tnXquote:
Sommige dingen gaan nooit overquote:
Waarschijnlijk om het nogal domme contingent users van dienst te zijn.quote:Op zaterdag 29 mei 2021 23:51 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Eeuh.. waarom herhaal jij steeds de titel van je post ?
quote:Op zaterdag 29 mei 2021 23:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Waarschinlijk om het nogal domme contingent users van dienst te zijn.
Nu welquote:
Ow, godquote:
Hoezo, dat weet ik niet. Ik ken wel Helmut Lotti:quote:Op zondag 30 mei 2021 00:28 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Uiteraard, maar Manilow is kudt/Familyguy
Het is goed met jequote:Op zondag 30 mei 2021 00:32 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Hoezo, dat weet ik niet. Ik ken wel Helmut Lotti:
Idemquote:
Called it?quote:
Knap dat je hem verstaat, ken het boek wel en de film en irl.quote:
huh?quote:Op maandag 31 mei 2021 00:26 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Je hebt geen idee, ik kan weken doorgaan. Sorry
Heb ik vaker gehoord jaquote:Op maandag 31 mei 2021 00:26 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Je hebt geen idee, ik kan weken doorgaan. Sorry
Het is vooral de sfeer van zijn muziek, zo heerlijk uit die tijd.quote:Op maandag 31 mei 2021 00:28 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Knap dat je hem verstaat, ken het boek wel en de film en irl.
Klopt hoor, Zwart/Wit heeft voor mij een hele andere lading dan wat men nu denkt dat het heeft. *zeer voorzichtig aan het zijn is.quote:Op maandag 31 mei 2021 00:34 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Het is vooral de sfeer van zijn muziek, zo heerlijk uit die tijd.
Het was toen een positieve boodschap inderdaad. Nu wordt in de basis uitgegaan van het slechte in de mens. Dat is niet de weg denk ik.quote:Op maandag 31 mei 2021 00:38 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Klopt hoor, Zwart/Wit heeft voor mij een hele andere lading dan wat men nu denkt dat het heeft. *zeer voorzichtig aan het zijn is.
Ik ga er niet te diep op in, want dat kan hier niet. Maar het heeft een averechts effect. Ik ga van het positieve uit altijd. Rotte appels zijn er altijd.quote:Op maandag 31 mei 2021 00:41 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Het was toen een positieve boodschap inderdaad. Nu wordt in de basis uitgegaan van het slechte in de mens. Dat is niet de weg denk ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |