????????quote:Op woensdag 26 mei 2021 12:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jaaaaaa.
WE.
WORDEN.
GEK.
Heeft user @:Scrummie er al iets over gemeld?
Als E.B. het systeem van Slot al fysiek niet aan kan dan gaat hij het sowieso niet redden ergens, behalve bij Excelsior.quote:
Fysiek niet aan kunnen betekent hier vooral conditioneel denk ik. Genoeg teams die een stuk minder druk zetten en waar hij het makkelijk zou moeten kunnen redden.quote:Op woensdag 26 mei 2021 12:21 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Als E.B. het systeem van Slot al fysiek niet aan kan dan gaat hij het sowieso nier redden ergens, behalve bij Excelsior.
Azarkan was dramatisch tegen NEC, prima beslissing, de lat moet omhoog.
Ik heb zo'n vermoeden dat het ook een mentaal verhaal is bij dit soort gasten, uitstekende voetballers maar om te slagen is er zoveel meer nodig. Alleen Karim begreep dat tot nu toe bij ons.quote:Op woensdag 26 mei 2021 11:33 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Die "doorbraak" van Wehrmann is ook compleet uit de lucht komen vallen op z'n 22e. Ik dacht echt dat hij in de KKD zou eindigen.
Ik heb ook het idee dat El Bouch voortdurend tussen de wal en het schip is gevallen nadat ie uit de O19 kwam. Heeft slechts 1 korte verhuurperiode gehad en toen kwam corona na 8 wedstrijdjes. Toch zonde.
Tuurlijk maar het gaat en vooral ook om de mindset.quote:Op woensdag 26 mei 2021 12:23 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Fysiek niet aan kunnen betekent hier vooral conditioneel denk ik. Genoeg teams die een stuk minder druk zetten en waar hij het makkelijk zou moeten kunnen redden.
Das wel verdrietig, ja. Alhoewel hij dankzij zijn goede wedstrijden op het einde misschien nu wel naar een leuke Eredivisieclub kan, dus dat zou nog mooi meegenomen zijn voor hem.quote:Op woensdag 26 mei 2021 10:30 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ja, ik zie daar nog wel wat in. Schijnt dat hij naar de club kwam om z'n pak voor het nieuwe jaar te passen en toen bleek hij niet op de lijst te staan. Lekker lullig.
En dat hij nu de inhoud niet heeft betekent toch niet dat hij niet getraind kan worden.
St. Juste is wel iets anders, hebben we toch voor een prima bedrag verkocht en was gewoon basisspeler.quote:Op woensdag 26 mei 2021 14:35 schreef Scrummie het volgende:
St Juste waar ik het echt van begreep dat ie vertrok kan naar... Dortmund deze zomer (15 miljoen volgens geruchten)! Toch wel een bijzonder leuke club voor hem.
Tapia, Amrabat, St. Juste. Leuk lijstje van spelers die er hier niets van bakten maar elders ineens wel.
Klopt wel, maar had je dit verwacht? Het voelt voor mij in elk geval als mislukking bij ons.quote:Op woensdag 26 mei 2021 14:38 schreef hhh38 het volgende:
[..]
St. Juste is wel iets anders, hebben we toch voor een prima bedrag verkocht en was gewoon basisspeler.
Ik denk dat @Scrummie bedoelde dat hij liever St. Juste direct vanuit Feyenoord de transfer naar Dortmund zag maken ipv via Mainz.quote:Op woensdag 26 mei 2021 14:38 schreef hhh38 het volgende:
[..]
St. Juste is wel iets anders, hebben we toch voor een prima bedrag verkocht en was gewoon basisspeler.
Niet echt, maar het zijn ook nog maar geruchten. Ik denk ook niet dat ie gaat slagen bij Dortmund als ie die transfer inderdaad maakt.quote:Op woensdag 26 mei 2021 14:39 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Klopt wel, maar had je dit verwacht? Het voelt voor mij in elk geval als mislukking bij ons.
Mwah st Juste was gewoon twee seizoenen een prima basisspeler. Heeft zich behoorlijk ontwikkeld, is voor het dubbele verkocht en heeft zich nu in de Bundesliga na een matig debuutjaar verder ontwikkeld. Gewoon knap gedaan.quote:Op woensdag 26 mei 2021 14:35 schreef Scrummie het volgende:
St Juste waar ik het echt van begreep dat ie vertrok kan naar... Dortmund deze zomer (15 miljoen volgens geruchten)! Toch wel een bijzonder leuke club voor hem.
Tapia, Amrabat, St. Juste. Leuk lijstje van spelers die er hier niets van bakten maar elders ineens wel.
Ik vond het eigenlijk onze beste verdediger in het laatste seizoen dat hij bij ons speelde. Hij werd alleen continu op de rechtsback verkracht terwijl het een CV was. Hij heeft ook 9 miljoen opgeleverd ofzo dus een complete mislukking is het sowieso niet geweest, toch een miljoenenwinst. Ik zeg prima aankoop geweest die zich nu verder door ontwikkelt.quote:Op woensdag 26 mei 2021 14:54 schreef Scrummie het volgende:
Jullie zijn veel positiever dan ik over St Juste bij ons in elk geval.
Vind het echt een complete mislukking, net als Tapia en Amrabat.
Ik zeg toch; ik vind.quote:Op woensdag 26 mei 2021 15:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vond het eigenlijk onze beste verdediger in het laatste seizoen dat hij bij ons speelde. Hij werd alleen continu op de rechtsback verkracht terwijl het een CV was. Hij heeft ook 9 miljoen opgeleverd ofzo dus een complete mislukking is het sowieso niet geweest, toch een miljoenenwinst. Ik zeg prima aankoop geweest die zich nu verder door ontwikkelt.
Ik zeg toch: ik vond.quote:
Nee, je zegt 'dus een complete mislukking is het sowieso niet geweest'.quote:Op woensdag 26 mei 2021 15:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik zeg toch: ik vond.
Het is een forum, anderen mogen ook hun mening geven Scrummie.
Omdat er een miljoenenwinst op is gemaakt dus ik vind de term ‘complete mislukking’ sowieso niet juist. Een complete mislukking vind ik meer spelers waar je echt niks aan hebt gehad en bij st Juste kan je zelfs met de meest negatieve mening niet ontkennen dat we uiteindelijk financieel baat bij zijn verblijf in Rotterdam hebben gehad.quote:Op woensdag 26 mei 2021 15:06 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee, je zegt 'dus een complete mislukking is het sowieso niet geweest'.
En dan direct weer zo'n opmerking erbij.
Jezus stel je niet zo aan goosquote:Op woensdag 26 mei 2021 15:06 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee, je zegt 'dus een complete mislukking is het sowieso niet geweest'.
En dan direct weer zo'n opmerking erbij.
Grote kans op een basisplek zelfs!quote:Op woensdag 26 mei 2021 15:22 schreef Scrummie het volgende:
Het was wel te verwachten, maar mooi voor Berghuis dat hij naar het EK gaat.
Vorig jaar:quote:Op woensdag 26 mei 2021 16:35 schreef fetX het volgende:
[..]
Enig idee hoeveel dit vorig jaar was of ergens waar we dit op kunnen zoeken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |