Die titel weet je niet eens uit je hoofd en met internet was het ook te moeilijk om deze meteen op te zoeken.quote:Op maandag 31 mei 2021 08:31 schreef jakosi het volgende:
[..]
Dit was wel degelijk de achterliggende gedachte. Ik zal je later de titel van een boek geven.
Verder gaat Fugue niet op mijn discussie-aanbod in.
Het boek ligt diep in mijn boekenverzameling. Ik ga het opzoeken! Maar verder hebben de immigranten er ook mee te maken natuurlijk de laatste jaren.quote:Op maandag 31 mei 2021 08:47 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Die titel weet je niet eens uit je hoofd en met internet was het ook te moeilijk om deze meteen op te zoeken.![]()
Het VVD beleid qua woning politiek is al 10 jaar om van te janken. En dat kunnen we het beste samenvatten als een laffe poging om maar een zogenaamde libertarische samenleving te hebben en alles op eigen verantwoordelijkheid af te wentelen. Met als handboek atlas shrugged.
Omdat men het adresseren van een probleem door de bank genomen denkt te kunnen bereiken door a) heffen op wat als slecht wordt gepercipieerd en b) subsidiëren wat als goed wordt gepercipieerd. Daar timmer je dan een heel framework omheen: kortinkje hier, puntensysteempje daar, toeslag zus, boete zo. Vier jaar later is het probleem nog steeds het probleem (of zelfs nog groter) en dan ga je wat systemen herzien. Sommigen vinden dat zelfs libertarisch lees ik hier; dat is wel amusant.quote:Op maandag 31 mei 2021 13:27 schreef DarkwingDuck het volgende:
Özdil legt de vinger weer eens op de juiste plek. Waarom wordt deze regeling niet teruggedraaid nu men weet dat het effect zo destructief is?
Want dan wordt er wederom in het segment "onbetaalbaar voor normale mensen" gebouwd.quote:
Men kan het geld kwijt, de investering levert genoeg op... Zo zijn de bouwkosten nou eenmaal.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 07:14 schreef Zwerfkind het volgende:
[..]
Want dan wordt er wederom in het segment "onbetaalbaar voor normale mensen" gebouwd.
Vooral jonge mensen en laagverdienenden zijn nu de pineut, zeker op de huurmarkt.
Je kunt dit aanpakken om bijvoorbeeld rijkswoningen te bouwen en voor een normale prijs te verhuren zodat met name jongeren meer geld opzij kunnen zetten voor de koopmarkt.
Een huurkoop optie is ook iets om over na te denken.
Kan allemaal als men maar wilt.
Ze kunnen wel zeggen dat bejaarden anno nu graag in hun tweekapper willen blijven wonen mét traplift en/of slaapkamer op begane grond, maar er is een reden dat hofjes in de grote steden bizar duur zijn voor kleine huisjes. Daar willen heel veel mensen wonen. Ik zou als ik straks 70+ er graag in willen trekken in ieder geval.quote:Op donderdag 27 mei 2021 22:02 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Joehoe @:michaelmoore
Zouden er niet meer betaalbare huurwoningen vrij komen als bejaarden weer gemakkelijk naar bejaardentehuizen kunnen verhuizen? Deze bejaardentehuizen moet je leuk opzetten in bijvoorbeeld de vorm van hofjes, op een goede locatie en met een leuk activiteitenprogramma. Gezien de vergrijzende bevolking lijkt mij daar wel behoefte aan.
Den Uyl moet terug, die zal frauderende kwajongens van VVD en CDA van de bananenmonarchie het torentje uit schoppenquote:Op dinsdag 1 juni 2021 07:14 schreef Zwerfkind het volgende:
[..]
Want dan wordt er wederom in het segment "onbetaalbaar voor normale mensen" gebouwd.
Vooral jonge mensen en laagverdienenden zijn nu de pineut, zeker op de huurmarkt.
Je kunt dit aanpakken om bijvoorbeeld rijkswoningen te bouwen en voor een normale prijs te verhuren zodat met name jongeren meer geld opzij kunnen zetten voor de koopmarkt.
Een huurkoop optie is ook iets om over na te denken.
Kan allemaal als men maar wilt.
In de grote stadquote:Op dinsdag 1 juni 2021 11:24 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Ze kunnen wel zeggen dat bejaarden anno nu graag in hun tweekapper willen blijven wonen mét traplift en/of slaapkamer op begane grond, maar er is een reden dat hofjes in de grote steden bizar duur zijn voor kleine huisjes. Daar willen heel veel mensen wonen. Ik zou als ik straks 70+ er graag in willen trekken in ieder geval.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |