ja, zeiden vrienden dus ook al maar als er zoveel mensen zo over denken waarom zit er dan toch een taboo op, wat zijn de morele overwegingen?quote:
Ff quoten. Maar maatschappelijk gezien rust er wel een taboe op natuurlijk. Al zijn er in NL ook genoeg incestdorpen. Maar zou het wel veilig doen.quote:Op dinsdag 25 mei 2021 18:13 schreef RebelliousRobbie het volgende:
TT zegt het volgens mij al.
Pinksterweekend nichtje (dochter van tante) op visite gehad. Had haar al een tijdje niet meer gezien maar ze is een echte vrouw geworden. Er waren veel mensen bij en dus net wat stoelen te weinig. Ik zei voor de grap dat ze dan maar bij mij op schoot moest komen zitten. Deed ze vervolgens echt (voor de grap) en tot mijn eigen verbazing raakte ik daar opgewonden van, ik probeerde dat ding uiteraard met alle macht te verbergen maar juist daardoor had ze het volgens mij door. Later op de avond gezopen samen en wat losser daardoor en toen ging ze WAP zingen en ik zong de tekst mee maar dan met hard ass dick in plaats van wet ass pussy. Toen zei ze ''match made in heaven'' toch? Lang verhaal kort we hebben gezoend en ze zei dat dat een goed begin was voor de volgende x. Suggereerde ze nu een one night stand of? En zo ja, wat zijn de ethische bezwaren daar tegen?
zijn dat niet meer grappen die gemaakt worden?quote:Op dinsdag 25 mei 2021 18:17 schreef jogy het volgende:
[..]
Ff quoten. Maar maatschappelijk gezien rust er wel een taboe op natuurlijk. Al zijn er in NL ook genoeg incestdorpen. Maar zou het wel veilig doen.
En je hebt het risico dat jullie hoteldebotel verliefd worden, en dan?
Persoonlijk zou ik het er gewoon uitrukken en verder gaan met mijn leven.
heb geen enkel ander topic hierover geopend hoor. dit is precies wat ik bedoel. mensen willen het niet geloven vanwege het taboo maar wat is er echt moreel abject aan?quote:
is gewoon een echt bestaand lied he en hadden gezopen.quote:Op dinsdag 25 mei 2021 18:30 schreef Graf-Schweinhund het volgende:
wet ass pussy, hard ass dick...
Qua niveau passen jullie idd bij elkaar ja
Is niet altijd zo. Het kan voorvallen maar kans is klein.quote:Op dinsdag 25 mei 2021 18:19 schreef jogy het volgende:
Het enige daadwerkelijk houtsnijdende argument is dat je bij daadwerkelijke voortplanting meer kans hebt op kinderen met een handicap volgens mij. De rest is allemaal normen en waarden die je vertrapt maar daar koop je niks voor.
waarom vind je datquote:Op dinsdag 25 mei 2021 18:37 schreef herverwijderd het volgende:
Mijn zegen hebben jullie hoor, al vind ik het wel een beetje
Maar dat vind ik van wel meer dingen.
Dit is een vrijwel exacte kopie van een topic dat door een andere user geopend is.quote:Op dinsdag 25 mei 2021 18:29 schreef RebelliousRobbie het volgende:
[..]
heb geen enkel ander topic hierover geopend hoor. dit is precies wat ik bedoel. mensen willen het niet geloven vanwege het taboo maar wat is er echt moreel abject aan?
Ja, goeie vraag eigenlijk wel. 'Je kan niemand vinden buiten je fanilie', zoiets is het denk ik. Slaat nergens op want ik ken jullie verder niet, misschien neuk je wel elke dag een ander.quote:
Wel makkelijk met verjaardagen enzo. Omdat je veel familie deelt, hoef je naar een stuk minder verjaardagen van de schoonfamilie dan normaal. Je krijgt er wel lelijke kinderen van, trouwens.quote:Op dinsdag 25 mei 2021 18:37 schreef RebelliousRobbie het volgende:
[..]
je maakt er een grap van maar wat hebben we er serieus op tegen? waarom zou ik hier niet over opscheppen zoals bij een normaal meisje?
Bullshit, bron gaarne.quote:Op dinsdag 25 mei 2021 18:40 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dit is een vrijwel exacte kopie van een topic dat door een andere user geopend is.
Ja, inderdaad, dit verhaal komt mij ook heel erg bekend voor.quote:
bron dan want i smell onzin en jullie reactie precies de reden dat ik dit topic open, dit is een taboo gebaseerd op niets.quote:Op dinsdag 25 mei 2021 18:46 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ja, inderdaad, dit verhaal komt mij ook heel erg bekend voor.
Dat kan dat je dat ruikt, maar de realiteit is dat vrijwel dit exacte topic al eens geweest is, en ik ben schijnbaar niet de enige die zich aan een vrijwel identiek verhaal kan herinneren.quote:
Wat heeft het feit dat dit een taboe zou zijn te maken met dat ik me kan herinneren dat een soortgelijk topic al eens is geweest?quote:Op dinsdag 25 mei 2021 18:47 schreef RebelliousRobbie het volgende:
[..]
bron dan want i smell onzin en jullie reactie precies de reden dat ik dit topic open, dit is een taboo gebaseerd op niets.
gast, kom dan met een bron in plaats van je bias hierin mee te nemen. wat is er op tegen?quote:Op dinsdag 25 mei 2021 18:48 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Dat kan dat je dat ruikt, maar de realiteit is dat vrijwel dit exacte topic al eens geweest is, en ik ben schijnbaar niet de enige die zich aan een vrijwel identiek verhaal kan herinneren.
...ik beweer toch niet dat er iets op tegen is? Ik beweer dat ik een soortgelijk topic hier al eens gelezen heb. Dat zijn echt 2 totaal verschillende dingen.quote:Op dinsdag 25 mei 2021 18:48 schreef RebelliousRobbie het volgende:
[..]
gast, kom dan met een bron in plaats van je bias hierin mee te nemen. wat is er op tegen?
net zei je nog vrijwel exacte kopie. er zijn zoveel dingen waar meerdere mensen vragen over hebben maar louter hierbij is het een probleem.quote:Op dinsdag 25 mei 2021 18:48 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Wat heeft het feit dat dit een taboe zou zijn te maken met dat ik me kan herinneren dat een soortgelijk topic al eens is geweest?
Het is gewoon hetzelfde nichtje.... Ik zou toch eens rond gaan vragen binnen je familie....quote:Op dinsdag 25 mei 2021 18:49 schreef RebelliousRobbie het volgende:
[..]
net zei je nog vrijwel exacte kopie. er zijn zoveel dingen waar meerdere mensen vragen over hebben maar louter hierbij is het een probleem.
Volgens mij is dat topic verwijdert omdat de TS maanden later nog steeds gepest werd op FOK! daardoor.quote:Op dinsdag 25 mei 2021 18:48 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Dat kan dat je dat ruikt, maar de realiteit is dat vrijwel dit exacte topic al eens geweest is, en ik ben schijnbaar niet de enige die zich aan een vrijwel identiek verhaal kan herinneren.
dan is er helemaal een reden om dit te bepraten. waarom is een normaal meisje neuken stoer maar dit niet?quote:Op dinsdag 25 mei 2021 18:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Volgens mij is dat topic verwijdert omdat de TS maanden later nog steeds gepest werd op FOK! daardoor.
Dat klopt, de tekst van OP was vrijwel gelijk.quote:Op dinsdag 25 mei 2021 18:49 schreef RebelliousRobbie het volgende:
[..]
net zei je nog vrijwel exacte kopie. er zijn zoveel dingen waar meerdere mensen vragen over hebben maar louter hierbij is het een probleem.
"Neef en nicht neukt wellicht."quote:Op dinsdag 25 mei 2021 18:59 schreef Catkiller het volgende:
Een wijze KLB SC user zei ooit: niks mis met nichtjes palen
Ja viel me ook alleszins mee, en volgens mij begint het pas drama te worden als het al generaties beoefend wordt.quote:Op dinsdag 25 mei 2021 18:36 schreef einzeinz het volgende:
[..]
Is niet altijd zo. Het kan voorvallen maar kans is klein.
kwam ze erachter wat ie precies zei of puur dat ie haar wilde sexen?quote:Op dinsdag 25 mei 2021 18:44 schreef Werkman het volgende:
Toen ik op de LTS zat was er ook eens een gozer bij mij in de klas helemaal hoteldebotel van zijn nichtje.
En er ging geen dag voorbij of hij liet wel weten wat ie met haar wilde doen.( Kon ie vergeten.)
Toevallig had een van die klasgenoten (allemaal jongens) dat buiten school verder vertelt en het kwam dus ook uiteindelijk bij zijn nichtje terecht.
Nou, echt een familierel geweest van hier tot Tokio.
Heeft heel wat excuses en heel wat tijd geduurd voordat het weer een beetje stil was en daarna is er toch altijd iets blijven hangen.
Een aantal jaren later, ik was toen allang van school af, heb ik dat nichtje van die gozer een keer meegenomen vanuit de kroeg en lekker gebald.
Hij had wel gelijk, ze was tyfuslekker.
Het meeste is wel gezegd.quote:
Nou ja, wat wil je horen? Ik neem aan dat je er oren naar hebt om het te doen, toch? En je wil je eigen geweten ofzo een beetje sussen door een excuus voor elk ethisch bezwaar bedenken?quote:
maar waarom vind men het apart?quote:Op dinsdag 25 mei 2021 19:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Het meeste is wel gezegd.
Het is taboe ja. Neef nicht vinden meeste mensen apart. Is het strafbaar? Nee. Wil je neuken dan doe je dat lekker. Wees wel niet verbaasd als men er apart op gaan reageren. Er zijn kleine risico's als jullie samen een kind krijgen.
Omdat familie.quote:Op dinsdag 25 mei 2021 19:11 schreef RebelliousRobbie het volgende:
[..]
maar waarom vind men het apart?
Als je dat vindt dan zeg ik veel plezier. Geef m van jetjequote:Op dinsdag 25 mei 2021 19:13 schreef RebelliousRobbie het volgende:
[..]
dus? is toch een redelijk random criterium?
Ik vraag me oprecht af wat het uitmaakt wat onbekenden op internet hier van vinden? Het gaat er jou toch om dat JOUW omgeving er eventueel raar op reageert?quote:Op dinsdag 25 mei 2021 19:13 schreef RebelliousRobbie het volgende:
[..]
dus? is toch een redelijk random criterium?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |