abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_199688125
quote:
1s.gif Op zondag 30 mei 2021 21:10 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Gelukkig doen de complotdenkers er alles aan om de boel te kalmeren door "dictatuur" "we gaan allemaal dood door het vaccin" etc te roepen... Oh wacht
quote:
1s.gif Op zondag 30 mei 2021 21:10 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Gelukkig doen de complotdenkers er alles aan om de boel te kalmeren door "dictatuur" "we gaan allemaal dood door het vaccin" etc te roepen... Oh wacht
Ik ben van mening dat wanneer een overziend en autoritair orgaan als de overheid niet geheel transparant is (wat uit dit onderzoek min of meer blijkt) dat weerstand opwekt die zich juist uit in paniek, hysterie en achterdocht.
Ik leef vrijwillig en niet omdat dát moet van één of andere autoritaire instantie.
pi_199688140
quote:
1s.gif Op zondag 30 mei 2021 21:14 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Zelfde tactiek.
Maar mag dat dan niet?
Stel je voor dat 50% vd mensen toch doodgaat 2 jaar na het vaccin, dan praat je wel anders.
Alhoewel ik denk dat je wel 4 injecties neemt, voor de zekerheid :P
Ik kan morgen dood neervallen. Wat heeft dat met een vaccin te maken wat binnen 3 weken volledig uit mijn lijf is
pi_199688160
quote:
0s.gif Op zondag 30 mei 2021 21:19 schreef HetDonkertAan het volgende:

[..]

[..]

Ik ben van mening dat wanneer een overziend en autoritair orgaan als de overheid niet geheel transparant is (wat uit dit onderzoek min of meer blijkt) dat weerstand opwekt die zich juist uit in paniek, hysterie en achterdocht.
Ik leef vrijwillig en niet omdat dát moet van één of andere autoritaire instantie.
Dat hele geneuzel over onvrijwillige vaccins en dat gedram word ik ook enorm argwanend van.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_199688168
Nu vpro npo2... Allemaal holistische therapeuten en hun theorieën...
  zondag 30 mei 2021 @ 21:25:14 #80
445736 The-BFG
Putin is een klootzak
pi_199688229
quote:
0s.gif Op zondag 30 mei 2021 21:19 schreef ludovico het volgende:

[..]

Nou dan is je definitie van "ze werken" ook niet enorm lastig om te halen hè...
[..]

Klopt, nog wel een aanleiding, dus weer is je uitkomst afhankelijk van je definitie.
Man de reden dat ik dit nog kan typen zijn die pillen, daarnaast is er zo ontzettend veel bewijs dat ze werken.

En sorry hoor als je doordat je "iets bozer" wordt van een pilletje je hele gezin uitmoord of je school overhoop schiet.. Dan is er toch al heel veel anders mis met je. Maar ach voor je straf of je familie is het makkelijker om de schuld bij een pilletje te leggen.

Feit is iig dat ze heel veel suïcides en andere wanhoopsdaden hebben voorkomen.
The name is Putler, Vladimir Putler
pi_199688346
quote:
0s.gif Op zondag 30 mei 2021 21:25 schreef MatthijsDJ het volgende:

[..]

Man de reden dat ik dit nog kan typen zijn die pillen, daarnaast is er zo ontzettend veel bewijs dat ze werken.

En sorry hoor als je doordat je "iets bozer" wordt van een pilletje je hele gezin uitmoord of je school overhoop schiet.. Dan is er toch al heel veel anders mis met je. Maar ach voor je straf of je familie is het makkelijker om de schuld bij een pilletje te leggen.

Feit is iig dat ze heel veel suïcides en andere wanhoopsdaden hebben voorkomen.
En bij een ander werkt het dan weer niet zo geweldig.
De één eet graag vis en de ander eet graag appels.
Het mooiste imo zou zijn dat de viseters de appeleters niet teveel gaan onderwijzen in een soort wedstrijdcontext en vice versa.
Met andere woorden ben ik vooral voor eigen keuze; of dat nou vaccinatie, medicatie, verzekering, manier van overlijden of manier van leven betreft.
En om dan in die vrije keuze rekening te houden met elkaars wensen, tekortkomingen en verschillen.
  zondag 30 mei 2021 @ 21:39:36 #82
445736 The-BFG
Putin is een klootzak
pi_199688426
quote:
0s.gif Op zondag 30 mei 2021 21:31 schreef HetDonkertAan het volgende:

[..]

En bij een ander werkt het dan weer niet zo geweldig.
De één eet graag vis en de ander eet graag appels.
Het mooiste imo zou zijn dat de viseters de appeleters niet teveel gaan onderwijzen in een soort wedstrijdcontext en vice versa.
Met andere woorden ben ik vooral voor eigen keuze; of dat nou vaccinatie, medicatie, verzekering, manier van overlijden of manier van leven betreft.
En om dan in die vrije keuze rekening te houden met elkaars wensen, tekortkomingen en verschillen.
Oh klopt hoor, maar het stellen dat ze niet werken is gewoon bullshit.

Overigens reed ik initieel na mijn eerste pil Valexfine (ofzo) naar mijn moeder omdat ze een balkon had. Maar bedacht al snel dat een benzo nemen en de arts bellen slimmer was. Begeleiding bij die toko was heel slecht.

Gelukkig door een crisis terecht gekomen bij een hele goede instelling en sprak ik tijdens opbouwen zo vaak mogelijk de arts. Gelukkig was zijn eerste suggestie voor type medicatie ook nog eens de goede...
The name is Putler, Vladimir Putler
pi_199688497
quote:
1s.gif Op zondag 30 mei 2021 21:02 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Al die mensen? Je bedoelt die 2 of 3 die topic na topic terugkomen.

Alleen die knakker met zijn retraction paper over PCR hoor je niks meer van nadat dat retraction paper tot op de letter onderuit was gehaald
Een tiental gok ik. Ze halen ook huisartsen en aan lager wal geraakte hoogleraren uit Amerika of Azië aan.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_199688604
quote:
1s.gif Op zondag 30 mei 2021 21:22 schreef devlinmr het volgende:
Nu vpro npo2... Allemaal holistische therapeuten en hun theorieën...
Bizar hoe al die voormalig PvdD en GL stemmers nu alles van FvD goedpraten.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_199688632
Deze man op Twitter heeft het over een gelekt document waarin testresultaten geopenbaard staan bij gevaccineerde ratten/muizen met een overzicht van de distributie door het lichaam van vaccinatie-partikels en de partikels vooral terug te vinden zijn in de eierstokken:
https://twitter.com/arkmedic/status/1398803725272043520

In Israel blijkt dat ze ook een studie op dit onderwerp hebben losgelaten:
https://clinicaltrials.gov/ct2/show/NCT04748172

Hieronder nog wat algemene openbare informatie over het hoe testen van vaccinaties en het bijhouden van evt. bijwerkingen:
https://www.ema.europa.eu(...)ssment-report_en.pdf

Al met al kan er overal wel gezegd worden dat vaccinaties domweg veilig. Iets zegt me dat dit op de lange termijn niet geheel meetbaar of voorspelbaar is.
Afgezien van of de vaccinaties bedoeld zijn om bepaalde effecten op lange termijn te geven kan het mijn inziens wel zo zijn dat dit gebeurt. Misschien is die kans best klein (zo veel verstand van vaccinaties heb ik niet) vind ik het persoonlijk vreemd dat iemand op goed vertrouwen iets tot zich neemt wat gewoonweg nieuw is en eigenlijk nog in de testfase verkeert zoals bovenstaande studie als voorbeeld laat zien. (study completion date february 2022)
pi_199688696
quote:
0s.gif Op zondag 30 mei 2021 21:57 schreef HetDonkertAan het volgende:

Misschien is die kans best klein (zo veel verstand van vaccinaties heb ik niet) vind ik het persoonlijk vreemd dat iemand op goed vertrouwen iets tot zich neemt wat gewoonweg nieuw is en eigenlijk nog in de testfase verkeert zoals bovenstaande studies laten zien.
Ik vind dat niet zo vreemd. Het gebeurt de hele tijd. Mensen stoppen van alles in hun lichaam waarvan ze niet weten of het schadelijk is, of juist wel weten dat het zeer schadelijk is en het toch doen.
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
pi_199689473
quote:
0s.gif Op zondag 30 mei 2021 21:57 schreef HetDonkertAan het volgende:
Deze man op Twitter heeft het over een gelekt document waarin testresultaten geopenbaard staan bij gevaccineerde ratten/muizen met een overzicht van de distributie door het lichaam van vaccinatie-partikels en de partikels vooral terug te vinden zijn in de eierstokken:
https://twitter.com/arkmedic/status/1398803725272043520
gelekt document... 1 pagina met voor leken niks zeggende getallen waarvan niemand meer kan garanderen dat ze kloppen of gemanipuleerd zijn. Met alle respect, ik geloof nooit zo in de betrouwbaarheid van gehackte/gestolen documenten
quote:
In Israel blijkt dat ze ook een studie op dit onderwerp hebben losgelaten:
https://clinicaltrials.gov/ct2/show/NCT04748172
heb je ook gelezen wat een covid infectie waarschijnlijk doet met fertiliteit volgens dit onderzoek?
Goed dat ze het onderzoeken natuurlijk. Maar is geen reden om te twijfelen
quote:
Hieronder nog wat algemene openbare informatie over het hoe testen van vaccinaties en het bijhouden van evt. bijwerkingen:
https://www.ema.europa.eu(...)ssment-report_en.pdf

Al met al kan er overal wel gezegd worden dat vaccinaties domweg veilig. Iets zegt me dat dit op de lange termijn niet geheel meetbaar of voorspelbaar is.
dit en om te kijken hoe lang het vaccin werkt is precies waarom ze tot 2023 blijven monitoren feit blijft dat na 3 weken max alle ingrediënten van een vaccin uit je lijf zijn
quote:
Afgezien van of de vaccinaties bedoeld zijn om bepaalde effecten op lange termijn te geven kan het mijn inziens wel zo zijn dat dit gebeurt. Misschien is die kans best klein (zo veel verstand van vaccinaties heb ik niet) vind ik het persoonlijk vreemd dat iemand op goed vertrouwen iets tot zich neemt wat gewoonweg nieuw is en eigenlijk nog in de testfase verkeert zoals bovenstaande studie als voorbeeld laat zien. (study completion date february 2022)
Nee.. alle testfases zijn doorlopen.

[ Bericht 2% gewijzigd door devlinmr op 30-05-2021 23:51:48 ]
  zondag 30 mei 2021 @ 23:46:41 #88
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_199689552
quote:
0s.gif Op zondag 30 mei 2021 20:21 schreef PSVCL het volgende:
Geert van der Bosch (een deskundige op het gebied van ontwikkeling van vaccinaties) verklaarde, dat de corona vaccinaties schadelijk zijn voor de volksgezondheid.

Het is duidelijk dat in de medische wereld geen consensus bestaat inzake dit onderwerp. De meningen over vaccinaties zijn sterk verdeeld.

Om deze reden is het niet verstandig om je klakkeloos te laten vaccineren, aangezien over dit proces tegenstrijdige berichten verkondigd worden.

Ook wordt beweerd, dat de corona vaccinaties de natuurlijke werking van het menselijke immuunsysteem afremmen dan wel verstoren, waardoor het menselijke lichaam zijn vermogen om het immuunsysteem onafhankelijk te onderhouden verliest. In plaats daarvan wordt het lichaam afhankelijk van kunstmatige toedieningen (vaccinaties) van buitenaf.
Dit betekent, dat je een eeuwige patiënt (klant) zult worden van farmaceutische concerns die dit soort spullen produceren.

Het aannemen van vaccinaties is letterlijk spelen met je lichaam en je legt zo je gezondheid in handen van farmaceutische bedrijven, waarvan bekend is, dat ze commercieel ingesteld zijn.
Ongegronde bangmakerij dit.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  zondag 30 mei 2021 @ 23:54:02 #89
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_199689567
quote:
0s.gif Op zondag 30 mei 2021 23:46 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Ongegronde bangmakerij dit.
Dat is andersom net zo. Jammer dat het zo gaat, iedereen moet zijn/haar eigen afweging maken en een ander niet veroordelen. Niemand is erop uit om zijn medemens uit te roeien. Ik niet iig, ben wel wat sceptisch en dat lijkt mij heel gezond.
pi_199689570
quote:
0s.gif Op zondag 30 mei 2021 23:54 schreef Stray_cat het volgende:

[..]

Dat is andersom net zo. Jammer dat het zo gaat, iedereen moet zijn/haar eigen afweging maken en een ander niet veroordelen. Niemand is erop uit om zijn medemens uit te roeien. Ik niet iig, ben wel wat sceptisch en dat lijkt mij heel gezond.
Van de "andere" kant zie ik voornamelijk feiten en mogelijke scenario's. Weinig bangmakerij de laatste maanden
  Moderator maandag 31 mei 2021 @ 00:11:22 #91
236264 crew  capricia
pi_199689610
Als we nou in september alle corona-maatregelen afschaffen, hoe zit het dan met die dictatuur en de agenda van het WEF? :?
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_199689790
quote:
1s.gif Op maandag 31 mei 2021 00:11 schreef capricia het volgende:
Als we nou in september alle corona-maatregelen afschaffen, hoe zit het dan met die dictatuur en de agenda van het WEF? :?
Jij denkt werkelijk dat in september alle maatregelen afgeschaft gaan worden? Vorig jaar werd er ook gezegd dat we nooit meer in lockdown zouden gaan en dat die van maart de laatste ooit zou zijn, we konden het virus door veel testen en BCO wel het hoofd bieden. En zie hier, bijna een halfjaar lockdown gehad. In de herfstmaanden komt de lockdown gewoon weer terug, omwille van varianten en voorzichtigheid, want "we weten niet of de vaccins wel werken en de IC's dreigen weer overspoeld te raken als we nu niet ingrijpen". Het is zo ontzettend voorspelbaar allemaal.

Overigens gaat the Great Reset gewoon door, corona of niet. Er staat in juli een nieuwe "oefening" op het programma, genaamd CyberPolygon. Dit is een oefening voor een cyberattack die de gehele infrastructuur plat gaat leggen. Net zoals met de oefening voor een pandemie zal ook dit weer wonder boven wonder uit gaan komen de komende jaren. Een cyberattack die de gehele vitale infrastructuur gaat platleggen zit gewoon in de pijplijn, en het WEF zal de opdrachtgever zijn.
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
  maandag 31 mei 2021 @ 01:02:41 #93
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_199689811
quote:
1s.gif Op maandag 31 mei 2021 00:11 schreef capricia het volgende:
Jij denkt dat we OOIT terug gaan naar normaal? Geen vaccinatie-paspoorten? Jij denkt dat echt? Ziende blind.
  Moderator maandag 31 mei 2021 @ 01:08:20 #94
236264 crew  capricia
pi_199689830
quote:
0s.gif Op maandag 31 mei 2021 01:02 schreef Stray_cat het volgende:

[..]

Jij denkt dat we OOIT terug gaan naar normaal? Geen vaccinatie-paspoorten? Jij denkt dat echt? Ziende blind.
Is het eigendom dan weg? Hebben we een wereld-regering enzo...
Dat was toch de bedoeling?
There is a name for it:
We call them Poor"
  † In Memoriam † maandag 31 mei 2021 @ 01:25:12 #95
88815 The_Emotion
98.3
pi_199689864
quote:
1s.gif Op maandag 31 mei 2021 01:08 schreef capricia het volgende:

[..]

Als ik het allemaal zo begrijp, zou dat in 2030 voltooid zijn, niet in september als ze de coronateugels los laten.
Even afwachten welke apocalyptische Ruiter hierna wordt losgelaten.
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
  maandag 31 mei 2021 @ 01:25:57 #96
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_199689868
quote:
1s.gif Op maandag 31 mei 2021 01:08 schreef capricia het volgende:

[..]

Waarom vraag je dat aan mij terwijl je zelf de tendens ook wel ziet. Zal niet ala minuut zijn, maar alles gaat op een glijdende schaal. Niet positief of negatief maar het is wel zo. Ontken het gewoon niet dat is frustrerend voor tegengeluiden en misschien wel vooruitgang.
  Moderator maandag 31 mei 2021 @ 01:28:07 #97
236264 crew  capricia
pi_199689874
quote:
0s.gif Op maandag 31 mei 2021 01:25 schreef Stray_cat het volgende:

[..]

Waarom vraag je dat aan mij terwijl je zelf de tendens ook wel ziet. Zal niet ala minuut zijn, maar alles gaat op een glijdende schaal. Niet positief of negatief maar het is wel zo. Ontken het gewoon niet dat is frustrerend voor tegengeluiden en misschien wel vooruitgang.
Dat was toch het doel van deze crisis?
There is a name for it:
We call them Poor"
  Moderator maandag 31 mei 2021 @ 01:29:24 #98
236264 crew  capricia
pi_199689880
quote:
2s.gif Op maandag 31 mei 2021 01:25 schreef The_Emotion het volgende:

[..]

Als ik het allemaal zo begrijp, zou dat in 2030 voltooid zijn, niet in september als ze de coronateugels los laten.
Even afwachten welke apocalyptische Ruiter hierna wordt losgelaten.
En als je nog steeds eigendom hebt in 2030 en er is geen wereld-regering...dan blijf je maar afwachten of zo?
There is a name for it:
We call them Poor"
  Moderator maandag 31 mei 2021 @ 01:31:58 #99
236264 crew  capricia
pi_199689886
En hoe zit het met 'iedere vrijheid die je inlevert, krijg je niet zomaar terug'.
Wat een watjes, die regering van ons. Ze buiten niet eens een goede crisis ten volste uit. :+
There is a name for it:
We call them Poor"
  † In Memoriam † maandag 31 mei 2021 @ 01:35:42 #100
88815 The_Emotion
98.3
pi_199689896
quote:
1s.gif Op maandag 31 mei 2021 01:29 schreef capricia het volgende:

[..]

En als je nog steeds eigendom hebt in 2030 en er is geen wereld-regering...dan blijf je maar afwachten of zo?
Als je lang genoeg roept en afwacht krijg je vanzelf een keer gelijk.
Het kan meevallen, het kan tegenvallen.
Maar ja wat als, wat als... daar kunnen we ook niet veel mee.
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')