Petrigoorquote:
Nattekat?quote:Op donderdag 3 juni 2021 13:05 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Hier in Eindhoven ruikt het gewoon naar nat.
Hier ook inmiddelsquote:Op donderdag 3 juni 2021 13:05 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Hier ook meer wolken dan zon momenteel, maar het briesje is perfect. Dat briesje heb ik binnen nauwelijks. Dus buiten is en blijft fijner
Bij jullie misschien maar Helmond is droog, niks gehad, wat gerommel en dat was het dan. En het is enorm benauwd, dus ik hoopte op een plens water.quote:
Ik mentionde je, maar was de 1 vergetenquote:Op donderdag 3 juni 2021 14:45 schreef bloodymary1 het volgende:
Hier 1 knal en 3 druppels gehad. Maar lijkt toch of de benauwheid daardoor al weer weg is.
Ah ja, had het gemist. Maar inderdaad, hier superbenauwd geweest, is nu iets minder. Maar dat is altijd nog beter dan te koud!quote:Op donderdag 3 juni 2021 15:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik mentionde je, maar was de 1 vergeten
Je doet echt iets verkeerd, bij mij is het gewoon 60% lv binnen.quote:Op donderdag 3 juni 2021 15:06 schreef Cheeseburgert het volgende:
Waarom kan dit land nou nooit eens een normale zomer hebben![]()
[ afbeelding ]
Bij jou is de luchtvochtigheid dan ook niet 95% buiten.quote:Op donderdag 3 juni 2021 15:36 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Je doet echt iets verkeerd, bij mij is het gewoon 60% lv binnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |