SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
Ken ik ook niet...quote:Op vrijdag 28 mei 2021 21:15 schreef peaceman het volgende:
[..]
ze speelde o.a. in Natural Born Killers
Nare film was dat. Ik vond haar leuk in What's eating Gilbert Grape. Sowieso een leuke film.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 21:15 schreef peaceman het volgende:
[..]
ze speelde o.a. in Natural Born Killers
Ik kijk zelden films, heb maar een stuk of 5 favorieten die ik meerdere keren heb gezien.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 21:17 schreef livelink het volgende:
[..]
Nare film was dat. Ik vond haar leuk in What's eating Gilbert Grape. Sowieso een leuke film.
Goede actrice, aardige zangeres, maar bovenal een sympathiek mens.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 21:17 schreef livelink het volgende:
[..]
Nare film was dat. Ik vond haar leuk in What's eating Gilbert Grape. Sowieso een leuke film.
Ik heb een tijd lang heel veel films gezien. Ging ik wel 2x per week naar de bioscoop. De meest obscure films ook. Was best leuk, maar tegenwoordig vind ik de bioscoop niet meer zo'n leuk uitje.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 21:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik kijk zelden films, heb maar een stuk of 5 favorieten die ik meerdere keren heb gezien.
Ik kijk liever een aflevering van een Engelse detective serie of zo...
Mooi zo...quote:Vanaf 30 juni zijn met toegangstesten grote evenementen als Lowlands weer mogelijk, zo heeft demissionair minister Hugo de Jonge (Volksgezondheid) vrijdagavond bekendgemaakt tijdens de persconferentie over de coronamaatregelen. Op de evenementen kan de 1,5 meter worden losgelaten.
Ook concerten en kermissen zijn dan met toegangstesten weer mogelijk, aldus De Jonge. Voorwaarde is wel dat de coronacijfers zich goed blijven ontwikkelen. Mensen die volledig gevaccineerd zijn, hoeven zich niet te laten testen.
deze wordt beter naarmate je m vaker hoortquote:
Ja graagquote:
Toch wel goede whisky he?!quote:Op vrijdag 28 mei 2021 21:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Een kleine 1000 flessen sterke drank, waarvan een stuk of 800 whisky...
Ik luister hem best vaak.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 21:44 schreef peaceman het volgende:
[..]
deze wordt beter naarmate je m vaker hoort
omdat je een angel bent?quote:
Ik heb nog nooit whisky gedronken, maar dit lijkt me een mooi moment voor een eerste keer.quote:
Maar dan svp nooit Glentalloch drinken.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 21:55 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit whisky gedronken, maar dit lijkt me een mooi moment voor een eerste keer.
ja? ben je zo slecht?quote:
Dat is toch wat hier in moet?quote:Op vrijdag 28 mei 2021 21:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maar dan svp nooit Glentalloch drinken.
Dat is de spiritus onder de whisky's...
Ah een goedkopequote:Op vrijdag 28 mei 2021 22:00 schreef MadMaster het volgende:
Het is deze geworden:
[ afbeelding ]
https://www.whiskybase.co(...)72/hazelburn-2007-ca
Is 40% alcohol genoeg daarvoor?quote:Op vrijdag 28 mei 2021 22:00 schreef Fogel het volgende:
[..]
Dat is toch wat hier in moet?
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 28 mei 2021 22:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb er iets van 120 euro of zo voor betaald.
De fles is bijna leeg, helaas...
* Fogel gaat even niks zeggen over de Noorse prijzen voor sterke drank...quote:Op vrijdag 28 mei 2021 22:03 schreef peaceman het volgende:
[..]dat is niet iets wat je zo achterover slaat
je stookt niet voor niks zelfquote:Op vrijdag 28 mei 2021 22:04 schreef Fogel het volgende:
[..]
* Fogel gaat even niks zeggen over de Noorse prijzen voor sterke drank...
Nee, 58% is best wel stevig om weg te klokken.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 22:03 schreef peaceman het volgende:
[..]dat is niet iets wat je zo achterover slaat
Wat kost een flesje Glenfiddich 12 jaar oud daar?quote:Op vrijdag 28 mei 2021 22:04 schreef Fogel het volgende:
[..]
* Fogel gaat even niks zeggen over de Noorse prijzen voor sterke drank...
Ik stook niet, ik brouw wel.quote:
ow nou ja, dat bedoel ikquote:
Ziet er mooi uit.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 22:00 schreef MadMaster het volgende:
Het is deze geworden:
[ afbeelding ]
https://www.whiskybase.co(...)72/hazelburn-2007-ca
quote:Op vrijdag 28 mei 2021 22:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat kost een flesje Glenfiddich 12 jaar oud daar?
Is een botteling ter gelegenheid van een whiskyfestival bij de Springbank distilleerderij in Campbeltown, Schotland in 2019 (zoek maar op waar dat ligt).quote:
Best wel een redelijk aanbod, veel onafhankelijke bottelingen...quote:Op vrijdag 28 mei 2021 22:12 schreef Fogel het volgende:
Klik voor alle 971 variaties van whisk(e)y die hier te koop zijn.
hoe lang gaan ze nog mee?quote:Op vrijdag 28 mei 2021 22:15 schreef MadMaster het volgende:
Opschieten Peaceman, de batterijen van mijn tablet zijn bijna leeg...
De avondklok is er al een tijdje van af.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 22:18 schreef Rafeiro het volgende:
Ze zitten hier aan de overkant nog buiten muziek te draaien, somme wapies an de regels houden.
dan ben ik bang dat je het einde van show niet gaat halen...quote:
Dat is alweer 2 versoepelingen geleden, maar dat is aan de andere kant pas 1 maand geleden, op 28 april...quote:Op vrijdag 28 mei 2021 22:19 schreef livelink het volgende:
[..]
De avondklok is er al een tijdje van af.
Ik ga zo op zoek naar een ander tablet...quote:Op vrijdag 28 mei 2021 22:20 schreef peaceman het volgende:
[..]
dan ben ik bang dat je het einde van show niet gaat halen...
Het lijkt alweer veel langer geledenquote:Op vrijdag 28 mei 2021 22:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat is alweer 2 versoepelingen geleden, maar dat is aan de andere kant pas 1 maand geleden, op 28 april...
Ik heb een cover voor mijn iPad gekocht, met touchpad en volledig toetsenbord.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 22:27 schreef Fogel het volgende:
Zogauw ik weer op een verre reis mag, ga ik een ipad kopen voor onderweg.
quote:Op vrijdag 28 mei 2021 22:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, dat realiseerde ik me ook.
Maar aan de andere kant heeft dat ruim 3 maanden geduurd...
Ja, inderdaad, dat was ik ook van plan om te gaan kopen. Maar niet voordat ik op reis kan. Laptop werkt thuis prima.quote:
Iedereen die thuiswerkt, denk ik.quote:
ik probeer 1 keer per week naar kantoor te gaan... dat is bijna een uitjequote:Op vrijdag 28 mei 2021 22:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Iedereen die thuiswerkt, denk ik.
Heb jij ook niet het gevoel dat de weken voorbij vliegen, veel sneller dan dat je naar kantoor gaat?
Huh, is het geen 2019 meer?quote:Op vrijdag 28 mei 2021 22:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb jij ook niet het gevoel dat de weken voorbij vliegen, veel sneller dan dat je naar kantoor gaat?
Wij mogen dat niet, alleen op verzoek met reden.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 22:38 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik probeer 1 keer per week naar kantoor te gaan... dat is bijna een uitje
Ik hoor mijn collega's juist de hele dag via mijn koptelefoon en zie ze ook nog eens in beeld...quote:Op vrijdag 28 mei 2021 22:41 schreef Fogel het volgende:
Thuiswerken is heerlijk. Lekker muziek via speakers in koptelefoon, geen collegas die over domme dingen willen praten, betere koffie. Perfect
Vandaag is er een bureau bezorgd, die gaan we morgen plaatsen op de kamer van Lennon. Dat wordt dan mijn thuiswerkplek. Tot en met vandaag zat ik tegenover Diana aan de eettafel. Verre van ideaal met skype en telefoneren.. Ben benieuwd of dat beter bevalt (vast en zeker voor mijn rug, want het bureau is in hoogte verstelbaar), maar ik blijf af en toe wel naar kantoor gaan hoor.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 22:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wij mogen dat niet, alleen op verzoek met reden.
Anders kom je er niet in. Sinds november ben ik er nu al niet meer geweest, daarvoor 4 keer sinds het thuiswerken verhaal...
Ik heb heel veel vergaderingen met een collega die ook rust wil. Beiden bezet in onze kalenders, we hebben geen meeting maar werken aan onze eigen dingen, fuck you all....quote:Op vrijdag 28 mei 2021 22:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik hoor mijn collega's juist de hele dag via mijn koptelefoon en zie ze ook nog eens in beeld...
Ja, hoewel het tegelijkertijd een eindeloze sleur is.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 22:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb vorig jaar mijn eigen kamer boven al omgebouwd, maar nu het warmer wordt verhuis ik binnenkort weer naar beneden. Vandaag was het er al 25 graden, was van plan er aircomaan te laten leggen, maar dat ben ik vergeten en nu is het te laat...quote:Op vrijdag 28 mei 2021 22:42 schreef peaceman het volgende:
[..]
Vandaag is er een bureau bezorgd, die gaan we morgen plaatsen op de kamer van Lennon. Dat wordt dan mijn thuiswerkplek. Tot en met vandaag zat ik tegenover Diana aan de eettafel. Verre van ideaal met skype en telefoneren.. Ben benieuwd of dat beter bevalt (vast en zeker voor mijn rug, want het bureau is in hoogte verstelbaar), maar ik blijf af en toe wel naar kantoor gaan hoor.
Alleen is het verkeer echt al weer heel druk.
eens! wij waren vorig weekend in ouddorp en ik "landde" pas op zondag. dat zegt toch wel iets.. kijk daarom enorm uit naar onze vakantie.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 22:43 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, hoewel het tegelijkertijd een eindeloze sleur is.
quote:Op vrijdag 28 mei 2021 22:44 schreef Fogel het volgende:
Vriendin ligt ergens in het bos in een hangmat en stuurde net dit:
[ afbeelding ]
Wat mooiquote:Op vrijdag 28 mei 2021 22:44 schreef Fogel het volgende:
Vriendin ligt ergens in het bos in een hangmat en stuurde net dit:
[ afbeelding ]
Ik kan niet eens thuiswerken en dat is denk ik maar goed ook. Binnen 2 weken zouden de muren op me af komen.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 22:41 schreef Fogel het volgende:
Thuiswerken is heerlijk. Lekker muziek via speakers in koptelefoon, geen collegas die over domme dingen willen praten, betere koffie. Perfect
Helaas werk ik met collega's en leveranciers.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 22:43 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik heb heel veel vergaderingen met een collega die ook rust wil. Beiden bezet in onze kalenders, we hebben geen meeting maar werken aan onze eigen dingen, fuck you all....
Ik zag de foto's van Diaan, wij waren een week eerder ook.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 22:45 schreef peaceman het volgende:
[..]
eens! wij waren vorig weekend in ouddorp en ik "landde" pas op zondag. dat zegt toch wel iets.. kijk daarom enorm uit naar onze vakantie.
Was dit Litouwen?quote:Op vrijdag 28 mei 2021 22:49 schreef peaceman het volgende:
1 van de leukste liedjes van het songfestival
daar was het helaas niet echt weer voor... alleen zondag effe wat gedronken bij een strandtent, maar zelf dat was op eigen risico met die donkere wolkenquote:Op vrijdag 28 mei 2021 22:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zag de foto's van Diaan, wij waren een week eerder ook.
Goeie terrassen daar!
Ik heb daar echt totaal geen last van. Heb pas na bijna een jaar mijn bureau verplaatst zodat ik niet meer in een witte wand staarde maar ik nu ook naar buiten kan kijken door het raam achter mijn bureauquote:Op vrijdag 28 mei 2021 22:47 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik kan niet eens thuiswerken en dat is denk ik maar goed ook. Binnen 2 weken zouden de muren op me af komen.
Mja, daar heb ik ook soms last van, maar het meeste werk doe ik gewoon alleen.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 22:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Helaas werk ik met collega's en leveranciers.
Soms zit ik nog met mijn headset op, terwijl ik al een half uur even niet zit te ouwehoeren.
Maar de radio staat wel altijd aan, die horen ze niet wegens de cardiod noise canceling microfoon in de headset...^O^
Hoezo een denkbeeldig biertje?quote:Op vrijdag 28 mei 2021 22:51 schreef livelink het volgende:
Steeds meer collega's zitten weer op kantoor. Vandaag hadden we een vrijdagmiddagafsluiting, waarbij zeker de helft op kantoor zat. En zij trokken om 16.30 een biertje open daar. Dat mis je dan toch wel als je alleen op je kamertje op Teams zit mee te proosten met een denkbeeldig biertje.
Wij hebben het afgelopen jaar amper aan tafel gegeten, omdat het geen doen is om elke dag alles los te koppelen (ik heb twee extra schermen). Allemaal met de gedachte dat het tijdelijk zou zijn en omdat we tot voor kort nergens plek hadden.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 22:52 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik heb daar echt totaal geen last van. Heb pas na bijna een jaar mijn bureau verplaatst zodat ik niet meer in een witte wand staarde maar ik nu ook naar buiten kan kijken door het raam achter mijn bureau
[..]
Mja, daar heb ik ook soms last van, maar het meeste werk doe ik gewoon alleen.
Heb natuurlijk wel het "geluk" dat ik ook echt een eigen kamer heb voor mijn kantoor. Als ik die deur achter me dichttrek ben ik ook niet meer op het werk. Is natuurlijk heel wat anders dan een keukentafel delen oid.
You're welcome!quote:Op vrijdag 28 mei 2021 22:54 schreef MadMaster het volgende:
Peaceman, dank voor de muzieken, maar ik ga even sociaal doen...
Prettige voortzetting all!
Collegas met zo'n situatie gaan bij ons gewoon naar kantoor, zijn in de minderheid, dus plek zat.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 22:54 schreef peaceman het volgende:
[..]
Wij hebben het afgelopen jaar amper aan tafel gegeten, omdat het geen doen is om elke dag alles los te koppelen (ik heb twee extra schermen). Allemaal met de gedachte dat het tijdelijk zou zijn en omdat we tot voor kort nergens plek hadden.
Ik was er niet op voorbereid dat zij aan het bier gingen en moest ook nog tot 17.00 door. Het zag er gewoon gezellig uit daar.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 22:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hoezo een denkbeeldig biertje?
Afgelopen woensdag hebben we virtueel afscheid van onze manager die met pensioen ging.
Allemaal een aan huis bezorgde doos vol eten en drinken erbij en een muziekbingo...
Ik heb ook amper aan tafel gegeten maar dat deed ik pre-Corona ook al bijna nooit.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 22:54 schreef peaceman het volgende:
[..]
Wij hebben het afgelopen jaar amper aan tafel gegeten, omdat het geen doen is om elke dag alles los te koppelen (ik heb twee extra schermen). Allemaal met de gedachte dat het tijdelijk zou zijn en omdat we tot voor kort nergens plek hadden.
snap ik, maar ik mis de reistijd echt niet...dus wat dat betreft vind ik het thuis werken niet heel erg, maar het begon nu wel heel lang te duren. Ik heb wel een goede bureaustoel, maar we hadden gewoon geen plek en toen we die wel hadden heb ik een bureau aangevraagd. (we konden wel 1 lenen van kantoor, maar die zijn gewoon te groot),dus is er een nieuwe besteld en die is vandaag bezorgd. In bruikleen uiteraard.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 22:57 schreef Fogel het volgende:
[..]
Collegas met zo'n situatie gaan bij ons gewoon naar kantoor, zijn in de minderheid, dus plek zat.
Ik heb ook twee extra schermen. Zonder in gewoon niet handig werken. Ergonomisch bureau en stoel en alles. En een boekenkastdie heb ik op het werk niet.
quote:Op vrijdag 28 mei 2021 22:59 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik heb ook amper aan tafel gegeten maar dat deed ik pre-Corona ook al bijna nooit.
Ik heb niet voor niks een bank met brede armleuningenquote:Op vrijdag 28 mei 2021 23:00 schreef peaceman het volgende:
[..]zou ik in jou geval ook niet gedaan hebben.
daar kan je bord prima op staan!quote:Op vrijdag 28 mei 2021 23:01 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik heb niet voor niks een bank met brede armleuningen
Ik heb de bank er niet op uitgezocht maar dat was wel mijn eerste gedachte toen ik hem in de winkel zag.quote:
heel oud nummer, van hun plaat Reckoning (geweldig album)quote:Op vrijdag 28 mei 2021 23:26 schreef Fogel het volgende:
Is dit een nieuw of heel erg onbekend nummer van REM?
Mijn agenda laat dat niet toequote:Op vrijdag 28 mei 2021 23:30 schreef peaceman het volgende:
ik ben van plan om zondagmiddag een thema show te gaan doen als de agenda het toelaat... dus hou het topic in de gaten...
ik beloof niks... maar het beviel me wel. een hoop mooie muziek gehoord.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 23:31 schreef brother52 het volgende:
Thanks Peace!
Moet je weer eens wat vaker doen.
Zeker mooie muziek en mooie afsluiter. Dank je wel peacemanquote:Op vrijdag 28 mei 2021 23:32 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik beloof niks... maar het beviel me wel. een hoop mooie muziek gehoord.
Nog een paar dagen tot 10 jaar. Feest?quote:About Us
Wat is Radio 49? Sinds 01-06-2011
quote:Op vrijdag 28 mei 2021 23:39 schreef Fogel het volgende:
Uhm...
[..]
Nog een paar dagen tot 10 jaar. Feest?
Ja, ik heb ook echt geen last van mijn arm.quote:Op zaterdag 29 mei 2021 07:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je kan nog zwaaien, dus jij hebt ook geen last van je arm.
'Morgen!
Nee, helemaal nergens last van tot nog toe. Hopelijk blijft dat zo.quote:Op zaterdag 29 mei 2021 08:21 schreef just me het volgende:
goedemorgen
![]()
mooi dat je geen last hebt livelink
\Vast welquote:Op zaterdag 29 mei 2021 08:51 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, helemaal nergens last van tot nog toe. Hopelijk blijft dat zo.
quote:Op zaterdag 29 mei 2021 08:51 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, helemaal nergens last van tot nog toe. Hopelijk blijft dat zo.
Ja maar daar is ik niet zo goed inquote:Op zaterdag 29 mei 2021 11:47 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Zolang er niet staat ‘bezorger onderweg’ weet je niks concreets. Dus even afwachten
Ik zal je nog eens bellenquote:Op zaterdag 29 mei 2021 12:13 schreef Rafeiro het volgende:
Volgens mij ben ik echt in zo'n spam bestand terecht gekomen, alweer zo'n onbekend nummer dat belde.
Zwarte lijst dus maar weer, maar 3e in een week ofzo.
Uit Utrecht denk ik. De bezorger probeerde je te bellen omdat je adres onduidelijk op het pakketje staat.quote:Op zaterdag 29 mei 2021 12:38 schreef Rafeiro het volgende:
Bezorgtijd: vandaag tussen 14:30 en 16:30
Bezorger is onderweg
Die moet dan wel van ver komen
Wat ga je in godsnaam ontvangen dat je zo zenuwelijerig doet en het continu hier post?quote:Op zaterdag 29 mei 2021 12:38 schreef Rafeiro het volgende:
Bezorgtijd: vandaag tussen 14:30 en 16:30
Bezorger is onderweg
Die moet dan wel van ver komen
Nee een tablet. Krijg met steeds meer koppijn en niet slapen soms moeite met het lezen van dingen op mobiel. Ogen zijn volgens oogarts nog goed alleen wat vocht achter netvlies.quote:Op zaterdag 29 mei 2021 12:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat ga je in godsnaam ontvangen dat je zo zenuwelijerig doet en het continu hier post?
Een nieuw dagboek misschien?
Ik laat me graag verrassen...quote:Op zaterdag 29 mei 2021 17:10 schreef DJ11 het volgende:
GoedemiddagIs er vanavond iemand die draait? Melting? Iemand anders?
Zo niet, dan wil ik om 21:00 uur wel een Oldies-uitzending doen. Ik ben vanwege een afspraak pas rond 20:15 uur thuis. Ik lees het dan wel.
NB: Melting of iemand anders die wil draaien, gaan voor.
Melting is nog steeds langzaam aan het opknappen dus die gaat niet draaien vanavond.quote:Op zaterdag 29 mei 2021 17:10 schreef DJ11 het volgende:
GoedemiddagIs er vanavond iemand die draait? Melting? Iemand anders?
Zo niet, dan wil ik om 21:00 uur wel een Oldies-uitzending doen. Ik ben vanwege een afspraak pas rond 20:15 uur thuis. Ik lees het dan wel.
NB: Melting of iemand anders die wil draaien, gaan voor.
dan speel je met je tablet als je weer wakker bentquote:Op zaterdag 29 mei 2021 17:35 schreef Rafeiro het volgende:
Zo maar naar bed wel jammer.
Ik wou spelen met tablet, maar dat is zo ook niet handig.
quote:Programma voor vandaag:
21:00 uur: DJ11 - Replacement Oldies
Goed bezigquote:Op zaterdag 29 mei 2021 20:46 schreef peaceman het volgende:
ik ga ook meeluisteren...maar ben ook een uitzending aan het voorbereiden, die waarschijnlijk morgenmiddag plaats gaat vinden.![]()
@:dj11 heb gisteren Hurts nog gedraaid
Ik hoop het. Anders is het ook zo stil op de zaterdag. Ik sta momenteel weer eens per twee weken in de oefenruimte, maar de andere week hang ik graag hier rond als luisteraar of DJ.quote:Op zaterdag 29 mei 2021 21:01 schreef just me het volgende:
Melting is vast hartstikke blij dat de overige DJ's vaak willen "inspringen"
Even de browser verversen? F5 of anders Ctrl+F5. Je zou nu moeten horen:quote:
quote:
Ja, ben nu wel moe, maar dat kan ook komen omdat ik een drukke week achter de rug heb. Verder nergens last van. Heb vandaag zelfs 3 uur gewandeld zonder centje pijn.quote:Op zaterdag 29 mei 2021 21:05 schreef just me het volgende:
[..]livelink, lekker rustig dagje gehad ?
Ik heb 18 holes gelopen maar dat was in een rustig tempoquote:Op zaterdag 29 mei 2021 21:07 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, ben nu wel moe, maar dat kan ook komen omdat ik een drukke week achter de rug heb. Verder nergens last van. Heb vandaag zelfs 3 uur gewandeld zonder centje pijn.
Leuk!!quote:Op zaterdag 29 mei 2021 21:09 schreef DJ11 het volgende:
Een hit was dit niet. Een oldie is het inmiddels wel zo'n beetje.![]()
Charlie Winston - The Weekend (radio edit)
quote:Op zaterdag 29 mei 2021 21:10 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ben niet van de bank af geweest. Oh wacht, wel, om tussendoor weer terug naar bed te gaan
Ik zou wel niet virtueel in Schotland willen zijn. Heb gisteren die destilleer-lokatie nog opgezocht en wou er zo naar toe.quote:Op zaterdag 29 mei 2021 21:09 schreef MadMaster het volgende:
Ben wat later, ben even virtueel in Schotland voor het Feis Ile whisky festival. Tot zo...
quote:Op zaterdag 29 mei 2021 21:10 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ben niet van de bank af geweest. Oh wacht, wel, om tussendoor weer terug naar bed te gaan
Beterschap gewenst.quote:Op zaterdag 29 mei 2021 21:10 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik loop altijd in een rustig tempo. Ik wil wel harder, maar het lukt me gewoon niet. Ik word continue ingehaald door van de krasse knarren (altijd oudere vrouwen, die me gezellig keuvelend voorbij snellen). Hoe ze het voor elkaar krijgen weet ik niet hoor.quote:Op zaterdag 29 mei 2021 21:09 schreef just me het volgende:
[..]
Ik heb 18 holes gelopen maar dat was in een rustig tempo
American Pie of Chocolate Cake?quote:Op zaterdag 29 mei 2021 21:13 schreef just me het volgende:
@:Diaan wil vast wel een mooie taart voor ons bakken
als je "langzaam" loopt zie je veel meerquote:Op zaterdag 29 mei 2021 21:13 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik loop altijd in een rustig tempo. Ik wil wel harder, maar het lukt me gewoon niet. Ik word continue ingehaald door van de krasse knarren (altijd oudere vrouwen, die me gezellig keuvelend voorbij snellen). Hoe ze het voor elkaar krijgen weet ik niet hoor.
Geen idee wat ze wil bakken voor onsquote:
Ik heb vandaag in een weiland 8 ooievaars (ooievaren?) gezien. Dat was inderdaad wel machtig mooi. Ik ben ook even stil blijven staan om ze uitgebreid te bekijken en te tellen.quote:Op zaterdag 29 mei 2021 21:15 schreef just me het volgende:
[..]
als je "langzaam" loopt zie je veel meer
ik heb vandaag heel veel nijlganzen gezien maar die schijten de hele boel onder
en hij had geen broodkruimeltjes gestrooid ?quote:Op zaterdag 29 mei 2021 21:15 schreef Doedezemaar het volgende:
Symph ging vandaag zonder mij, dan kan hij met een hoger tempo lopen. Hij zag alleen geen pijltjes, dus hij wist niet hoe de route verder liep
quote:Op zaterdag 29 mei 2021 21:16 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb vandaag in een weiland 8 ooievaars (ooievaren?) gezien. Dat was inderdaad wel machtig mooi. Ik ben ook even stil blijven staan om ze uitgebreid te bekijken en te tellen.
Ik sta nu bij een blauw hek en geen idee hoe ik verder moet..quote:Op zaterdag 29 mei 2021 21:16 schreef just me het volgende:
[..]
en hij had geen broodkruimeltjes gestrooid ?
Nee, dat niet. Er werd daar gehooid en ze waren bezig met het versgemaaide gras. Geen idee wat ze daarin zochten.quote:
Ook mooi toegespitst op het seizoen. Bijna kersentijd ookquote:Op zaterdag 29 mei 2021 21:20 schreef DJ11 het volgende:
Het is aardbei geworden:The Beatles - Strawberry Fields Forever
Dat gebeurt mij dan weer nooitquote:Op zaterdag 29 mei 2021 21:18 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik sta nu bij een blauw hek en geen idee hoe ik verder moet..
Uiteindelijk moest ik op 2/3 omkeren omdat ze een bommenwerper uit de grond aan het halen zijn.
Bij mij beginnen ze en mijn tomatenplant heeft een explosieve groei doorgemaaktquote:Op zaterdag 29 mei 2021 21:21 schreef Doedezemaar het volgende:
Aardbeien, zo lekker. De aardbeienplantjes in de tuin staan volop in bloei
Diaan?quote:Op zaterdag 29 mei 2021 21:23 schreef DJ11 het volgende:
Dit verzoekje is zo goed, ik had het zelf kunnen bedenken...Ph.D - I Won't Let You Down
Dat kan ik me voorstellen jaquote:Op zaterdag 29 mei 2021 21:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dank, al had ik liever deze week op Islay in Schotland gezeten...
Leuk! Moestuin heb ik opgegeven. Maar mijn perenboom had vorig jaar 1 hele peer. En mijn buurmeisje heeft echt lekkere bramen en pruimen in haar tuin. Frambozen is mijn stille wens, maar gaat niet lukken. Te weinig zon.quote:Op zaterdag 29 mei 2021 21:25 schreef Doedezemaar het volgende:
In de nieuwe tuin ga ik weer wat meer moestuinieren en wil ik ook weer wat fruitboompjes
Die heb ik leren kennen als het voorprogramma van Fiction Plane en dat was zo goed dat we ze daarna vaker zijn gaan bezoeken. Helaas is de band door het Corona gedoe nu deels uit elkaar gevallen...quote:Op zaterdag 29 mei 2021 21:29 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Correcte bingoMemphis Maniacs - My Happy Bomfunk Amadeus
Stimmt.quote:
Jammer. Ze doen erg leuke dingen. Mijn coverband heeft het zojuist gedraaide liedje ook opgepakt. We knutselen zelf ook weleens dingen elkaar, maar deze hebben we schaamteloos gejat.quote:Op zaterdag 29 mei 2021 21:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die heb ik leren kennen als het voorprogramma van Fiction Plane en dat was zo goed dat we ze daarna vaker zijn gaan bezoeken. Helaas is de band door het Corona gedoe nu deels uit elkaar gevallen...
Het is 1 van hun klassiekers, zeer herkenbaar dus...quote:Op zaterdag 29 mei 2021 21:32 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Jammer. Ze doen erg leuke dingen. Mijn coverband heeft het zojuist gedraaide liedje ook opgepakt. We knutselen zelf ook weleens dingen elkaar, maar deze hebben we schaamteloos gejat.
In een stadion klinkt het wel leuk...quote:Op zaterdag 29 mei 2021 21:37 schreef peaceman het volgende:
oeh hier heb ik dan weer helemaal niks mee.
Dat, in combinatie met wandelenquote:Op zaterdag 29 mei 2021 21:37 schreef livelink het volgende:
Ik moest hier ook al aan denken toen het over Schotland ging.
Klinkt wel mooi ditquote:Op zaterdag 29 mei 2021 21:40 schreef DJ11 het volgende:
Heel bekend is dit nooit geworden in Nederland. Mooi is het wel.Babybird - You're Gorgeous
quote:Op zaterdag 29 mei 2021 21:41 schreef Symphonic het volgende:
https://www.nu.nl/opmerke(...)eft-in-winkelen.html
![]()
![]()
Ik vind het feit dat ze het kopiëren niet zo prettig...quote:Op zaterdag 29 mei 2021 21:42 schreef BasEnAad het volgende:
Ik vind dit u2-stemmetje en sfeertje niet zo prettig.
Je kinderen meesleuren naar een meubelboulevard komt ook wel dicht in de buurt van kindermishandeling hoor.quote:Op zaterdag 29 mei 2021 21:41 schreef Symphonic het volgende:
![]()
![]()
Dan dragen we deze maar aan haar op.quote:Op zaterdag 29 mei 2021 21:41 schreef Symphonic het volgende:
![]()
![]()
Gelukkig heet deze show Replacement Oldies, dus er zit wat rek in de zaakquote:Op zaterdag 29 mei 2021 21:42 schreef MadMaster het volgende:
Ik vroeg me al af welke Golden Oldie dit was...
Welnee, een meubelboulevard is gewoon fun voor iedereenquote:Op zaterdag 29 mei 2021 21:43 schreef livelink het volgende:
[..]
Je kinderen meesleuren naar een meubelboulevard komt ook wel dicht in de buurt van kindermishandeling hoor.
quote:Op zaterdag 29 mei 2021 21:43 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Dan dragen we deze maar aan haar op.Reamonn - Supergirl
Tevens een verzoekje van Livelink, waarvoor dank.
Niet te veel rekken dan s.v.p...quote:Op zaterdag 29 mei 2021 21:44 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Gelukkig heet deze show Replacement Oldies, dus er zit wat rek in de zaak
oh heftig nummer danquote:Op zaterdag 29 mei 2021 21:46 schreef BasEnAad het volgende:
Er was eens een meisje uit mijn klas op de middelbare school en die had zelfmoord gepleegd. Toen draaide dit liedje op haar begrafenis. Jezus dat is dus al heel lang geleden.
Ik zou het dan niet droog kunnen houden, denk ik.quote:Op zaterdag 29 mei 2021 21:46 schreef BasEnAad het volgende:
Er was een meisje uit mijn klas op de middelbare school en die had zelfmoord gepleegd. Toen draaide dit liedje op haar begrafenis. Jezus dat is dus al heel lang geleden.
absoluut niet!quote:Op zaterdag 29 mei 2021 21:47 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik zou het dan niet droog kunnen houden, denk ik.
Dat was toen wel zwaar ja.quote:Op zaterdag 29 mei 2021 21:47 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik zou het dan niet droog kunnen houden, denk ik.
Een ontzettend drama inderdaad.quote:Op zaterdag 29 mei 2021 21:49 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Dat was toen wel zwaar ja.
Tis nu 20 jaar geleden, ze was echt nog heel jong toen man man man.
Feel What You Want van dezelfde dame...quote:Op zaterdag 29 mei 2021 21:50 schreef BasEnAad het volgende:
Van welk ander nummer kennen we deze beat?
Wat afschuwelijk. Ik hoop dat andere aanwezigen wel eervol afscheid hebben kunnen nemen.quote:Op zaterdag 29 mei 2021 21:53 schreef livelink het volgende:
Ik ben 1 x op een begrafenis geweest van iemand die zelfmoord had gepleegd. De ouders waren streng gelovig en zagen zelfmoord als zonde. Tijdens de dienst werd dat ook voortdurend benadrukt. Het was alsof die jongen nog even een trap na kreeg. Ik had me toen al afgekeerd van het geloof, maar anders had ik dat ter plekke tijdens die dienst alsnog gedaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |