SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Ik ben overtuigd atheist, met dat soort onzin moet je bij mij niet aankomen...quote:Op zaterdag 29 mei 2021 21:53 schreef livelink het volgende: Ik ben 1 x op een begrafenis geweest van iemand die zelfmoord had gepleegd. De ouders waren streng gelovig en zagen zelfmoord als zonde. Tijdens de dienst werd dat ook voortdurend benadrukt. Het was alsof die jongen nog even een trap na kreeg. Ik had me toen al afgekeerd van het geloof, maar anders had ik dat ter plekke tijdens die dienst alsnog gedaan.
Mijn broer deed het 26 jaar geleden. Het is heel onwezenlijk.quote:Op zaterdag 29 mei 2021 21:53 schreef livelink het volgende: Ik ben 1 x op een begrafenis geweest van iemand die zelfmoord had gepleegd. De ouders waren streng gelovig en zagen zelfmoord als zonde. Tijdens de dienst werd dat ook voortdurend benadrukt. Het was alsof die jongen nog even een trap na kreeg. Ik had me toen al afgekeerd van het geloof, maar anders had ik dat ter plekke tijdens die dienst alsnog gedaan.
Nee deze deel 2 is beter dan deel 1quote:Op zaterdag 29 mei 2021 21:57 schreef DJ11 het volgende:
Verzoekje van BasEnAad. Verdammt Ich Lieb' Dich, deel 2, zo te horen:Matthias Reim - Ich Hab' Geträumt Von Dir
Wat vreselijk. Onwezenlijk is een goed woord.quote:Op zaterdag 29 mei 2021 21:57 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Mijn broer deed het 26 jaar geleden. Het is heel onwezenlijk.
Ik dacht dat het Verdammt, ich lieb dich was. Dat vind ik een leuk nummer.quote:
Staat al weken klaar om eens gedraaid te worden. Nu is het ideale momentquote:Op zaterdag 29 mei 2021 21:59 schreef BasEnAad het volgende:
Haha dit is ook zo heerlijk. Billy Ocean?
Het was meer een vaststelling.quote:Op zaterdag 29 mei 2021 22:00 schreef BasEnAad het volgende:
En dan zeuren dat ik foute muziek aanvraag hihaho
Ik heb straks nog iets voor je waarvan ik benieuwd ben wat je ervan vindt...quote:Op zaterdag 29 mei 2021 22:00 schreef BasEnAad het volgende:
quote:Op zaterdag 29 mei 2021 22:00 schreef BasEnAad het volgende:
Het inspireerde mij wel tot een verzoekje.quote:Op zaterdag 29 mei 2021 22:00 schreef BasEnAad het volgende:
Ik kijk er naar uit!quote:Op zaterdag 29 mei 2021 22:01 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik heb straks nog iets voor je waarvan ik benieuwd ben wat je ervan vindt...
quote:Op zaterdag 29 mei 2021 22:05 schreef Symphonic het volgende:
En dan hierna Skik - Betonpaolties benne kut
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |