Kan wel weer ff keertje knutselen hoor als je nog geen Adobe CC hebt voor die tijd. Maar wacht eerst idd op de #ANNOUNCETIL posts.quote:Op dinsdag 25 mei 2021 19:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Van @:theplaneteer . Ik heb momenteel niet meer de software maar ik stel voor dat de nieuwe OP gewoon na de transferperiode komt.
Wie?quote:Op woensdag 26 mei 2021 08:20 schreef Scrummie het volgende:
Pavlidis en Barboza volgens VI.
Jorgensen niet naar het EK helaas.
quote:Op woensdag 26 mei 2021 08:26 schreef Rocket Ride het volgende:
Lekker jongens, we zitten weer in de maanden tussen 2 seizoenen in. Voor Feyenoorders altijd een mooie tijd, een tijd van hoop en zonder stress en ergernis. Enjoy.
The Road to Feyenoord City (?)quote:Op dinsdag 25 mei 2021 22:53 schreef hhh38 het volgende:
Definitief einde tijdperk Feyenoord City.
Als dit uiteindelijk niet doorgaat heeft die stadionsoap wel een nieuw dieptepunt bereikt
We beginnen het niveau van Valencia te benaderen. Dat is ongetwijfeld het lot van het volgende plan.
Barboza ken ik niet. Pavlidis is wel een interessante optie denk ik al zou het mij niet verbazen als hij naar AZ vertrekt. Die schijnen ook interesse te hebben.quote:Op woensdag 26 mei 2021 08:20 schreef Scrummie het volgende:
Pavlidis en Barboza volgens VI.
Jorgensen niet naar het EK helaas.
Twee totaal verschillende spelers.quote:Op woensdag 26 mei 2021 09:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
Bout moet ruimte maken voor Antonucci natuurlijk
Met die reden kan je Fer ook gelijk wegsturen. Wel jammer, had liever gehad dat ze in de voorbereiding nog een kans zouden krijgen.quote:
Gok dat dat ook wel gaat gebeuren.quote:Op woensdag 26 mei 2021 09:58 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Met die reden kan je Fer ook gelijk wegsturen. Wel jammer, had liever gehad dat ze in de voorbereiding nog een kans zouden krijgen.
GRAS OPVRETENquote:Feyenoord heeft Koen Stam aangesteld als Head of Methodology. De 34-jarige Stam, die sinds februari actief was als assistent-trainer van het eerste elftal, gaat binnen Feyenoord Academy de voetbalmethodiek implementeren.
Volgens Frank Arnesen, technisch directeur van Feyenoord, is het belangrijk dat er een Head of Methodology komt. ‘Feyenoord heeft iemand nodig om de eigen voetbalfilosofie verder te ontwikkelen en vorm te geven, en Koen is die persoon. Hij gaat voor de teams vanaf Onder 13 tot en met Onder 21 fungeren als een coach van de coaches, iemand die de trainers van de middenbouw en bovenbouw actief begeleidt in de wijze waarop onze jeugdspelers Feyenoord-voetbal aangeleerd krijgen.’
Stam herkent veel van zichzelf in de functie. ‘Ik ben iemand met een duidelijke visie op voetbal. Die ga ik nu, in samenspraak met Frank Arnesen als technisch directeur en Rini Coolen als hoofd jeugdopleiding, uitwerken en toepassen, zodat het technische beleid van Feyenoord, specifiek Feyenoord Academy, nog meer dan voorheen één wordt. Dat is namelijk het einddoel: de spelintenties en spelprincipes van Feyenoord in alle lagen van de club zichtbaar aanwezig laten zijn.’
Ja, ik zie daar nog wel wat in. Schijnt dat hij naar de club kwam om z'n pak voor het nieuwe jaar te passen en toen bleek hij niet op de lijst te staan. Lekker lullig.quote:
Bizar ja en dan kan je de helft van de spelers weg doen.quote:Op woensdag 26 mei 2021 10:30 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ja, ik zie daar nog wel wat in. Schijnt dat hij naar de club kwam om z'n pak voor het nieuwe jaar te passen en toen bleek hij niet op de lijst te staan. Lekker lullig.
En dat hij nu de inhoud niet heeft betekent toch niet dat hij niet getraind kan worden.
Ja of hij is gewoon ruim beoordeeld en te licht bevonden, hij is ook al 21 ofzo. Dat hij een uurtje goed speelt in een pot die werkelijk waar helemaal nergens om ging zegt mij ook niet zoveel.quote:Op woensdag 26 mei 2021 10:30 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ja, ik zie daar nog wel wat in. Schijnt dat hij naar de club kwam om z'n pak voor het nieuwe jaar te passen en toen bleek hij niet op de lijst te staan. Lekker lullig.
En dat hij nu de inhoud niet heeft betekent toch niet dat hij niet getraind kan worden.
Die "doorbraak" van Wehrmann is ook compleet uit de lucht komen vallen op z'n 22e. Ik dacht echt dat hij in de KKD zou eindigen.quote:Op woensdag 26 mei 2021 11:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja of hij is gewoon ruim beoordeeld en te licht bevonden, hij is ook al 21 ofzo. Dat hij een uurtje goed speelt in een pot die werkelijk waar helemaal nergens om ging zegt mij ook niet zoveel.
Er is toch ook al lang niet serieus om gegaan met die spelers? Met dat Jong elftal in die gare reservecompetitie.quote:Op woensdag 26 mei 2021 11:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja of hij is gewoon ruim beoordeeld en te licht bevonden, hij is ook al 21 ofzo. Dat hij een uurtje goed speelt in een pot die werkelijk waar helemaal nergens om ging zegt mij ook niet zoveel.
Jaaaaaa.quote:Op woensdag 26 mei 2021 09:30 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Flutaccount, kutgerucht, maar toch wel blij met deze traditie
Daarom denk ik ook dat die spelers echt wel de kans gaan krijgen in de voorbereiding en pas later de echte schifting wordt gemaakt. Het blijft een Krabbystukje.quote:Op woensdag 26 mei 2021 11:33 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Die "doorbraak" van Wehrmann is ook compleet uit de lucht komen vallen op z'n 22e. Ik dacht echt dat hij in de KKD zou eindigen.
Ik heb ook het idee dat El Bouch voortdurend tussen de wal en het schip is gevallen nadat ie uit de O19 kwam. Heeft slechts 1 korte verhuurperiode gehad en toen kwam corona na 8 wedstrijdjes. Toch zonde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |