El Dia Menos Pensadoquote:Op vrijdag 28 mei 2021 13:22 schreef naatje_1 het volgende:
De Netflixreeks? Over welke Netflixreeks hebben ze het? Ik heb het even gemist.
minder studeren, jongenquote:Op vrijdag 28 mei 2021 13:22 schreef naatje_1 het volgende:
De Netflixreeks? Over welke Netflixreeks hebben ze het? Ik heb het even gemist.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekker slaven voor koning Primoz, ik zou het doenquote:
Vind je dit geen verrassing dan?quote:Op vrijdag 28 mei 2021 12:29 schreef Chiappucci het volgende:
Weet iemand wat er met Cepeda aan de hand is? Die reed nog zo sterk in de Tour of the Alps en werd door veel kenners al als een van de mogelijke verrassingen van de Giro bestempeld. Ik heb hem nog niet één keer in beeld gezien.
Ik wist niet dat Koen de Kort nog fietste.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 13:28 schreef Jason22 het volgende:
Ik wist niet dat Koen de Kort ook meedeed.
quote:Op vrijdag 28 mei 2021 13:23 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Oei, filosofie. Niets voor mij. Complete hekel aan de filosofie vakken die ik heb gehad. Ik neem alles terug.
Zo'n plasje bovenop is wel één van mijn ergste nachtmerries ja.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 13:33 schreef Momo het volgende:
[..]
Lijkt net WLR wel, jullie zijn ook bang om kaal te worden. Dat gelul altijd over haarlijnen.
Je wil hiermee oproep doen dat kaal haar oké is?quote:Op vrijdag 28 mei 2021 13:33 schreef Momo het volgende:
[..]
Lijkt net WLR wel, jullie zijn ook bang om kaal te worden. Dat gelul altijd over haarlijnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |