Hapklare brokken? Dit zijn vier colleges samengeperst in een tentamen van een uur. Je moet van goede huizen komen om "de grondvraag van de metafysica" en "het beginsel van grond" van Heidegger als 'hapklaar' te beschouwenquote:Op vrijdag 28 mei 2021 13:03 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Jeetje...sprakeloos. Alles lekker in hapklare blokken. Had wel serieus mijn eigen planning overhoop gegooid.
Laat gaan joh, die boomers mochten 20 jaar over hun studie doen.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 13:10 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Hapklare brokken? Dit zijn vier colleges samengeperst in een tentamen van een uur. Je moet van goede huizen komen om "de grondvraag van de metafysica" en "het beginsel van grond" van Heidegger als 'hapklaar' te beschouwen
Ik had 4 maanden college samengeperst in 1 tentamen met 2 colleges per week. Dus 4 colleges in een tentamen van een uur vind ik best hapklaar ja.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 13:10 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Hapklare brokken? Dit zijn vier colleges samengeperst in een tentamen van een uur. Je moet van goede huizen komen om "de grondvraag van de metafysica" en "het beginsel van grond" van Heidegger als 'hapklaar' te beschouwen
quote:Op vrijdag 28 mei 2021 13:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Laat gaan joh, die boomers mochten 20 jaar over hun studie doen.
Zo zien mijn andere colleges er ook uit, maar dat is dan dus wel een tentamen van 3 uur.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 13:13 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Ik had 4 maanden college samengeperst in 1 tentamen met 2 colleges per week. Dus 4 colleges in een tentamen van een uur vind ik best hapklaar ja.
Ziedend.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 13:13 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Ik had 4 maanden college samengeperst in 1 tentamen met 2 colleges per week. Dus 4 colleges in een tentamen van een uur vind ik best hapklaar ja.
2 colleges per week klinkt dan wel weer chill.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 13:13 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Luizenleventje. 2x2 colleges en 2x2 werkcolleges. Kan je 3,5 maand feesten en 2 weken blokken.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 13:16 schreef Momo het volgende:
[..]
2 colleges per week klinkt dan wel weer chill.
Niet klagen dan over tentamensquote:Op vrijdag 28 mei 2021 13:19 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Luizenleventje. 2x2 colleges en 2x2 werkcolleges. Kan je 3,5 maand feesten en 2 weken blokken.
F&L / Test je (continentale) filosofische kennisquote:Op vrijdag 28 mei 2021 13:13 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Ik maak ook maar grapje joh. Boeit allemaal geen reet voor 9 van de 10 banen.quote:
Movistarquote:Op vrijdag 28 mei 2021 13:22 schreef naatje_1 het volgende:
De Netflixreeks? Over welke Netflixreeks hebben ze het? Ik heb het even gemist.
Van movistar, deeltje 2.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 13:22 schreef naatje_1 het volgende:
Oei, filosofie. Niets voor mij. Complete hekel aan de filosofie vakken die ik heb gehad. Ik neem alles terug.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 13:20 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
F&L / Test je (continentale) filosofische kennis
El Dia Menos Pensadoquote:Op vrijdag 28 mei 2021 13:22 schreef naatje_1 het volgende:
minder studeren, jongenquote:Op vrijdag 28 mei 2021 13:22 schreef naatje_1 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |