quote:21. Ronde 07.02.2021 14:30 U FC Groningen
22. Ronde 14.02.2021 14:30 T Willem II
23. Ronde 21.02.2021 12:15 U FC Twente
24. Ronde 28.02.2021 16:45 U AZ Alkmaar
25. Ronde 06.03.2021 16:30 T VVV-Venlo
26. Ronde 14.03.2021 14:30 U PSV
27. Ronde 20.03.2021 20:00 T FC Emmen
28. Ronde 04.04.2021 16:45 T Fortuna Sittard
29. Ronde 11.04.2021 12:15 U FC Utrecht
30. Ronde 25.04.2021 16:45 T Vitesse
31. Ronde 02.05.2021 12:15 U ADO Den Haag
32. Ronde 09.05.2021 14:30 T AFC Ajax
33. Ronde 13.05.2021 14:30 U Heracles Almelo
34. Ronde 16.05.2021 14:30 T RKC Waalwijk
quote:Op maandag 1 februari 2021 12:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
@Bombvis , @fetX , @Caland , @ThePlaneteer , @Erasmus en @Bottendaal weten weer waar ze staan.
Niet op het doekje in ieder geval
Praag staat er iets te goed voor. Denk eerder aan Jablonec of Rijeka, gewoon zo'n kuttegenstander. Wolfsberger is uiteindelijk net aan buiten de Europese plaatsen gevallen gelukkigquote:Op dinsdag 25 mei 2021 14:54 schreef Caland het volgende:
tldr: we kankeren er waarschijnlijk die laatste PO ronde uit tegen een ploeg als Sparta Praag ofzo.
quote:Op dinsdag 25 mei 2021 15:37 schreef Scrummie het volgende:
Schijnbaar grote ruzie tussen Advocaat en Fer in de rust van Ajax - Feyenoord. Cor lult lekker vrijuit. Komt ook in die Disney docu zegt Cor.
Kreeg het niet helemaal mee maar schijnbaar is er ook wat gebeurt tussen Kokcu en Berghuis.quote:Op dinsdag 25 mei 2021 15:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat was ook wel de laatste goede wedstrijd van Fer. Ben heel benieuwd, ga het podcastje wel even opzetten.
Kökcü heeft Berghuis op zijn bek geslagenquote:Op dinsdag 25 mei 2021 15:40 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Kreeg het niet helemaal mee maar schijnbaar is er ook wat gebeurt tussen Kokcu en Berghuis.
En spelersgroep besloot zelf een andere tactiek te gaan spelen. (Alles is volgens Cor uiteraard, dus korreltje zout denk ik)
Ja dit is echt genietenquote:Op dinsdag 25 mei 2021 16:08 schreef De_Kraam het volgende:
Cor zal wel weer een boos telefoontje van de perschef krijgen, net als de vorige keer dat hij bij de podcast zat. Maar het seizoen zit er toch op dus dat zal weinig meer uitmaken.
Deze openingspost is wat gedateerd geworden. Petrovic is inmiddels ook al weer bij Willem II weg.quote:
Bepaal jij niet.quote:Op dinsdag 25 mei 2021 18:16 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Deze openingspost is wat gedateerd geworden. Petrovic is inmiddels ook al weer bij Willem II weg.
Zet Arno Slot er maar in.
@Lastpost (al doet ie het al een paar jaar niet meer geloof ik)quote:Op dinsdag 25 mei 2021 18:16 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Deze openingspost is wat gedateerd geworden. Petrovic is inmiddels ook al weer bij Willem II weg.
Zet Arno Slot er maar in.
Was dat niet @Oldground die dat de afgelopen jaren deed?quote:Op dinsdag 25 mei 2021 18:23 schreef Scrummie het volgende:
[..]
@:lastpost (al doet ie het al een paar jaar niet meer geloof ik)
Van wie was de huidige ook alweer? En anders maakt Gurley er maar 1.
Tussendoor hadden we ook nog @Oldground, maar die is ook al een tijd niet meer gesignaleerdquote:Op dinsdag 25 mei 2021 18:23 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Daar zijn er al drie van.quote:Op dinsdag 25 mei 2021 18:29 schreef onlogisch het volgende:
Anders misschien maar even kijken of er een photoshoptopic is. Wellicht dat iemand zijn creativiteit erin kwijt kan.
Ik trek sommige gasten daar echt slecht, deze week zat die Robin er. Echt een idioot, net zoals Freek.quote:Op dinsdag 25 mei 2021 17:08 schreef Caland het volgende:
Ben ook aan het luisteren ja, wat een topshow weer
Paar keer nog dat kein geloel geprobeerd dit seizoen maar daar kom ik echt niet doorheen op een of andere manier
Is Freek die gigantische calimero met die vreemde stem?quote:Op dinsdag 25 mei 2021 18:40 schreef leeroy het volgende:
[..]
Ik trek sommige gasten daar echt slecht, deze week zat die Robin er. Echt een idioot, net zoals Freek.
Freek is (meestal) de host. En heeft de grootste bek over wat er beter moet qua beleid.quote:Op dinsdag 25 mei 2021 18:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Is Freek die gigantische calimero met die vreemde stem?
Hier zijn @GGMM en ik erg benieuwd naar!quote:Op dinsdag 25 mei 2021 15:40 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Kreeg het niet helemaal mee maar schijnbaar is er ook wat gebeurt tussen Kokcu en Berghuis.
En spelersgroep besloot zelf een andere tactiek te gaan spelen. (Alles is volgens Cor uiteraard, dus korreltje zout denk ik)
Als het klopt is dat inderdaad vrij achterlijk van de groep.quote:Op dinsdag 25 mei 2021 15:52 schreef macca728 het volgende:
Die tactiek van de spelersgroep was behoorlijk stom als je alles niet wint....
Pas de laatste 2 wedstrijden stond het weer zoals het eerder stond en dat was gewoon logisch.
Van @ThePlaneteer . Ik heb momenteel niet meer de software maar ik stel voor dat de nieuwe OP gewoon na de transferperiode komt.quote:Op dinsdag 25 mei 2021 18:23 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik vind het zelf nogal een oversimplificatie van Pot. Op de lange termijn is het afbraakvoetbal waarbij je op de helft van de tegenstander geen druk zet erg makkelijk te bespelen (zeker toen Sini ontbrak). Dat zag je in de eerste seizoenshelft met name tegen Sparta en Wolfsberger, de tegenstander doet niks maar wij kunnen geen spel maken, en uiteindelijk verlies je punten door een domme fout achterin (met Spajic, Fer, Botteghin en Diemers hadden we echt zat spelers die domme fouten maken zonder dat er druk op ze gezet werd).quote:Op dinsdag 25 mei 2021 19:51 schreef H.FR het volgende:
[..]
Als het klopt is dat inderdaad vrij achterlijk van de groep.
Kan wel weer ff keertje knutselen hoor als je nog geen Adobe CC hebt voor die tijd. Maar wacht eerst idd op de #ANNOUNCETIL posts.quote:Op dinsdag 25 mei 2021 19:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Van @:theplaneteer . Ik heb momenteel niet meer de software maar ik stel voor dat de nieuwe OP gewoon na de transferperiode komt.
Wie?quote:Op woensdag 26 mei 2021 08:20 schreef Scrummie het volgende:
Pavlidis en Barboza volgens VI.
Jorgensen niet naar het EK helaas.
quote:Op woensdag 26 mei 2021 08:26 schreef Rocket Ride het volgende:
Lekker jongens, we zitten weer in de maanden tussen 2 seizoenen in. Voor Feyenoorders altijd een mooie tijd, een tijd van hoop en zonder stress en ergernis. Enjoy.
The Road to Feyenoord City (?)quote:Op dinsdag 25 mei 2021 22:53 schreef hhh38 het volgende:
Definitief einde tijdperk Feyenoord City.
Als dit uiteindelijk niet doorgaat heeft die stadionsoap wel een nieuw dieptepunt bereikt
We beginnen het niveau van Valencia te benaderen. Dat is ongetwijfeld het lot van het volgende plan.
Barboza ken ik niet. Pavlidis is wel een interessante optie denk ik al zou het mij niet verbazen als hij naar AZ vertrekt. Die schijnen ook interesse te hebben.quote:Op woensdag 26 mei 2021 08:20 schreef Scrummie het volgende:
Pavlidis en Barboza volgens VI.
Jorgensen niet naar het EK helaas.
Twee totaal verschillende spelers.quote:Op woensdag 26 mei 2021 09:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
Bout moet ruimte maken voor Antonucci natuurlijk
Met die reden kan je Fer ook gelijk wegsturen. Wel jammer, had liever gehad dat ze in de voorbereiding nog een kans zouden krijgen.quote:
Gok dat dat ook wel gaat gebeuren.quote:Op woensdag 26 mei 2021 09:58 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Met die reden kan je Fer ook gelijk wegsturen. Wel jammer, had liever gehad dat ze in de voorbereiding nog een kans zouden krijgen.
GRAS OPVRETENquote:Feyenoord heeft Koen Stam aangesteld als Head of Methodology. De 34-jarige Stam, die sinds februari actief was als assistent-trainer van het eerste elftal, gaat binnen Feyenoord Academy de voetbalmethodiek implementeren.
Volgens Frank Arnesen, technisch directeur van Feyenoord, is het belangrijk dat er een Head of Methodology komt. ‘Feyenoord heeft iemand nodig om de eigen voetbalfilosofie verder te ontwikkelen en vorm te geven, en Koen is die persoon. Hij gaat voor de teams vanaf Onder 13 tot en met Onder 21 fungeren als een coach van de coaches, iemand die de trainers van de middenbouw en bovenbouw actief begeleidt in de wijze waarop onze jeugdspelers Feyenoord-voetbal aangeleerd krijgen.’
Stam herkent veel van zichzelf in de functie. ‘Ik ben iemand met een duidelijke visie op voetbal. Die ga ik nu, in samenspraak met Frank Arnesen als technisch directeur en Rini Coolen als hoofd jeugdopleiding, uitwerken en toepassen, zodat het technische beleid van Feyenoord, specifiek Feyenoord Academy, nog meer dan voorheen één wordt. Dat is namelijk het einddoel: de spelintenties en spelprincipes van Feyenoord in alle lagen van de club zichtbaar aanwezig laten zijn.’
Ja, ik zie daar nog wel wat in. Schijnt dat hij naar de club kwam om z'n pak voor het nieuwe jaar te passen en toen bleek hij niet op de lijst te staan. Lekker lullig.quote:
Bizar ja en dan kan je de helft van de spelers weg doen.quote:Op woensdag 26 mei 2021 10:30 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ja, ik zie daar nog wel wat in. Schijnt dat hij naar de club kwam om z'n pak voor het nieuwe jaar te passen en toen bleek hij niet op de lijst te staan. Lekker lullig.
En dat hij nu de inhoud niet heeft betekent toch niet dat hij niet getraind kan worden.
Ja of hij is gewoon ruim beoordeeld en te licht bevonden, hij is ook al 21 ofzo. Dat hij een uurtje goed speelt in een pot die werkelijk waar helemaal nergens om ging zegt mij ook niet zoveel.quote:Op woensdag 26 mei 2021 10:30 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ja, ik zie daar nog wel wat in. Schijnt dat hij naar de club kwam om z'n pak voor het nieuwe jaar te passen en toen bleek hij niet op de lijst te staan. Lekker lullig.
En dat hij nu de inhoud niet heeft betekent toch niet dat hij niet getraind kan worden.
Die "doorbraak" van Wehrmann is ook compleet uit de lucht komen vallen op z'n 22e. Ik dacht echt dat hij in de KKD zou eindigen.quote:Op woensdag 26 mei 2021 11:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja of hij is gewoon ruim beoordeeld en te licht bevonden, hij is ook al 21 ofzo. Dat hij een uurtje goed speelt in een pot die werkelijk waar helemaal nergens om ging zegt mij ook niet zoveel.
Er is toch ook al lang niet serieus om gegaan met die spelers? Met dat Jong elftal in die gare reservecompetitie.quote:Op woensdag 26 mei 2021 11:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja of hij is gewoon ruim beoordeeld en te licht bevonden, hij is ook al 21 ofzo. Dat hij een uurtje goed speelt in een pot die werkelijk waar helemaal nergens om ging zegt mij ook niet zoveel.
Jaaaaaa.quote:Op woensdag 26 mei 2021 09:30 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Flutaccount, kutgerucht, maar toch wel blij met deze traditie
Daarom denk ik ook dat die spelers echt wel de kans gaan krijgen in de voorbereiding en pas later de echte schifting wordt gemaakt. Het blijft een Krabbystukje.quote:Op woensdag 26 mei 2021 11:33 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Die "doorbraak" van Wehrmann is ook compleet uit de lucht komen vallen op z'n 22e. Ik dacht echt dat hij in de KKD zou eindigen.
Ik heb ook het idee dat El Bouch voortdurend tussen de wal en het schip is gevallen nadat ie uit de O19 kwam. Heeft slechts 1 korte verhuurperiode gehad en toen kwam corona na 8 wedstrijdjes. Toch zonde.
????????quote:Op woensdag 26 mei 2021 12:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jaaaaaa.
WE.
WORDEN.
GEK.
Heeft user @:Scrummie er al iets over gemeld?
Als E.B. het systeem van Slot al fysiek niet aan kan dan gaat hij het sowieso niet redden ergens, behalve bij Excelsior.quote:
Fysiek niet aan kunnen betekent hier vooral conditioneel denk ik. Genoeg teams die een stuk minder druk zetten en waar hij het makkelijk zou moeten kunnen redden.quote:Op woensdag 26 mei 2021 12:21 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Als E.B. het systeem van Slot al fysiek niet aan kan dan gaat hij het sowieso nier redden ergens, behalve bij Excelsior.
Azarkan was dramatisch tegen NEC, prima beslissing, de lat moet omhoog.
Ik heb zo'n vermoeden dat het ook een mentaal verhaal is bij dit soort gasten, uitstekende voetballers maar om te slagen is er zoveel meer nodig. Alleen Karim begreep dat tot nu toe bij ons.quote:Op woensdag 26 mei 2021 11:33 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Die "doorbraak" van Wehrmann is ook compleet uit de lucht komen vallen op z'n 22e. Ik dacht echt dat hij in de KKD zou eindigen.
Ik heb ook het idee dat El Bouch voortdurend tussen de wal en het schip is gevallen nadat ie uit de O19 kwam. Heeft slechts 1 korte verhuurperiode gehad en toen kwam corona na 8 wedstrijdjes. Toch zonde.
Tuurlijk maar het gaat en vooral ook om de mindset.quote:Op woensdag 26 mei 2021 12:23 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Fysiek niet aan kunnen betekent hier vooral conditioneel denk ik. Genoeg teams die een stuk minder druk zetten en waar hij het makkelijk zou moeten kunnen redden.
Das wel verdrietig, ja. Alhoewel hij dankzij zijn goede wedstrijden op het einde misschien nu wel naar een leuke Eredivisieclub kan, dus dat zou nog mooi meegenomen zijn voor hem.quote:Op woensdag 26 mei 2021 10:30 schreef H.FR het volgende:
[..]
St. Juste is wel iets anders, hebben we toch voor een prima bedrag verkocht en was gewoon basisspeler.quote:Op woensdag 26 mei 2021 14:35 schreef Scrummie het volgende:
St Juste waar ik het echt van begreep dat ie vertrok kan naar... Dortmund deze zomer (15 miljoen volgens geruchten)! Toch wel een bijzonder leuke club voor hem.
Tapia, Amrabat, St. Juste. Leuk lijstje van spelers die er hier niets van bakten maar elders ineens wel.
Klopt wel, maar had je dit verwacht? Het voelt voor mij in elk geval als mislukking bij ons.quote:Op woensdag 26 mei 2021 14:38 schreef hhh38 het volgende:
[..]
St. Juste is wel iets anders, hebben we toch voor een prima bedrag verkocht en was gewoon basisspeler.
Ik denk dat @Scrummie bedoelde dat hij liever St. Juste direct vanuit Feyenoord de transfer naar Dortmund zag maken ipv via Mainz.quote:Op woensdag 26 mei 2021 14:38 schreef hhh38 het volgende:
[..]
St. Juste is wel iets anders, hebben we toch voor een prima bedrag verkocht en was gewoon basisspeler.
Niet echt, maar het zijn ook nog maar geruchten. Ik denk ook niet dat ie gaat slagen bij Dortmund als ie die transfer inderdaad maakt.quote:Op woensdag 26 mei 2021 14:39 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Klopt wel, maar had je dit verwacht? Het voelt voor mij in elk geval als mislukking bij ons.
Mwah st Juste was gewoon twee seizoenen een prima basisspeler. Heeft zich behoorlijk ontwikkeld, is voor het dubbele verkocht en heeft zich nu in de Bundesliga na een matig debuutjaar verder ontwikkeld. Gewoon knap gedaan.quote:Op woensdag 26 mei 2021 14:35 schreef Scrummie het volgende:
St Juste waar ik het echt van begreep dat ie vertrok kan naar... Dortmund deze zomer (15 miljoen volgens geruchten)! Toch wel een bijzonder leuke club voor hem.
Tapia, Amrabat, St. Juste. Leuk lijstje van spelers die er hier niets van bakten maar elders ineens wel.
Ik vond het eigenlijk onze beste verdediger in het laatste seizoen dat hij bij ons speelde. Hij werd alleen continu op de rechtsback verkracht terwijl het een CV was. Hij heeft ook 9 miljoen opgeleverd ofzo dus een complete mislukking is het sowieso niet geweest, toch een miljoenenwinst. Ik zeg prima aankoop geweest die zich nu verder door ontwikkelt.quote:Op woensdag 26 mei 2021 14:54 schreef Scrummie het volgende:
Jullie zijn veel positiever dan ik over St Juste bij ons in elk geval.
Vind het echt een complete mislukking, net als Tapia en Amrabat.
Ik zeg toch; ik vind.quote:Op woensdag 26 mei 2021 15:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vond het eigenlijk onze beste verdediger in het laatste seizoen dat hij bij ons speelde. Hij werd alleen continu op de rechtsback verkracht terwijl het een CV was. Hij heeft ook 9 miljoen opgeleverd ofzo dus een complete mislukking is het sowieso niet geweest, toch een miljoenenwinst. Ik zeg prima aankoop geweest die zich nu verder door ontwikkelt.
Ik zeg toch: ik vond.quote:
Nee, je zegt 'dus een complete mislukking is het sowieso niet geweest'.quote:Op woensdag 26 mei 2021 15:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik zeg toch: ik vond.
Het is een forum, anderen mogen ook hun mening geven Scrummie.
Omdat er een miljoenenwinst op is gemaakt dus ik vind de term ‘complete mislukking’ sowieso niet juist. Een complete mislukking vind ik meer spelers waar je echt niks aan hebt gehad en bij st Juste kan je zelfs met de meest negatieve mening niet ontkennen dat we uiteindelijk financieel baat bij zijn verblijf in Rotterdam hebben gehad.quote:Op woensdag 26 mei 2021 15:06 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee, je zegt 'dus een complete mislukking is het sowieso niet geweest'.
En dan direct weer zo'n opmerking erbij.
Jezus stel je niet zo aan goosquote:Op woensdag 26 mei 2021 15:06 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee, je zegt 'dus een complete mislukking is het sowieso niet geweest'.
En dan direct weer zo'n opmerking erbij.
Grote kans op een basisplek zelfs!quote:Op woensdag 26 mei 2021 15:22 schreef Scrummie het volgende:
Het was wel te verwachten, maar mooi voor Berghuis dat hij naar het EK gaat.
Vorig jaar:quote:Op woensdag 26 mei 2021 16:35 schreef fetX het volgende:
[..]
Enig idee hoeveel dit vorig jaar was of ergens waar we dit op kunnen zoeken?
Blijft bizar dat Ajax 5x zoveel verdient als de nummer 15 tm 18 (ook al hebben ze waarschijnlijk 10x zoveel kijkers).quote:
En dan zeuren dat de onderkant van de competitie zo zwak is.quote:Op woensdag 26 mei 2021 17:58 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Blijft bizar dat Ajax 5x zoveel verdient als de nummer 15 tm 18 (ook al hebben ze waarschijnlijk 10x zoveel kijkers).
Vooral in deze tijd dat de CL deelnemer zoveel meer geld krijgt dan in het verleden het geval was.quote:Op woensdag 26 mei 2021 17:58 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Blijft bizar dat Ajax 5x zoveel verdient als de nummer 15 tm 18 (ook al hebben ze waarschijnlijk 10x zoveel kijkers).
4 miljoen Sjaakedquote:Op donderdag 27 mei 2021 16:58 schreef Caland het volgende:
Wolfsburg gaat voor Berghuis
Niet verrassend, Berghuis is ook bij Van Bommel thuis geweest tijdens die bijna overstap naar PSV destijds.
Mooi clubje voor hem, CL en betalen ook prima.quote:Op donderdag 27 mei 2021 16:58 schreef Caland het volgende:
Wolfsburg gaat voor Berghuis
Niet verrassend, Berghuis is ook bij Van Bommel thuis geweest tijdens die bijna overstap naar PSV destijds.
En twee jaar langer van hem kunnen genieten, Berghuis was destijds ook bij Van Bommel thuis en persoonlijk gewoon rond met PSVquote:Op donderdag 27 mei 2021 17:15 schreef fetX het volgende:
Sjaak is zo’n ontzettende lul. Dankzij hem gewoon iets van 8 miljoen weggegooid. Wat een dwaas.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |