Hij grijpt wat hij grijpen kanquote:Op zondag 30 mei 2021 22:10 schreef Andromache het volgende:
[..]
3, 2, 1 aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaand...
It's gone.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat een intens triest identiteitsloos kutjoch.
Hij moet wel heel wanhopig zijn als hij zo'n waardeloos medium als Utopianieuws gaat bellen.quote:Op zondag 30 mei 2021 22:10 schreef Debskuh het volgende:
Echt iedere scheet moet in de media. Hij heeft ze waarschijnlijk zelf gebeld om dit verhaal de wereld in te slingeren
Edwin Smulders staat al vast paraat op de hoek van de straat.quote:Op zondag 30 mei 2021 22:10 schreef Debskuh het volgende:
Echt iedere scheet moet in de media. Hij heeft ze waarschijnlijk zelf gebeld om dit verhaal de wereld in te slingeren
🤣🤣🤣 ok daar zit wat in🤣🤣🤣quote:Op zondag 30 mei 2021 22:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hij moet wel heel wanhopig zijn als hij zo'n waardeloos medium als Utopianieuws gaat bellen.
Kan hij nog beter de Speld bellen, die maken er een beter verhaal van.
Met een groter waarheidsgehalte ook.
Vieze glijerquote:Op zondag 30 mei 2021 22:13 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Edwin Smulders staat al vast paraat op de hoek van de straat.
Utopianieuws is inderdaad niet echt betrouwbaar, maar ook zij krijgen dit door gestuurd.quote:
Wachten op een mooie aanrijding?quote:Op zondag 30 mei 2021 22:10 schreef Andromache het volgende:
[..]
3, 2, 1 aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaand...
It's gone.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat een intens triest identiteitsloos kutjoch.
En als het waar is, heeft Saartje Soeloe toch meer karakter dan ik dacht. Eerlijk gezegd had het duiveltje in mij toch gehoopt dat hij haar zou dumpen. Konden we nog wachten op een mooie aanrijding.Als An3 maar niet in de auto zat als Saartje Soeloe haar gram zou komen halen. Maar zoals het nu lijkt, zal dat genot aan ons voorbijgaan.
Saartje schijnt ooit iemand te hebben aangereden uit wraak.quote:Op zondag 30 mei 2021 22:30 schreef vencodark het volgende:
[..]
Wachten op een mooie aanrijding?![]()
Wat een rare opmerking. Beetje over de grens wat mij betreft. Maar misschien zie ik er de lol niet van in.
Nou nee, niet noodzakelijkerwijs.... zie de "betrouwbare bron" over het verzinsel van Do en Ewbank.quote:Op zondag 30 mei 2021 22:22 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Utopianieuws is inderdaad niet echt betrouwbaar, maar ook zij krijgen dit door gestuurd.
Waar rook is, is vuur.
dat was ikquote:Op zondag 30 mei 2021 22:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou nee, niet noodzakelijkerwijs.... zie de "betrouwbare bron" over het verzinsel van Do en Ewbank.
Ja, ik weet het, maar de Privé deed vervolgens alsof er een betrouwbare bron was...quote:
irriteer me ook mateloos als er hier iets van ditjes en datjes wordt gepostquote:Op zondag 30 mei 2021 23:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, ik weet het, maar de Privé deed vervolgens alsof er een betrouwbare bron was...
Vandaar dat ik niet zoveel kan met dat "waar rook is is vuur" gedoe.
Daarbij weet ik dat de bladen gewoon zelf iets verzinnen als je niet meewerkt (dat zeggen ze ook gewoon als je je vragen mee te werken), en dat Utopianieuws is sowieso een onbetrouwbare bron.
Je benoemt dus precies het probleem, zelfs mensen die totaal niets met zijn muziek of persoon hebben, worden doodgegooid met zijn aanwezigheid. Het is gewoon teveel, veel teveel Hazes.quote:Op zondag 30 mei 2021 22:56 schreef mascara-klodder het volgende:
Geen idee hoe de piemelkleier vanmiddag ter sprake kwam met mijn vader.
Mijn vader die wars is van al dit soort showgedoe, sociale media etc, hij is een zeer nette man van in de 70, had ook wat te zeggen over Dreetje en wel dit:
dat ongelofelijke godvergeten over het paardgetilde kutjong heeft het zelf over zich afgeroepen.
Ik: vader!![]()
![]()
![]()
(hij krijgt blijkbaar de showbizzkoppen mee van nieuwssites)
Om eerlijk te zeggen zou ik zelf nooit iets van dit alles vernomen hebben als ik niet in dit subforum zou posten.quote:Op zondag 30 mei 2021 23:10 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Je benoemt dus precies het probleem, zelfs mensen die totaal niets met zijn muziek of persoon hebben, worden doodgegooid met zijn aanwezigheid. Het is gewoon teveel, veel teveel Hazes.
Ik kan me voorstellen dat ze vandaag pislink was, allereerst niet bij het optreden te mogen zijn. Een dronken André in haar bedje te hebben ontvangen rond de ochtend. En onder invloed, die had gisteren op het podium binnen no time vier bier achter de kiezen.quote:Op zondag 30 mei 2021 23:10 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
irriteer me ook mateloos als er hier iets van ditjes en datjes wordt gepost
Zijn ook altijd dezelfden die daarvan berichten posten
Oeh goed gezien.quote:Op zondag 30 mei 2021 22:39 schreef praadje het volgende:
Ik vond het al raar dat Saartje zijn plaatje van dat podium niet geliket had en geen reactie had achtergelaten.
Het was de Partyquote:Op zondag 30 mei 2021 23:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, ik weet het, maar de Privé deed vervolgens alsof er een betrouwbare bron was...
Vandaar dat ik niet zoveel kan met dat "waar rook is is vuur" gedoe.
Daarbij weet ik dat de bladen gewoon zelf iets verzinnen als je niet meewerkt (dat zeggen ze ook gewoon als je je vragen mee te werken), en dat Utopianieuws is sowieso een onbetrouwbare bron.
Dat weet ik.quote:Op zondag 30 mei 2021 22:43 schreef maily het volgende:
[..]
Saartje schijnt ooit iemand te hebben aangereden uit wraak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |