel meer de koers lam leggen dan bij de mannen.
Je vergeet iemandquote:Op woensdag 2 juni 2021 15:42 schreef wimderon het volgende:
Astana heeft de Wilier op punt staan dit jaar. Vlasov, Sobrero, zelfs Luis Leon weer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |