Om 16u15 - 16u30 kon er wel eens wat gaan vallen idd.......of het uitkomt betwijfel ik.quote:
de meesten hier zouden dat "ongeluk" of "weer dat kutschild" noemenquote:Op donderdag 3 juni 2021 16:18 schreef heywoodu het volgende:
Onweer echt precies overal hier omheen, behalve hier. Dat geluk gaat vast niet lang aanhouden
Weet ik, ik juich ervoorquote:Op donderdag 3 juni 2021 16:23 schreef Frutsel het volgende:
[..]
de meesten hier zouden dat "ongeluk" of "weer dat kutschild" noemen
Ja altijd genieten haha.quote:Op donderdag 3 juni 2021 17:50 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Deurne is altijd een feest als het onweert in juni.
De stoep amper nat, wel nu gedonder onder de rook van Nijmegenquote:Op donderdag 3 juni 2021 15:52 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Om 16u15 - 16u30 kon er wel eens wat gaan vallen idd.......of het uitkomt betwijfel ik.
of waaitquote:Op donderdag 3 juni 2021 18:16 schreef bloodymary1 het volgende:
Deurne zijn ze bijna altijd de Sjaak als het regent of hagelt.
Hele dag? Dat was nergens verwachtquote:Op donderdag 3 juni 2021 18:16 schreef bloodymary1 het volgende:
Het zou de hele dag gaan regenen vandaag. Welgeteld 3 druppels gezien. Maar het zal wel heel plaatselijk zijn, want het pittoreske Deurne, waar op de foto's hierboven de straten blank staan is ook maar 20 km.
Maar zoals iemand anders hierboven vermeldt, in Deurne zijn ze bijna altijd de Sjaak als het regent of hagelt.
Oh dat is geluk hebben dan want ik kwam voor mijn werk door de heijakker, zeilberg, houtenhoek en de derpsestraat en daar was het feest.quote:Op donderdag 3 juni 2021 18:21 schreef mefke79 het volgende:
Het is zelfs zo plaatselijk dat de andere kant van Deurne geen problemen had. Inmiddels heeft Helmond ook behoorlijk wat regen gehad, maar ook dat was heel plaatselijk. Ik reed 2 kilometer vanaf mijn werk en ging van miezer naar serieuze regen, het kanaal over en hup in de zon. Bizar. En straks scheen de zon zo fel in combinatie met kei harde regen dat alles wit leek en je dus niets meer zag.
Kans op buien en zaterdag misschien wat langer tegen. Edoch, nog onzeker.quote:Op donderdag 3 juni 2021 18:25 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Oh dan had ik zeker bij de verkeerde dag gekeken. Morgen?
Ah valt mee dan. Edoch, mooi woord.quote:Op donderdag 3 juni 2021 18:27 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Kans op buien en zaterdag misschien wat langer tegen. Edoch, nog onzeker.
Hier komt zo een terreurbui
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |