Hij is gewoon duidelijk niet van hun niveau.quote:Op zaterdag 29 mei 2021 23:07 schreef ootjekatootje het volgende:
Serieus wat ben ik aan het kijken? We leren André een lesje zingen?
Hij doet niets anders . Hij verteld vaak dat zijn vader er niet was voor hem maar toch kopieert hij zij gedrag.quote:Op zaterdag 29 mei 2021 22:05 schreef soapie het volgende:
Hij probeert pappie te immiteren, vreselijk!!!!
Onze conclusie hier, hij kent geen enkel nummer van anderen. De streamers kunnen zo voor elkaar invallen, meezingen als het ff niet lukt. Iedereen staat klaar om mee te doen. André kent niks, snapt niks doet niks.quote:Op zaterdag 29 mei 2021 23:13 schreef -river- het volgende:
[.
Hij is gewoon duidelijk niet van hun niveau.
Jaren geleden heb ik hem zien optreden met Acda & de Munnik.quote:Op zaterdag 29 mei 2021 22:44 schreef soapie het volgende:
Die Frank kan best aardig zingen eigenlijk!
Nick was top, fixed it met Ralf.quote:Op zaterdag 29 mei 2021 23:55 schreef girlnextdoor. het volgende:
Zelfs mijn vriend merkte op dat dré zijn pa nadoet.
Verder wel gehoord niet gekeken, buiten het shot waar Antwee met een gouden microfoon zingt. Wat een loser. Verdere beelden niet gezien omdat ik een ballonboog in elkaar aan het zetten was. Ik begon toen de Streamers begonnen en was klaar toen zij klaar waren
Heeft hij het door?quote:Op zaterdag 29 mei 2021 23:07 schreef ootjekatootje het volgende:
Serieus wat ben ik aan het kijken? We leren André een lesje zingen?
Hij zong André eruit met high way.quote:Op zondag 30 mei 2021 00:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Jaren geleden heb ik hem zien optreden met Acda & de Munnik.
Dat was volgens mij rond de tijd van het album "Ren Lenny ren", dus ik ben niet heel verbaasd dat hij een leuk riedeltje kan zingen.
Ja, xxl.quote:
Ze is niet mijn type, maar dat gun ik haar van harte. Die heeft toch wat voor de kiezen gehad.quote:Op zondag 30 mei 2021 00:31 schreef ootjekatootje het volgende:
knip
Afterparty bij Monique vermoed ik.
knip
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |