Lekker. Dat wil ik komende dagen ook gaan doen.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 12:17 schreef Blues het volgende:
Ik ga zo met camera, verrekijker, vogelboek in de rugzak naar 2 natuurgebiedjes. Wandelen, kijken, foto's maken
Leukquote:Op vrijdag 28 mei 2021 12:17 schreef Blues het volgende:
Ik ga zo met camera, verrekijker, vogelboek in de rugzak naar 2 natuurgebiedjes. Wandelen, kijken, foto's maken
Hier vooralsnog geen bijwerkingenquote:Op vrijdag 28 mei 2021 12:27 schreef Lucky_Strike het volgende:
J heeft afsprakenHelaas op een maandag en een dinsdag dus met wat ongeluk kost dat een aantal dagen omzet door de bijwerkingen. Maar het is niet anders.
Over de 2e pfizer kan ik nog niets zeggen, maar bij de eerste heb ik gewoon gewerkt. Arm deed zeer en ik had het ijskoud, maar daar was prima mee te werken.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 12:27 schreef Lucky_Strike het volgende:
J heeft afsprakenHelaas op een maandag en een dinsdag dus met wat ongeluk kost dat een aantal dagen omzet door de bijwerkingen. Maar het is niet anders.
Beterquote:Op vrijdag 28 mei 2021 12:28 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hier vooralsnog geen bijwerkingenBehalve een gevoelige arm.
J werkt meestal wel door als hij ziek is. In zijn werk is ziek zijn niet echt een optie. Maar vanuit huis werken en de halve dag van afspraak naar afspraak rijden is wel een groot verschil. Hij maakt geen afspraken de dag na elke vaccinatie en verder wachten we gewoon af.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 12:31 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Over de 2e pfizer kan ik nog niets zeggen, maar bij de eerste heb ik gewoon gewerkt. Arm deed zeer en ik had het ijskoud, maar daar was prima mee te werken.
Koorts etc, dat zou ik ook niet gedaan hebben.
Met een zere arm is ook autorijden geen optie denk ik, lijkt me niet veilig.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 12:34 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Beter
[..]
J werkt meestal wel door als hij ziek is. In zijn werk is ziek zijn niet echt een optie. Maar vanuit huis werken en de halve dag van afspraak naar afspraak rijden is wel een groot verschil. Hij maakt geen afspraken de dag na elke vaccinatie en verder wachten we gewoon af.
Nee, nooit. Hij is zo iemand die er na een half jaar studie al achter kwam dat hij nooit iets in de microbiologie wilde doen maar heeft het toch afgemaakt. Hij vond het wel erg interessant en is ook altijd wel dat vakgebied blijven volgen, hij vergeet ook nooit iets.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 12:37 schreef Blues het volgende:
Heeft jouw J ooit nog iets met zijn studie gedaan Lucky vraag ik me ineens af?
Nou, het voelt aan als spierpijn. Daar kun je best veilig mee rijdenquote:Op vrijdag 28 mei 2021 12:37 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Met een zere arm is ook autorijden geen optie denk ik, lijkt me niet veilig.
Ik kreeg mij arm niet van naast me hangend, op de tafel, dat moest ik echt met de andere arm doen, optillen en neerleggen. Typen ging ook niet, dat was niet zozeer pijn maar een soort geen controle, doofheidquote:Op vrijdag 28 mei 2021 12:41 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nou, het voelt aan als spierpijn. Daar kun je best veilig mee rijden
Dat je er nu pas achter komt, na al die jaren wonen.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 13:07 schreef z80 het volgende:
Droog. En dan kan ik het dak op.
Even wat pannen verwijderd en direct duidelijk waar het probleem zit/zat. Stelletje hazen die het raam ooit geplaatst hebben. Even wat gootjes veer recht gebogen en een loodslap tijdelijk verlengt met een stuk kunststof.
Zeerwaarschijnlijk nu wel stormproof. En ja deze oplossing is ook type haas, maar wel waterdicht.
Hoe lang zit er nu tussen dit bericht en dat je terecht kan voor een prik?quote:Op vrijdag 28 mei 2021 12:27 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik weet al langer dat er ergens een lak zat. Echter uitvinden waar is een uitdaging. Het water kwam op de badkamervloer beneden uit. Direct onder het raam. Die gaf ik dan ook de schuld.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 13:23 schreef AnneX het volgende:
[..]
Dat je er nu pas achter komt, na al die jaren wonen.
Of is het een plek gevoelig voor de windrichting oid?
2 x 2 Pfizer hier in huis en nergens last van.
En ik ben weer op mijn vrijdagse werkplek.Even bijpraten met die en gene, die ter plekke hebben doorgewerkt.
Voor mij. Pas eind van de dag aanmelden ivm werk. Ongeveer anderhalve week.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 13:25 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Hoe lang zit er nu tussen dit bericht en dat je terecht kan voor een prik?
Ben benieuwd!
En sip dat er nu vertraging komt door janssen
Valt mee dus. Nja ben benieuwd wanneer wij mogenquote:Op vrijdag 28 mei 2021 13:30 schreef z80 het volgende:
[..]
Voor mij. Pas eind van de dag aanmelden ivm werk. Ongeveer anderhalve week.
Vandaag afspraak gemaakt voor de 7e. Lekker snel dus.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 13:25 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ben benieuwd!
Ik kon vanaf vandaag een afspraak maken en mijn 1e vaccinatie staat voor dinsdag (2e vaccinatie 7 juli).quote:Op vrijdag 28 mei 2021 13:25 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ben benieuwd!
Hangt ook een beetje af van de locatie. Hoorde van iemand in Rotterdam die veel sneller in de omgeving van Utrecht geprikt kon worden. Dus die is daar maar naar toe gegaan.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 13:33 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Valt mee dus. Nja ben benieuwd wanneer wij mogen
Inloggen met digid. Er wordt enkel gevraag waar in de buurt je de vaccinatie wil gaan halen.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 13:33 schreef derLudolf het volgende:
Heb jij je nu bij je ouders ingeschreven Z of kun je gewoon met DigiD een afspraak maken?
Ok dan. Dan heb je er heftiger last van gehad dan ikquote:Op vrijdag 28 mei 2021 12:43 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik kreeg mij arm niet van naast me hangend, op de tafel, dat moest ik echt met de andere arm doen, optillen en neerleggen. Typen ging ook niet, dat was niet zozeer pijn maar een soort geen controle, doofheid
Fijne dagen! Wat hebben jullie een enorme mazzel met het weer!quote:Op vrijdag 28 mei 2021 13:47 schreef Memento-Mori het volgende:
Mijn vriend had alleen de dag na de vaccinatie dat het voelde alsof hij op de prikplek een blauwe plek had/alsof hij tegen 'n deurklink oid aangekomen was. Verder stond hij op de dag zelf het plafond te witten bij zijn broer.
Onderweg naar de boot nu
Ja, echt hequote:Op vrijdag 28 mei 2021 13:48 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Fijne dagen! Wat hebben jullie een enorme mazzel met het weer!
Zo wat een verschil ja!quote:Op vrijdag 28 mei 2021 13:35 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik kon vanaf vandaag een afspraak maken en mijn 1e vaccinatie staat voor dinsdag (2e vaccinatie 7 juli).
Mijn vriend kan sinds vorige week donderdag een afspraak maken en heeft zijn 1e vaccinatie de 15e pas.
Dus dat is lastig te zeggen. Hangt af vd (drukte op de) locatie o.a..
Hoe kom je aan die uitnodiging dan?quote:Op vrijdag 28 mei 2021 13:38 schreef z80 het volgende:
[..]
Inloggen met digid. Er wordt enkel gevraag waar in de buurt je de vaccinatie wil gaan halen.
Bij het laten zetten ook enkel uitnodiging, legitimatie en zelf ingevulde gezondheidsverklaring nodig.
Doel is duidelijk zo snel mogelijk zo veel mogelijk mensen inenten.
- o dit sloeg op Wouw- geen idee waarom ik dit quotte-quote:Op vrijdag 28 mei 2021 13:41 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ok dan. Dan heb je er heftiger last van gehad dan ik
Verdient hoor! Heerlijkquote:Op vrijdag 28 mei 2021 13:50 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Ja, echt hewe hadden in december al geboekt
Die is niet nodig. Net zoals de voorgaande jaargangen zich kunnen aanmelden.quote:
Via de post.quote:
Hier 1e moderna en in dag 2 nog niet zoveel bijwerkingen dat werken onprettig is. Wel snachts wat mindere slaap, en soort van "ergens in de komende 5 dagen komt er een griepje op" gevoel.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 12:27 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ohhh dus dat maakt niks uit?quote:Op vrijdag 28 mei 2021 13:56 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Via de post.
Maar ze roepen mensen online al op, kunnen ze sneller een afspraak maken. Bij mijn ouders kwam de uitnodiging 3 dagen na de eerste gezette prik binnen.
Hier in SC (kaatje) en daar op twitter Kirsten Verdel volgen (=fokker) worden de geboortejaren asap genoemd.quote:
Eega heeft rond 11:00 vanmorgen voor '75 online geboekt en kon 8 juni terecht.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 13:25 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ben benieuwd!
RIVM geeft momenteel bijna dagelijks aan welke geboortejaren een afspraak kunnen maken. Vandaag was 1974 en 1975 aan de beurt. Dan kijken op de site van rivm, naar de link gaan en invullen. Lukt dat niet meteen dan even een andere browser proberenquote:
quote:Op vrijdag 28 mei 2021 13:59 schreef AnneX het volgende:
[..]
Hier in SC (kaatje) en daar op twitter Kirsten Verdel volgen (=fokker) worden de geboortejaren asap genoemd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ach, quote ipv edit. Laat het maar staan.
[ Bericht 2% gewijzigd door AnneX op 28-05-2021 14:13:24 ]
Ja kaatje is meestal de eerste hierquote:Op vrijdag 28 mei 2021 13:59 schreef AnneX het volgende:
[..]
Hier in SC (kaatje) en daar op twitter Kirsten Verdel volgen (=fokker) worden de geboortejaren asap genoemd.
De Martelkamertour?quote:Op vrijdag 28 mei 2021 13:55 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
- o dit sloeg op Wouw- geen idee waarom ik dit quotte-
Hebben jullie ook de martelkamertour geboekt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, dankzij jou ben ik Kirsten in de gaten gaan houden. 1969 en 1971 hier, nu allebei ook onze afspraken staan.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 13:59 schreef AnneX het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 28 mei 2021 14:29 schreef AnneX het volgende:
En voor @:Lucky_Strike, et al.,om af te kicken in de zomer.Tof, dank je. Leuk initiatief.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spoilers!
Dit.quote:
Ik had hele lage cijfers voor deze alchemie, maar ben op google wel een mooie definitie tegekgekomen:quote:Op vrijdag 28 mei 2021 15:14 schreef DancingPhoebe het volgende:
Sciency-scullies, hoe moet ik (p <.01) lezen?
Achter een genoemd antwoord op een vraag in een onderzoek. Blijkbaar is het heel hoog, maar hoe zit die notatie in elkaar?
quote:p=.01, or the .01 significance level, means that the likelihood that a mean (proportion) observed in a sample doesn’t really exist in the population (that is, the population mean is really 0) is 1%. This is sometimes expressed inversely, as the 99% confidence level.
Tijd kom naar huis te gaan!quote:
End of day was dus blijkbaar hier om 13.02quote:Op vrijdag 28 mei 2021 06:29 schreef Barreltje het volgende:
Iemand ervaring met UPS als bezorg boer?
De tracker zegt "end of day".. hoe laat is dat![]()
Matig. Ben je wel gelijk goed opgewarmd en soepel. Geen idee of dat fijner is, maar het klinkt wel positief.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 15:37 schreef Barreltje het volgende:
En over tijden gesproken..
[..]
End of day was dus blijkbaar hier om 13.02![]()
Nu moet ik morgen 20 min fietsen om mn nieuwe vriend zelf op te halen ...
quote:Op vrijdag 28 mei 2021 15:44 schreef AnneX het volgende:
Einde middag nadert…en er zijn verse koekjes in de trommel.![]()
Vijf koekjes later…
Dat is narigheid; ziek zijn in een land waar je je niet kunt uiten lijkt me ook heel naar.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 15:51 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]![]()
Hoorde net dat één van de mannen uit de eerste lesgroep van 5 jaar geleden is overleden![]()
Hij had een hartkwaal. TIjdens en na z'n vlucht al meerdere aanvallen gehad, en blijkbaar vandaag de laatste.
T was een mooi mens. Veel moeite met de Nederlandse taal. Had een talendeuk maar een cijferknobbel. Voelde zich ook niet thuis in Nederland omdat hij zich niet goed verstaanbaar kon maken (ook helaas niet in het Engels), en al helemaal niet op zijn eigen niveau (doceerde iets scheikundigs en natuurkundigs op de uni van Damascus, maar ook in S.A.). Zo sneu.
Qua inrichting troosteloos, ja.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 15:36 schreef Candaasje het volgende:
@:Myraela : Dat zaakje heeft lekker eten ja! Pre-corona aten we er nog wel eens. Sfeervol kan ik het interieur niet echt noemen, maar het eten maakt dat goed
Vond het gisteren best een "avontuur" om zomaar naar de AH te gaan.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 16:22 schreef fietsie het volgende:
Ik zal zo eens een boodschappenlijstje gaan produceren
En dan maar naar de AH denk ik, al zal het daar wel over de hoofden lopen zijn.
Dat laatste vind ik juist het fijne, lekker dingen kopen die niet op het conservatief opgesteld noodzakelijkheden lijstje staanquote:Op vrijdag 28 mei 2021 16:24 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Vond het gisteren best een "avontuur" om zomaar naar de AH te gaan.
En wat een geklooi om die boodschappen in de fietstas te doen, was ik helemaal niet meer gewend. En meteen dingen gekocht die niet op m'n lijstje stonden
De chips was een minder goed plan (wel lekker), maar met de rabarber was ik wel blij. Dat kon online niet, en vorige week niet aan te komen op de markt. Vandaag niet gekeken, want toch al in huis. Zo rabarbermoes makenquote:Op vrijdag 28 mei 2021 16:26 schreef fietsie het volgende:
[..]
Dat laatste vind ik juist het fijne, lekker dingen kopen die niet op het conservatief opgesteld noodzakelijkheden lijstje staan
[ Bericht 14% gewijzigd door Blues op 28-05-2021 17:04:16 ]
quote:Op vrijdag 28 mei 2021 16:52 schreef Blues het volgende:
Sta je in een prachtig gebied volop weidevogels of je zit net in de vogelkijkhut, houdt de camera er mee opBatterij leeg
Nou ja, ik heb mijn fijne middag er niet door laten verpesten maar wow wat fijn is het om gewoon helemaal alleen (echt geen mens gezien) in de polder de wandelen met de herrievan alle grutto's, kievieten, scholeksters, karekieten etc etc boven je hoofd.
Dan ben ik wel benieuwd hoe je die laatste foto gemaakt hebtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
Als p<.05 dan ‘telt’ de relatie als gecorreleerd. Lees: de kans dat het verband dan op toeval berust is zo klein dat er waarschijnlijk een ander verband is.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 15:14 schreef DancingPhoebe het volgende:
Sciency-scullies, hoe moet ik (p <.01) lezen?
Achter een genoemd antwoord op een vraag in een onderzoek. Blijkbaar is het heel hoog, maar hoe zit die notatie in elkaar?
gek he. een stuk geaard staal voor een zwake zender/ontvanger zetten.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 16:00 schreef fietsie het volgende:
Ik mopperde laatst toch over mn draadloze toetsenbord? Blijkt dat het iets met zendvermogen / de ontvanger van doen heeft. Met de USB dongle in een directe zichtlijn nul problemen, steek ik hem achterin dezelfde pc doet ie het bijna niet.
Waar staat p dan voor?quote:Op vrijdag 28 mei 2021 17:15 schreef sigme het volgende:
[..]
Als p<.05 dan ‘telt’ de relatie als gecorreleerd. Lees: de kans dat het verband dan op toeval berust is zo klein dat er waarschijnlijk een ander verband is.
Probabilityquote:
Aaaaah! Thanks!quote:
Probleem opgelostquote:Op vrijdag 28 mei 2021 16:00 schreef fietsie het volgende:
Ik mopperde laatst toch over mn draadloze toetsenbord? Blijkt dat het iets met zendvermogen / de ontvanger van doen heeft. Met de USB dongle in een directe zichtlijn nul problemen, steek ik hem achterin dezelfde pc doet ie het bijna niet.
quote:Op vrijdag 28 mei 2021 16:52 schreef Blues het volgende:
Sta je in een prachtig gebied volop weidevogels of je zit net in de vogelkijkhut, houdt de camera er mee opBatterij leeg
Nou ja, ik heb mijn fijne middag er niet door laten verpesten maar wow wat fijn is het om gewoon helemaal alleen (echt geen mens gezien) in de polder de wandelen met de herrievan alle grutto's, kievieten, scholeksters, karekieten etc etc boven je hoofd.
Er zijn ook camera's zonder batterijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kranplätze müssen verdichtet sein
tEsTmAaTsChApPiJquote:Op vrijdag 28 mei 2021 19:13 schreef Myraela het volgende:
Meh, dat voorbeeld tijdens de persconferentie van testen voor een bioscoop vond ik wel wat kut hoor. Voor zoiets testen gaat me echt een stapje te ver.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |