abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_199765138
quote:
14s.gif Op zondag 6 juni 2021 09:10 schreef fathank het volgende:

[..]

Ja echt vet dom dat Verstappen z'n wagen tegen de vangrail parkeert welke idioot doet dat nou

Ik snap wel dat mensen met de ervaring van 25 jaar F1 kijken hier een mening over hebben
Jij vond het wel een geslaagde actie, begrijp ik uit je reactie? Als je het filmpje goed bekijkt dan zie je zijn auto versnellen op de Pirelli reclame waarna hij volledig verrast wordt door de aanwezigheid van een grindbak. In het 'Jos the Boss' tijdperk stond dit circuit nog niet op de kalender, anders was de locatie van deze specifieke grindbak ongetwijfeld bekend geweest binnen de familie Verstappen.

Maar deze fout en onnodige dnf vindt dus zijn oorsprong in het feit dat Max track walks overbodig vindt en liever FIFA speelt op zijn hotelkamer. Ook weer zo'n volwassen beslissing.
Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".
pi_199765182
Als iedereen een fanboy met oranje oogkleppen op is. Wat is dan de kwalificatie van lokale_notabele?
pi_199765196
HAM op de radio: retire the car

Supervolwassen gedrag van een kampioen :Y
pi_199765266
quote:
1s.gif Op zondag 6 juni 2021 09:42 schreef OnwetendeNerd het volgende:
Als iedereen een fanboy met oranje oogkleppen op is. Wat is dan de kwalificatie van lokale_notabele?
Je kunt mij zien als een soort Jean Todt die zich niet laat leiden door persoonlijke voorkeuren of de waan van de dag, maar die met de feiten in de hand volledig objectief oordeelt over wat er zich in de Formule 1 allemaal afspeelt.
pi_199765272
quote:
0s.gif Op zondag 6 juni 2021 09:57 schreef Lokale_Notabele het volgende:

[..]

Je kunt mij zien als een soort Jean Todt die zich niet laat leiden door persoonlijke voorkeuren of de waan van de dag, maar die met de feiten in de hand volledig objectief oordeelt over wat er zich in de Formule 1 allemaal afspeelt.
Ik zie je vooral als iemand die vol zit van aannames en ze presenteert als feiten.
  zondag 6 juni 2021 @ 10:05:14 #231
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_199765297
quote:

[..]

Ik zie jou vooral als iemand die ik niet serieus hoef te nemen. Je laat jezelf sturen door HOE iemand zich uit, en denkt daaruit van alles op te kunnen maken. Daarnaast maak je er een sport van om mensen die jouw (op los zand gefundeerde) mening niet delen, weg te zetten als fanboy.

Stuitend dat hier niet op gemod wordt.
  zondag 6 juni 2021 @ 10:05:39 #232
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_199765298
Het narcisme en de arrogantie druipt er weer vanaf hoor...
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_199765309
quote:

[..]

Je vind het alleen wel lastig om argumenten aan te horen, te discussiëren of überhaupt een standpunt te heroverwegen. Je hebt het zelfs nodig om af en toe met ad honinems te strooien of andere rare persoonlijke sneren toe te voegen.

Heel nare manier van communiceren. Maar gelukkig deel je alleen maar feiten, objectieve feiten. Er is nog zo'n user die dat doet...
pi_199765360
quote:
1s.gif Op zondag 6 juni 2021 10:07 schreef OnwetendeNerd het volgende:

[..]

Je vind het alleen wel lastig om argumenten aan te horen, te discussiëren of überhaupt een standpunt te heroverwegen. Je hebt het zelfs nodig om af en toe met ad honinems te strooien of andere rare persoonlijke sneren toe te voegen.

Heel nare manier van communiceren. Maar gelukkig deel je alleen maar feiten, objectieve feiten. Er is nog zo'n user die dat doet...
Dat is dus het probleem, ik ben vrijwel de enige gebruiker in deze discussie die met argumenten en bronnen komt. De overige deelnemers beperken zich tot schoolplein oneliners die kant nog wal raken.
  zondag 6 juni 2021 @ 10:17:43 #235
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_199765375
quote:
0s.gif Op zondag 6 juni 2021 09:36 schreef Lokale_Notabele het volgende:

[..]

Jij vond het wel een geslaagde actie, begrijp ik uit je reactie? Als je het filmpje goed bekijkt dan zie je zijn auto versnellen op de Pirelli reclame waarna hij volledig verrast wordt door de aanwezigheid van een grindbak. In het 'Jos the Boss' tijdperk stond dit circuit nog niet op de kalender, anders was de locatie van deze specifieke grindbak ongetwijfeld bekend geweest binnen de familie Verstappen.

Maar deze fout en onnodige dnf vindt dus zijn oorsprong in het feit dat Max track walks overbodig vindt en liever FIFA speelt op zijn hotelkamer. Ook weer zo'n volwassen beslissing.
Je hebt gelijk. Zelden zo'n feitelijke constatering gelezen hier.

Gelukkig hebben ze de stampvoetende Verstappen met z'n natte ogen eraf geknipt anders zou het wel heel genant worden voor de fanboys.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_199765400
quote:
0s.gif Op zondag 6 juni 2021 10:15 schreef Lokale_Notabele het volgende:

[..]

Dat is dus het probleem, ik ben vrijwel de enige gebruiker in deze discussie die met argumenten en bronnen komt. De overige deelnemers beperken zich tot schoolplein oneliners die kant nog wal raken.
Selectief voeg ik ook aan het rijtje toe.
pi_199765411
quote:
10s.gif Op zondag 6 juni 2021 10:17 schreef fathank het volgende:

[..]

Je hebt gelijk. Zelden zo'n feitelijke constatering gelezen hier.

Gelukkig hebben ze de stampvoetende Verstappen met z'n natte ogen eraf geknipt anders zou het wel heel genant worden voor de fanboys.
Geen stampvoeten deze keer, maar een WOEDENDE trap tegen de bandenstapel:
pi_199765438
Maar goed, luister. Als jullie fan zijn van dit mannetje dan wens ik jullie daar veel plezier mee. Weet wel dat ik niet met een oranje klomp op mijn hoofd en een RBR polo langs de Tarzanbocht sta in september.
  FOK!fotograaf zondag 6 juni 2021 @ 10:27:17 #239
842 Zorro
Z
pi_199765449
quote:
0s.gif Op zondag 6 juni 2021 09:36 schreef Lokale_Notabele het volgende:
In het 'Jos the Boss' tijdperk stond dit circuit nog niet op de kalender, anders was de locatie van deze specifieke grindbak ongetwijfeld bekend geweest binnen de familie Verstappen.
En hiermee diskwalificeer je jezelf definitief en onomkeerbaar.

Verdomme reageer ik hier toch. Ik had me voorgenomen nooit meer in een F1 topic op FOK! te reageren. Deze discussie laat wel weer zien waarom. Wat een ellende hier.

Nou ik ben weer weg. En blijf weg.
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_199765477
quote:
6s.gif Op zondag 6 juni 2021 10:27 schreef Zorro het volgende:

[..]

En hiermee diskwalificeer je jezelf definitief en onomkeerbaar.

Verdomme reageer ik hier toch. Ik had me voorgenomen nooit meer in een F1 topic op FOK! te reageren. Deze discussie laat wel weer zien waarom. Wat een ellende hier.

Nou ik ben weer weg. En blijf weg.
Gaat het?
  zondag 6 juni 2021 @ 10:34:05 #241
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_199765496
quote:
0s.gif Op zondag 6 juni 2021 10:22 schreef Lokale_Notabele het volgende:

[..]

Geen stampvoeten deze keer, maar een WOEDENDE trap tegen de bandenstapel:
Ziedende mental midget gespot inderdaad. Jezelf zo laten gaan tegen een bandenstapel getuigt van een enorm brevet van onvermogen. Alsof die bandenstapel er wat aan kan doen.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_199765521
Maar is nu volgende week Oostenrijk?
  zondag 6 juni 2021 @ 10:40:15 #243
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_199765543
quote:
1s.gif Op zondag 6 juni 2021 10:37 schreef Kickinalfa het volgende:
Maar is nu volgende week Oostenrijk?
Eerst Frankrijk de 20ste nog.
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
  zondag 6 juni 2021 @ 10:44:55 #244
342627 tja77
pi_199765587
quote:
0s.gif Op zondag 6 juni 2021 10:26 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Maar goed, luister. Als jullie fan zijn van dit mannetje dan wens ik jullie daar veel plezier mee. Weet wel dat ik niet met een oranje klomp op mijn hoofd en een RBR polo langs de Tarzanbocht sta in september.
Mannetje....
Deze knaap heeft meer ballen dan dat jij ooit zult hebben. Je bent niks meer dan een onzekere en anonieme FOK!er die zich boven een ander wilt plaatsen door Verstappen neer beneden te halen.
Max is een groot coureur, meer dan jij ooit zult bereiken en dat zal je onzekere ego ongetwijfeld steken.
pi_199765672
quote:
1s.gif Op zondag 6 juni 2021 10:44 schreef tja77 het volgende:

[..]

Mannetje....
Deze knaap heeft meer ballen dan dat jij ooit zult hebben. Je bent niks meer dan een onzekere en anonieme FOK!er die zich boven een ander wilt plaatsen door Verstappen neer beneden te halen.
Max is een groot coureur, meer dan jij ooit zult bereiken en dat zal je onzekere ego ongetwijfeld steken.
Als Max niet in het juiste nest geboren was dan stond hij nu verf te mixen in een bouwmarkt. Als persoon stelt hij geen reet voor. Verder staat het mij geheel vrij om mijn mening te ventileren op dit forum, daar heb ik jouw toestemming niet voor nodig.
  zondag 6 juni 2021 @ 10:56:23 #246
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_199765720

Gelukkig is er de optie 'voeg Lokale_Notabele toe aan je blokkeerlijst'. ;)
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_199765726
Belooft weer gezellig te worden vandaag.

Mensen nemen het allemaal wel een tikkeltje te serieus hier soms moet ik zeggen met die Max hype. Je kan niks goeds zeggen over Lewis of je wordt van 6 kanten bestookt.

Beide geweldige coureurs. :)
  zondag 6 juni 2021 @ 11:11:01 #248
342627 tja77
pi_199765933
quote:
0s.gif Op zondag 6 juni 2021 10:53 schreef Lokale_Notabele het volgende:

[..]

Als Max niet in het juiste nest geboren was dan stond hij nu verf te mixen in een bouwmarkt. Als persoon stelt hij geen reet voor. Verder staat het mij geheel vrij om mijn mening te ventileren op dit forum, daar heb ik jouw toestemming niet voor nodig.
Je komt een beetje zuur over, komt dat omdat je nu zelf in de bouwmarkt verf staat te mixen.
Als persoon stelt hij niks voor? Weer zo’n uitspraak die vanuit je onderbuik komt. Probeer het eens met feiten zou ik zeggen.
Je mag gerust je mening ventileren, maar jij bent bezig jouw mening te etaleren als feit. Niks is minder waar, want Max is juist erg volwassen als F1 coureur. Op je 17e een miljoenen contract tekenen, 100-en mensen die voor jou hun best doen een betrouwbare en snelle auto te bouwen. Filmpjes van een vloekende en tierende Verstappen zouden hem onvolwassen maken en een mental midget? Jij weet echt niet waar je het over hebt. Die knakker perst keer op keer het maximale uit z’n auto.
Z’n eerste race voor RedBull haalt al jouw geneuzel genadeloos onderuit. Op banden die op zijn, voormalig wereldkampioen Raikonen achter zich houden en de overwinning binnenslepen.
Mental midget mijn ass, dat is gewoon mentaal ijzersterk.
Als je dat niet inziet, zit je echt te trollen.
pi_199765976
quote:
0s.gif Op zondag 6 juni 2021 10:53 schreef Lokale_Notabele het volgende:

[..]

Als je denkt dat je alleen met talent en het juiste nest de top van de F1 haalt, heb je de afgelopen 25 jaar niet opgelet iig.
  zondag 6 juni 2021 @ 11:16:19 #250
342627 tja77
pi_199766013
quote:
0s.gif Op zondag 6 juni 2021 10:56 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Belooft weer gezellig te worden vandaag.

Mensen nemen het allemaal wel een tikkeltje te serieus hier soms moet ik zeggen met die Max hype. Je kan niks goeds zeggen over Lewis of je wordt van 6 kanten bestookt.

Beide geweldige coureurs. :)
? Lewis is een groot kampioen hoor maar om Max weg te zetten als onvolwassen of mental midget, slaat gewoon nergens op hè.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')