Nee, het is over heb ik hier gelezen.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 16:00 schreef naatje_1 het volgende:
Nou, als eten de verklaring is voor het zwakke moment van Bernal dan gaat hij vandaag wel weer omhoog zweven
Tjonge dat is wel vrij dramatisch na een keer tijdverlies, dan heb je je emoties niet helemaal onder controle dunkt me.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 16:04 schreef showtimer het volgende:
[..]
Nee, het is over heb ik hier gelezen.
En zoals je weet zitten hier de kenners, dus het is duidelijk gedaan.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 16:04 schreef showtimer het volgende:
[..]
Nee, het is over heb ik hier gelezen.
Sander praat veel maar zegt niets. Met een Sonny Silooy-toontje van 'nu ga ik echt wat zeggen'.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 15:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Omdat Jan ook wel weet dat ie er niks van kan, terwijl die vervelende Limburger denkt dat hij een kruising is tussen Mart Smeets en Matthijs van Nieuwkerk.
Waarvan? Worbes?quote:Op vrijdag 28 mei 2021 13:37 schreef showtimer het volgende:
Karsten is nog onder de indruk @:wimderon
Ik denk het nietquote:Op vrijdag 28 mei 2021 16:04 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Volgens mij zit je dan gewoon Eurosport 1 te kijken op de Player i.p.v. de add-free versie.
quote:Op vrijdag 28 mei 2021 12:29 schreef Chiappucci het volgende:
Weet iemand wat er met Cepeda aan de hand is? Die reed nog zo sterk in de Tour of the Alps en werd door veel kenners al als een van de mogelijke verrassingen van de Giro bestempeld. Ik heb hem nog niet één keer in beeld gezien.
Als je bedenkt dat daar ook een Krijn Schuitemaker had kunnen staan vind ik het wel weer meevallen.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 16:05 schreef wimderon het volgende:
[..]
Sander praat veel maar zegt niets. Met een Sonny Silooy-toontje van 'nu ga ik echt wat zeggen'.
Het was een rit die weer een rit was.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 16:05 schreef wimderon het volgende:
[..]
Sander praat veel maar zegt niets. Met een Sonny Silooy-toontje van 'nu ga ik echt wat zeggen'.
Bernie ook weer met mooie inside info zojuist.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 16:09 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Het was een rit die weer een rit was.
Sander bedankt.
Wtfquote:Op vrijdag 28 mei 2021 16:08 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Als je bedenkt dat daar ook een Krijn Schuitemaker had kunnen staan vind ik het wel weer meevallen.
Krijn had de uitstraling van een zak aardappelen en stelde louter kut vragen. De Kleik is ook irritant maar heeft nog wel iets van een uitstraling.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 16:10 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Wtf.
Sander Kleikers is een onhooggevallen kutL1-presentator waar geen reet in zijn hoofd omgaat. Dat vergelijken met Don Krijn.
Don Krijn is categorie De Cuil?quote:Op vrijdag 28 mei 2021 16:10 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Wtf.
Sander Kleikers is een onhooggevallen kutL1-presentator waar geen reet in zijn hoofd omgaat. Dat vergelijken met Don Krijn.
Ik wil gewoon Jeroen en Karsten horen die nog wat nababbelen (op de breakloze stream gaan ze ook gewoon door). Niet Sander Kleikers die schoolkrantvraagjes aan Bobbie Traksel stelt, afhankelijk van de gast soms ook nog over onderwerpen die helemaal geen betrekking op de Giro hebben. Die vraagjes kan Krijn overigens ook wel stellen.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 16:08 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Als je bedenkt dat daar ook een Krijn Schuitemaker had kunnen staan vind ik het wel weer meevallen.
Natuurlijk, dat hele Kop over Kop is pure aids.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 16:15 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik wil gewoon Jeroen en Karsten horen die nog wat nababbelen (op de breakloze stream gaan ze ook gewoon door). Niet Sander Kleikers die schoolkrantvraagjes aan Bobbie Traksel stelt, afhankelijk van de gast soms ook nog over onderwerpen die helemaal geen betrekking op de Giro hebben. Die vraagjes kan Krijn overigens ook wel stellen.
Sander als commentator is veel erger, dat wel.
Dat valt ook weer mee. Zoals Emery ook koning van de Europa League i... ho had ik het daar ovet voetjebal?quote:
Krijn is me voor (en na) die ene Giro eigenlijk nooit opgevallen. Dat kun je van Edward niet zeggen.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 16:15 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dat ben je toch niet met hem eens mag ik hopen.
Hij zit nu altijd in het metsjcenter van Langs de Lijn.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 16:20 schreef showtimer het volgende:
[..]
Krijn is me voor (en na) die ene Giro eigenlijk nooit opgevallen. Dat kun je van Edward niet zeggen.
Koerst in mijn beleving al zo'n beetje 30 jaar.quote:
Dat kan kloppen.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 16:21 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Hij zit nu altijd in het metsjcenter van Langs de Lijn.
Die was zo goed in de laatste San Remo zege van Oscarito.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |