SPOILER: Uitleg symbolen weerkaartenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.• Weeronline - begrippen (nederlands)
---
• WKN - Actueel weer in Nederland
• KNMI Daggegevens
• KNMI Geografische overzichten van het weer
• KNMI buienradar
---
• Nederland in de ban van de 'supercel'
• CAPE + Liftedindex
---
---
User locaties
Zo dat we ook nog weten wie waar ongeveer woont,
let op dit is een screenshot, klik op het kaartje of de link eronder voor live
DM (met plaats/stad naar); @kree of @Nattekat om erop toegevoegd te worden.
We gaan dit trouwens niet precies op GPS locatie toevoegen (tenzij op verzoek) plaats/stad lijkt me nauwkeurig genoeg voor dit doel
Live link:
https://www.google.com/ma(...)4FrPIWOvos1botbSMT9S
Die moeten we erin houdenquote:
Zet het bier maar koud en de airco op standje noordpool wanneer weeronline dit zegt.quote:Op zondag 30 mei 2021 12:28 schreef dick_laurent het volgende:
@:Djeez
https://www.rtvutrecht.nl(...)hting-weer-juni-2021
Nu leg ik de lat niet heel erg hoog maar zelfs voor jou is dit toch een behoorlijk matig moedergrapje.quote:
Lol ok.quote:Op zondag 30 mei 2021 12:38 schreef Dven het volgende:
[..]
Zet het bier maar koud en de airco op standje noordpool wanneer weeronline dit zegt.
https://www.weeronline.nl(...)ting-weer-lente-2021
Nouja in het zonniger dan normaal hadden ze wel gelijkquote:Op zondag 30 mei 2021 12:57 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Lol ok.
"De kans is namelijk groot dat het een droge lente wordt. Daarbij is het naar verwachting ook nog eens zonniger dan normaal."
Afijn zal je zien dat ze met deze te koele juni voorspelling opeens wel gelijk krijgen![]()
Afijn, voor nu is het iig topweer
Is de lente zonniger dan normaal verlopen ja?quote:Op zondag 30 mei 2021 12:58 schreef Dven het volgende:
[..]
Nouja in het zonniger dan normaal hadden ze wel gelijk
Lente was niet zonniger, toch? Scheelt niet veel, gok ik. Hier in het oosten sowieso niet. Maar het normaal is ook niet bepaald hoog.quote:Op zondag 30 mei 2021 12:58 schreef Dven het volgende:
[..]
Nouja in het zonniger dan normaal hadden ze wel gelijk
Ja, heerlijk op de fiets vandaag.quote:Op zondag 30 mei 2021 13:11 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Lente was niet zonniger, toch? Scheelt niet veel, gok ik. Hier in het oosten sowieso niet. Maar het normaal is ook niet bepaald hoog.
Prima weer om op pad te gaan. Rondje gefietst en Duitsland maar even in gegaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 30 mei 2021 13:55 schreef dick_laurent het volgende:
Mijn moeder postte net een instagram story (ja, ze is hip hoor) dat ze ook lekker aan het fietsen was.
Heel Holland fietstHaha lol. Gelijke geesten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
quote:Op zondag 30 mei 2021 13:55 schreef dick_laurent het volgende:
Mijn moeder postte net een instagram story (ja, ze is hip hoor) dat ze ook lekker aan het fietsen was.
Heel Holland fietstNogal ja! Ik reed net naar huis, moet dan over smalle landbouwweggetjes en langs een natuurpark. Normaal kun je daar gewoon over de 100, nu maar 50 vanwege alle fietsers die je toch heel wilt houden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is juist de reden waarom ik nooit fietsquote:Op zondag 30 mei 2021 13:57 schreef Salina het volgende:
Als ik nou in een mooi heuvelachtig gebied woonde zou ik misschien wel vaker fietsen. Maar ja.
Had wel een mooie carmageddon run kunnen zijn.quote:Op zondag 30 mei 2021 14:04 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Nogal ja! Ik reed net naar huis, moet dan over smalle landbouwweggetjes en langs een natuurpark. Normaal kun je daar gewoon over de 100, nu maar 50 vanwege alle fietsers die je toch heel wilt houden.
Ik ook hoor, doe dat liever dan de hele dag 'terassen' of op het strand liggen.quote:Op zondag 30 mei 2021 14:00 schreef AdVictoriamN7 het volgende:
Wordt altijd gedaan alsof fietsen voor oude mensen is, maar ik vind het zelf ook heerlijk hoor lekker wat km,s fietsen met mooi weer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |