Je moet toch ergens aan afmeten of mensen het luisteren. Die hele andere doelgroep op Spotify luistert wel naar Adele, Harry Styles, Lewis Capaldi, Taylor Swift. Het is niet dat Duncan nou zulke alternatieve muziek maakt (helemaal niet zelfs) dat het dit publiek niet zou aanspreken. Ik denk niet dat er stiekem veel Gerda's zijn die los van Spotify (waar dan?) wél Duncan Laurence opzetten.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 11:12 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Als je ziet wat er in die Top 50 staat verbaast dat mij helemaal niks dat dit soort nummers het niet halen. Naast misschien toch minder hitpotentie ook zit er gewoon een heel andere doelgroep op Spotify hoor.
Ik denk dat er bij de Arans en demense thuis en op de socials tig keer meer drama was en is en van gemaakt wordt dan dat er tussen dat soort mensen is. Het is vaak toch allemaal anders gegaan dan voorgespiegeld werd. Duncan zou echt niet meedoen hieraan als hij niet met Jan door een deur kon, je zit een week op elkaars lip.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 11:23 schreef TheVulture het volgende:
Zal wel gezellig worden met Jan als het ESF ter sprake komt
Rosanna, I know that there's many men aroundquote:Op zaterdag 27 mei 2023 11:17 schreef molloot200 het volgende:
Toch wel benieuwd hoe Duncan straks Rosanne gaat coveren![]()
Is natuurlijk wel al geboekt voordat dit debacle zich ontvouwde. Maar het zijn professionals, ze hoeven elkaar niet te mogen.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 11:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik denk dat er bij de Arans en demense thuis en op de socials tig keer meer drama was en is en van gemaakt wordt dan dat er tussen dat soort mensen is. Het is vaak toch allemaal anders gegaan dan voorgespiegeld werd. Duncan zou echt niet meedoen hieraan als hij niet met Jan door een deur kon, je zit een week op elkaars lip.
Mell!quote:Op zaterdag 27 mei 2023 11:31 schreef Greys het volgende:
Tof seizoen wordt dit denk ik van De Beste Zangers! Met Meau en Douwe en Nick Schilder en Duncan en hoe heet ze, die best interessante zangeres uit Volendam, die stoere die niet van de palingpop is. Ben echt benieuwd naar die uitzendingen!
(Off topic: zag dat Douwe Bob en Waylon samen een of ander kampvuurconcert doen binnenkort en ook dat lijkt me een bijzonder fijne combi.)
U las het hier als eerstequote:Op donderdag 29 december 2022 20:29 schreef NailQueen het volgende:
Ik durf trouwens wel een gok te wagen dat Duncan later nog mee gaat doen aan Beste Zangers of Liefde Voor Muziek. Het laatste programma lijkt me het meest vanzelfsprekend. Niet het volgend seizoen maar het seizoen daarop volgend.
Ik denk dat het al is opgenomen.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 11:51 schreef Meke het volgende:
[..]
Mell!
Ja, denk ik ook een toffe combiAlleen wel veel mensen met weinig eigen repertoire
Ben heel benieuwd of ze bij Duncan ook echt z'n eigen songs gaan doen, of alleen Arcade (en misschien Burning Daylight?
) en dan verder liedjes die hij mooi vindt? Zelfde bij Meau en Mell, van hen beiden samen is volgens mij precies één nummer een hit geweest
![]()
Enn ik hoop dat Duncan dit nog wel gaat doen. Ergens denk ik dat hij misschien niet wist dat dit nu al gecommuniceerd zou worden?Voelt een beetje stom net na het uitstellen van de release van zijn album?
Jaa, ik vind Volendammer Mell ook heel tofquote:Op zaterdag 27 mei 2023 11:31 schreef Greys het volgende:
Tof seizoen wordt dit denk ik van De Beste Zangers! Met Meau en Douwe en Nick Schilder en Duncan en hoe heet ze, die best interessante zangeres uit Volendam, die stoere die niet van de palingpop is. Ben echt benieuwd naar die uitzendingen!
(Off topic: zag dat Douwe Bob en Waylon samen een of ander kampvuurconcert doen binnenkort en ook dat lijkt me een bijzonder fijne combi.)
Oh wauw.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 13:03 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Nee, is niet zo. Vandaag vliegen ze blijkbaar naar Sevilla (aldus Meau op haar insta).
Nee en nadat je net hebt aangekondigd dat je rust nodig hebt.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 13:57 schreef Cee het volgende:
Ik zou het niet echt onderduiken noemen als er allemaal camera’s bij zijn.
Die camera’s staan er niet de hele tijd op. En het wordt pas een hele tijd later uitgezonden. Voor de rest hebben die mensen daar ook een hoop vrije tijd all included. Soort werkvakantie. Die liedjes heeft hij al lang ingestudeerd, alleen een duet nog niet waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 13:57 schreef Cee het volgende:
Ik zou het niet echt onderduiken noemen als er allemaal camera’s bij zijn.
Van 21u tot 2u zelfs.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 14:25 schreef Meke het volgende:
[..]
Nee en nadat je net hebt aangekondigd dat je rust nodig hebt.
Als je de verhalen hoort van de mensen die eerder mee hebben gedaan is het ontzettend tofMaar ook wel heftige opnameschema's. Volgens mij wachten ze standaard tot het donker is en is de opname van 23 tot 3u ofzo
En soms ook twee artiesten achter elkaar.
Ja! I want it all 'hoor' ik inderdaad ook zo voor me in Douwe z'n stem! Zou tof zijn.quote:Op zondag 28 mei 2023 13:13 schreef NailQueen het volgende:
Wie denken jullie dat Arcade gaat zingen?Misschien dat Meau daar een Nederlandse versie van kan maken
Ik hoop dat Douwe Bob I want it all gaat zingen. Denk dat hij daar wel iets moois van kan maken. Dat nummer past wel bij hem.
Ik kan die titel niet lezen zonder aan Queen te denken. Alsof je een nieuw nummer 'Bohemian Rhapsody' noemt.quote:Op maandag 29 mei 2023 10:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja! I want it all 'hoor' ik inderdaad ook zo voor me in Douwe z'n stem! Zou tof zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |