abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 29 mei 2021 @ 08:49:29 #1
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_199666529
Ze gaan toch niet trouwen dus!



April 2018:André Hazes en Monique Westenberg zijn uit elkaar

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

9 november 2019:André Hazes bevestigt breuk met Monique

André Hazes bevestigt breuk met Monique
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bericht van Monique op haar Instagram
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

10 november 2019:Bridget is nieuwe liefde André Hazes!'


SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
17 februari 2020: André Hazes en Bridget Maasland zijn alweer uit elkaar

André en Bridget maken bekend dat hun relatie over is (mede mogelijk gemaakt door ons O-) ). Onder andere de media en alle negatieve reacties krijgen de schuld.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

28 februari 2020: André bevestigt dat hij en Monique weer samen zijn.


André bevestigt dat hij en Monique weer samen zijn.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


12 december 2020: André vraagt Monique ten huwelijk:


SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
14 februari 2021:

Monique plaatst een foto van ezeltje Dré (ook wel bekend als An4), die zij en André hebben geadopteerd:



10 maart 2021:André Hazes en Monique Westenberg opnieuw uit elkaar

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Verklaring Monique op Instagram:
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Al snel komen er geruchten op gang dat André vreemd is gegaan met Sarah van Soelen:



SPOILER: Voor DEZE vrouw verliet Dre Monique
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


Al snel gaan de geruchten dat Sarah zwanger is:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
1s.gif Op donderdag 11 maart 2021 10:13 schreef letmehearyouscream het volgende:
Kleine samenvatting van het Sapkanaal:
*Mo vond op Bonaire de tweede telefoon van André, toen barstte de bom.
*In het begin van de relatie met Mo heeft André niet alleen in het slipje van B lopen voelen, maar ook in die van van Soelen. En dat rijmt.
*Mo had toen vermoedens maar ze hebben zich er met een vaag verhaal uitgeluld.
* Daarna heeft Sarah vaker een luisterende mossel geboden.
*Het hele dorp Bergschenhoek weet ervan en de broer van Sarah heeft zich versproken. Daarnaast schijnt ze zelf nogal op te scheppen.
Ondertussen op de Insta van Bridget:



De covers eerste week
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met dank aan rubbereend:
De meest toepasselijke liedjes bij de André Hazes-soap

De diverse instagrams:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


Biografie Adreen;
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  Spellchecker zaterdag 29 mei 2021 @ 09:06:04 #2
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_199666620
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 mei 2021 00:15 schreef Debskuh het volgende:

[..]

Stompjes
Dat vind ik meer iets voor Lil Kleine :+
pi_199666651
Goeie TT _O-
pi_199666653
Ik was eigenijk benieuwd of Bridget ook bij de opening was van die theehut.
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_199666710
Wat ik mij al een tijdje afvraag.
Als hij toch zo dik is met zijn moeder, waarom is hij dan niet tijdelijk bij haar ingetrokken? Het is toch raar om als een 'volwassen' vent met miljoenen op de bank bij familie -die niet de zijne- is, in te trekken om daar zonder regels [Sarah's eigen woorden] te gaan parasiteren leven? Dan ben toch echt wel een loser next level!
pi_199666832
quote:
7s.gif Op zaterdag 29 mei 2021 09:20 schreef Straadthont het volgende:
Wat ik mij al een tijdje afvraag.
Als hij toch zo dik is met zijn moeder, waarom is hij dan niet tijdelijk bij haar ingetrokken? Het is toch raar om als een 'volwassen' vent met miljoenen op de bank bij familie -die niet de zijne- is, in te trekken om daar zonder regels [Sarah's eigen woorden] te gaan parasiteren leven? Dan ben toch echt wel een loser next level!
Ja heel bijzonder.
pi_199666866
quote:
7s.gif Op zaterdag 29 mei 2021 09:20 schreef Straadthont het volgende:
Wat ik mij al een tijdje afvraag.
Als hij toch zo dik is met zijn moeder, waarom is hij dan niet tijdelijk bij haar ingetrokken? Het is toch raar om als een 'volwassen' vent met miljoenen op de bank bij familie -die niet de zijne- is, in te trekken om daar zonder regels [Sarah's eigen woorden] te gaan parasiteren leven? Dan ben toch echt wel een loser next level!
Die jongen kan niet eens zijn eigen teennagels knippen...
Je raekt an de dinge geweun.
pi_199666884
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 mei 2021 09:43 schreef Messina het volgende:

[..]

Die jongen kan niet eens zijn eigen teennagels knippen...
Ik nam net een hap van mijn broodje met jong-belegen kaas. :')

Dan doet Rochel dat toch voor hem? Of hij laat een pedicure langskomen.
pi_199666902
Ennieweej; ga lekker genieten van het mooie weer! Voor je het weet is het weer voorbij. :W
  Spellchecker zaterdag 29 mei 2021 @ 10:17:15 #10
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_199667078
quote:
7s.gif Op zaterdag 29 mei 2021 09:20 schreef Straadthont het volgende:
Wat ik mij al een tijdje afvraag.
Als hij toch zo dik is met zijn moeder, waarom is hij dan niet tijdelijk bij haar ingetrokken? Het is toch raar om als een 'volwassen' vent met miljoenen op de bank bij familie -die niet de zijne- is, in te trekken om daar zonder regels [Sarah's eigen woorden] te gaan parasiteren leven? Dan ben toch echt wel een loser next level!
Ja maar daar was Sarah niet ... duh ... :{w
pi_199667277
Het wordt overal "Rachels theezaak" genoemd, maar het is een franchise van YoYo! Fresh tea. Dat zijn bubbelthees.
https://www.yoyotea.nl/
Hun kleurtje is roze/magenta dus ik denk dat ze daarom zo atypisch fleurig gekleed was.

https://www.amstelveenz.n(...)s-in-amstelveen.html

Ik ga graag naar YoYo! in de Markthal en vind het nou niet echt iets dat bij het merk Rachel past :@
pi_199667318
Sowieso dan heb je geen theezaak toch? Dan heb je een baan waarbij je een theezaak runt?

Wat me ook wat te.hoog gemikt lijkt als je nauwelijks retailervaring hebt?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  Spellchecker zaterdag 29 mei 2021 @ 10:58:08 #13
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_199667386
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 mei 2021 10:49 schreef DancingPhoebe het volgende:
Sowieso dan heb je geen theezaak toch? Dan heb je een baan waarbij je een theezaak runt?

Wat me ook wat te.hoog gemikt lijkt als je nauwelijks retailervaring hebt?
Ze zal wel personeel hebben.
Benieuwd wanneer het nieuwtje eraf is.
pi_199667414
quote:
9s.gif Op zaterdag 29 mei 2021 09:46 schreef Straadthont het volgende:

[..]

Ik nam net een hap van mijn broodje met jong-belegen kaas. :')

Dan doet Rochel dat toch voor hem? Of hij laat een pedicure langskomen.
Ik heb dat ook raar gevonden. Als eerste zeg je als moeder , kom maar hier even tijdelijk. Maar die gast gaat al veel langer met haar en bij hem is het gelijk een achtbaan. En ik denk dat zij hem ook graag dicht bij haar heeft. Controle, Controle
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_199667440
Wat interessant gaat worden. Hij mag weer optreden. Met zijn band op pad. Daar wilt hij niemand bij hebben dat is zijn ding. Straks zijn concert in AHOY dan is hij weer super moeilijk zoals hij zelf zegt.
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
  zaterdag 29 mei 2021 @ 11:12:24 #16
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_199667505
Sarah lijkt me wel het type dat flink hysterisch gaat leeglopen in de pers als het straks uit is dus we kunnen nog even vooruit met deze gate. Jottum...
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_199667624
Ach die stress voor een optreden ook weer zo iets idioots voor de aandacht. Wat ook nog eens lukt gezien mijn reactie.
  Spellchecker zaterdag 29 mei 2021 @ 11:41:57 #18
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_199667762
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 mei 2021 11:03 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Wat interessant gaat worden. Hij mag weer optreden. Met zijn band op pad. Daar wilt hij niemand bij hebben dat is zijn ding. Straks zijn concert in AHOY dan is hij weer super moeilijk zoals hij zelf zegt.
Even een tijdje in een hotel :+
Met zijn tweede telefoon :D
  zaterdag 29 mei 2021 @ 12:15:55 #19
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_199668060
quote:
7s.gif Op zaterdag 29 mei 2021 09:20 schreef Straadthont het volgende:
Wat ik mij al een tijdje afvraag.
Als hij toch zo dik is met zijn moeder, waarom is hij dan niet tijdelijk bij haar ingetrokken? Het is toch raar om als een 'volwassen' vent met miljoenen op de bank bij familie -die niet de zijne- is, in te trekken om daar zonder regels [Sarah's eigen woorden] te gaan parasiteren leven? Dan ben toch echt wel een loser next level!
Schoonpa kickt toch op BN'ers? Dan snap ik wel waarom die Antwee's vraga heeft ingewilligd/dit zelf heeft voorgesteld. Het lijmt een beetje de familie van Galen 2.0 . Die hadden dat met Aneen ook gedaan.
With love :*
pi_199668120
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 mei 2021 11:41 schreef maily het volgende:

[..]

Even een tijdje in een hotel :+
Met zijn tweede telefoon :D
:Y een vos zal nooit zijn streken verliezen.
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_199668132
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 mei 2021 12:15 schreef girlnextdoor. het volgende:

[..]

Schoonpa kickt toch op BN'ers? Dan snap ik wel waarom die Antwee's vraga heeft ingewilligd/dit zelf heeft voorgesteld. Het lijmt een beetje de familie van Galen 2.0 . Die hadden dat met Aneen ook gedaan.
Daar dacht ik ook aan, van Soelen lijkt van van Galen. Ze duwen Sarah net zo hard in de armen van André. Samen een huis kopen na een maand officieel een setje... samen op vakantie, samen naar de opening.

Ik zou er helemaal geïrriteerd van worden, maar Sarah lijkt het fijn te vinden.
pi_199668158
0s.gif Op zaterdag 29 mei 2021 12:23 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Daar dacht ik ook aan, van Soelen lijkt van van Galen. Ze duwen Sarah net zo hard in de armen van André. Samen een huis kopen na een maand officieel een setje... samen op vakantie, samen naar de opening.

Ik zou er helemaal geïrriteerd van worden, maar Sarah lijkt het fijn te vinden.
[/quote]
Als mijn kind thuis zou komen na een maand dat ze een huis wel kopen met haar vriend waar ze een maand mee gaat, zou ik vragen of ze wel helemaal lekker is.
Dus of die ouders zijn net zo gek of het speelt al veel langer. Haastige spoed is nimmer ....
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_199668317
Ergens heb ik wel medelijden met Sarah. Oké, t zal het helderste lampje misschien niet zijn, maar met die strakgespoten plebejers van ouders die haar bovenop die infantiele lul de behanger duwen... en dan ook Roggel nog als schoonloeder... dat wens je toch eigenlijk je ergste vijand niet toe?
  Spellchecker zaterdag 29 mei 2021 @ 12:49:41 #24
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_199668356
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 mei 2021 12:45 schreef totebel het volgende:
Ergens heb ik wel medelijden met Sarah. Oké, t zal het helderste lampje misschien niet zijn, maar met die strakgespoten plebejers van ouders die haar bovenop die infantiele lul de behanger duwen... en dan ook Roggel nog als schoonloeder... dat wens je toch eigenlijk je ergste vijand niet toe?
Ach, nu is ze BN-er.
pi_199668370
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 mei 2021 12:45 schreef totebel het volgende:
Ergens heb ik wel medelijden met Sarah. Oké, t zal het helderste lampje misschien niet zijn, maar met die strakgespoten plebejers van ouders die haar bovenop die infantiele lul de behanger duwen... en dan ook Roggel nog als schoonloeder... dat wens je toch eigenlijk je ergste vijand niet toe?
Ik denk dat ze zich als een vis in het water voelt bij de familie Hazes. Ik vermoed dat haar zus anders in elkaar zit. Niet zo mediageil dat ze naar die opening moet (of in ieder geval zich niet opdringt aan de fotografen) een leuke reactie bij Antwee met Andrie ipv een lullig hartje zoals haar zus en niet zo vreselijk opgespoten als Sahara.
pi_199668430
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 mei 2021 12:49 schreef maily het volgende:

[..]

Ach, nu is ze BN-er.
Ach, daar komt ze, als ze boven de 30 is ook wel achter dat dat niks voorstelt...verlept voor haar tijd.
  zaterdag 29 mei 2021 @ 13:05:08 #27
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_199668467
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 mei 2021 12:27 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:

Als mijn kind thuis zou komen na een maand dat ze een huis wel kopen met haar vriend waar ze een maand mee gaat, zou ik vragen of ze wel helemaal lekker is.
Dus of die ouders zijn net zo gek of het speelt al veel langer. Haastige spoed is nimmer ....
Het is natuurlijk niet zo dat zij het huis ook koopt, hij koopt het huis, zij mag er ook wonen.
Als hij al de enige eigenaar is van de villa waarin Monique met An3 woont dan lijkt het me sterk dat hij wel een 50/50 eigenaarschap aangaat van dat appartement in Rotterdam waar hij met Sarah gaat wonen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zaterdag 29 mei 2021 @ 13:35:42 #28
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_199668665
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 mei 2021 13:05 schreef Leandra het volgende:

[..]

Het is natuurlijk niet zo dat zij het huis ook koopt, hij koopt het huis, zij mag er ook wonen.
Als hij al de enige eigenaar is van de villa waarin Monique met An3 woont dan lijkt het me sterk dat hij wel een 50/50 eigenaarschap aangaat van dat appartement in Rotterdam waar hij met Sarah gaat wonen.
Hij gaf bij Boulevard aan dat ze samen een huis hebben gekocht:
https://www.gids.tv/video(...)ben-een-huis-gekocht

Maar eerder volgens zijn management heeft hij het gekocht:
https://www.rtlboulevard.(...)nen-sarah-van-soelen

Je zou toch bijna denken dat ie haar nodig had voor de hypotheek :+
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_199668667
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 mei 2021 13:05 schreef Leandra het volgende:

[..]

Het is natuurlijk niet zo dat zij het huis ook koopt, hij koopt het huis, zij mag er ook wonen.
Als hij al de enige eigenaar is van de villa waarin Monique met An3 woont dan lijkt het me sterk dat hij wel een 50/50 eigenaarschap aangaat van dat appartement in Rotterdam waar hij met Sarah gaat wonen.
Misschien koopt schoonpa wel dat huis en mag hij erbij wonen.
pi_199668716
Forever yours, forever mine, forever ours...
pi_199668816


Forever yours, forever mine, forever ours...
pi_199669040
quote:
7s.gif Op zaterdag 29 mei 2021 09:20 schreef Straadthont het volgende:
Wat ik mij al een tijdje afvraag.
Als hij toch zo dik is met zijn moeder, waarom is hij dan niet tijdelijk bij haar ingetrokken? Het is toch raar om als een 'volwassen' vent met miljoenen op de bank bij familie -die niet de zijne- is, in te trekken om daar zonder regels [Sarah's eigen woorden] te gaan parasiteren leven? Dan ben toch echt wel een loser next level!
Ik vind het nog vreemder dat hij niet in zijn eigen appartement gaat zitten. Dat hij gebruikte als hij Dreetje had...
  zaterdag 29 mei 2021 @ 14:35:20 #33
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_199669069
Monique die zegt dat ze even lekker haar chraka’s en emoties in balans brengt.


Gruwel :r :X
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_199669144
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 mei 2021 14:31 schreef soapie het volgende:

[..]

Ik vind het nog vreemder dat hij niet in zijn eigen appartement gaat zitten. Dat hij gebruikte als hij Dreetje had...
Dat zal wel verhuurd zijn.
pi_199669640


Vanaf dinsdag te koop :')
Je moet er vroeg bij zijn ze verwachten een stormloop
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_199669644
Ik voorspel nu al Sarah wordt de nieuwe bachelorrette als het over een jaartje ofzo uit is.
Zelfde dellerige kop als Gaby
pi_199669671
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 mei 2021 13:43 schreef Lief17 het volgende:
[ link | afbeelding ]
Nou ze gaan in ieder geval in een chique buurt wonen. ^O^
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_199669902
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 mei 2021 15:58 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:

[..]

Nou ze gaan in ieder geval in een chique buurt wonen. ^O^
Das geen chique buurt, tegenover de HCR, dus het hele weekend teringherrie van de hockeyvelden.
Laag overkomende vliegtuigen, zeg 100 meter die vol in de ankers gaan voor hun landing. En de nieuwe snelweg in de achtertuin.

Ik zou daar absoluut niet willen wonen.
  Spellchecker zaterdag 29 mei 2021 @ 16:33:11 #39
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_199669911
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 mei 2021 15:52 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[ link | afbeelding ]

Vanaf dinsdag te koop :')
Je moet er vroeg bij zijn ze verwachten een stormloop
Helaas net niet genoeg inspiratie om er een Hans Teeuwen van te maken ...
Olifant, olifant ....
pi_199670161
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 mei 2021 16:32 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Das geen chique buurt, tegenover de HCR, dus het hele weekend teringherrie van de hockeyvelden.
Laag overkomende vliegtuigen, zeg 100 meter die vol in de ankers gaan voor hun landing. En de nieuwe snelweg in de achtertuin.

Ik zou daar absoluut niet willen wonen.
Dit inderdaad, zou er voor geen goed willen zitten!
  Spellchecker zaterdag 29 mei 2021 @ 16:58:18 #41
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_199670189
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 mei 2021 16:56 schreef soapie het volgende:

[..]

Dit inderdaad, zou er voor geen goed willen zitten!
Nee, foute buurt :D
pi_199670281
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 mei 2021 16:58 schreef maily het volgende:

[..]

Nee, foute buurt :D
Goud, natuurlijk... :P
pi_199670674
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 mei 2021 17:04 schreef soapie het volgende:

[..]

Goud, natuurlijk... :P
_O-
pi_199670864
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 mei 2021 16:32 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Das geen chique buurt, tegenover de HCR, dus het hele weekend teringherrie van de hockeyvelden.
Laag overkomende vliegtuigen, zeg 100 meter die vol in de ankers gaan voor hun landing. En de nieuwe snelweg in de achtertuin.

Ik zou daar absoluut niet willen wonen.
Okay, dat stond in dat stuk hierboven geschreven. De chique wijk Hilgersberg. Maar dus ook overdreven . :D
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_199670932
Hillegersberg is ook niet meer wat het geweest is. En ik twijfel of dat stukje er wel onder valt...
pi_199671005
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 mei 2021 18:18 schreef soapie het volgende:
Hillegersberg is ook niet meer wat het geweest is. En ik twijfel of dat stukje er wel onder valt...
Klopt de hockeyclub HCR ligt in schiebroek, _O-
De Hazelaarweg is geen Hilligersberg inderdaad.
  Moderator zaterdag 29 mei 2021 @ 18:36:30 #47
184769 crew  Deisyy
pi_199671124
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 mei 2021 18:25 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Klopt de hockeyclub HCR ligt in schiebroek, _O-
De Hazelaarweg is geen Hilligersberg inderdaad.
En de Lamsrustlaan al helemaal niet, terwijl verhuur- en verkoopmakelaars wel over Hilligersberg spreken als ze het over de Lamsrustlaan hebben.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_199672191
André doet mee met de streamers om contact te maken met Armin van Buren, maar die negeert hem volkomen. _O-

Hij staat erbij als een lulletje rozenwater.
pi_199672503
Hij heeft eigenlijk met niemand aansluiting daar, staat in een hoekje.

Edit:
En ja hoor hij staat alweer te zuipen.
pi_199672594
En hij is ineens weer een 'rocker' met zn leren jasje.
Zijn muziek is alles behalve rock, maar goed hahaa
  Moderator zaterdag 29 mei 2021 @ 20:56:52 #51
184769 crew  Deisyy
pi_199672611
Ik heb de rocker nog niets zien zingen, zit hij er voor spek en bonen bij?
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_199672671
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 mei 2021 20:56 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb de rocker nog niets zien zingen, zit hij er voor spek en bonen bij?
Lijkt het wel op.
pi_199672720
Hij heeft ook totaal geen zangstem met dank aan zijn naam maakt hij faam anders was niet verder gekomen dan optredens in verzorgingshuizen.
  Spellchecker zaterdag 29 mei 2021 @ 21:05:12 #54
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_199672808
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 mei 2021 21:02 schreef goldback het volgende:
Hij heeft ook totaal geen zangstem met dank aan zijn naam maakt hij faam anders was niet verder gekomen dan optredens in verzorgingshuizen.

Die arme mensjes :'(
pi_199672819
Hij is inmiddels vertrokken geloof ik *O*
Ik zie m niet meer
pi_199672841
Stond net bij Danny Vera.
pi_199672890
Ik vermoed trouwens echt dat ze het programma al klaar hadden voor de Streamers en dat hij is gaan smeken of ie ook mocht mee doen. Dat ze hem daardoor nog ertussen moesten proppen.
pi_199673020
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 mei 2021 20:55 schreef KittyMeow het volgende:
En hij is ineens weer een 'rocker' met zn leren jasje.
Zijn muziek is alles behalve rock, maar goed hahaa
Biertje nummer vier... ondertussen.
  Moderator zaterdag 29 mei 2021 @ 21:11:57 #59
184769 crew  Deisyy
pi_199673027
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 mei 2021 21:07 schreef KittyMeow het volgende:
Ik vermoed trouwens echt dat ze het programma al klaar hadden voor de Streamers en dat hij is gaan smeken of ie ook mocht mee doen. Dat ze hem daardoor nog ertussen moesten proppen.
Ze zijn alleen vergeten door te proppen, want hij zit nog steeds op dezelfde plek :D
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  Spellchecker zaterdag 29 mei 2021 @ 21:13:31 #60
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_199673075
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 mei 2021 21:11 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Biertje nummer vier... ondertussen.
Sarah in de buurt?
Of zit hij op zijn tweede telefoon :+
pi_199673237
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 mei 2021 20:31 schreef ootjekatootje het volgende:
André doet mee met de streamers om contact te maken met Armin van Buren, maar die negeert hem volkomen. _O-

Hij staat erbij als een lulletje rozenwater.
Omdat ie een penis aqua roza IS 🤣🤣
  zaterdag 29 mei 2021 @ 21:17:53 #62
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_199673249
Er is maar één iemand in Nederland die een gouden microfoon mag, en dat is niet Dreetje :(
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_199673499
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 mei 2021 21:17 schreef AgnesGru het volgende:
Er is maar één iemand in Nederland die een gouden microfoon mag, en dat is niet Dreetje :(
Dit!

Maar de streamers hebben wel naar hun fans geluisterd, hij is er wel maar mag niet meedoen.
Ronnie (flex) ook gastzanger wel. _O-
pi_199673556
Zit ie dan in zijn uppie aan de bar.
  Moderator zaterdag 29 mei 2021 @ 21:31:40 #65
184769 crew  Deisyy
pi_199673642
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 mei 2021 21:28 schreef KittyMeow het volgende:
Zit ie dan in zijn uppie aan de bar.
Nou he, dit is toch een leuk feestje met collega's, maar hij sluit zich compleet af.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_199673681
Wat heerlijk om jullie commentaar te lezen. Keep them coming _O_
  zaterdag 29 mei 2021 @ 21:33:06 #67
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_199673698
Mijn stream loopt om de haverklap vast, maar zit nu nog steeds bij Rolf Sanchez, Nick en Dreetje
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_199673746
André:
De reacties waren zo leuk, laten we hem later zetten in de show, :o

_O-
pi_199673757
Hij mag eindelijk, maar het kwartje is gevallen!
pi_199673783
quote:
17s.gif Op zaterdag 29 mei 2021 21:32 schreef praadje het volgende:
Wat heerlijk om jullie commentaar te lezen. Keep them coming _O_
Je kunt ook gratis kijken via de streamers!
pi_199673883
Er hangt een hele leuke, gezellige sfeer in deze groep artiesten. Heel leuk om te zien. Je ziet ze genieten

En dan heb je Hazes.

[ Bericht 3% gewijzigd door KittyMeow op 29-05-2021 21:39:40 (Naam veranderd) ]
pi_199673942
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 mei 2021 21:38 schreef KittyMeow het volgende:
Er hangt een hele leuke, gezellige sfeer in deze groep artiesten. Heel leuk om te zien. Je ziet ze genieten.

En dan heb je Andre.
Ja maar blijkbaar zijn alle negatieve reacties wel besproken. Anders maakte die die opmerking niet.
Hij heeft nu meegedaan met een nummer en hij kreeg niet eens tekst. En vervolgens weer naar achteren.
Die boodschap kwam wel aan. Geloof ik.
pi_199673968
Ik
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 mei 2021 21:33 schreef AgnesGru het volgende:
Mijn stream loopt om de haverklap vast, maar zit nu nog steeds bij Rolf Sanchez, Nick en Dreetje
ik loop ook achter vanwege de kids. Wat maakt het uit.
  zaterdag 29 mei 2021 @ 21:41:25 #74
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_199673973
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 mei 2021 21:40 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Ja maar blijkbaar zijn alle negatieve reacties wel besproken. Anders maakte die die opmerking niet.
Hij heeft nu meegedaan met een nummer en hij kreeg niet eens tekst. En vervolgens weer naar achteren.
Die boodschap kwam wel aan. Geloof ik.
Welke opmerking?
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  zaterdag 29 mei 2021 @ 21:42:20 #75
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_199674003
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 mei 2021 21:41 schreef ootjekatootje het volgende:
Ik
[..]

ik loop ook achter vanwege de kids. Wat maakt het uit.
Nou, ik kan nog geen minuut kijken of vastlopend beeld :{
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  Spellchecker zaterdag 29 mei 2021 @ 21:42:44 #76
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_199674018
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 mei 2021 21:28 schreef KittyMeow het volgende:
Zit ie dan in zijn uppie aan de bar.
"Ik zit hier heel alleen Streamers te vieren,
de bar gelukkig open anders zat ik hier voor nop."
  Moderator zaterdag 29 mei 2021 @ 21:43:29 #77
184769 crew  Deisyy
pi_199674050
Klapjosti :B
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  zaterdag 29 mei 2021 @ 21:44:03 #78
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_199674089
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 mei 2021 21:42 schreef maily het volgende:

[..]

"Ik zit hier heel alleen Streamers te vieren,
de bar gelukkig open anders zat ik hier voor nop."
_O- _O_
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_199674196
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 mei 2021 21:41 schreef AgnesGru het volgende:

[..]

Welke opmerking?
Hij mocht een nummer meezingen, en toen die opkwam zei die dat die vanwege de negatieve reacties pas aan het einde van de show zat.
pi_199674210
'We gaan een stukje Rock & Roll doen, wie hebben we daar voor nodig? Er is er maar 1. Miss Montreal!' _O- _O-
pi_199674226
Breaking!!!

Hij zit aan de cola
  zaterdag 29 mei 2021 @ 21:48:46 #82
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_199674245
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 mei 2021 21:48 schreef ootjekatootje het volgende:
Breaking!!!

Hij zit aan de cola
Zal wel een bacootje zijn _O-
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_199674418
quote:
17s.gif Op zaterdag 29 mei 2021 21:38 schreef KittyMeow het volgende:
Er hangt een hele leuke, gezellige sfeer in deze groep artiesten. Heel leuk om te zien. Je ziet ze genieten

En dan heb je Hazes.
Ik zie precies hetzelfde, de rest heeft een klik en lol met elkaar en A2 valt volledig buiten de boot (en terecht).
pi_199674457
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 mei 2021 21:48 schreef AgnesGru het volgende:

[..]

Zal wel een bacootje zijn _O-
Das zei mijn man ook.

Diggy Dex en Nick en Thomas Tielemans O+
pi_199674517
En hij mag nog steeds niet zingen...
pi_199674576
Hij blijft zitten dus “leef” straks met Armin?

Denk het niet want die gunde hem geen blik waardig.
  Spellchecker zaterdag 29 mei 2021 @ 21:59:36 #87
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_199674595
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 mei 2021 21:59 schreef ootjekatootje het volgende:
Hij blijft zitten dus “leef” straks met Armin?

Denk het niet want die gunde hem geen blik waardig.
:D

Ik denk dat hij straks een telefoontje faket en pleite gaat.
pi_199674688
Hahahaha en nu zingen anderen een hit van zn vader. Hij staat er voor nu gewoon nog bij.
  Moderator zaterdag 29 mei 2021 @ 22:03:42 #89
184769 crew  Deisyy
pi_199674732
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 mei 2021 22:02 schreef KittyMeow het volgende:
Hahahaha en nu zingen anderen een hit van zn vader. Hij staat er voor nu gewoon nog bij.
En die vlieger klonk niet best :o
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  Spellchecker zaterdag 29 mei 2021 @ 22:04:27 #90
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_199674748
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 mei 2021 22:03 schreef Deisyy het volgende:

[..]

En die vlieger klonk niet best :o
Hij ging niet op?
  Moderator zaterdag 29 mei 2021 @ 22:05:10 #91
184769 crew  Deisyy
pi_199674764
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 mei 2021 22:04 schreef maily het volgende:

[..]

Hij ging niet op?
Nee _O-
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_199674767
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 mei 2021 22:03 schreef Deisyy het volgende:

[..]

En die vlieger klonk niet best :o
'... die andere vrouw'
Camera op zijn gezicht en die blik van hem.
pi_199674771
Hij probeert pappie te immiteren, vreselijk!!!!
  Moderator zaterdag 29 mei 2021 @ 22:06:26 #94
184769 crew  Deisyy
pi_199674807
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 mei 2021 22:05 schreef KittyMeow het volgende:

[..]

'... die andere vrouw'
Camera op zijn gezicht en die blik van hem.
Dat heb ik dan weer gemist, ik heb vooral geluisterd ;(
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_199674816
Zo, dikke tranen nu, wtf kan die gast zingen.

(danny vera ik dacht dat iedereen tegelijk alles nu zag)
pi_199674824
Ik zit nog bij highway to hell, _O-
Zelfs Frank Lammers zingt hem eruit. En prachtige vlammetjes van Paul O+
pi_199674846
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 mei 2021 22:06 schreef ootjekatootje het volgende:
Ik zit nog bij highway to hell, _O-
Zelfs Frank Lammers zingt hem eruit. En prachtige vlammetjes van Paul O+
Dan loop je dik achter.
pi_199674866
O
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 mei 2021 22:06 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Dat heb ik dan weer gemist, ik heb vooral geluisterd ;(
ik ga ff opletten :7
pi_199674890
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 mei 2021 22:07 schreef -river- het volgende:

[..]

Dan loop je dik achter.
Jazeker de kids kwamen er steeds uit, die hoorden ons lachen.
pi_199674915
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 mei 2021 22:06 schreef -river- het volgende:
Zo, dikke tranen nu, wtf kan die gast zingen.

(danny vera ik dacht dat iedereen tegelijk alles nu zag)
Ik hoop dat je het over Danny ( O+) hebt en niet over An2 :')

Ja zeg, niet snel editten! :6

[ Bericht 8% gewijzigd door Butterflower op 29-05-2021 22:10:13 (Slaat nergens meer op nu :smirk:) ]
  Moderator zaterdag 29 mei 2021 @ 22:09:42 #101
184769 crew  Deisyy
pi_199674947
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 mei 2021 22:07 schreef ootjekatootje het volgende:
O
[..]

ik ga ff opletten :7
Sterkte!
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_199675009
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 mei 2021 22:08 schreef Butterflower het volgende:

[..]

Ik hoop dat je het over Danny ( O+) hebt en niet over An2 :')

Ja zeg, niet snel editten! :6
Hahaha sorry :*
pi_199675043
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 mei 2021 22:11 schreef -river- het volgende:

[..]

Hahaha sorry :*
Geeft niet!
We gaan weer verder genieten van geen André O+
  zaterdag 29 mei 2021 @ 22:17:30 #104
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_199675220
Ff tussendoor, die grap van Freek die bijna op zijn knieën ging van Suzanne.
Bijna :D
pi_199675255
Iedereen staat te zingen en Dreetje is nergens te vinden....
  Spellchecker zaterdag 29 mei 2021 @ 22:20:13 #106
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_199675338
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 mei 2021 22:18 schreef soapie het volgende:
Iedereen staat te zingen en Dreetje is nergens te vinden....
In de kleedkamer waarschijnlijk ..... janken aan de foon met mammie
pi_199675356
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 mei 2021 22:20 schreef maily het volgende:

[..]

In de kleedkamer waarschijnlijk ..... janken aan de foon met mammie
_O- _O- _O-
pi_199675394
Jasje past echt bij hem, de joker van de avond! :') :')
pi_199675410
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 mei 2021 22:21 schreef soapie het volgende:
Jasje past echt bij hem, de joker van de avond! :') :')
Hahahaha
pi_199675559
Dit nummer met van Buuren is super goed, Nederlandse zangers zonder computerzooi doen het gewoon!!
  zaterdag 29 mei 2021 @ 22:26:22 #111
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_199675566
Ja was dat Paul het liedje probeerde te redden...
pi_199675636
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 mei 2021 22:26 schreef ootjekatootje het volgende:
Ja was dat Paul het liedje probeerde te redden...
Hij moest wel _O-
  zaterdag 29 mei 2021 @ 22:28:30 #113
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_199675655


_O-
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  zaterdag 29 mei 2021 @ 22:29:18 #114
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_199675689
Off topic

Wat is Danny goed!
Die mag op een in het sympathieke mannen topic!
pi_199675970
Wat jammer dat ik niet mee heb kunnen genieten van de afgang. Ik geloof dat er geen rechten zijn voor België en buiten dat heeft het stekkertje van mijn boxen het begeven vanmiddag.
Thanks voor jullie reacties, heb ze met plezier gelezen ~O>
pi_199676001
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 mei 2021 22:29 schreef ootjekatootje het volgende:
Off topic

Wat is Danny goed!
Die mag op een in het sympathieke mannen topic!
Ja echt, dikke tranen over mijn wangen O+
pi_199676282
Die Frank kan best aardig zingen eigenlijk!
pi_199676355
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 mei 2021 22:44 schreef soapie het volgende:
Die Frank kan best aardig zingen eigenlijk!
Maar echt! Geweldige ontdekking
pi_199676458
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 mei 2021 22:46 schreef KittyMeow het volgende:

[..]

Maar echt! Geweldige ontdekking
Hahahaha ja en net met Paul een buikbump _O-
  Moderator zaterdag 29 mei 2021 @ 22:54:24 #120
184769 crew  Deisyy
pi_199676614
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 mei 2021 22:44 schreef soapie het volgende:
Die Frank kan best aardig zingen eigenlijk!
Hij speelde dan ook een tijdje Andre Hazes in Hij geloof in mij, en hij kon wel zingen ;)
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_199676639
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 mei 2021 22:54 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Hij speelde dan ook een tijdje Andre Hazes in Hij geloof in mij, en hij kon wel zingen ;)
Nooit geweten..
pi_199676674
Dreetje mag ook nog even... Behoorlijk vals!
pi_199676822
Ik loop iets achter. Ben nu bij Leef. Veel valse stukken hoor.
pi_199676934
Jezus, wat een klein kind die A2, toen bekend werd dat een kleine 2 miljoen mensen keken, hij meteen naar voren van hey hey pffff.
  zaterdag 29 mei 2021 @ 23:05:48 #125
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_199676962
Ik zit bij Frank en maan, das duidelijk Frank neemt andre over.
  zaterdag 29 mei 2021 @ 23:06:57 #126
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_199676994
Wtf, koos alberts en André mag weer niet meezingen.
  zaterdag 29 mei 2021 @ 23:07:35 #127
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_199677011
Serieus wat ben ik aan het kijken? We leren André een lesje zingen?
pi_199677155
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 mei 2021 23:07 schreef ootjekatootje het volgende:
Serieus wat ben ik aan het kijken? We leren André een lesje zingen?
Hij is gewoon duidelijk niet van hun niveau.
pi_199677382
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 mei 2021 22:05 schreef soapie het volgende:
Hij probeert pappie te immiteren, vreselijk!!!!
Hij doet niets anders . Hij verteld vaak dat zijn vader er niet was voor hem maar toch kopieert hij zij gedrag.
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
  zaterdag 29 mei 2021 @ 23:26:45 #130
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_199677391
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 mei 2021 23:13 schreef -river- het volgende:

[.
Hij is gewoon duidelijk niet van hun niveau.
Onze conclusie hier, hij kent geen enkel nummer van anderen. De streamers kunnen zo voor elkaar invallen, meezingen als het ff niet lukt. Iedereen staat klaar om mee te doen. André kent niks, snapt niks doet niks.

Zwaar door de mand gevallen.
  zaterdag 29 mei 2021 @ 23:30:32 #131
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_199677464
twitter
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  zaterdag 29 mei 2021 @ 23:34:37 #132
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_199677509
Ach wat sneu, hij heeft een lesje nederigheid gehad, complimenten voor André.

1,8 miljoen streamers, hop André naar voren, dat valt nog mee zei die! Tja hij had het door. De rest zat hem ook te knijpen, benieuwd naar de reacties morgen. Bijzondere avond.
  zaterdag 29 mei 2021 @ 23:45:01 #133
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_199677670
Heel fijn, duidelijk lesje, de streamers zijn sociaal, pakken elkaars liedjes over indien nodig.

Dus geen Hazes, geen Marco Borsato, geen gordon meer aub, gewoon die tent vullen met mooie muziek.

Nick Schilder, de grote winnaar vanavond! Wat was die goed! En Ralf is ondertussen ook een schatje.
Maan geweldig en Suus ook.
  zaterdag 29 mei 2021 @ 23:55:03 #134
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_199677817
Zelfs mijn vriend merkte op dat dré zijn pa nadoet.

Verder wel gehoord niet gekeken, buiten het shot waar Antwee met een gouden microfoon zingt. Wat een loser. Verdere beelden niet gezien omdat ik een ballonboog in elkaar aan het zetten was. Ik begon toen de Streamers begonnen en was klaar toen zij klaar waren :D
With love :*
  zondag 30 mei 2021 @ 00:00:12 #135
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_199677890
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 mei 2021 22:44 schreef soapie het volgende:
Die Frank kan best aardig zingen eigenlijk!
Jaren geleden heb ik hem zien optreden met Acda & de Munnik.
Dat was volgens mij rond de tijd van het album "Ren Lenny ren", dus ik ben niet heel verbaasd dat hij een leuk riedeltje kan zingen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_199677949



🤣🤣🤣🤣🤣🤣
  zondag 30 mei 2021 @ 00:04:39 #137
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_199677967
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 mei 2021 23:55 schreef girlnextdoor. het volgende:
Zelfs mijn vriend merkte op dat dré zijn pa nadoet.

Verder wel gehoord niet gekeken, buiten het shot waar Antwee met een gouden microfoon zingt. Wat een loser. Verdere beelden niet gezien omdat ik een ballonboog in elkaar aan het zetten was. Ik begon toen de Streamers begonnen en was klaar toen zij klaar waren :D
Nick was top, fixed it met Ralf. O+ Arnim met iedereen. Enfin iedereen ster op het podium en Ronnie ook leuk meedoen.

Maar we moeten wel ff uitkijken met commentaar op André, want dit was een flinke les nederigheid en zingen.
En die gouden microfoon, tja dat mag er maar een doen. En dat is niet Hazes. Zeker niet in de Kuip.
Dan ben je een ordinaire Amsterdammer...

En dat kreeg die wel door. Ik verwacht nu een lieve ex, en een lieve papa.
pi_199677995
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 mei 2021 23:07 schreef ootjekatootje het volgende:
Serieus wat ben ik aan het kijken? We leren André een lesje zingen?
Heeft hij het door?
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
  zondag 30 mei 2021 @ 00:06:15 #139
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_199678007
quote:
0s.gif Op zondag 30 mei 2021 00:00 schreef Leandra het volgende:

[..]

Jaren geleden heb ik hem zien optreden met Acda & de Munnik.
Dat was volgens mij rond de tijd van het album "Ren Lenny ren", dus ik ben niet heel verbaasd dat hij een leuk riedeltje kan zingen.
Hij zong André eruit met high way.
  zondag 30 mei 2021 @ 00:15:00 #140
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_199678111
quote:
0s.gif Op zondag 30 mei 2021 00:05 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:

[..]

Heeft hij het door?
Ja, xxl.

Nick zong Coldplay beter dan Coldplay het zelf deed.

André was een soort van parodie van zichzelf, kende geen enkel nummer van anderen. Klapte ook niet voor anderen. Was een hele vreemde eend in de bijt, terwijl Ronnie helemaal paste in het plaatje.

Paul de leeuw heeft zelfs zijn eer gered, met het nummer de vlieger.

Op de tribune zaten vijf mensen, verder niemand. Ik vraag me af of saartje er zat hem stiefvader en eigenaar de Beeren.
pi_199678123
Elvis has left the building.

:')
pi_199678203
quote:
6s.gif Op zondag 30 mei 2021 00:16 schreef Straadthont het volgende:
Elvis has left the building.

:')
_O-

Aka The Kingd
pi_199678281
Lekker terug naar het huis zonder regels, waar Paps van Soelen Baby Blue op je wacht...


:S___D

_O-
  zondag 30 mei 2021 @ 00:31:19 #144
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_199678285
Saartje heeft nog niets gedeeld, André ook niet, een die ouwe dweil ook niet.

Afterparty bij Monique vermoed ik.

Iemand nog een linkje van Nick? Fixed it? Wat was dat mooi, O+
pi_199678305
B:)B
pi_199678328
pi_199678375
quote:
0s.gif Op zondag 30 mei 2021 00:31 schreef ootjekatootje het volgende:
knip
Afterparty bij Monique vermoed ik.

knip
Ze is niet mijn type, maar dat gun ik haar van harte. Die heeft toch wat voor de kiezen gehad.

Als ze maar niet are you lonesome tonight luistert:

Honey, you lied when you said you loved me
And I had no cause to doubt you
But I'd rather go on hearing your lies
Than go on living without you
pi_199678390


[ Bericht 100% gewijzigd door Woonbootjes op 30-05-2021 00:44:22 (Verkeerde) ]
pi_199678410


[ Bericht 100% gewijzigd door Woonbootjes op 30-05-2021 00:46:48 ]
pi_199678433
Wat een ellende. :')
pi_199678449
De King 😀😀😀


pi_199678457
quote:
0s.gif Op zondag 30 mei 2021 00:50 schreef Woonbootjes het volgende:
De King 😀😀😀

[ link | afbeelding ]
The Joker!!! Yeah!!! He is!! _O-
pi_199678503
quote:
10s.gif Op zondag 30 mei 2021 00:52 schreef Straadthont het volgende:

[..]

The Joker!!! Yeah!!! He is!! _O-
je bedoeld de poep en scheetjes joker?
pi_199678551
quote:
0s.gif Op zondag 30 mei 2021 00:55 schreef Majoraan het volgende:

[..]

je bedoeld de poep en scheetjes joker?
Nah...

pi_199678589
er zat een natte scheet bij de kapper haha en toen hahaha ik kom niet meer bij, hahaha, love you mama
pi_199678644


[ Bericht 100% gewijzigd door Majoraan op 30-05-2021 01:35:04 ]
  zondag 30 mei 2021 @ 01:49:05 #158
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_199678811
Maar wie bedenkt überhaupt dat dre met een gouden microfoon de Kuip in kan?

Dat snapt elke Ajax, psv en ADO Den Haag supporter. Sommige dingen doe je niet.
  zondag 30 mei 2021 @ 01:54:37 #159
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_199678826
Best wel zielig voor Saartje, pist ze weer naast de (jack)pot.
  zondag 30 mei 2021 @ 02:13:45 #160
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_199678879
Heerlijk dit commentaar! Wat een topshow moet dit zijn geweest. ^O^
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_199678888
quote:
0s.gif Op zondag 30 mei 2021 01:54 schreef ootjekatootje het volgende:
Best wel zielig voor Saartje, pist ze weer naast de (jack)pot.
pi_199678934
quote:
9s.gif Op zondag 30 mei 2021 02:18 schreef Straadthont het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
wat een dikke lippen heeft die hont, ik denk dat deze gif gemanipuleerd is :P
pi_199679115
quote:
0s.gif Op zondag 30 mei 2021 00:31 schreef ootjekatootje het volgende:
Saartje heeft nog niets gedeeld, André ook niet, een die ouwe dweil ook niet.

Afterparty bij Monique vermoed ik.

Iemand nog een linkje van Nick? Fixed it? Wat was dat mooi, O+
Eerlijk is eerlijk, Antwee mag Monique dankbaar zijn voor de afgelopen jaren.

Maar, ook de andere kant: tout bekend Nederland is bij Roggel en Antwee in het hol gekropen. Geen wonder dat ze zo naast hun schoenen zijn gaan lopen en totaal los zijn van de realiteit.

An1 was een goede zanger (qua stem,qua liedjes blijf ik het persoonlijk troep vinden), maar 17 jaar iemands dood uitmelken, das wel next level lijkenpikken.

En Roggel, An2 en Sarah? Stop making stupid people famous
pi_199679270
Dat krijg je hè met al die jaknikkers om je heen en een moeder die je tot King benoemt.
Ff met beide benen op de grond.
pi_199679523
En dit schrijft hij op Insta;

Samen met @franklammersofficial genoten van een heerlijke show van @thelivestreamers ! HIGHWAY TO HELL! Een lege Kuip, geen mensen die over mij zeiken. Ik ben blij en heel dankbaar dat ik weer heb mogen leveren en mocht werken!

_O- _O-
  Spellchecker zondag 30 mei 2021 @ 09:28:08 #166
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_199679548
quote:
17s.gif Op zondag 30 mei 2021 09:24 schreef praadje het volgende:
En dit schrijft hij op Insta;

Samen met @:franklammersofficial genoten van een heerlijke show van @:thelivestreamers ! HIGHWAY TO HELL! Een lege Kuip, geen mensen die over mij zeiken. Ik ben blij en heel dankbaar dat ik weer heb mogen leveren en mocht werken!

_O- _O-
Arme Frank -O-
pi_199679571
quote:
0s.gif Op zondag 30 mei 2021 00:15 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Ja, xxl.

Nick zong Coldplay beter dan Coldplay het zelf deed.

André was een soort van parodie van zichzelf, kende geen enkel nummer van anderen. Klapte ook niet voor anderen. Was een hele vreemde eend in de bijt, terwijl Ronnie helemaal paste in het plaatje.

Paul de leeuw heeft zelfs zijn eer gered, met het nummer de vlieger.

Op de tribune zaten vijf mensen, verder niemand. Ik vraag me af of saartje er zat hem stiefvader en eigenaar de Beeren.
Saar is zo trots op hem :') schrijft ze. :P
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
  Spellchecker zondag 30 mei 2021 @ 09:35:57 #168
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_199679595
quote:
0s.gif Op zondag 30 mei 2021 09:32 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:

[..]

Saar is zo trots op hem :') schrijft ze. :P
Ze moet wel.
Wat schrijft mammie?
pi_199679611


The one and only The Joker Hazes _O-
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_199679616
quote:
1s.gif Op zondag 30 mei 2021 09:35 schreef maily het volgende:

[..]

Ze moet wel.
Wat schrijft mammie?
Niets van gezien. :P
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_199679639
quote:
17s.gif Op zaterdag 29 mei 2021 12:52 schreef praadje het volgende:

[..]

Ik denk dat ze zich als een vis in het water voelt bij de familie Hazes. Ik vermoed dat haar zus anders in elkaar zit. Niet zo mediageil dat ze naar die opening moet (of in ieder geval zich niet opdringt aan de fotografen) een leuke reactie bij Antwee met Andrie ipv een lullig hartje zoals haar zus en niet zo vreselijk opgespoten als Sahara.
Dit is wat zij al heel lang wilt. Eerst Lil kleine toen Lars Veldhuis. En The Joker trapt erin. Waar de eerste 2 nog verstandig waren trapt Hazes er met beide voeten in.
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_199679647
quote:
0s.gif Op zondag 30 mei 2021 06:43 schreef totebel het volgende:

[..]

Eerlijk is eerlijk, Antwee mag Monique dankbaar zijn voor de afgelopen jaren.

Maar, ook de andere kant: tout bekend Nederland is bij Roggel en Antwee in het hol gekropen. Geen wonder dat ze zo naast hun schoenen zijn gaan lopen en totaal los zijn van de realiteit.

An1 was een goede zanger (qua stem,qua liedjes blijf ik het persoonlijk troep vinden), maar 17 jaar iemands dood uitmelken, das wel next level lijkenpikken.

En Roggel, An2 en Sarah? Stop making stupid people famous
_O_ ^O^
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
  Spellchecker zondag 30 mei 2021 @ 09:55:40 #173
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_199679719
quote:
0s.gif Op zondag 30 mei 2021 09:38 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[ link | afbeelding ]

The one and only The Joker Hazes _O-
4 opmerkingen! 4!
pi_199679776
quote:
17s.gif Op zondag 30 mei 2021 09:24 schreef praadje het volgende:
En dit schrijft hij op Insta;

Samen met @:franklammersofficial genoten van een heerlijke show van @:thelivestreamers ! HIGHWAY TO HELL! Een lege Kuip, geen mensen die over mij zeiken. Ik ben blij en heel dankbaar dat ik weer heb mogen leveren en mocht werken!

_O- _O-
Totale ontkenning _O-

Maar ook zeggen: mogen leveren!
Wat dan?
  zondag 30 mei 2021 @ 10:13:50 #175
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_199679833
quote:
1s.gif Op zondag 30 mei 2021 10:05 schreef Kupelu het volgende:

[..]

Totale ontkenning _O-

Maar ook zeggen: mogen leveren!
Wat dan?
Valse noten.
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_199679855
quote:
0s.gif Op zondag 30 mei 2021 10:13 schreef AgnesGru het volgende:

[..]

Valse noten.
_O-
pi_199679868
quote:
9s.gif Op zondag 30 mei 2021 02:18 schreef Straadthont het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
_O-
pi_199679935
A2 is gewend dat de zangers van Holland zingt Hazes in zijn kont kruipen en de Streamers zitten hier niet bij dus doen dat niet en dat was gisteren duidelijk te merken.
  zondag 30 mei 2021 @ 10:27:57 #179
58711 soapie
Zeeperd
pi_199679994
quote:
0s.gif Op zondag 30 mei 2021 00:50 schreef Woonbootjes het volgende:
De King 😀😀😀

[ link | afbeelding ]
Joker, de aftocht! _O-
pi_199680018
Er komt gezinsuitbreiding


pi_199680040
quote:
9s.gif Op zondag 30 mei 2021 02:18 schreef Straadthont het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

🤣🤣🤣🤣🤣 geweldig
  zondag 30 mei 2021 @ 10:39:27 #182
58711 soapie
Zeeperd
pi_199680122
quote:
0s.gif Op zondag 30 mei 2021 10:30 schreef Woonbootjes het volgende:
Er komt gezinsuitbreiding

[ link | afbeelding ]
Ahhhh, lief, al vraag ik me bij hun af hoe lang hij mag blijven.....
pi_199680154
quote:
0s.gif Op zondag 30 mei 2021 00:00 schreef Leandra het volgende:

[..]

Jaren geleden heb ik hem zien optreden met Acda & de Munnik.
Dat was volgens mij rond de tijd van het album "Ren Lenny ren", dus ik ben niet heel verbaasd dat hij een leuk riedeltje kan zingen.
Hij heeft toch ook "ne me quitte pas" gezongen bij Matthijs van Nieuwkerk ? Vond ik ook zo goed.
  zondag 30 mei 2021 @ 10:46:50 #184
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_199680226
quote:
0s.gif Op zondag 30 mei 2021 10:30 schreef Woonbootjes het volgende:
Er komt gezinsuitbreiding


[ link | afbeelding ]
Is dat de nieuwe toto :')
W
Z
E
pi_199680228
quote:
0s.gif Op zondag 30 mei 2021 10:30 schreef Woonbootjes het volgende:
Er komt gezinsuitbreiding


[ link | afbeelding ]
Past mooi in haar handtas.
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_199680481
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  Spellchecker zondag 30 mei 2021 @ 11:07:56 #187
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_199680679
Natuurlijk een kapotgefokt populair ras, wat ws aan alle kanten doodongelukkig is en pijn heeft :')
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_199680712
quote:
0s.gif Op zondag 30 mei 2021 11:15 schreef DancingPhoebe het volgende:
Natuurlijk een kapotgefokt populair ras, wat ws aan alle kanten doodongelukkig is en pijn heeft :')
Kunnen amper adem halen door hun kleine stompe neusjes -O-
  Spellchecker zondag 30 mei 2021 @ 11:26:51 #190
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_199680836
quote:
0s.gif Op zondag 30 mei 2021 11:15 schreef DancingPhoebe het volgende:
Natuurlijk een kapotgefokt populair ras, wat ws aan alle kanten doodongelukkig is en pijn heeft :')
Met een te kleine schedel? Hoop het toch niet ....

Ik wens ze veel slechte kwaliteit poepzakjes.
  Spellchecker zondag 30 mei 2021 @ 11:27:24 #191
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_199680844
quote:
0s.gif Op zondag 30 mei 2021 11:15 schreef DancingPhoebe het volgende:
Natuurlijk een kapotgefokt populair ras, wat ws aan alle kanten doodongelukkig is en pijn heeft :')
Staat erbij waar het beestje vandaan komt? Broodfokker?
pi_199680881
quote:
0s.gif Op zondag 30 mei 2021 00:15 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Ja, xxl.

Nick zong Coldplay beter dan Coldplay het zelf deed.

André was een soort van parodie van zichzelf, kende geen enkel nummer van anderen. Klapte ook niet voor anderen. Was een hele vreemde eend in de bijt, terwijl Ronnie helemaal paste in het plaatje.

Paul de leeuw heeft zelfs zijn eer gered, met het nummer de vlieger.

Op de tribune zaten vijf mensen, verder niemand. Ik vraag me af of saartje er zat hem stiefvader en eigenaar de Beeren.
Ronnie vond ik echt zo'n positieve verrassing toen die wat meer persoonlijk in de media kwam! Ik was echt #teamronnie na Robinson O+
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  zondag 30 mei 2021 @ 11:29:11 #193
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_199680882
quote:
0s.gif Op zondag 30 mei 2021 10:30 schreef Woonbootjes het volgende:
Er komt gezinsuitbreiding


[ link | afbeelding ]
Ik zie die filmpjes vaker voorbij komen op Instagram, volgens mij heeft ze gewoon ff een pup gejat om interessant te doen voor de foto.
pi_199680999
quote:
1s.gif Op zondag 30 mei 2021 11:27 schreef maily het volgende:

[..]

Staat erbij waar het beestje vandaan komt? Broodfokker?
Maakt het nog uit? Dit soort rassen (als ik het goed heb, veel meer dan een pluizige wurm is het nu niet O+ ) moet gewoon verboden worden. Meer van die beestjes leiden een lijdend leven dan niet.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_199681815
quote:
0s.gif Op zondag 30 mei 2021 11:39 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Maakt het nog uit? Dit soort rassen (als ik het goed heb, veel meer dan een pluizige wurm is het nu niet O+ ) moet gewoon verboden worden. Meer van die beestjes leiden een lijdend leven dan niet.
Klopt:

BOAS komt voor bij hondenrassen met een brachycefaal karakter, waarbij Franse Bulldoggen in de risicocategorie vallen vanwege hun verkorte snuiten en platgedrukte gezichten.

Het kan leiden tot gezondheidsproblemen zoals:

Ademhalingsproblemen en kortademigheid.
Oogproblemen zoals hoornvlieszweren.
Huidproblemen inclusief huidplooi-infecties.
Rugproblemen zoals abnormaal gevormde wervels.
Geboorteproblemen door kleinere bekkenstructuren.

-O-
  Spellchecker zondag 30 mei 2021 @ 12:50:19 #196
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_199681901
quote:
0s.gif Op zondag 30 mei 2021 12:41 schreef -river- het volgende:

[..]

Klopt:

BOAS komt voor bij hondenrassen met een brachycefaal karakter, waarbij Franse Bulldoggen in de risicocategorie vallen vanwege hun verkorte snuiten en platgedrukte gezichten.

Het kan leiden tot gezondheidsproblemen zoals:

Ademhalingsproblemen en kortademigheid.
Oogproblemen zoals hoornvlieszweren.
Huidproblemen inclusief huidplooi-infecties.
Rugproblemen zoals abnormaal gevormde wervels.
Geboorteproblemen door kleinere bekkenstructuren.

-O-
Hoofdpijn ...... :'(
pi_199681947
quote:
0s.gif Op zondag 30 mei 2021 12:50 schreef maily het volgende:

[..]

Hoofdpijn ...... :'(
Je ziet duidelijk op de foto het kleine ingedrukte neusje, hou je van honden kies dan voor een ander ras zodat de fokkers beter na gaan denken.

Maar goed, ik ga volledig off topic.
pi_199682557
quote:
1s.gif Op zondag 30 mei 2021 10:05 schreef Kupelu het volgende:

[..]

Totale ontkenning _O-

Maar ook zeggen: mogen leveren!
Wat dan?
Dat lesje nederigheid is dus totaal niet aangekomen.... ach, wat hadden we ook verwacht van een Van Galen Kloon met het IQ van een pinda (en dan beledig je die pinda nog)
pi_199682755
quote:
0s.gif Op zondag 30 mei 2021 13:51 schreef totebel het volgende:

[..]

Dat lesje nederigheid is dus totaal niet aangekomen.... ach, wat hadden we ook verwacht van een Van Galen Kloon met het IQ van een pinda (en dan beledig je die pinda nog)
En.... narcistische kenmerken.
(Dan blijf ik nog aardig. Kleine kut narcist!)
pi_199682880
Daarom dus een Teckel: geen verkorte snuit en platgedrukt koppie _O_
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  Spellchecker zondag 30 mei 2021 @ 14:18:34 #201
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_199682890
quote:
0s.gif Op zondag 30 mei 2021 14:17 schreef mascara-klodder het volgende:
Daarom dus een Teckel: geen verkorte snuit en platgedrukt koppie _O_
[ link | afbeelding ]
Eten jullie hotdog vandaag? :+
pi_199683223
quote:
0s.gif Op zondag 30 mei 2021 14:17 schreef mascara-klodder het volgende:
Daarom dus een Teckel: geen verkorte snuit en platgedrukt koppie _O_
[ link | afbeelding ]
Jeroen O+
pi_199683235
Nu hij CEO/Manager is bij de lampen handel van de schoonpa is "leveren" een term die gebruikt moet worden.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner zondag 30 mei 2021 @ 14:55:07 #204
39237 crew  H_T
2733
pi_199683299
quote:
0s.gif Op zondag 30 mei 2021 14:17 schreef mascara-klodder het volgende:
Daarom dus een Teckel: geen verkorte snuit en platgedrukt koppie _O_
[ link | afbeelding ]
Wel zat andere gezondheidsrisico's
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_199683384
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 mei 2021 11:03 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Wat interessant gaat worden. Hij mag weer optreden. Met zijn band op pad. Daar wilt hij niemand bij hebben dat is zijn ding. Straks zijn concert in AHOY dan is hij weer super moeilijk zoals hij zelf zegt.
Typisch kopieergedrag van die ouwe die dan ook extra onuitstaanbaar was.
Ben benieuwd hoelang Saartje dit gaat trekken.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 30-05-2021 15:03:08 ]
pi_199683422
quote:
1s.gif Op zondag 30 mei 2021 15:02 schreef An_0_Niem het volgende:

[..]

Typisch kopieergedrag van die ouwe die dan ook extra onuitstaanbaar was.
Ben benieuwd hoelang Saartje dit gaat trekken.
Ik denk dat Saartje minder veel trekt dan Mo.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_199683472
quote:
0s.gif Op zondag 30 mei 2021 10:23 schreef -river- het volgende:
A2 is gewend dat de zangers van Holland zingt Hazes in zijn kont kruipen en de Streamers zitten hier niet bij dus doen dat niet en dat was gisteren duidelijk te merken.
En echt he. Als ik die gozer was geweest en half NL ging over de zeik omdat ik mee zou doen dan zou ik elk beeld kapen. :P Elke keer in beeld lopen. Meebleren met de muziek boven de rest uit en door het beeld heen dansen. Maar nee. We zitten liever met een biertje en bacootje aan de bar te zuipen.

Ikzelf was wel blij dattie niet teveel in beeld was :')
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  Spellchecker zondag 30 mei 2021 @ 15:15:17 #208
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_199683514
quote:
1s.gif Op zondag 30 mei 2021 15:02 schreef An_0_Niem het volgende:

[..]

Typisch kopieergedrag van die ouwe die dan ook extra onuitstaanbaar was.
Ben benieuwd hoelang Saartje dit gaat trekken.
Ach, ze hep nou een hontje he ...
pi_199683565
quote:
1s.gif Op zondag 30 mei 2021 15:12 schreef Tally het volgende:

[..]

En echt he. Als ik die gozer was geweest en half NL ging over de zeik omdat ik mee zou doen dan zou ik elk beeld kapen. :P Elke keer in beeld lopen. Meebleren met de muziek boven de rest uit en door het beeld heen dansen. Maar nee. We zitten liever met een biertje en bacootje aan de bar te zuipen.

Ikzelf was wel blij dattie niet teveel in beeld was :')
O+ streamers met Tally O+

Zou kijken en opnemen :Y
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_199683694
quote:
0s.gif Op zondag 30 mei 2021 10:30 schreef Woonbootjes het volgende:
Er komt gezinsuitbreiding


[ link | afbeelding ]
Deze pup is nog zo jong die hoort nog helemaal niet in haar handen te liggen. Laat ze lekker met rust bij moeders en de broertjes en zusjes.
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_199683718
quote:
1s.gif Op zondag 30 mei 2021 15:15 schreef maily het volgende:

[..]

Ach, ze hep nou een hontje he ...
Ik vraag mij af of hier goed overnagedacht is. Met het ongeregeld leven dat hij heeft.
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_199683737
quote:
1s.gif Op zondag 30 mei 2021 15:08 schreef Tally het volgende:

[..]

Ik denk dat Saartje minder veel trekt dan Mo.
Dat is wel zeker. Kijk maar eens naar de likes bij beide dames. Dan weet je genoeg.
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
  Spellchecker zondag 30 mei 2021 @ 15:38:35 #213
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_199683819
quote:
0s.gif Op zondag 30 mei 2021 15:31 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:

[..]

Ik vraag mij af of hier goed overnagedacht is. Met het ongeregeld leven dat hij heeft.
Boeit toch niet?
Ik wil een hontje.

NU
pi_199683836
volgens mij post ze bestaande foto's van https://www.instagram.com/frenchies.only/?hl=nl en is het niet haar hondje
pi_199683848
quote:
1s.gif Op zondag 30 mei 2021 15:38 schreef maily het volgende:

[..]

Boeit toch niet?
Ik wil een hontje.

NU
Ja triest genoeg denkt dat volk zo. Deze pup hoort bij moeders te liggen en te groeien.
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_199683861
quote:
0s.gif Op zondag 30 mei 2021 15:40 schreef fleuril het volgende:
volgens mij post ze bestaande foto's van https://www.instagram.com/frenchies.only/?hl=nl en is het niet haar hondje
Te jong om te poseren . Laat ze met rust.
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_199683891
Ik word nieuwsgierig naar de streamers. Ik heb me perfect vermaakt met jullie live commentaar daarvan, geweldig.
pi_199684000
quote:
7s.gif Op zondag 30 mei 2021 00:59 schreef Straadthont het volgende:

[..]

Nah...

[ afbeelding ]
Oei, die postte ik paar jaar terug in het Utopia topic. Ze waren not amused, discriminatie enzo
pi_199684059
quote:
0s.gif Op zondag 30 mei 2021 15:28 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:

[..]

Deze pup is nog zo jong die hoort nog helemaal niet in haar handen te liggen. Laat ze lekker met rust bij moeders en de broertjes en zusjes.
Dat is inderdaad goed te zien. Dat wordt dus een hond met gedrags-, hechtingsproblematiek. Of ben ik nu te negatief?
  Spellchecker zondag 30 mei 2021 @ 16:05:53 #220
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_199684079
quote:
1s.gif Op zondag 30 mei 2021 16:03 schreef An_0_Niem het volgende:

[..]

Dat is inderdaad goed te zien. Dat wordt dus een hond met gedrags-, hechtingsproblematiek. Of ben ik nu te negatief?
De zoveelste.
  zondag 30 mei 2021 @ 16:14:28 #221
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_199684162
https://www.instagram.com/p/CPf_YxWDqdP/?utm_medium=copy_link

Die tekst bij de foto, _O-
Maakt indruk hoor, zeker in combinatie met de foto
pi_199684239
Staat toch helemaal niet bij dattie nu al mee komt?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_199684266
quote:
0s.gif Op zondag 30 mei 2021 16:23 schreef DancingPhoebe het volgende:
Staat toch helemaal niet bij dattie nu al mee komt?
Nee klopt , maar ze moet er vanaf blijven de pup is nog veel te jong .
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_199684273
quote:
0s.gif Op zondag 30 mei 2021 16:14 schreef ootjekatootje het volgende:
https://www.instagram.com/p/CPf_YxWDqdP/?utm_medium=copy_link

Die tekst bij de foto, _O-
Maakt indruk hoor, zeker in combinatie met de foto
Flinke opgeblazen tetten. :D
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
  zondag 30 mei 2021 @ 16:29:41 #225
58711 soapie
Zeeperd
pi_199684297
quote:
0s.gif Op zondag 30 mei 2021 16:14 schreef ootjekatootje het volgende:
https://www.instagram.com/p/CPf_YxWDqdP/?utm_medium=copy_link

Die tekst bij de foto, _O-
Maakt indruk hoor, zeker in combinatie met de foto
Lijkt wel een rollade met al die touwtjes...
pi_199684349
quote:
0s.gif Op zondag 30 mei 2021 16:25 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:

[..]

Nee klopt , maar ze moet er vanaf blijven de pup is nog veel te jong .
Is het met honden niet zo dat je ze vroeg moet laten wennen aan veel contacten met mensen en andere dieren?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_199684470
dat is
quote:
0s.gif Op zondag 30 mei 2021 16:25 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:

[..]

Nee klopt , maar ze moet er vanaf blijven de pup is nog veel te jong .
Dat zijn haar handen niet, kijk maar naar de nagels. Ze repost gewoon iets van een ander
pi_199684691
quote:
0s.gif Op zondag 30 mei 2021 16:26 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:

[..]

Flinke opgeblazen tetten. :D
Wat een dingen joh. Sympathieke tekst, ook wel
pi_199684754
quote:
0s.gif Op zondag 30 mei 2021 14:17 schreef mascara-klodder het volgende:
Daarom dus een Teckel: geen verkorte snuit en platgedrukt koppie _O_
[ link | afbeelding ]
Jeroen O+ O+ O+
pi_199684803
quote:
0s.gif Op zondag 30 mei 2021 16:14 schreef ootjekatootje het volgende:
https://www.instagram.com/p/CPf_YxWDqdP/?utm_medium=copy_link

Die tekst bij de foto, _O-
Maakt indruk hoor, zeker in combinatie met de foto
Staat ze weer met d'r uitgestreken arrogante muil. Aandachtshoer. :r
Ze had die grote bek moeten hebben toen ze een camera op d'r neus kreeg bij de zwarte weduwe. Maar dan komt er geen zinnig woord uit en is het niks meer dan een onzekere groupie van een narcist. Zielig mokkel. :')
pi_199684805
quote:
1s.gif Op zondag 30 mei 2021 15:08 schreef Tally het volgende:

[..]

Ik denk dat Saartje minder veel trekt dan Mo.
Dan mot ie 't selluf weer doen straks.
pi_199684806
quote:
0s.gif Op zondag 30 mei 2021 16:29 schreef soapie het volgende:

[..]

Lijkt wel een rollade met al die touwtjes...
_O-
pi_199684814
quote:
0s.gif Op zondag 30 mei 2021 16:46 schreef fleuril het volgende:
dat is
[..]

Dat zijn haar handen niet, kijk maar naar de nagels. Ze repost gewoon iets van een ander
Lijkt mij idd een foto die de fokker gemaakt heeft.
pi_199685411
quote:
0s.gif Op zondag 30 mei 2021 15:18 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

O+ streamers met Tally O+

Zou kijken en opnemen :Y
O+ En dan ook die baco hoor :P
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_199685454
quote:
0s.gif Op zondag 30 mei 2021 16:46 schreef fleuril het volgende:
dat is
[..]

Dat zijn haar handen niet, kijk maar naar de nagels. Ze repost gewoon iets van een ander
Ongeacht wie het is. Zo jong is niet goed om de pup vast te houden. Is niet goed voor de ingewanden etc
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
  Moderator zondag 30 mei 2021 @ 18:27:56 #236
184769 crew  Deisyy
pi_199685592
Te korte neuzen en te vroege handen bij honden kunnen hier besproken worden Flora & Fauna

En niet in deze Hazes-SC, want een gate is het allang niet meer.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_199686129
quote:
7s.gif Op zondag 30 mei 2021 17:18 schreef Straadthont het volgende:

[..]

Staat ze weer met d'r uitgestreken arrogante muil. Aandachtshoer. :r
Ze had die grote bek moeten hebben toen ze een camera op d'r neus kreeg bij de zwarte weduwe. Maar dan komt er geen zinnig woord uit en is het niks meer dan een onzekere groupie van een narcist. Zielig mokkel. :')
Ach, alleen al het feit dat ze het nodig acht om een "I dont care" achtig tekstje uit te moeten braken zegt al genoeg.

Niks zinnigs kunnen zeggen ook overigens.

Zouden ze bij elkaar misschien tot een gemiddeld IQ komen?

Laten we eerlijk zijn: in de begintijd met Monique vond ik m steeds beter te pruimen (zij het nog steeds een kind dat niet zelfstandig kan denken...dat is dan nog niet veranderd zeg maar).

Van Monique af en Roggel weer binnen de kring van invloed et voila... heel Nederland kotst hem meteen weer uit.

Zegt toch wel wat over Monique lijkt me
pi_199686288
Het zal mij niets verbazen als de Papa van Saartje voor deze relatie gezorgd heeft. Zo’n beetje hoe Roggel ook bij die ouwe terecht gekomen is.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_199686336
Mooie boobs.
quote:
0s.gif Op zondag 30 mei 2021 19:05 schreef totebel het volgende:

Zegt toch wel wat over Monique lijkt me
:D Nou, en wat zegt het over Monique?
Moet die niet gewoon eens gaan werken ofzo?
Go hard or go home
  zondag 30 mei 2021 @ 20:03:17 #240
168093 Soury
Squeek
pi_199686978
quote:
0s.gif Op zondag 30 mei 2021 18:27 schreef Deisyy het volgende:
Te korte neuzen en te vroege handen bij honden kunnen hier besproken worden Flora & Fauna

En niet in deze Hazes-SC, want een gate is het allang niet meer.
Beter het slaat nergens op. Ga op de barricade voor puppies uit het oostblok.
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_199687835
quote:
0s.gif Op zondag 30 mei 2021 19:16 schreef Noek het volgende:
Mooie boobs.
[..]

:D Nou, en wat zegt het over Monique?
Moet die niet gewoon eens gaan werken ofzo?
Dat ze hem in elk geval in het gareel kon houden, als zijnde in elk geval destijds zijn manager.

Ik kan in elk geval niet in haar portemonnee nu kijken, noch in haar agenda, ik weet niet wat zij doet om aan inkomen te komen.

Wat ik als adverteerder wel zou weten: als ik alleen de keus heb tussen Monique of Sarah zou ik, tenzij ik strandballen aan de man wilde brengen, nooit mijn keuze op Sarah laten vallen. Te ordinair, te onnozel en verkeerde associaties
pi_199688262
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 mei 2021 22:20 schreef maily het volgende:

[..]

In de kleedkamer waarschijnlijk ..... janken aan de foon met mammie
😂🤣🤪 _O-

[ Bericht 9% gewijzigd door Vladimir-Putin op 30-05-2021 21:29:24 (Verkeerde emoticon ) ]
pi_199688287
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 mei 2021 21:44 schreef AgnesGru het volgende:

[..]

_O- _O_
_O- _O-
pi_199688345
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 mei 2021 23:26 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Onze conclusie hier, hij kent geen enkel nummer van anderen. De streamers kunnen zo voor elkaar invallen, meezingen als het ff niet lukt. Iedereen staat klaar om mee te doen. André kent niks, snapt niks doet niks.

Zwaar door de mand gevallen.
Hoezo arrogant 2.O
pi_199688471
quote:
1s.gif Op zondag 30 mei 2021 16:05 schreef maily het volgende:

[..]

De zoveelste.
Op de 1 of andere manier alleen maar positieve reacties op haar plastic fantastic body.
_O- _O-
pi_199688578
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
  Spellchecker zondag 30 mei 2021 @ 22:04:44 #247
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
  zondag 30 mei 2021 @ 22:10:10 #248
168093 Soury
Squeek
pi_199688764
quote:
1s.gif Op zondag 30 mei 2021 22:04 schreef maily het volgende:

[..]

Nou, daar gaan we dan ... fasten your seatbelts :9
Puppy love O+
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_199688766
Echt iedere scheet moet in de media. Hij heeft ze waarschijnlijk zelf gebeld om dit verhaal de wereld in te slingeren
  zondag 30 mei 2021 @ 22:10:50 #250
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_199688777
quote:
3, 2, 1 aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaand...

It's gone. _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- :D :D :D :D :') :') :') :') :') :') :') :') :') :')

Wat een intens triest identiteitsloos kutjoch.

En als het waar is, heeft Saartje Soeloe toch meer karakter dan ik dacht. Eerlijk gezegd had het duiveltje in mij toch gehoopt dat hij haar zou dumpen. Konden we nog wachten op een mooie aanrijding. :7 Als An3 maar niet in de auto zat als Saartje Soeloe haar gram zou komen halen. Maar zoals het nu lijkt, zal dat genot aan ons voorbijgaan.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
  zondag 30 mei 2021 @ 22:11:58 #251
168093 Soury
Squeek
pi_199688783
quote:
0s.gif Op zondag 30 mei 2021 22:10 schreef Andromache het volgende:

[..]

3, 2, 1 aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaand...

It's gone. _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- :D :D :D :D :') :') :') :') :') :') :') :') :') :')

Wat een intens triest identiteitsloos kutjoch.
Hij grijpt wat hij grijpen kan
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  zondag 30 mei 2021 @ 22:12:56 #252
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_199688788
quote:
0s.gif Op zondag 30 mei 2021 22:10 schreef Debskuh het volgende:
Echt iedere scheet moet in de media. Hij heeft ze waarschijnlijk zelf gebeld om dit verhaal de wereld in te slingeren
Hij moet wel heel wanhopig zijn als hij zo'n waardeloos medium als Utopianieuws gaat bellen.

Kan hij nog beter de Speld bellen, die maken er een beter verhaal van.
Met een groter waarheidsgehalte ook.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_199688791
quote:
0s.gif Op zondag 30 mei 2021 22:10 schreef Debskuh het volgende:
Echt iedere scheet moet in de media. Hij heeft ze waarschijnlijk zelf gebeld om dit verhaal de wereld in te slingeren
Edwin Smulders staat al vast paraat op de hoek van de straat.
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_199688794
quote:
0s.gif Op zondag 30 mei 2021 22:12 schreef Leandra het volgende:

[..]

Hij moet wel heel wanhopig zijn als hij zo'n waardeloos medium als Utopianieuws gaat bellen.

Kan hij nog beter de Speld bellen, die maken er een beter verhaal van.
Met een groter waarheidsgehalte ook.
🤣🤣🤣 ok daar zit wat in🤣🤣🤣
pi_199688807
quote:
0s.gif Op zondag 30 mei 2021 22:13 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:

[..]

Edwin Smulders staat al vast paraat op de hoek van de straat.
Vieze glijer

(Smulders niet jij)
pi_199688878
quote:
0s.gif Op zondag 30 mei 2021 22:13 schreef Debskuh het volgende:

[..]

🤣🤣🤣 ok daar zit wat in🤣🤣🤣
Utopianieuws is inderdaad niet echt betrouwbaar, maar ook zij krijgen dit door gestuurd.

Waar rook is, is vuur.
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_199688955
quote:
0s.gif Op zondag 30 mei 2021 22:10 schreef Andromache het volgende:

[..]

3, 2, 1 aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaand...

It's gone. _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- :D :D :D :D :') :') :') :') :') :') :') :') :') :')

Wat een intens triest identiteitsloos kutjoch.

En als het waar is, heeft Saartje Soeloe toch meer karakter dan ik dacht. Eerlijk gezegd had het duiveltje in mij toch gehoopt dat hij haar zou dumpen. Konden we nog wachten op een mooie aanrijding. :7 Als An3 maar niet in de auto zat als Saartje Soeloe haar gram zou komen halen. Maar zoals het nu lijkt, zal dat genot aan ons voorbijgaan.
Wachten op een mooie aanrijding? :?
Wat een rare opmerking. Beetje over de grens wat mij betreft. Maar misschien zie ik er de lol niet van in. :N
pi_199689020
Bij een joker zijn er geen limieten behalve dan game over.
pi_199689035
Ik vond het al raar dat Saartje zijn plaatje van dat podium niet geliket had en geen reactie had achtergelaten. ~O>
  Spellchecker zondag 30 mei 2021 @ 22:43:24 #260
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_199689069
quote:
1s.gif Op zondag 30 mei 2021 22:30 schreef vencodark het volgende:

[..]

Wachten op een mooie aanrijding? :?
Wat een rare opmerking. Beetje over de grens wat mij betreft. Maar misschien zie ik er de lol niet van in. :N
Saartje schijnt ooit iemand te hebben aangereden uit wraak.
  zondag 30 mei 2021 @ 22:50:53 #261
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_199689129
quote:
0s.gif Op zondag 30 mei 2021 22:22 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:

[..]

Utopianieuws is inderdaad niet echt betrouwbaar, maar ook zij krijgen dit door gestuurd.

Waar rook is, is vuur.
Nou nee, niet noodzakelijkerwijs.... zie de "betrouwbare bron" over het verzinsel van Do en Ewbank.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_199689182
Geen idee hoe de piemelkleier vanmiddag ter sprake kwam met mijn vader.

Mijn vader die wars is van al dit soort showgedoe, sociale media etc, hij is een zeer nette man van in de 70, had ook wat te zeggen over Dreetje en wel dit:
dat ongelofelijke godvergeten over het paardgetilde kutjong heeft het zelf over zich afgeroepen.


Ik: vader! :o O+ _O-

(hij krijgt blijkbaar de showbizzkoppen mee van nieuwssites :D )
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  Moderator / Miss SHO zondag 30 mei 2021 @ 22:57:24 #263
22592 crew  Ole
pi_199689188
quote:
0s.gif Op zondag 30 mei 2021 22:50 schreef Leandra het volgende:

[..]

Nou nee, niet noodzakelijkerwijs.... zie de "betrouwbare bron" over het verzinsel van Do en Ewbank.
dat was ik :o was grapje..
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  zondag 30 mei 2021 @ 23:04:45 #264
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_199689275
quote:
0s.gif Op zondag 30 mei 2021 22:57 schreef Ole het volgende:

[..]

dat was ik :o was grapje..
Ja, ik weet het, maar de Privé deed vervolgens alsof er een betrouwbare bron was...
Vandaar dat ik niet zoveel kan met dat "waar rook is is vuur" gedoe.

Daarbij weet ik dat de bladen gewoon zelf iets verzinnen als je niet meewerkt (dat zeggen ze ook gewoon als je je vragen mee te werken), en dat Utopianieuws is sowieso een onbetrouwbare bron.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_199689346
quote:
0s.gif Op zondag 30 mei 2021 23:04 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ja, ik weet het, maar de Privé deed vervolgens alsof er een betrouwbare bron was...
Vandaar dat ik niet zoveel kan met dat "waar rook is is vuur" gedoe.

Daarbij weet ik dat de bladen gewoon zelf iets verzinnen als je niet meewerkt (dat zeggen ze ook gewoon als je je vragen mee te werken), en dat Utopianieuws is sowieso een onbetrouwbare bron.
irriteer me ook mateloos als er hier iets van ditjes en datjes wordt gepost :')

Zijn ook altijd dezelfden die daarvan berichten posten :')
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  zondag 30 mei 2021 @ 23:10:58 #266
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_199689354
quote:
1s.gif Op zondag 30 mei 2021 22:56 schreef mascara-klodder het volgende:
Geen idee hoe de piemelkleier vanmiddag ter sprake kwam met mijn vader.

Mijn vader die wars is van al dit soort showgedoe, sociale media etc, hij is een zeer nette man van in de 70, had ook wat te zeggen over Dreetje en wel dit:
dat ongelofelijke godvergeten over het paardgetilde kutjong heeft het zelf over zich afgeroepen.


Ik: vader! :o O+ _O-

(hij krijgt blijkbaar de showbizzkoppen mee van nieuwssites :D )
Je benoemt dus precies het probleem, zelfs mensen die totaal niets met zijn muziek of persoon hebben, worden doodgegooid met zijn aanwezigheid. Het is gewoon teveel, veel teveel Hazes.
pi_199689382
quote:
0s.gif Op zondag 30 mei 2021 23:10 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Je benoemt dus precies het probleem, zelfs mensen die totaal niets met zijn muziek of persoon hebben, worden doodgegooid met zijn aanwezigheid. Het is gewoon teveel, veel teveel Hazes.
Om eerlijk te zeggen zou ik zelf nooit iets van dit alles vernomen hebben als ik niet in dit subforum zou posten.
Heb zijn muziek nog nooit gehoord en ik geloof niet dat ik hem op tv ergens heb gezien.

Zelfde geldt voor Barbie.
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  zondag 30 mei 2021 @ 23:15:02 #268
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_199689386
quote:
1s.gif Op zondag 30 mei 2021 23:10 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

irriteer me ook mateloos als er hier iets van ditjes en datjes wordt gepost :')

Zijn ook altijd dezelfden die daarvan berichten posten :')
Ik kan me voorstellen dat ze vandaag pislink was, allereerst niet bij het optreden te mogen zijn. Een dronken André in haar bedje te hebben ontvangen rond de ochtend. En onder invloed, die had gisteren op het podium binnen no time vier bier achter de kiezen.

Misschien heeft ze Monique gebeld om advies, :D

Ik denk dat ze nu de “echte” André heeft gezien.
pi_199689421
quote:
17s.gif Op zondag 30 mei 2021 22:39 schreef praadje het volgende:
Ik vond het al raar dat Saartje zijn plaatje van dat podium niet geliket had en geen reactie had achtergelaten. ~O>
Oeh goed gezien. :D
  zondag 30 mei 2021 @ 23:22:14 #270
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_199689439
En vergeet niet dat André altijd “bijzonder” was voor een groot optreden. Deze was groot en nogal omstreden door zijn bijdrage. Ik denk dat die niet te genieten was de afgelopen dagen.

Hij sliep niet voor niets in een hotel voor een concertreeks.
  zondag 30 mei 2021 @ 23:23:26 #271
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_199689445
quote:
0s.gif Op zondag 30 mei 2021 23:20 schreef Michellee het volgende:

[..]

Oeh goed gezien. :D
Ja dat klopt, en tel het maar eens bij elkaar op.
En dan gaan ze ook nog samenwonen, _O-
  Moderator / Miss SHO zondag 30 mei 2021 @ 23:26:34 #272
22592 crew  Ole
pi_199689458
quote:
0s.gif Op zondag 30 mei 2021 23:04 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ja, ik weet het, maar de Privé deed vervolgens alsof er een betrouwbare bron was...
Vandaar dat ik niet zoveel kan met dat "waar rook is is vuur" gedoe.

Daarbij weet ik dat de bladen gewoon zelf iets verzinnen als je niet meewerkt (dat zeggen ze ook gewoon als je je vragen mee te werken), en dat Utopianieuws is sowieso een onbetrouwbare bron.
Het was de Party ;)
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_199690032


[ Bericht 100% gewijzigd door Majoraan op 31-05-2021 03:02:13 ]
pi_199690364
quote:
1s.gif Op zondag 30 mei 2021 22:43 schreef maily het volgende:

[..]

Saartje schijnt ooit iemand te hebben aangereden uit wraak.
Dat weet ik.
  maandag 31 mei 2021 @ 07:32:16 #276
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_199690460
quote:
0s.gif Op zondag 30 mei 2021 23:26 schreef Ole het volgende:

[..]

Het was de Party ;)
:D
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  maandag 31 mei 2021 @ 07:35:28 #277
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_199690478
Maar dit gaat dus om snus-gebruik? De moderne variant van pruimtabak? Puur om de nicotine en extra kankerverwekkend?
Voor iemand die zelf rookt is het wel heel hypocriet om daarover tekeer te gaan.

Het is overigens verboden in de EU, maar dat geldt voor meer middelen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_199690488
quote:
0s.gif Op maandag 31 mei 2021 07:35 schreef Leandra het volgende:
Maar dit gaat dus om snus-gebruik? De moderne variant van pruimtabak? Puur om de nicotine en extra kankerverwekkend?
Voor iemand die zelf rookt is het wel heel hypocriet om daarover tekeer te gaan.

Het is overigens verboden in de EU, maar dat geldt voor meer middelen.
Ik geloof niets van dat bericht zeker omdat ze zelf rookt.
pi_199691244
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_199691292
Ik zag op Rox haar Instagram dat ze tattoo's op haar benen heeft met de tekst Abuela Frieda *O*
pi_199691605
quote:
Misschien een idee dat hij eens niet de publiciteit opzoekt en zich wat rustiger houd.
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_199691620
quote:
0s.gif Op maandag 31 mei 2021 07:38 schreef -river- het volgende:

[..]

Ik geloof niets van dat bericht zeker omdat ze zelf rookt.
Wij weten het niet. Wij lezen en horen ook maar wat de media schrijft of zegt. Van shownieuws tot aan utopianieuws.
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_199691892
Ze rookt zelf. Staat gewoon voor eeuwig gekiekt door Smulders.
Daarnaast is er altijd alcohol in haar omgeving dus dat ze zooooooo hard aan het vechten is tegen haar eigen verslavingen? Ik geloof er geen reet van!
Plus dat je door de 825 filters heen ook gewoon haar wallen kunt zien, iets dat zuipers allemaal hebben. Saar gaat echt niet nuchter door het leven. no way!
pi_199691915
quote:
0s.gif Op zondag 30 mei 2021 23:22 schreef ootjekatootje het volgende:
En vergeet niet dat André altijd “bijzonder” was voor een groot optreden. Deze was groot en nogal omstreden door zijn bijdrage. Ik denk dat die niet te genieten was de afgelopen dagen.

Hij sliep niet voor niets in een hotel voor een concertreeks.
Maar dat is om zijn vader na te doen.
pi_199691944
Gisteren niets over Antwee en de Streamers in Shownieuws. Terwijl ze normaal gesproken altijd een item hebben als hun oh zo geliefde Antwee positiefs in het nieuws is.

Conclusie; Ook Shownieuws kon van Antwee zijn deelname aan de Streamers niets positiefs ontdekken.

[ Bericht 3% gewijzigd door praadje op 31-05-2021 11:11:25 ]
pi_199691973
quote:
0s.gif Op zondag 30 mei 2021 23:04 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ja, ik weet het, maar de Privé deed vervolgens alsof er een betrouwbare bron was...
Vandaar dat ik niet zoveel kan met dat "waar rook is is vuur" gedoe.

Daarbij weet ik dat de bladen gewoon zelf iets verzinnen als je niet meewerkt (dat zeggen ze ook gewoon als je je vragen mee te werken), en dat Utopianieuws is sowieso een onbetrouwbare bron.
Helemaal dit. Maar bij sommigen zit de haat jegens Sandré zo diep, dat ze alles wat in dat straatje past geloven en top vinden.

En zo'n verhaal is makkelijk te verzinnen, 1 en 1 is 2. Haar verslaving, zijn gebruik en het gegeven dat er altijd drama is rondom zijn concerten.
pi_199691980
https://www.instagram.com/p/CPY5vuWgOA-/?hl=nl

Hij knijpt gewoon in haar gezicht :{
  Moderator maandag 31 mei 2021 @ 10:52:38 #288
184769 crew  Deisyy
pi_199692010
quote:
0s.gif Op maandag 31 mei 2021 10:49 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Helemaal dit. Maar bij sommigen zit de haat jegens Sandré zo diep, dat ze alles wat in dat straatje past geloven en top vinden.

En zo'n verhaal is makkelijk te verzinnen, 1 en 1 is 2. Haar verslaving, zijn gebruik en het gegeven dat er altijd drama is rondom zijn concerten.
Dit ja, media als Utopianieuws en Ditjes en Datjes weten precies wat de haters willen horen en dit verhaaltje is natuurlijk zo verzonnen, dus komen ze daarmee op de proppen, zelf geloof geloof ik er geen zak van.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_199692285
quote:
0s.gif Op zondag 30 mei 2021 23:15 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Ik kan me voorstellen dat ze vandaag pislink was, allereerst niet bij het optreden te mogen zijn. Een dronken André in haar bedje te hebben ontvangen rond de ochtend. En onder invloed, die had gisteren op het podium binnen no time vier bier achter de kiezen.

Misschien heeft ze Monique gebeld om advies, :D

Ik denk dat ze nu de “echte” André heeft gezien.
Toch vind ik Saar op zijn zachts gezegd ook niet slim als herstellend verslaafde. Nu gaan lopen jammeren over zijn gebruik terwijl dit al vele jaren bekend was. Of leefde ze in de illusie dat hij er voor haar wel mee zou kunnen stoppen?
Dit dacht ik ook ooit toen ik nog jong en naief was, maar heb mijn lesje er wel van geleerd; nooit meer een actieve verslaafde voor mij :N
  Moderator maandag 31 mei 2021 @ 11:19:55 #290
184769 crew  Deisyy
pi_199692353
quote:
1s.gif Op maandag 31 mei 2021 11:13 schreef An_0_Niem het volgende:

[..]

Toch vind ik Saar op zijn zachts gezegd ook niet slim als herstellend verslaafde. Nu gaan lopen jammeren over zijn gebruik terwijl dit al vele jaren bekend was. Of leefde ze in de illusie dat hij er voor haar wel mee zou kunnen stoppen?
Dit dacht ik ook ooit toen ik nog jong en naief was, maar heb mijn lesje er wel van geleerd; nooit meer een actieve verslaafde voor mij :N
Inderdaad, gezien zijn gewoontes had Sarah beter moeten weten zou dit een beetje gejank achteraf zijn, maar blijkbaar dacht ze, net als Mo, dat ze hem wel in het gareel kon houden.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_199692402
quote:
0s.gif Op maandag 31 mei 2021 10:50 schreef Sunshine1982 het volgende:
https://www.instagram.com/p/CPY5vuWgOA-/?hl=nl

Hij knijpt gewoon in haar gezicht :{
Dat is helaas "normaal" gedrag voor die sukkel. Deed ie bij Bridget ook.
En Roggel in haar bakkes volblaffen.
Ik wil niet weten hoe hij in bed is mer zijn ieniemienie knakworstje :{w
pi_199692419
quote:
0s.gif Op maandag 31 mei 2021 11:19 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Inderdaad, gezien zijn gewoontes had Sarah beter moeten weten zou dit een beetje gejank achteraf zijn, maar blijkbaar dacht ze, net als Mo, dat ze hem wel in het gareel kon houden.
Maar Saar is nog jong, van Mo kan ik het al helemaal niet begrijpen.
pi_199692423
quote:
1s.gif Op maandag 31 mei 2021 11:23 schreef An_0_Niem het volgende:

[..]

Dat is helaas "normaal" gedrag voor die sukkel. Deed ie bij Bridget ook.
En Roggel in haar bakkes volblaffen.
Ik wil niet weten hoe hij in bed is mer zijn ieniemienie knakworstje :{w
Volgens mij houdt hij bij een bepaalde handeling ook haar hoofd vast :{
  Moderator maandag 31 mei 2021 @ 11:27:11 #294
184769 crew  Deisyy
pi_199692462
quote:
1s.gif Op maandag 31 mei 2021 11:24 schreef An_0_Niem het volgende:

[..]

Maar Saar is nog jong, van Mo kan ik het al helemaal niet begrijpen.
Je zou inderdaad verwachten dat Mo wat volwassener/verstandiger is, maar denk dat zij het leven naast iemand die zo in de schijnwerpers staat veel te interessant vond.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_199692615
En eeuh... ACHTIEN MAANDEN IN EEN KLINIEK?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  Moderator maandag 31 mei 2021 @ 11:41:41 #296
184769 crew  Deisyy
pi_199692708
quote:
0s.gif Op maandag 31 mei 2021 11:36 schreef DancingPhoebe het volgende:
En eeuh... ACHTIEN MAANDEN IN EEN KLINIEK?
Lijkt me wel heel erg lang, tenzij het een all in kliniek was waar ze meteen alle ingrepen heeft laten doen, maar ik dacht eigenlijk dat ze het woordje 'geleden' vergeten waren, dus dat ze 18 maanden geleden in een afkickliniek zat.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_199692771
Roulette

[ Bericht 93% gewijzigd door goldback op 31-05-2021 12:00:36 ]
  maandag 31 mei 2021 @ 12:10:45 #298
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_199693139
Ze heeft anderhalf jaar in een afkickkliniek gezeten en kwam hier anderhalf jaar geleden uit.
André kent haar drie jaar.
  maandag 31 mei 2021 @ 12:15:44 #300
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_199693198
quote:
0s.gif Op maandag 31 mei 2021 11:41 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Lijkt me wel heel erg lang, tenzij het een all in kliniek was waar ze meteen alle ingrepen heeft laten doen, maar ik dacht eigenlijk dat ze het woordje 'geleden' vergeten waren, dus dat ze 18 maanden geleden in een afkickliniek zat.
Toen hij Monique verliet was het verhaal dat hij haar had leren kennen toen hij in een hotel zat voor hij een relatie met Bridget kreeg en dat ze vervolgens 18 maanden in een kliniek gezeten heeft.

Dat zou dus betekenen dat ze van aug/sept 2019 tot febr/maart 2021 in een kliniek gezeten heeft, en al die tijd waren haar moeder en stiefvader een warm bad waar hij opgevangen werd als hij steun nodig had.

Je hoeft geen quantummechanica gestudeerd te hebben om uit te kunnen rekenen dat hier geen reet van klopt.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_199693804
Iets met Oranje Snus
Twinning = boring
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')