Oh wat vet! Ik zit de laatste dagen ook te kijken of ik misschien lego wil kopen (gewoon, voor mezelf) en deze is wel heel cool!quote:Op woensdag 26 mei 2021 09:07 schreef Jagärtrut het volgende:
Ik kwam een Lego set tegen die ik wel zou willen hebben:
https://www.lego.com/nl-b(...)ct-for-travel-lovers
Dat is echt heel erg tof.quote:Op woensdag 26 mei 2021 09:07 schreef Jagärtrut het volgende:
Cool!quote:Op woensdag 26 mei 2021 09:07 schreef Jagärtrut het volgende:
Deze virusbestrijding gaat ten onder aan de bureaucratiequote:Op woensdag 26 mei 2021 09:24 schreef z80 het volgende:
Koffie. Veel graag.
En kreis-Kleve is onder de 50 in de index. Nu 5 dagen volhouden om weer meer te mogen. Waarschijnlijk dan ook weer sporten.
Ook Nederland als land zit inmiddels 6 dagen onder de 200. Echter tellen de zondag en feestdag niet mee.
Het is dus even wachten of/wanneer Nederland van de rode lijst af gaat. Dit gaat waar een politieke beslissing worden.
Volgens mij ben je zo goed voorbereid als maar kan. Hoe voel je je?quote:Op woensdag 26 mei 2021 10:02 schreef Kaatje1 het volgende:
Mogge!
Tweede koffie zit er in en er zullen er nog wel een paar volgen.
Straks weer een (teams) gesprek, waar meer duidelijkheid komt over de komende tijd en wat zij aanbieden.
redelijk maar ook een beetje onwerkelijkquote:Op woensdag 26 mei 2021 10:07 schreef sigme het volgende:
[..]
Volgens mij ben je zo goed voorbereid als maar kan. Hoe voel je je?
Dat is volgens mij sinds vorig jaar niet meer.quote:Op woensdag 26 mei 2021 10:15 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
redelijk maar ook een beetje onwerkelijk
Moet nog even een stuk uit de CAO doornemen over boventalligheid.
Maar ik kan me niet heel goed voorbereiden, want geen flauw idee waar ze mee komen. Daar moet ik op wachten, en dan met FNV overleggen.
Zag gisteren wel dat ik "mazzel" heb. Ben ouder dan 50 en langer dan 10 jaar in dienst, dat levert wel iets extra's op in de transitievergoeding.
Staat expliciet benoemd in het sociaal plan. Waar ook bij staat dat het doorlopend is in 2021quote:Op woensdag 26 mei 2021 10:18 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Dat is volgens mij sinds vorig jaar niet meer.
Maar, succes/sterkte zo! Lijkt me kapot moeilijk zo'n gesprek.
Minder dan 2 ton en volledige afwerking?quote:Op dinsdag 25 mei 2021 22:53 schreef derLudolf het volgende:
[..]
M'n broertje laat een huis van zo'n 350m3 bouwen. Gemiddelde hoogte van 2,5 meter dan zou je op 140m2 uitkomen.
Dat kost geen 2 ton, waarvan zo'n 40.000 voor de grond.
Als dat van jullie zoveel duurder is, dan lijken me de kosten vooral in de grond te gaan zitten?
Geld is geld natuurlijk en kun je een keer uitgeven, maar het is toch niet zo dat het bouwen An sich een keer zo duur is zodra je aan de verkeerde kant van de IJssel komt?
Dat stouw je dan toch alleen maar vol met meuk? Zoals gezegd, dat is qua oppervlakte mijn complete ouderlijk huis!quote:Op dinsdag 25 mei 2021 22:22 schreef fietsie het volgende:
Damn. Ik heb hier riant meer dan 120m2 -opslagruimte- in huis
Ah dat is fijn!quote:Op woensdag 26 mei 2021 10:26 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Staat expliciet benoemd in het sociaal plan. Waar ook bij staat dat het doorlopend is in 2021
Nee joh, is in onze omgeving echt een royale rijtjeswoningquote:Op woensdag 26 mei 2021 10:41 schreef Sarabi het volgende:
Maar 120m2 kan je toch al niet echt een klein huis noemen?
Of zit ik nou echt verkeerd te denken, die van ons is volgens mij maar 100m2 en dan hebben we al 2 kamers over.
Vergis je niet wat er komt kijken qua materialen die je nodig hebt als je een beetje buiten wilt leven. Kruiwagen. Versnipperaar, bosmaaier, grasmaaier, enorm arsenaal aan scheppen, spades, sneeuwschep, 1001 tuinspullen, voeropslag voor de beesten, schoonmaakspul, etc. Ik zeg niet dat je daar 120 vierkante meter voor nodig hebt, maar ik zou er wel rekening mee houden.quote:Op woensdag 26 mei 2021 10:33 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Dat stouw je dan toch alleen maar vol met meuk? Zoals gezegd, dat is qua oppervlakte mijn complete ouderlijk huis!![]()
Nee, die 5m2 die we nu hebben qua opslag is wel echt te weinig, maar ik moet er niet aan denken, zovéél ruimte enkel voor opslag. Ik probeer juist van teveel spullen af te komen de laatste maanden.
Oh ja, dat geloof ik, maar dat hoeft niet gebouwd te worden met die Strotech materialen. Dat zijn namelijk muren van 40cm dik en enorme isolatiewaardequote:Op woensdag 26 mei 2021 10:48 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Vergis je niet wat er komt kijken qua materialen die je nodig hebt als je een beetje buiten wilt leven. Kruiwagen. Versnipperaar, bosmaaier, grasmaaier, enorm arsenaal aan scheppen, spades, sneeuwschep, 1001 tuinspullen, voeropslag voor de beesten, schoonmaakspul, etc. Ik zeg niet dat je daar 120 vierkante meter voor nodig hebt, maar ik zou er wel rekening mee houden.
Onze schuur, en ook die van @:Sigme, is groter dan het huis.
En de opslag van bouwmaterialen is ook zoiets. Toen de tegels voor de woonverdieping samen met alle sanitair gebracht werd, waren dat 5 pallets. Toen was gelukkig het meeste van de 6 pallets isolatiemateriaal al weg.
En er zijn nog steeds overal planken, pakken gips, pakken isolatie, verfbussen en nog veel meer.
Doe jezelf een lol en zorg voor fatsoenlijke opslagruimte. Je kunt er later altijd nog een stal voor je opvanglama's of een overkapping voor jezelf van maken
Nog 2 dagenquote:Op woensdag 26 mei 2021 09:40 schreef Molo het volgende:
[..]
Deze virusbestrijding gaat ten onder aan de bureaucratie![]()
Ik zou wellicht ook denken aan een logeerkamer?quote:Op woensdag 26 mei 2021 10:54 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Oh ja, dat geloof ik, maar dat hoeft niet gebouwd te worden met die Strotech materialen. Dat zijn namelijk muren van 40cm dik en enorme isolatiewaarde![]()
Externe opslag zou inderdaad voor dat soort zaken zijn, maar dat neem ik nu nog niet gelijk mee in het eerste huisontwerp. Hooguit misschien een wat fors tuinhuis/scheepscontainer voor wat opslag van bouwmaterialen. (Die prefab wanden kunnen gelukkig heel snel staan.) Het hoeft ook niet gelijk aan het huis vast te komen. Tuin en beestjes is sowieso ook pas voor over een paar jaar dus de eerste jaren wordt het gewoon een beetje een wildernis vrees ik.
Ik ga richting tongen met @Moloquote:
Nee geen nood aan, want gebruiken we echt nooitquote:Op woensdag 26 mei 2021 11:05 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Ik zou wellicht ook denken aan een logeerkamer?
Zonder kinderen zouden wij aan 120 m2 ook genoeg hebben. Met kinderen geniet ik wel echt van de ruimte.
Dat is ook weer zo. In het begin zou zo'n zeecontainer zeker nog goed van pas kunnen komen. Goed idee.quote:Op woensdag 26 mei 2021 10:54 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Oh ja, dat geloof ik, maar dat hoeft niet gebouwd te worden met die Strotech materialen. Dat zijn namelijk muren van 40cm dik en enorme isolatiewaarde![]()
Externe opslag zou inderdaad voor dat soort zaken zijn, maar dat neem ik nu nog niet gelijk mee in het eerste huisontwerp. Hooguit misschien een wat fors tuinhuis/scheepscontainer voor wat opslag van bouwmaterialen. (Die prefab wanden kunnen gelukkig heel snel staan.) Het hoeft ook niet gelijk aan het huis vast te komen. Tuin en beestjes is sowieso ook pas voor over een paar jaar dus de eerste jaren wordt het gewoon een beetje een wildernis vrees ik.
Check mijn edit hierboven. Die is echt van levensbelangquote:Op woensdag 26 mei 2021 11:19 schreef Candaasje het volgende:
Jaartal tot 1971 nu ook aan de beurt. Het loopt echt lekker door, gisteren ook. Komt er nog iemand vrijdag naar Woerden? Ik denk dat dat een van mijn laatste diensten zal zijn
Mis ik jullie net allemaal!
(Nee geintje, ik sta telkens ergens anders en enkel in regio Utrecht, dus de kans was sowieso al heel klein)
Ja en die kun je later zelfs als varkensstal gebruikenquote:Op woensdag 26 mei 2021 11:18 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Dat is ook weer zo. In het begin zou zo'n zeecontainer zeker nog goed van pas kunnen komen. Goed idee.
Oh, *noteert*quote:Op woensdag 26 mei 2021 11:20 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Check mijn edit hierboven. Die is echt van levensbelang
Wij hebben ook ongeveer 120 en dat is meer dan genoeg. We hebben alleen nul kasten en dat is wel een probleem. We zouden zeker wat inbouwkasten laten plaatsen nu.quote:Op woensdag 26 mei 2021 11:21 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ja en die kun je later zelfs als varkensstal gebruiken![]()
Maar eens hoor, een goede schuur/stal is wat ik nu niet had meegerekend. Maar dat zou echt puur voor de dieren/tuin zijn en niet zozeer voor de leefruimte en meuk die we nu zelf hebbenDaarvoor redden we het met 120m2 echt ruim .
Oh dat is ook gewoon enorm shit, zo'n niemandslandquote:Op woensdag 26 mei 2021 11:22 schreef Kaatje1 het volgende:
Zo, dat gehad (waarom word ik nou steeds zo emotioneel?)
Nog steeds geen officiele aanzegging gehad. Er is wel rondgevraagd maar er zij geen vacatures voor mij (ook niet met evt. extra opleidingen).
Dit was om iemand (die ik ook al heel lang ken) te introduceren bij wie ik alle vragen kwijt kan. Fijn mens.
Volgende week weer een gesprek, en ook dan komt er nog geen formele aanzegging.
Dus eigenlijk, niets nieuws te melden.
Ja die hebben we er wel in verwerkt. Althans, we zijn er nog een beetje mee bezig want nog wat aan het stoeien met de plaatsing van de trap en dat is ook wel bepalend waar en hoe er inbouwkasten komenquote:Op woensdag 26 mei 2021 11:22 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Wij hebben ook ongeveer 120 en dat is meer dan genoeg. We hebben alleen nul kasten en dat is wel een probleem. We zouden zeker wat inbouwkasten laten plaatsen nu.
Wij hebben ook eens zoiets gehad. Voor 2000 euro aan latten, balken en planken dat ineens op de dijk lag. Om 17.00, in de winter en in de regen. Ik heb er een bouwlamp* naast gezet zodat er niemand verongelukte en J is een paar uur eerder thuis gekomen. Dat was een zware avond. Maar meestal plaatsen ze de dingen wel voor me in de schuur gelukkig. Ik moet er niet aan denken dat die schuur niet aan de weg had gegrensd. Er komt zo ontzettend veel materiaal bij kijken, daar vergis je je echt in.quote:Op woensdag 26 mei 2021 11:21 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Oh, *noteert*
Dat is wel intens kut.
Ik las laatst van Leandra geloof ik ook zo'n geintje van een leverancier.
Ruk man! Sterktequote:Op woensdag 26 mei 2021 11:22 schreef Kaatje1 het volgende:
Nog steeds geen officiele aanzegging gehad. Er is wel rondgevraagd maar er zij geen vacatures voor mij (ook niet met evt. extra opleidingen).
Dit was om iemand (die ik ook al heel lang ken) te introduceren bij wie ik alle vragen kwijt kan. Fijn mens.
quote:
Oh dat ging snel. Ik had je nog niet eens succes gewenstquote:Op woensdag 26 mei 2021 11:22 schreef Kaatje1 het volgende:
Echt niet gek dat je emotioneel wordt. Zou ik ook hebben.quote:Op woensdag 26 mei 2021 11:22 schreef Kaatje1 het volgende:
Poeh sterkte damequote:Op woensdag 26 mei 2021 11:22 schreef Kaatje1 het volgende:
Dat hebben ze al gezegd. Heb ook geen idee wat het nut daarvan is.quote:Op woensdag 26 mei 2021 11:40 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Poeh sterkte dame![]()
Doe wat je wilt nu. Niks doen is misschien ook niks want dan ga je er hele tijd aan denken en helpt jou ook niet. Weet je zeker dat je met gesprek volgende week ook niet verder kan komen?
Het enige dat ik weet is dat ik nu niet teveel moet doen qua werk zoeken en zelf ontslag nemen. Ik heb een verhipte goed salaris en kan best met minder rondkomen. Maar wanneer ik iets anders aanneem tegen een minder salaris (en alle contracten tegenwoordig zijn tijdelijk) en er komt geen verlenging is een evt ww gebaseerd op het laatste salaris.quote:Op woensdag 26 mei 2021 11:41 schreef Vanyel het volgende:
Misschien is dit ook iets wat je kunt bespreken met die dame waaraan je je vragen kunt stellen?
Joh ik heb geen idee wat nu te doen aangezien ik geen idee heb hoe lang, hoeveel, wat?
Nee zeg! Ben je gek.quote:Op woensdag 26 mei 2021 11:42 schreef Kaatje1 het volgende:
Dat hebben ze al gezegd. Heb ook geen idee wat het nut daarvan is.
Accepteer ik die, staat er een reminder in mijn agenda om, na corona, een feestje/etentje te regelen voor de mensen die in de afgelopen tijd (vanaf het begin corona) weggegaan zijn.
Geloof dat ik daar niets mee ga doen.
Maar ik neem aan dat de mensen die je gaan 'aanzeggen' ook wel snappen dat je nu even niet de motivatie hebt keihard te werken tot je meer weet.quote:Op woensdag 26 mei 2021 11:45 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Het enige dat ik weet is dat ik nu niet teveel moet doen qua werk zoeken en zelf ontslag nemen. Ik heb een verhipte goed salaris en kan best met minder rondkomen. Maar wanneer ik iets anders aanneem tegen een minder salaris (en alle contracten tegenwoordig zijn tijdelijk) en er komt geen verlenging is een evt ww gebaseerd op het laatste salaris.
Pfff… wat een achtbaan zoquote:Op woensdag 26 mei 2021 11:22 schreef Kaatje1 het volgende:
Voor zover ik weet ben ik de enige binnen support. En ik snap het wel, al mijn directe leidinggevenden zijn verdwenen naar hun thuislanden. Maar ik heb tig keer om meer werk gevraagd en ben even zoveel keren genegeerd. Ben toen zelf werk gaan zoeken (en gekregen) via een andere lijn.quote:Op woensdag 26 mei 2021 11:45 schreef Blues het volgende:
[..]
Nee zeg! Ben je gek.
Rare tijd zo. Zijn er meer coll in ong. dezelfde positie?
Opvangruimte voor zwervers, weesjes of kwakkelende beestjesquote:Op woensdag 26 mei 2021 11:16 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Nee geen nood aan, want gebruiken we echt nooit. Als vrienden willen blijven slapen klappen we wel een bedje uit in de woonkamer of op de vide. Ik denk dat dit 2-3x per jaar gebeurt. Ik hou dat graag beperkt, en tot een heel select gezelschap. De rest rijdt maar gewoon terug naar huis
Zat net te denken, toch de kleine kamer herinrichten, werkcomputer daar naar toe, kan ik ondertussen ook wat naaiwerk doenquote:Op woensdag 26 mei 2021 12:04 schreef Myraela het volgende:
Lekkere rotsituatie, Kaatje. Hopelijk krijg je in ieder geval gewoon snel duidelijkheid, want dit is helemaal niets zo.
Jullie worden verwacht.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
Oeh prikquote:Op woensdag 26 mei 2021 12:36 schreef fietsie het volgende:
Zo, nog maar een laatste kopje koffie voor het geval ik dat ook niet meer proef na die prik
quote:Op woensdag 26 mei 2021 12:23 schreef sigme het volgende:
[..]
Jullie worden verwacht.Allemaal tongenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
Beter 1 dag dan heel veel dagen coronaquote:Op woensdag 26 mei 2021 12:44 schreef fietsie het volgende:
Medische collega's waarschuwen hier vooral voor 2e moderna prik; zij zien structureel 1 dag ziek daarna.
Bij de 1e schijnt dit niet zo te zijn.
Eh ja, ondertussen is het weer hoog tijd voor een PiepHans updatequote:Op woensdag 26 mei 2021 12:56 schreef Lucky_Strike het volgende:
Mijn katten worden ook linksgedraaidZe hebben nu niet alleen graanvrij kattenvoer uit Europa dat alleen gevolgelte bevat maar krijgen ook composteerbaar grit van mais.
Nou, er verandert eigenlijk niets. De tussendeur is open maar ze blijven allebei in hun eigen deel van het huis. Zo'n twee keer per dag doen ze even lelijk tegen elkaar. Ik heb net weer een nieuwe Feliway-vulling gekocht.quote:Op woensdag 26 mei 2021 12:58 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Eh ja, ondertussen is het weer hoog tijd voor een PiepHans update
oeh ja!quote:Op woensdag 26 mei 2021 12:58 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Eh ja, ondertussen is het weer hoog tijd voor een PiepHans update
En hoe is Hansje met jullie?quote:Op woensdag 26 mei 2021 13:00 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Nou, er verandert eigenlijk niets. De tussendeur is open maar ze blijven allebei in hun eigen deel van het huis. Zo'n twee keer per dag doen ze even lelijk tegen elkaar. Ik heb net weer een nieuwe Feliway-vulling gekocht.
Oh boy, dat wordt nog leuk dan bij de tweede.quote:Op woensdag 26 mei 2021 12:44 schreef fietsie het volgende:
Medische collega's waarschuwen hier vooral voor 2e moderna prik; zij zien structureel 1 dag ziek daarna.
Bij de 1e schijnt dit niet zo te zijn.
Hartstikke leukquote:
Dat is wel fijnquote:Op woensdag 26 mei 2021 13:11 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Hartstikke leukZe speelt lekker, wil steeds vaker geaaid worden, eet uit de hand. Niets aan het handje wat dat betreft.
Hier de 23e de tweede dus 24e afgeboektquote:Op woensdag 26 mei 2021 13:09 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Oh boy, dat wordt nog leuk dan bij de tweede.
Ik heb twee dagen een enorm zere arm gehad, 's nachts 8 keer wakker worden van de pijn als ik in m'n slaap op die zij probeerde te rollen en zo. Daarna alleen nog pijnlijk als je er aan zit maar kon er wel weer op liggen gelukkig. En een paar dagen intens moe (nog veel meer dan 'normaal'). En wat pijnlijke en dikke lymfe klieren in m'n oksel (dat kwam pas vijf dagen na vaccinatie en begint nu, drie dagen later, weer weg te trekken).
Ik zal 23 juni vast doorstrepen in m'n werkagenda![]()
Heb t zelf overigens ook gelezen, bijsluiter geloof ik, dat kans op bijwerkingen groter is na de tweede.
Het nog steeds allemaal waard enzo, maar hopelijk heb jij er minder last van!
En je hebt vandaag pas de eerste? Oh, dan wordt er dus niet overal evenveel tijd tussen gehouden. Hier was standaard vijf weken tussen prik 1 en 2, ik kreeg mijn eerste vorige week dinsdag en tweede dus de 22e.quote:Op woensdag 26 mei 2021 13:14 schreef fietsie het volgende:
Hi
[..]
Hier de 23e de tweede dus 24e afgeboekt
Indien 72 langs komt overweeg ik een lange week ouders op papier. Hier in Duitsland gaat het traaaaaaaaaag.quote:Op woensdag 26 mei 2021 11:19 schreef Candaasje het volgende:
Jaartal tot 1971 nu ook aan de beurt. Het loopt echt lekker door, gisteren ook. Komt er nog iemand vrijdag naar Woerden? Ik denk dat dat een van mijn laatste diensten zal zijn
Mis ik jullie net allemaal!
(Nee geintje, ik sta telkens ergens anders en enkel in regio Utrecht, dus de kans was sowieso al heel klein)
Digidquote:Op woensdag 26 mei 2021 13:22 schreef z80 het volgende:
[..]
Indien 72 langs komt overweeg ik een lange week ouders op papier. Hier in Duitsland gaat het traaaaaaaaaag.
Wat heb je nodig? BSN, Nederlandse zorgverzekering en adres?
Moet je niet in NL wonen?quote:Op woensdag 26 mei 2021 13:23 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Digid
Hou de site van het RIVM even in de gaten.
Ook die heb ik. Behoorlijk moeite voor moeten doen, maar is een stuk minder geklooi met belastingaangifte.quote:Op woensdag 26 mei 2021 13:23 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Digid
Hou de site van het RIVM even in de gaten.
Als ik de 1972 uitnodiging zie laat ik het je weten (met link erbij)quote:Op woensdag 26 mei 2021 13:31 schreef z80 het volgende:
[..]
Ook die heb ik. Behoorlijk moeite voor moeten doen, maar is een stuk minder geklooi met belastingaangifte.
Maar heb je dan ook nog bereik? Zowel binnen als rondom het huis.quote:Op woensdag 26 mei 2021 13:34 schreef Lucky_Strike het volgende:
Goh, we kunnen 20 euro per maand besparen door over te stappen van T-Mobile naar Vodafone. Dat is de moeite.
Dat is de vraag. We hebben nu al heel slecht bereik. Ik heb geen idee hoe ik uitzoek of ik beter bereik heb met een andere provider.quote:Op woensdag 26 mei 2021 13:39 schreef z80 het volgende:
[..]
Maar heb je dan ook nog bereik? Zowel binnen als rondom het huis.
Heb je hier wat aan?quote:Op woensdag 26 mei 2021 13:43 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Dat is de vraag. We hebben nu al heel slecht bereik. Ik heb geen idee hoe ik uitzoek of ik beter bereik heb met een andere provider.
Naar zoiets was ik net op zoek, dank je. Alles levert 4G maar voor 5G zitten we net in een stuk waar T-Mobile en Vodafone net niet helemaal lekker zijn. In het huis is T-Mobile beter en in de tuin Vodafonequote:Op woensdag 26 mei 2021 13:53 schreef z80 het volgende:
[..]
Heb je hier wat aan?
https://www.bestemobieleproviders.nl/dekkingskaarten/vodafone/
Bellen gaat over het "oude" gsm netwerk. Voip is bij sommige providers wel mogelijk. Dan gaat het over de 4G of wifi.quote:Op woensdag 26 mei 2021 14:15 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Naar zoiets was ik net op zoek, dank je. Alles levert 4G maar voor 5G zitten we net in een stuk waar T-Mobile en Vodafone net niet helemaal lekker zijn. In het huis is T-Mobile beter en in de tuin VodafoneMaar ik vind het internet niet belangrijk, het gaat me om het bellen. Of is dat in dit geval qua dekking hetzelfde?
Er is nog geen 5G, alleen 4G+.quote:Op woensdag 26 mei 2021 14:15 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Naar zoiets was ik net op zoek, dank je. Alles levert 4G maar voor 5G zitten we net in een stuk waar T-Mobile en Vodafone net niet helemaal lekker zijn. In het huis is T-Mobile beter en in de tuin VodafoneMaar ik vind het internet niet belangrijk, het gaat me om het bellen. Of is dat in dit geval qua dekking hetzelfde?
Bij mij is het soms wel, soms niet. Bij J gaat het iets beter terwijl we dezelfde telefoon en hetzelfde netwerk hebben. Maar het houdt niet over.quote:Op woensdag 26 mei 2021 14:44 schreef Vanyel het volgende:
Mrs kocht een 'nieuwe' telefoon (oud model). Plots nergens in huis meer lekker bereik. Best irritant.
vodafone prepaid kaartje halen en testen. Kost je 5 euro. kun je ook voor dat geld verbellen\internetten. Registreer je dat ding komt er nog eens 5 euro bij. Moet genoeg zijn om te testen. Hema en AH gebruiken KPN netwerk.quote:Op woensdag 26 mei 2021 14:58 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Bij mij is het soms wel, soms niet. Bij J gaat het iets beter terwijl we dezelfde telefoon en hetzelfde netwerk hebben. Maar het houdt niet over.
Het is een beetje lastig te zien omdat de diverse dekkingskaarten niet unaniem zijn maar ik denk dat T-Mobile toch de beste optie is. Of KPN maar dat komt er hier niet in. Jammer van die 20 euro. Ik zal T-Mobile eens bellen en kijken of ze een voorstel hebben.
Dat zal ik eens doen binnenkort.quote:Op woensdag 26 mei 2021 15:09 schreef z80 het volgende:
[..]
vodafone prepaid kaartje halen en testen. Kost je 5 euro. kun je ook voor dat geld verbellen\internetten. Registreer je dat ding komt er nog eens 5 euro bij. Moet genoeg zijn om te testen. Hema en AH gebruiken KPN netwerk.
Indien de wifi goed is ingericht werkt dit goed. Verschillende collega's gebruiken het omdat ze thuis binnen geen ontvangst hebben.quote:Op woensdag 26 mei 2021 15:16 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Dat zal ik eens doen binnenkort.
Zie jij trouwens nadelen aan bellen via wifi?
Dat zou de meeste problemen wel op moeten lossen lijkt me.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |