abonnement Unibet Coolblue
pi_199662007
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 mei 2021 18:24 schreef vencodark het volgende:

[..]

NPO 2.
Op 3fm ook vanmiddag :Y
  vrijdag 28 mei 2021 @ 22:00:37 #77
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_199662805
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 mei 2021 20:46 schreef TheVulture het volgende:
Ik kon heel lang niet zo goed plaatsen op welke band ik het qua muziek vond lijken, maar het kwartje is gevallen. Het is de Italiaanse Royal Blood _O_ _O_
Nee joh, die hebben een veel harder geluid.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_199662906
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 mei 2021 22:00 schreef Andromache het volgende:

[..]

Nee joh, die hebben een veel harder geluid.
Eens, maar qua song geeft het me wel die vibe...
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  ESF Reporter vrijdag 28 mei 2021 @ 22:07:13 #79
87554 Cee
Welluk?
pi_199662911
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 mei 2021 20:46 schreef TheVulture het volgende:
Ik kon heel lang niet zo goed plaatsen op welke band ik het qua muziek vond lijken, maar het kwartje is gevallen. Het is de Italiaanse Royal Blood _O_ _O_
Ik vergelijk het nog het meest met The Arctic Monkeys, in mijn hoofd gaat Zitti e Buoni halverwege het refrein ook over in I Bet You Look Good On The Dancefloor.
  vrijdag 28 mei 2021 @ 22:29:09 #80
465903 Hamlapjes
Niet voor op de BBQ
pi_199663327
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 mei 2021 22:07 schreef Cee het volgende:

[..]

Ik vergelijk het nog het meest met The Arctic Monkeys, in mijn hoofd gaat Zitti e Buoni halverwege het refrein ook over in I Bet You Look Good On The Dancefloor.
I Wanna Be Your Slave vind ik ook heel erg Arctic Monkeys klinken :Y
Komt mij prima uit overigens, AM is een van m'n favo bands :+
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 28 mei 2021 @ 23:02:54 #81
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_199663922
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 mei 2021 22:07 schreef Cee het volgende:

[..]

Ik vergelijk het nog het meest met The Arctic Monkeys, in mijn hoofd gaat Zitti e Buoni halverwege het refrein ook over in I Bet You Look Good On The Dancefloor.
Zitten soms zeker wat Arctic Monkeys vibes in ja.
  vrijdag 28 mei 2021 @ 23:11:26 #82
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_199664078
nummer wordt steeds beter
pi_199664642
quote:
7s.gif Op vrijdag 28 mei 2021 23:11 schreef peaceman het volgende:
nummer wordt steeds beter
Yup ik vond 'm al vet, was vorige week toch een beetje katerig omdat ik Frankrijk eigenlijk mooier vond, maar hij valt nu erg lekker. IJsland, Litouwen, Italie, Oekraine staan hier echt dagelijks aan :Y
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  zaterdag 29 mei 2021 @ 00:14:37 #84
260796 DecoAoreste
aka Aleimon Thimble
pi_199664952
Hij groeit wel meer en meer op me, deze plaat. Inmiddels wel mijn nummer 2 van dit jaar achter Finland (tijdens de finale had ik hem nog op plek 5 staan).
  zaterdag 29 mei 2021 @ 09:07:43 #85
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_199666635
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 mei 2021 23:46 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Yup ik vond 'm al vet, was vorige week toch een beetje katerig omdat ik Frankrijk eigenlijk mooier vond, maar hij valt nu erg lekker. IJsland, Litouwen, Italie, Oekraine staan hier echt dagelijks aan :Y
Dagelijks is wat overdreven haha, maar van deze landen die je noemt is het geen straf om het liedje vaker te horen.
pi_199667190
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 mei 2021 14:12 schreef Evenstar het volgende:

[..]

Nou ja, het is duidelijk je smaak niet. Dat maak je overal duidelijk. Verder heb ik bij jou wel altijd het gevoel dat je sowieso niet open staat voor iets wat niet in je straatje past. Verder even goede vrienden hoor, bedoel het niet lullig en er is ook helemaal niks mis mee als je gewoon bij je eigen genre(s) blijft :) *O*

De hype is wel ergens op gebaseerd natuurlijk. Ze zijn gewoon heel erg goed :) Natuurlijk ook terecht dat echte muzikale artiesten die hebben gewonnen wat meer aandacht krijgen dan schudden met je heupen meisjes die niet eens gewonnen hebben :D *;
Nou dit kan ik de wereld uit helpen want ik sta open voor allerlei soorten muziek maar op het songfestival komt het nou eenmaal 99 % voor dat ik tot een bepaald soort stijl aangetrokken ben want nergens word die stijl zo goed gedaan als op het ESF. :D _O-

Ten tweede, OVERAL op social media (Insta, Twitter, TikTok) zie ik Maneskin. En ik word daar gewoon een beetje moe van, dat is alles. Het was niet mijn persoonlijke winnaar en is ook nooit een persoonlijk favoriet van mij geweest dus ik heb er niks mee, en om het dan 24/7 overal te zien, vind ik gewoon een beetje irritant. Ik denk dat jullie ook gek zouden worden als je in 2018 na het ESF Netta met haar kakelgeluiden overal had gezien, toch? :P

Maar goed ze hebben nèt gewonnen dus het is logisch dat er nu veel hype heerst.
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
  Moderator zaterdag 29 mei 2021 @ 11:28:46 #87
375570 crew  Cyan9
pi_199667644
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 mei 2021 10:32 schreef Nexum het volgende:

[..]

Nou dit kan ik de wereld uit helpen want ik sta open voor allerlei soorten muziek maar op het songfestival komt het nou eenmaal 99 % voor dat ik tot een bepaald soort stijl aangetrokken ben want nergens word die stijl zo goed gedaan als op het ESF. :D _O-

Ten tweede, OVERAL op social media (Insta, Twitter, TikTok) zie ik Maneskin. En ik word daar gewoon een beetje moe van, dat is alles. Het was niet mijn persoonlijke winnaar en is ook nooit een persoonlijk favoriet van mij geweest dus ik heb er niks mee, en om het dan 24/7 overal te zien, vind ik gewoon een beetje irritant. Ik denk dat jullie ook gek zouden worden als je in 2018 na het ESF Netta met haar kakelgeluiden overal had gezien, toch? :P

Maar goed ze hebben nèt gewonnen dus het is logisch dat er nu veel hype heerst.
Maar dat is toch gewoon het winnaarseffect? De socials worden alleen elk jaar groter en belangrijker, dus is dit een logische trend. Uiteindelijk ebt het wel weer weg. :P
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
  zaterdag 29 mei 2021 @ 12:56:15 #88
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_199668392
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 mei 2021 10:32 schreef Nexum het volgende:

[..]

Nou dit kan ik de wereld uit helpen want ik sta open voor allerlei soorten muziek maar op het songfestival komt het nou eenmaal 99 % voor dat ik tot een bepaald soort stijl aangetrokken ben want nergens word die stijl zo goed gedaan als op het ESF. :D _O-

Ten tweede, OVERAL op social media (Insta, Twitter, TikTok) zie ik Maneskin. En ik word daar gewoon een beetje moe van, dat is alles. Het was niet mijn persoonlijke winnaar en is ook nooit een persoonlijk favoriet van mij geweest dus ik heb er niks mee, en om het dan 24/7 overal te zien, vind ik gewoon een beetje irritant. Ik denk dat jullie ook gek zouden worden als je in 2018 na het ESF Netta met haar kakelgeluiden overal had gezien, toch? :P

Maar goed ze hebben nèt gewonnen dus het is logisch dat er nu veel hype heerst.
De winnaar zie je bijna altijd overal wel, dus dat is vrij logisch. Alleen de een net iets meer of minder dan de ander. Bij 1944 was dat wel weer wat minder. Uiteindelijk is dit nu vooral het effect van de winnaar en dat effect ebt vanzelf wel weer weg.

Jouw laatste zin geeft overigens wel aan hoe teleurgesteld je bent of deze winnaar door het nadruk leggen op het net winnen :')

Dat zou een punt zijn als ze niet heel veel punten kregen. Maar dat is niet het geval. De nummer twee kreeg ook gewoon heel veel punten.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 29 mei 2021 @ 13:10:16 #89
163650 Greys
pi_199668500
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 mei 2021 12:56 schreef Redefine het volgende:

[..]

De winnaar zie je bijna altijd overal wel, dus dat is vrij logisch. Alleen de een net iets meer of minder dan de ander. Bij 1944 was dat wel weer wat minder. Uiteindelijk is dit nu vooral het effect van de winnaar en dat effect ebt vanzelf wel weer weg.

Jouw laatste zin geeft overigens wel aan hoe teleurgesteld je bent of deze winnaar door het nadruk leggen op het net winnen :')

Dat zou een punt zijn als ze niet heel veel punten kregen. Maar dat is niet het geval. De nummer twee kreeg ook gewoon heel veel punten.
Jongens kom op, ik weet zo goed als zeker dat ie met 'net' tijd bedoelt, niet het aantal punten. Dus dat ze NET (als in niet lang geleden!) gewonnen hebben en het daarom logisch is nog, de hype. De :') lijkt me dan ook volstrekt onnodig. Lees het eens opnieuw, net als in kort geleden is echt veel logischer in die zin hoor. :P Hij snapt het dus juist, dat er nu hype is, zo vlak na het winnen. Jullie zijn het eens.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 29 mei 2021 @ 13:15:51 #90
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_199668534
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 mei 2021 13:10 schreef Greys het volgende:

[..]

Jongens kom op, volgens mij bedoelt ie met 'net' dat ze NET (als in niet lang geleden!) gewonnen hebben en het daarom logisch is nog, de hype. De :') lijkt me dan ook vokstrekt onnodig. Lees het eens opnieuw, net als in kort geleden is echt veel logischer in die zin hoor. :P Hij snapt het dus juist, dat er nu hype is, zo vlak na het winnen.
Oh ja kan ook nog net in de zin van recent. Als dat zo is, dan is dat stuk niet van toepassing. Maar gezien de manier van reageren daarvoor die ook nogal zuur was, las ik daar wat anders in.

Maar dat kan Nexum toch zelf gewoon zeggen? Waarom wordt er net zoals na zijn eerste reactie VOOR hem gereageerd. Hij is toch geen 12 en kan toch gewoon voor zichzelf reageren?
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  Moderator zaterdag 29 mei 2021 @ 13:17:41 #91
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_199668542
Deja vú :')
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_199668564
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 mei 2021 11:28 schreef Cyan9 het volgende:

[..]

Maar dat is toch gewoon het winnaarseffect? De socials worden alleen elk jaar groter en belangrijker, dus is dit een logische trend. Uiteindelijk ebt het wel weer weg. :P
Ik zie elk jaar overal de winnaar waar ik zelden wat mee heb. Ik snap de irritatie niet, zijn sommigen soms te vaak gewend dat een favoriet wint? :D

Een winnaar komt voorbij. Is met sport of andere successen toch ook zo?

Wees gerust mensen. De komende tien jaar wordt het weer een winnaar met doorsnee muziek. :Y
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 29 mei 2021 @ 13:22:42 #93
163650 Greys
pi_199668567
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 mei 2021 13:15 schreef Redefine het volgende:

[..]

Oh ja kan ook nog net in de zin van recent. Als dat zo is, dan is dat stuk niet van toepassing. Maar gezien de manier van reageren daarvoor die ook nogal zuur was, las ik daar wat anders in.

Maar dat kan Nexum toch zelf gewoon zeggen? Waarom wordt er net zoals na zijn eerste reactie VOOR hem gereageerd. Hij is toch geen 12 en kan toch gewoon voor zichzelf reageren?
Omdat ik toevallig net langs kwam? En me duidelijk was dat jij dingen ten onrechte negatief opvat? En Nexum er soms best lang niet is en het handig is als het misverstand maar meteen uit de weg is omdat het vorige misverstand me te lang duurde hier? Allemachtig zeg, wat een humeur. Alsof jij nooit eens reageert op een post die niet rechtstreeks aan jou was. :D Ik mag reageren waar ik op wil, ik ben óók gewoon een user hoor.

Gezelligheid. Ik kom wel weer terug als het hier wat bekoeld is. _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_199668582
Oh en een jaar geleden was Tiktok toch nog net niet zo groot. Dat zal ook wel net wat meer publiciteit schelen. :)
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  zaterdag 29 mei 2021 @ 13:30:04 #95
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_199668623
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 mei 2021 13:22 schreef Greys het volgende:

[..]

Omdat ik toevallig net langs kwam? En me meteen duidelijk was dat jij dingen ten onrechte negatief opvat? Allemachtig zeg, wat een humeur. Alsof jij nooit eens reageert op een post die niet rechtstreeks aan jou was. :D
Ik mag reageren waar ik op wil, ik ben óók gewoon een user hoor. Sjonge.

Gezelligheid. Ik kom wel weer terug als het hier wat bekoeld is. _O-
Ik zeg het omdat het al de tweede keer is binnen hetzelfde topic dat het gebeurd. Als dat niet zo was, had ik daar niks van gezegd.

Een uiteraard mag jij gewoon reageren. Maar hoe weet jij nou zou zeker dat hij dat niet negatief bedoelde? Dat weet toch alleen degene die het zelf geschreven heeft. Dus van waar die stelligheid?

En waarom is het meteen ongezellig als iemand eens iets wat scherper zegt? Gisteren ging het wel echt de verkeerde kant op ja. Maar om nou na een of twee reacties te roepen dat je terugkomt als het weer gezellig is, lijkt mij wat overdreven.

Een topic hoeft echt niet te ontsporen omdat het eens wat kritischer en of scherper is. Of omdat twee users elkaar anders begrijpen.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  zaterdag 29 mei 2021 @ 13:30:42 #96
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_199668631
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 mei 2021 13:24 schreef Pisces29 het volgende:
Oh en een jaar geleden was Tiktok toch nog net niet zo groot. Dat zal ook wel net wat meer publiciteit schelen. :)
Ja de komende jaren ga je alleen nog maar meer aandacht voor de winnaar zien.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_199668641
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 mei 2021 13:30 schreef Redefine het volgende:

[..]

Ja de komende jaren ga je alleen nog maar meer aandacht voor de winnaar zien.
Dat is erg leuk, maakt het ESF (hopelijk) stukken populairder. ^O^
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 29 mei 2021 @ 13:36:54 #98
163650 Greys
pi_199668675
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 mei 2021 13:30 schreef Redefine het volgende:
Een uiteraard mag jij gewoon reageren. Maar hoe weet jij nou zou zeker dat hij dat niet negatief bedoelde? Dat weet toch alleen degene die het zelf geschreven heeft. Dus van waar die stelligheid?
Omdat het vrij duidelijk is als je het leest. En als ik het tóch mis heb hoor ik het graag en zeg ik sorry tegen je. Zo ben ik ook wel weer.

quote:
En waarom is het meteen ongezellig als iemand eens iets wat scherper zegt? Gisteren ging het wel echt de verkeerde kant op ja. Maar om nou na een of twee reacties te roepen dat je terugkomt als het weer gezellig is, lijkt mij wat overdreven.
Ik vond je :') tegen een tiener hier nogal onnodig. Die hij niet verdiend heeft. En als ik dan zie dat het onterecht is omdat de ander het verkeerd leest/opvat zeg ik daar iets van. Dat is m'n karakter.

quote:
Een topic hoeft echt niet te ontsporen omdat het eens wat kritischer en of scherper is. Of omdat twee users elkaar anders begrijpen.
Wie heeft het over ontsporen? Dit bedoel ik, dat maak je er zelf van. Je leest mijn reactie als mod en straf ofzo, te negatief. Het is gewoon een mening van een user, die vindt dat je reactie naar een ander onterecht is. Gebeurt wel vaker dat mensen op een gesprek inspringen, ook door niet-mods, op een forum. Ook door mij. Iemand die na het perscentrumgebeuren weer lekker volop mee wil posten. Óók hier en in dit soort gevallen. Maakt dat nou uit? Er zijn geen notes, geen posts weg, onthou gewoon dat ik ook een user ben met een mening. De dag dat dat niet meer zou kunnen of mogen zou ik direct als mod stoppen, want ik ben er bovenal als user. Met haar eigen mening en karakter. Die het soms even opneemt voor een jonkie die verkeerd gelezen wordt. :Y

Daarbij nam ik het óók volop voor Maneskin op qua drugs enzo. Is toch ook gewoon prima?

Ik heb alles er nu wel over gezegd verder. En doooorrrr! (Behalve als jij nog iets kwijt wilt, helemaal oké natuurlijk, maar als het te lang duurt kunnen we het mss beter via dm voortzetten en dan is hier weer het hele podium voor Maneskin *O*)

[ Bericht 2% gewijzigd door Greys op 29-05-2021 13:43:39 ]
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 29 mei 2021 @ 13:37:39 #99
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_199668684
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 mei 2021 13:33 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Dat is erg leuk, maakt het ESF (hopelijk) stukken populairder. ^O^
Absoluut. Enige risico is dat het ook averechts kan werken als een cliché typisch Eurovisie liedje wint, dan worden de mensen weer in hun gedachte versterkt. Maar dat soort liedjes winnen eigenlijk niet vaak.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 29 mei 2021 @ 13:38:19 #100
163650 Greys
pi_199668690
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 mei 2021 13:33 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Dat is erg leuk, maakt het ESF (hopelijk) stukken populairder. ^O^
Geweldig ook als je ziet hoeveel meer deelnemers er iets 'doen' in de charts! IJsland met meerdere uitverkochte concerten etc. Zo tof! *O*

Hoop dat Maneskin er volop van gaat genieten en er alles uithaalt dat er in zit!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')