Laten we het kampioenschap eens spannend houden, een Mercedes 1-2 heb ik geen zin inquote:Op donderdag 3 juni 2021 11:30 schreef Starflyer het volgende:
Russell weer in de Mercedes dit weekend?
Als ik aan "de" F1 auto denk dan komt dit toch wel het meest in de buurt van hoe het zou moeten zijn. Minus misschien de wing end plates.quote:Op donderdag 3 juni 2021 10:28 schreef Dven het volgende:
Wie in een oude sok nog wat geld heeft liggen: De Arrows A21 van Jos staat de koop.
Goddelijke livery wel
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zit Jos krap bij kas?quote:Op donderdag 3 juni 2021 10:28 schreef Dven het volgende:
Wie in een oude sok nog wat geld heeft liggen: De Arrows A21 van Jos staat de koop.
Goddelijke livery wel
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
vorig jaar, dat zal niet meevallenquote:Op donderdag 3 juni 2021 08:53 schreef TagForce het volgende:
[..]
Ik denk dat dat precies is wat Robert Doornbos gaat beweren tijdens de voorbeschouwing van de quali in een terugblik naar vorig jaar. Waarbij hij dan heel vrolijk voor dat scherm gaat staan en vertellen dat hij de rondes naast elkaar gezet heeft, etc, etc.
In Balcarce staat er ook eentje, het bordje zegt dat ie van Verstappen was. Ik heb hem aangeraaktquote:Op donderdag 3 juni 2021 10:28 schreef Dven het volgende:
Goddelijke livery wel
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nou, dat bordje dat hij van Verstappen was kunnen ze wel weghalen. Het is in ieder geval geen Arrows A21 of A22. Het lijkt me een 1999 Arrows A20 met een 2000 paintjob. Een showcar.quote:Op donderdag 3 juni 2021 12:15 schreef flipsen het volgende:
[..]
In Balcarce staat er ook eentje, het bordje zegt dat ie van Verstappen was. Ik heb hem aangeraakt(de auto, weinig interesse om Jos aan te raken verder). Zal even foto´s uploaden, want TinyPic doet het al lang niet meer helaas...
[ afbeelding ]
Linkje naar wat meer foto?s: https://postimg.cc/gallery/8628p6G
Edit: Grrr, Tinypic was een stuk makkelijker
Well done bakuquote:Op donderdag 3 juni 2021 11:27 schreef beantherio het volgende:
Bottas heeft blijkbaar moeite om in Baku te komen:
[ twitter ]
Inderdaad jaquote:Op donderdag 3 juni 2021 11:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Laten we het kampioenschap eens spannend houden, een Mercedes 1-2 heb ik geen zin in
Je zou net zo goed dit artikel kunnen plaatsen, dat komt dichterbij de waarheid:quote:Op woensdag 2 juni 2021 12:25 schreef BroesWillems het volgende:
Toto Wolff, karikatuur van zichzelf:
https://www.gptoday.net/n(...)-voor-de-wereldtitel
BLACK LIVES MATTER!quote:Op donderdag 3 juni 2021 11:27 schreef beantherio het volgende:
Bottas heeft blijkbaar moeite om in Baku te komen:
[ twitter ]
quote:Op donderdag 3 juni 2021 10:28 schreef Dven het volgende:
Goddelijke livery wel
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nummer 18, die was van de La Rosaquote:Op donderdag 3 juni 2021 10:28 schreef Dven het volgende:
Goddelijke livery wel
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hij maakt zichzelf wel echt belachelijk in ieder geval. Zijn geloofwaardigheid is hij ondertussen wel kwijt en RB / Max zijn te snugger/nuchter om voor dit soort dingetjes te vallen.quote:Op donderdag 3 juni 2021 15:53 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Je zou net zo goed dit artikel kunnen plaatsen, dat komt dichterbij de waarheid:
'Toto Wolf kijkt wanhopig. "Je moet het ijzer smeden als het heet is, maar dat hebben we vooralsnog onvoldoende gedaan. In Bahrein hadden we nog geluk dat we niet bestraft werden voor het 29x negeren van track limits, maar in Imola had Lewis ondanks Pole Position een slechte start en liet hij zich de kaas van het brood eten in de eerste bocht. Daarna ging hij ook nog eens ernstig in de fout en hadden we puur geluk dat hij nog 2e kon worden. Gemiste punten omdat we ook daar gewoon de beste auto hadden. In Barcelona kwamen we goed weg met onze strategie, maar in Monte Carlo gingen we weer de mist in en maakte Lewis er zelf ook een puinhoop van. Vaak zie je dat vorm gedurende het jaar wisselt. In deze periode hadden wij in 3 van de 5 races de snelste auto en hebben we ook nog in 1 van die andere 2 wedstrijden met geluk gewonnen. Toch staan we achter Max en RedBull. Ik hoop dat het geluk nog even aan onze kant blijft"!
Vind je Max een nuchter persoon? Bij iedere tegenslag loopt hij met een rood aangelopen hoofd te hakkelen en te stotteren dat hij nergens wakker van ligt, maar zijn lichaamstaal verraad hem dus duidelijk.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 09:48 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Hij maakt zichzelf wel echt belachelijk in ieder geval. Zijn geloofwaardigheid is hij ondertussen wel kwijt en RB / Max zijn te snugger/nuchter om voor dit soort dingetjes te vallen.
Lewis mentaal sterkquote:Op vrijdag 4 juni 2021 11:10 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Vind je Max een nuchter persoon? Bij iedere tegenslag loopt hij met een rood aangelopen hoofd te hakkelen en te stotteren dat hij nergens wakker van ligt, maar zijn lichaamstaal verraad hem dus duidelijk.
Ik vind dat Toto het wel slim speelt. Hij creëert een beeld dat als Max geen pole position traint hij een slechte job gedaan heeft. Natuurlijk is dat niet reëel maar bepaalde journalisten zullen dat waarschijnlijk continu Max voor de voeten werpen als hij P3 of whatever kwalificeert. Dat zal ongetwijfeld weer de nodige irritatie opwekken bij 'onze' Max. Naarmate het jaar vordert zal Toto wel meer van dit soort dingen de wereld in brengen. Qua psychologische spelletjes zijn Toto en Lewis imo duidelijk sterker en slimmer dan Horner en Max. Vandaar dat Max zich er überhaupt niet aan waagt denk ik.
Waarschijnlijk zullen dit soort dingetjes niet het verschil gaan maken in het kampioenschap maar mentaal denk ik dat Lewis wel de sterkere is van de twee is. Het is natuurlijk ook een wereld van verschil of je voor het eerst kampioen kunt worden of voor de achtste keer. De druk ligt iig bij Max en RBR.
Uhh, ja? Hij heeft letterlijk de carrière van Nico Rosberg beëindigt. Nico kon het mentaal niet langer aan om nog langer met Lewis in een team te zitten.quote:
quote:Op vrijdag 4 juni 2021 11:18 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Uhh, ja? Hij heeft letterlijk de carrière van Nico Rosberg beëindigt. Nico kon het mentaal niet langer aan om nog langer met Lewis in een team te zitten.
De argumenten zijn op zie ik.quote:
Dat Nico het mentaal niet meer aankon om dat soort psychologische spelletjes te spelen zegt niets over de mentaliteit van Lewis.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 11:18 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Uhh, ja? Hij heeft letterlijk de carrière van Nico Rosberg beëindigt. Nico kon het mentaal niet langer aan om nog langer met Lewis in een team te zitten.
Alsof er valt te discusseren met iemand die met dit soort onzin komt. Jij hebt zo te zien ook geen argumenten meer, want mijn kleurtje heeft weinig te maken met de discussie.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 11:22 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
De argumenten zijn op zie ik.
Dit was weer een mooie inhoudelijke discussie op het Fok! forum. Dat is dan 'moderator'. Wat een aanfluiting.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |