Ik heb twee keer gesmeerd vandaagquote:Op zaterdag 29 mei 2021 16:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Heb je je teen niet gebroken?Niet dat ze daar iets mee kunnen, maar auw auw auw. Sterkte met je teen
[..]
Lekker bezigIk heb ondertussen ook dingen gedaan
![]()
En Lein vroeg me gisteren of ik al zonnebrandcreme op had. Ja, natuurlijk! Practice what you preach
Zij had wel erg lekkere trouwens, voor kinderen haha. Net even de stad in geweest en ineens viel me de enorme hoeveelheid peuters en kleuters op. Dat heb ik anders nooitDie van Lein is wel de knapste van wat ik recent gezien heb.
En AnneX met rode nagelsBij de pedicure/nagelstyliste of doe je dat zelf?
Is het testfeest daar nou op 1-6 klaar?quote:Op zaterdag 29 mei 2021 17:23 schreef Barreltje het volgende:
Vandaag een uitzonderlijk goede dag.
Geslaagd voor regenjas bij buitensport winkel, dus een goed degelijke jas met dito prijs![]()
En net heerlijk rondje gerend in het zonnetje.. zonder zonnebrand, met petje op.. maar toch een beetje verbrand vermoed ik..
Nu in de rij voor sneltest zodat ik morgen kan gaan zwemmen
Ja, mooi joch is het hoorquote:Op zaterdag 29 mei 2021 17:15 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb twee keer gesmeerd vandaagEn ik ga het er nu afspoelen. Tijd voor een douche en een uurtje op de bank. Ik heb rugpijn
Maar het was een heerlijke dag dus dan mag het.
Die babypeuter is uitzonderlijk geweldig inderdaadHebben jullie nog Mexicaans op?
Deze:quote:Op zaterdag 29 mei 2021 17:41 schreef Molo het volgende:
[..]
Is het testfeest daar nou op 1-6 klaar?
En welke jas? Picssss
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kranplätze müssen verdichtet sein
juh alleen moet je er wel iets onder aan met lange mouwen anders gaat ie plakken vrees ik..quote:
de jas die ik met veel pijn en moeite heb gemaakt blijkt ook niet echt lekker te zitten. Kruipt, zowel de achterkant als de mouwen. En het is nu veel te laat om er een voering in te zetten, waarvan ik ook niet zeker weet of dat gaat werken. Best jammer.quote:Op zaterdag 29 mei 2021 18:51 schreef Barreltje het volgende:
[..]
juh alleen moet je er wel iets onder aan met lange mouwen anders gaat ie plakken vrees ik..
Och, dat is zeker jammerquote:Op zaterdag 29 mei 2021 18:56 schreef Kaatje1 het volgende:
de jas die ik met veel pijn en moeite heb gemaakt blijkt ook niet echt lekker te zitten. Kruipt, zowel de achterkant als de mouwen. En het is nu veel te laat om er een voering in te zetten, waarvan ik ook niet zeker weet of dat gaat werken. Best jammer.
Wat voor voering heeft ie? Mijn sjieke regenjas doet het prima met iets met korte mouwen eronder. En dat is niet eens een drielaags. Mijn ervaring is dat het prima gaat zolang je regenjas beter is dan niveautje Hemaregenjasquote:Op zaterdag 29 mei 2021 18:51 schreef Barreltje het volgende:
[..]
juh alleen moet je er wel iets onder aan met lange mouwen anders gaat ie plakken vrees ik..
de stof. Het is een babyrib en de binnenkant is wat ruw.quote:Op zaterdag 29 mei 2021 19:12 schreef Tele6 het volgende:
Wat jammer van jouw jas, @:Kaatje1 . Idee waar het misgegaan is?
Oh dat wel ja, maar ik heb toen alleen de pompoen gemaakt en niet de beef Wellington. Ik had alleen de ingrediënten voor de pompoen gekregen, en voor in m'n eentje was dat ook zatquote:Op zaterdag 29 mei 2021 19:14 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
de stof. Het is een babyrib en de binnenkant is wat ruw.
Maar zat er in jouw kerstpakket geen recept voor vegan beef wellington met pompoen? Daar moest ik aan denken. Maar Mr. @:Myraela eet wel vlees blijkt
Geen.quote:Op zaterdag 29 mei 2021 19:11 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Wat voor voering heeft ie? Mijn sjieke regenjas doet het prima met iets met korte mouwen eronder. En dat is niet eens een drielaags. Mijn ervaring is dat het prima gaat zolang je regenjas beter is dan niveautje Hemaregenjas
Krijg hierdoor ook zin in eten op een terrasquote:Op zaterdag 29 mei 2021 17:43 schreef Isabeau het volgende:
We hebben gegeten bij Papa Shanghai. Dat is een fancy naam voor een Chinees restaurant. We hadden zin in hamburgers, want hamburgerday. Maar Pickles bleek de coronacrisis niet overleefd te hebben en op de plek waar Papa Shanghai was gevestigd zat ooit een hamburgertent volgens Google. En we hadden geen zin verder te lopen en er zaten mensen op het terras die lekkere dingen voor hun neus hadden. Ik had niet zo'n zin in Mexicaans, mea culpa.
Dat komt wel goedquote:Op zaterdag 29 mei 2021 20:54 schreef minilot het volgende:
Zo. Versoepelingen indachtig heb ik vandaag maar eens wat tickets gekocht. In oktober een concert in Utrecht (Turkse darkwave) en in februari een tweedaags festival in Den Haag (Grauzone) - voor die laatste ook nog even een overnachting regelen
Wat een tof concept is dat!quote:Op zaterdag 29 mei 2021 15:37 schreef borisz het volgende:
Tussendoor ook nog wat stukjes geluisterd op www.westerborkluisterpad.nl. Maakt zo'n route dan wel bijzonder en maakt dat de omgeving nog meer gaat leven.
Hehe, te ver weg van het Paard! Ik verwacht tweemaal diep in de nacht niet bijzonder aanspreekbaar (of juist heel erg aanspreekbaarquote:
Moest denken aan @Pietverdrietquote:Op zaterdag 29 mei 2021 20:54 schreef minilot het volgende:
Zo. Versoepelingen indachtig heb ik vandaag maar eens wat tickets gekocht. In oktober een concert in Utrecht (Turkse darkwave) en in februari een tweedaags festival in Den Haag (Grauzone) - voor die laatste ook nog even een overnachting regelen
Naaaaaaaa saaaa gonjaaaaaaquote:Op zaterdag 29 mei 2021 21:14 schreef minilot het volgende:
J. en Günther zitten als volleerde musicalnichten met grote, aanstellerige uithalen heel, heel hard mee te zingen met de Leeuwenkoning voorin de auto
Fok!kers ookquote:Op zaterdag 29 mei 2021 21:44 schreef Lucky_Strike het volgende:
Funfact: tapirmannen hebben zo'n lange penis dat hij over de grond sleept. Ze gaan er wel eens op staan.
quote:Op zondag 30 mei 2021 08:44 schreef Lucky_Strike het volgende:
Goedemorgen. Verwarrende dromen.
Ik was er bij toen mijn allereerste vriendje een bejaardentehuis op ging blazen. Dat mislukte dus we moeten terug voor nog een poging. Maar de pakkans was nu natuurlijk groter en er hingen camera's. Het duurde even voor de bom (een vloeistof) af ging dus er was mooi tijd om boodschappen te doen met een andere vriend. Het was niet zeker of die AH ook opgeblazen zou worden dus er was haast.
Hij had zijn dochter bij zich. De Albert Heijn had enorm goede aanbiedingen, waaronder een hele vegetarische kip. Je kon ter plaatse een koelkast huren omdat de winkel zo groot was. Toen raakte de dochter kwijt en kwam de politie. Dat was spannend want ik was natuurlijk voortvluchtig.
Uiteraard weet ik weer niet hoe het allemaal afliep. Dat blijft jammer.
Daar moet je mee oppassen hoorquote:Op zondag 30 mei 2021 09:20 schreef Molo het volgende:
Die Robertskruid staat hier stiekem te woekeren in de tuin. En wat een intens smerige lucht heeft die plant, ga ik echt van kokhalzen![]()
Ooit eens ontdekken hoe ik die definitief de nek om kan draaien
Ik lees ook dat het vroeger 'stinkende ooievaarsbek' heette, dus dat het stinkt kan wel kloppenquote:Herb Robert also has supernatural associations and its connection with the German sprite, Knecht Rupert, travelled to the British Isles to attach itself to Robin Goodfellow or Puck, the evil fairy that could bring death to a household (which may explain that sinister Death come-quickly name). Despite this, herb Robert was a highly valued plant for the medieval apothecary.
Oh dan laat ik me wel staanquote:Op zondag 30 mei 2021 09:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Daar moet je mee oppassen hoor
[..]
Ik lees ook dat het vroeger 'stinkende ooievaarsbek' heette, dus dat het stinkt kan wel kloppen
Nee, valt mee vandaag gelukkig.quote:Op zondag 30 mei 2021 09:08 schreef Kaatje1 het volgende:
Mogge!
Wat een dromengedoe! Ben je nu niet doodmoe?
Nee, en ook niet aan die andere vriend. Dat is niet eens een vriend meer eigenlijk maar in de droom dus wel. Vreemd hoe dat werkt.quote:Op zondag 30 mei 2021 09:10 schreef Isabeau het volgende:
[..]wel héél fantasierijk, dat brein van jou
Had je recent nog aan je allereerste vriendje gedacht?
Beetje groeistof er opquote:Op zondag 30 mei 2021 09:58 schreef DancingPhoebe het volgende:
![]()
Al dat getuinier doet me er aan denken dat ik moet uitzoeken hoe ik met mn wietzaadjedatineenseenplantis moet omgaan, voor een beetje productieve productie.
Koop bij de Action ofzo een flacon vloeibare tomatenvoeding. Dat voeg je volgens de gebruiksaanwijzing eens per week toe aan het water vanaf het moment dat je een knop ontdekt. Dat deed het bij ons over het algemeen prima. Je kunt het ook veel ingewikkelder maken maar echt nodig is het niet.quote:Op zondag 30 mei 2021 09:58 schreef DancingPhoebe het volgende:
![]()
Al dat getuinier doet me er aan denken dat ik moet uitzoeken hoe ik met mn wietzaadjedatineenseenplantis moet omgaan, voor een beetje productieve productie.
quote:Op zondag 30 mei 2021 08:44 schreef Lucky_Strike het volgende:
Goedemorgen. Verwarrende dromen.
Ik was er bij toen mijn allereerste vriendje een bejaardentehuis op ging blazen. Dat mislukte dus we moeten terug voor nog een poging. Maar de pakkans was nu natuurlijk groter en er hingen camera's. Het duurde even voor de bom (een vloeistof) af ging dus er was mooi tijd om boodschappen te doen met een andere vriend. Het was niet zeker of die AH ook opgeblazen zou worden dus er was haast.
Hij had zijn dochter bij zich. De Albert Heijn had enorm goede aanbiedingen, waaronder een hele vegetarische kip. Je kon ter plaatse een koelkast huren omdat de winkel zo groot was. Toen raakte de dochter kwijt en kwam de politie. Dat was spannend want ik was natuurlijk voortvluchtig.
Uiteraard weet ik weer niet hoe het allemaal afliep. Dat blijft jammer.
Ooh les, dat komt wel goed. Succes!quote:Op zondag 30 mei 2021 09:41 schreef Myraela het volgende:
Ik heb vanmiddag een les rolschaatsen. Als ik jullie nooit meer spreek, het was leuk jullie gekend te hebben.
RIVM nieuws geeft me dat nog niet? Vreeemdquote:Op zondag 30 mei 2021 10:13 schreef Candaasje het volgende:
Ik lees zojuist dat 1977 en 1978 een afspraak kunnen maken!
(Ik vind het zo jammer dat ik nu moet stoppen/ misschien sporadisch voor de GGD kan werken als Unique dat goed vindt. Ik heb echt voor 90% de oudere doelgroep geprikt (af en toe jonger door medische indicatie/zorgmedewerker) en dat is ook leuk, maar ik had het nu ook wel tof gevonden. Afijn, zo loopt het leven)
Vroegûh waren er rolschaatsbanen met muziek en alles. Vergelijkbaar met ijsbanen nu.quote:Op zondag 30 mei 2021 09:41 schreef Myraela het volgende:
Ik heb vanmiddag een les rolschaatsen. Als ik jullie nooit meer spreek, het was leuk jullie gekend te hebben.
Oh over kwartiertje pas zie ik, sorry!quote:Op zondag 30 mei 2021 10:17 schreef Vanyel het volgende:
[..]
RIVM nieuws geeft me dat nog niet? Vreeemd
Hou je niet van ouwelui?
Oh dat wil ik ook nog eens doen!quote:Op zondag 30 mei 2021 10:19 schreef AnneX het volgende:
[..]
Vroegûh waren er rolschaatsbanen met muziek en alles. Vergelijkbaar met ijsbanen nu.
Kleiner dan een voetbalveld en soort betonplaat als vloer. En dat met minder auto’s en natuurlijk kinderhoofdjes op de weg, weinig asfalt toen.
Op de rolschaatsen deed ik álles! Op Honduras, geklemschroefd aan de schoenen.
Als ik eraan terugdenk, ben ik verbaasd dat ik nooit iets heb gebroken.
Nu krijg je ws. beschermers op knieën en ellebogen en een helm. Ondanks dat: veel plezier . Ik ben erg benieuwd.
#vroegûh
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Duimen dat ik dinsdag een afspraak kan maken ..quote:Op zondag 30 mei 2021 10:13 schreef Candaasje het volgende:
(Ik vind het zo jammer dat ik nu moet stoppen/ misschien sporadisch voor de GGD kan werken als Unique dat goed vindt. Ik heb echt voor 90% de oudere doelgroep geprikt (af en toe jonger door medische indicatie/zorgmedewerker) en dat is ook leuk, maar ik had het nu ook wel tof gevonden. Afijn, zo loopt het leven)
Dat is hier ook. Of nouja, geen beton. Maar wel een grote zaal, voor corona hadden ze rollerdisco. Was heel tof, vooral om de mensen te bekijken die er echt heel goed in zijn.quote:Op zondag 30 mei 2021 10:19 schreef AnneX het volgende:
[..]
Vroegûh waren er rolschaatsbanen met muziek en alles. Vergelijkbaar met ijsbanen nu.
Kleiner dan een voetbalveld en soort betonplaat als vloer. En dat met minder auto’s en natuurlijk kinderhoofdjes op de weg, weinig asfalt toen.
Op de rolschaatsen deed ik álles! Op Honduras, geklemschroefd aan de schoenen.
Als ik eraan terugdenk, ben ik verbaasd dat ik nooit iets heb gebroken.
Nu krijg je ws. beschermers op knieën en ellebogen en een helm. Ondanks dat: veel plezier . Ik ben erg benieuwd.
#vroegûh
Herkenbaarquote:Op zondag 30 mei 2021 10:46 schreef fietsie het volgende:
-gaap- Dom, geen broodjes gehaald voor de zondag.
Dan maar weer duffe crackers.
Lekker om naar uit te kijken!quote:Op zondag 30 mei 2021 10:55 schreef z80 het volgende:
Temp. richting de 19 graden. Zo even nog een bak water naar binnen werken en de stalenros van stal halen.
Ik denk rondje richting rees. Kilometer of 60 moet wel lukken.
En vanaf woensdag gaat de sportschool weer open. Eerst enkel kracht, vanaf de maandag daarop ook weer de trainingen onder begeleiding. Ik heb er zin in. En iemand die ik een paar dagen terug sprak wil ook zo snel mogelijk weer beginnen.
Ja het gaat mij meer om, zn gang laten gaan of bijsnoeienquote:Op zondag 30 mei 2021 10:11 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Koop bij de Action ofzo een flacon vloeibare tomatenvoeding. Dat voeg je volgens de gebruiksaanwijzing eens per week toe aan het water vanaf het moment dat je een knop ontdekt. Dat deed het bij ons over het algemeen prima. Je kunt het ook veel ingewikkelder maken maar echt nodig is het niet.
Oh zo. Ik dacht dat je gewoon een zaadje had gevonden in een zakje. Like the good old days.quote:Op zondag 30 mei 2021 11:04 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ja het gaat mij meer om, zn gang laten gaan of bijsnoeien
Voeding zit er bij, het is een bijna gimmicky grow can van de smartshop.
Ik ken look vanuit Vlaanderen als knoflook, niet als uiquote:Op zondag 30 mei 2021 11:05 schreef Tele6 het volgende:
Look-zonder-look is een van de plantjes waarvan ik de naam niet vergeet. Het is namelijk vrij duidelijk te ruiken dat het look-zonder-look is. In een park hier in de buurt staan er een heleboel van en dat hele park ruikt rond deze tijd dus naar uien.
Neeeuh, 20 bij 10 ofzo eerderquote:Op zondag 30 mei 2021 11:24 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Oh zo. Ik dacht dat je gewoon een zaadje had gevonden in een zakje. Like the good old days.
Ik zou hem zijn gang laten gaan. Tenzij hij 2 bij 2 is ofzo.
Ik heb afbakbroodjes in de vriezer liggen voor het weekend.quote:Op zondag 30 mei 2021 10:53 schreef Candaasje het volgende:
[..]
HerkenbaarAlthans, deze week had ik er wel aan gedacht. Maar ik vergeet het ook regelmatig.
Il lees dus die naam in een mengeling van Engels en Nederlands zo van : "kijk-zonder-kijk"quote:Op zondag 30 mei 2021 11:05 schreef Tele6 het volgende:
Look-zonder-look is een van de plantjes waarvan ik de naam niet vergeet. Het is namelijk vrij duidelijk te ruiken dat het look-zonder-look is. In een park hier in de buurt staan er een heleboel van en dat hele park ruikt rond deze tijd dus naar uien.
Partypooperquote:Op zondag 30 mei 2021 12:00 schreef PdeHoog het volgende:
Heb ik eindelijk de tuinslanghaspel ontrafeld en werkend, vind mini-G het te koud om natgespoten te worden
Moet je hem een goed voorbeeld geven, hen jou laten natspuitenquote:Op zondag 30 mei 2021 12:00 schreef PdeHoog het volgende:
Heb ik eindelijk de tuinslanghaspel ontrafeld en werkend, vind mini-G het te koud om natgespoten te worden
quote:Op zondag 30 mei 2021 12:02 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Moet je hem een goed voorbeeld geven, hen jou laten natspuiten
Ruilen? Ik moet het zwembadje opzetten en heb geen zinquote:Op zondag 30 mei 2021 12:00 schreef PdeHoog het volgende:
Zo werkt dat nietquote:Op zondag 30 mei 2021 12:02 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Moet je hem een goed voorbeeld geven, hen jou laten natspuiten
Stuur maar hierheen. Kunnen ze met z’n tweeen met water spelenquote:Op zondag 30 mei 2021 12:08 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ruilen? Ik moet het zwembadje opzetten en heb geen zin
Trekt veel vlindertjes aan net als de Stinkende Gouwe (die gele die ook overal oppopt).quote:Op zondag 30 mei 2021 09:20 schreef Molo het volgende:
Die Robertskruid staat hier stiekem te woekeren in de tuin. En wat een intens smerige lucht heeft die plant, ga ik echt van kokhalzen![]()
Ooit eens ontdekken hoe ik die definitief de nek om kan draaien
Ik stoot een nagel af, jij moet het weer overdrijven met een hele teen tot halve voetquote:Op zondag 30 mei 2021 12:37 schreef Blues het volgende:
Vandaag beetje snoeien in de tuin, BBQ-en later vanmiddag en alvast wat spulletjes bij elkaar zoeken die we niet willen vergeten morgen.
En die Teen is donkerpaarszwart - B.L.A.U.W. tot ongeveer halverwege mijn voetkan m redelijk bewegen, dus niet gebroken denk ik. Wel zéér ontenig om dit vlak voor een vakantie te doen. Oen.
Dat zal best pijnlijk zijn? Is die ook nog dik? Kan je wel een schoen aan?quote:Op zondag 30 mei 2021 12:37 schreef Blues het volgende:
Vandaag beetje snoeien in de tuin, BBQ-en later vanmiddag en alvast wat spulletjes bij elkaar zoeken die we niet willen vergeten morgen.
En die Teen is donkerpaarszwart - B.L.A.U.W. tot ongeveer halverwege mijn voetkan m redelijk bewegen, dus niet gebroken denk ik. Wel zéér ontenig om dit vlak voor een vakantie te doen. Oen.
Ik winquote:Op zondag 30 mei 2021 12:39 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ik stoot een nagel af, jij moet het weer overdrijven met een hele teen tot halve voettsssk!
kusje op je te... eh... nouja, vanaf 1,5m dan maar
Dat zie ik wel weer als ik een schoen aan moet.quote:Op zondag 30 mei 2021 12:49 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Dat zal best pijnlijk zijn? Is die ook nog dik? Kan je wel een schoen aan?
Volgens mij zegt dat weinig, ik stootte ooit eens onmeunig mijn grote teen toen ik van de trap vielquote:Op zondag 30 mei 2021 12:37 schreef Blues het volgende:
Hier zit meneer inmiddels in het zwembadje met een laagje ijskoud water de Autoweek te lezenquote:Op zondag 30 mei 2021 12:14 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Stuur maar hierheen. Kunnen ze met z’n tweeen met water spelen
Jij deed het gewoon om voor te dringen bij je eigen vaccinatiequote:Op zondag 30 mei 2021 10:13 schreef Candaasje het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tevens weekend nu, dat is wel leuk.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Beterschap met je regenboogteenquote:Op zondag 30 mei 2021 12:56 schreef Blues het volgende:
[..]
Ik win
[..]
Dat zie ik wel weer als ik een schoen aan moet.
Als we morgen vertrekken kan dat qua weer ook met mn teenslippers aan, we zitten vrij lang in de auto, daar loop ik sowieso heerlijk op.
Als we echt gaan wandelen in een stadje of zo, zal dat pas dinsdag zijn. Aangezien g wat loopprobs heeft zullen dat kleine stukjes zijn. Zou ook nog op mn slippertjes kunnen. Dus pas di schoenen aan proberen!
Resistance is futilequote:Op zondag 30 mei 2021 13:08 schreef DancingPhoebe het volgende:
Struikelde en bevond mij ineens op het terras. What can you do?
Ja, gebeurd soms.quote:Op zondag 30 mei 2021 13:08 schreef DancingPhoebe het volgende:
Wel goede timingquote:Op zondag 30 mei 2021 13:00 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Jij deed het gewoon om voor te dringen bij je eigen vaccinatie
Ik neem aan dat je prik2 evengoed nog krijgt?
quote:Op zondag 30 mei 2021 12:59 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Hier zit meneer inmiddels in het zwembadje met een laagje ijskoud water de Autoweek te lezen![]()
Ssssssssssssst!quote:Op zondag 30 mei 2021 13:00 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Jij deed het gewoon om voor te dringen bij je eigen vaccinatie
Ik neem aan dat je prik2 evengoed nog krijgt?
quote:Op zondag 30 mei 2021 13:06 schreef Cat-astrophe het volgende:
Net Afscheid genomen van iemand.Ahw, ja dat lijkt me heel vreemd ja. Zo van 'Nou, eh, nu echt dan definitief 'dag'? En dan terug: Ja..... fijne vakantie...'SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tevens weekend nu, dat is wel leuk.![]()
Gewoon op je af laten komen en ondergaan. Beste remediequote:Op zondag 30 mei 2021 13:08 schreef DancingPhoebe het volgende:
quote:Op zondag 30 mei 2021 12:59 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Hier zit meneer inmiddels in het zwembadje met een laagje ijskoud water de Autoweek te lezen![]()
Ik zou zelf hard weglopen denk ikquote:Op zondag 30 mei 2021 13:32 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Gewoon op je af laten komen en ondergaan. Beste remedie
Ik schuif dan liever bij DP aan in dit geval, ik blief die BBQ lucht niet zoquote:Op zondag 30 mei 2021 13:36 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik zou zelf hard weglopen denk ikMaar goed....zit op mijn eigen terras
Met buikspek op de bbq dus dat wordt met beetje geluk smullen vanavond
* DancingPhoebe schuift aiolobrood naar Candaasjequote:Op zondag 30 mei 2021 13:38 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ik schuif dan liever bij DP aan in dit geval, ik blief die BBQ lucht niet zoNiks persoonlijks tegen jou
Blij dat die daar staan en niet hier in mijn zichtquote:Op zondag 30 mei 2021 14:00 schreef derLudolf het volgende:
Bijna 21km op de teller van de nieuwe fiets.
Even wat vocht aanvullen in het zonnige Emsland met mooi uitzicht. (Als ik niet richting de subsidiemolens kijk)
Zo jammerquote:Op zondag 30 mei 2021 13:38 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ik schuif dan liever bij DP aan in dit geval, ik blief die BBQ lucht niet zoNiks persoonlijks tegen jou
Dank, ik ben verzot op knoflookquote:Op zondag 30 mei 2021 14:11 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
* DancingPhoebe schuift aiolobrood naar Candaasje
Een beetje maarquote:Op zondag 30 mei 2021 14:31 schreef Candaasje het volgende:
[..]
In gedachten altijd bij je!![]()
(Dit klinkt een beetje creepy)
Wat is het? Hoorntje/aardbei/room?quote:Op zondag 30 mei 2021 15:03 schreef derLudolf het volgende:
Zo mooi dat dit weer kan. Zowel qua regels als weer.
[ afbeelding ]
Even calorieën aanvullen.
[ afbeelding ]
Bakkie ijsquote:Op zondag 30 mei 2021 15:16 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Wat is het? Hoorntje/aardbei/room?
Degene die die bleekscheet.bovenop legde heeft een slecht oog voor estethiek.
Wit superioriteits denkenquote:
Dat dacht ik ook precies.quote:Op zondag 30 mei 2021 15:16 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Wat is het? Hoorntje/aardbei/room?
Degene die die bleekscheet.bovenop legde heeft een slecht oog voor estethiek.
Het is maar hoe je het wilt zien. Je kunt wit ook als een minderheid zien.quote:
Jup, ook veel Nederlanders gezien, maar niet veel meer als anders.quote:Op zondag 30 mei 2021 17:00 schreef z80 het volgende:
Rondje van 3 uur fietsen. Ook weer de nodige gele kentekenplaten en toerdefrans rijders scheldend in het Nederlands gezien. Blijkbaar zijn ze gewend dat alles en iedereen aan de kant springt als er weer een groepje malloten met een bloedgang door een dorpje komt vliegen.
Thuis eerst onder de douche om alle stof en stuifmeel er of te wassen. Daarna een bak paste gemaakt.
Nu verder niets meer in de planning voor vandaag.
Dat is altijd weer de mindere kant van de vogels.quote:Op zondag 30 mei 2021 17:39 schreef Kaatje1 het volgende:
Heb vanmiddag een eindje gewandeld en daarna even naar intratuin geweest. In de zon zitten was wel heel warm en voor korte tijd insmeren had ik geen zin.
Ook maar begonnen met het schoonmaken van het balkon, de vogels hebben heel veel viezigheid achter gelaten
Ik las snackbroekjesquote:
An sich is een snagbroekje een prima snackbroekjequote:Op zondag 30 mei 2021 17:47 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik las snackbroekjes![]()
* Molo loopt meteen naar de supermarkt
Wasdâ?quote:
Een korte panty van snag tights, alleen de bovenbenen dus vooral tegen irritatie/schuurplekken.quote:Op zondag 30 mei 2021 17:59 schreef AnneX het volgende:
[..]
Wasdâ?
Snoerupdate: breuk zat op de helft van 10 meter snoer en het leverde een brandblaar bij onderzoek.
# geefnietop.
Nu risotto maken.
Dan weet je in ieder geval dat het niet aan jullie ligtquote:Op zondag 30 mei 2021 18:21 schreef Sarabi het volgende:
Net de buurvrouw van 2 huizen verderop aan de deur, die gaat al klagen bij de woningbouw over onze nieuwe burenHoe krijg je het voor elkaar 2x achter elkaar zo'n buren....
Kloptquote:Op zondag 30 mei 2021 18:39 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Dan weet je in ieder geval dat het niet aan jullie ligt
Wat doen ze? Even gemist!quote:Op zondag 30 mei 2021 18:21 schreef Sarabi het volgende:
Net de buurvrouw van 2 huizen verderop aan de deur, die gaat al klagen bij de woningbouw over onze nieuwe burenHoe krijg je het voor elkaar 2x achter elkaar zo'n buren....
Op dit moment lijkt er een feestje te zijn, vanaf 10u vanmorgen.quote:
Heb inmiddels bakkie chips opquote:Op zondag 30 mei 2021 17:56 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
An sich is een snagbroekje een prima snackbroekje
Lijkt me wel echt mega irritant als je zoveel last ervaart van burenquote:Op zondag 30 mei 2021 18:48 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Op dit moment lijkt er een feestje te zijn, vanaf 10u vanmorgen.
Persoonlijk hadden we er geen last van want expres de ramen dicht gehouden. Maar ik denk dat de andere buren wel lekker buiten wilden zitten en dan is het niet zo gezellig.
Ik blijf er bij dat deze buren (tot nu toe) minder erg zijn dan de vorige. Maar leuk is anders. En het past zo niet in de hele straat, nouja wat Isa zei zelfs gewoon niet in het dorp.quote:Op zondag 30 mei 2021 18:56 schreef Molo het volgende:
[..]
Lijkt me wel echt mega irritant als je zoveel last ervaart van buren![]()
Die bock van je ga ik trouwens afnemen![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |