Of ik maak eerst de toiletten.quote:Op zondag 30 mei 2021 00:44 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik zou die foto's wel nemen voordat je gasten zich beseffen dat ze helemaal naar de ingang terug moeten voor een toilet.
Onze beer is altijd al keurig geweest.quote:Op zondag 30 mei 2021 00:45 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Onze beer is tegenwoordig een keurig crewlid
Dat kan inderdaad ook, maar is misschien wel ietsje saaier.quote:Op zondag 30 mei 2021 00:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Of ik maak eerst de toiletten.
Jij zal het weten als beheerder van de fanclub!quote:Op zondag 30 mei 2021 00:48 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Onze beer is altijd al keurig geweest.![]()
En hij onderstreepte zijn keurigheid door af en toe eens uit de band te springen, ik vind dat bij keurigheid horen.![]()
@Peter volgens mijquote:Op zaterdag 29 mei 2021 22:55 schreef Meridiaan het volgende:
Is iemand hier lid van OGAE? Ik zit er over te denken mij aan te melden.
Ik kan me niet herinneren ooit een contributie te hebben ingesteld.quote:Op zondag 30 mei 2021 00:49 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Jij zal het weten als beheerder van de fanclub!
Volgens mij ben ik ooit officieel lid geworden, maar vergeten contributie te betalen
Ha, n00b!quote:Op zaterdag 29 mei 2021 23:05 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik blijf het wonderbaarlijk vinden dat ik hier al bijna 12 jaar rondloop
Jaquote:Op zondag 30 mei 2021 00:43 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Go drunk @:H_T , you're home!
Wacht...
Aoibhin zit momenteel in spanning of Italië, Zwitserland of Frankrijk het Songfestival gaat winnenquote:
Geen Nightwish?quote:Op zondag 30 mei 2021 02:50 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Aoibhin zit momenteel in spanning of Italië, Zwitserland of Frankrijk het Songfestival gaat winnen
Net gemist, maar wat ik nu hoor is ook prachtig bohhquote:
Mijn fav van laatste albumquote:Op zondag 30 mei 2021 03:03 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Net gemist, maar wat ik nu hoor is ook prachtig bohh
Hier ga ik weinig van meekrijgen, want keimoequote:
Leuk voor het EK, al zullen we dan waarschijnlijkquote:Op zondag 30 mei 2021 02:23 schreef Roger_Epiales het volgende:
Zo. De regenboog in de OP even in de juiste volgorde gezet, wel jammer dat we geen oranje pompons hebben, voor zover ik weet. Had de regenboog mooi compleet gemaakt.![]()
Misschien maak ik er zelf wel een, een dezer dagen/nachten.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |