SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vorige winnaars:
2020: Daniel Felipe Martínez
2019: Jakob Fuglsang
2018: Geraint Thomas
2017: Jakob Fuglsang
2016: Chris Froome
2015: Chris Froome
2014: Andrew Talansky
2013: Chris Froome
2012: Bradley Wiggins
2011: Bradley Wiggins
Favorieten volgens WielerFlits
**** Geraint Thomas
*** Miguel Ángel López, Richie Porte
** David Gaudu, Wilco Kelderman, Nairo Quintana
* Guillaume Martin, Jonas Vingegaard, Brandon McNulty, Tao Geoghegan Hart
[ Bericht 53% gewijzigd door Pino112 op 30-05-2021 12:54:10 ]
De nieuwe Steven is uit. Steven Caruso.quote:Kruijswijk wil pieken in Tour
Want een jaar nadat hij de Tour noodgedwongen thuis op tv bekeek, wil hij er nu gaan pieken. "En dat is iets wat ik heel goed kan, pieken voor één speciale wedstrijd."
"Primoz Roglic zal in de Tour onze nummer één zijn, maar ik wil daar ook presteren. Het is alleen maar goed voor de ploeg als we meerdere troeven hebben in de strijd tegen Tadej Pogacar en het blok van INEOS."
Voor wie rijden ze dan?quote:Op zondag 30 mei 2021 15:36 schreef Koffieplanter het volgende:
Mes moest eerder lossen dan Kevin van Melsen en Benjamin Perry.
Toch niet zijn probleem dat een of andere debiel zoveel geld voor hem neerlegtquote:Op zondag 30 mei 2021 16:31 schreef Koffieplanter het volgende:
Froome zou opgepakt moeten worden voor diefstal.
Ja. Maakt tot op heden zijn talent niet echt waar bij de profs.quote:
Ik doelde op Wuyts & co, maar misschien kijk je deze op mute.quote:Op zondag 30 mei 2021 16:35 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ja. Maakt tot op heden zijn talent niet echt waar bij de profs.
Zit te zappen tussen Dauphine en Giro, dus kan af en toe wat opmerkingen van Michel en José gemist hebben. Maar ze kennen Groves dus niet?quote:Op zondag 30 mei 2021 16:37 schreef showtimer het volgende:
[..]
Ik doelde op Wuyts & co, maar misschien kijk je deze op mute.
De keuze viel op Peak!quote:Op zondag 30 mei 2021 16:38 schreef TheArt het volgende:
[..]
Zit te zappen tussen Dauphine en Giro, dus kan af en toe wat opmerkingen van Michel en José gemist hebben. Maar ze kennen Groves dus niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |