abonnement Unibet Coolblue
pi_199611528
Ze gaan toch niet trouwen dus!



April 2018:André Hazes en Monique Westenberg zijn uit elkaar

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

9 november 2019:André Hazes bevestigt breuk met Monique

André Hazes bevestigt breuk met Monique
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bericht van Monique op haar Instagram
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

10 november 2019:Bridget is nieuwe liefde André Hazes!'


SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
17 februari 2020: André Hazes en Bridget Maasland zijn alweer uit elkaar

André en Bridget maken bekend dat hun relatie over is (mede mogelijk gemaakt door ons O-) ). Onder andere de media en alle negatieve reacties krijgen de schuld.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

28 februari 2020: André bevestigt dat hij en Monique weer samen zijn.


André bevestigt dat hij en Monique weer samen zijn.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


12 december 2020: André vraagt Monique ten huwelijk:


SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
14 februari 2021:

Monique plaatst een foto van ezeltje Dré (ook wel bekend als An4), die zij en André hebben geadopteerd:



10 maart 2021:André Hazes en Monique Westenberg opnieuw uit elkaar

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Verklaring Monique op Instagram:
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Al snel komen er geruchten op gang dat André vreemd is gegaan met Sarah van Soelen:



SPOILER: Voor DEZE vrouw verliet Dre Monique
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


Al snel gaan de geruchten dat Sarah zwanger is:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
1s.gif Op donderdag 11 maart 2021 10:13 schreef letmehearyouscream het volgende:
Kleine samenvatting van het Sapkanaal:
*Mo vond op Bonaire de tweede telefoon van André, toen barstte de bom.
*In het begin van de relatie met Mo heeft André niet alleen in het slipje van B lopen voelen, maar ook in die van van Soelen. En dat rijmt.
*Mo had toen vermoedens maar ze hebben zich er met een vaag verhaal uitgeluld.
* Daarna heeft Sarah vaker een luisterende mossel geboden.
*Het hele dorp Bergschenhoek weet ervan en de broer van Sarah heeft zich versproken. Daarnaast schijnt ze zelf nogal op te scheppen.
Ondertussen op de Insta van Bridget:



De covers eerste week
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met dank aan rubbereend:
De meest toepasselijke liedjes bij de André Hazes-soap

De diverse instagrams:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


Biografie Adreen;
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_199611545
pi_199611852
_O_
  dinsdag 25 mei 2021 @ 14:11:30 #4
185670 Poezewoes
Feyenoord mijn cluppie!!!
pi_199611915
Die andré2, die moet hard werken om zijn alimentatie, te betalen O-) O-) O-)
Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
pi_199612369
Hij blijft die Saar maar aanduiden als wijf. Dat die vrouwen dat pikken on zo genoemd te worden
  Spellchecker dinsdag 25 mei 2021 @ 14:47:59 #6
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_199612399
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 mei 2021 14:45 schreef An_0_Niem het volgende:
Hij blijft die Saar maar aanduiden als wijf. Dat die vrouwen dat pikken on zo genoemd te worden
Zijn moeder noemde Bridget "een tof wijf".
Hij heeft het dus niet van een vreemde.
pi_199613205
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 mei 2021 14:45 schreef An_0_Niem het volgende:
Hij blijft die Saar maar aanduiden als wijf. Dat die vrouwen dat pikken on zo genoemd te worden
Dat snap ik ook niet, ze zal het wel gewend zijn.
pi_199614363
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 mei 2021 14:47 schreef maily het volgende:

[..]

Zijn moeder noemde Bridget "een tof wijf".
Hij heeft het dus niet van een vreemde.
Van dat veenlijk had ik niets anders verwacht.
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_199614411
Ik begrijp echt niet dat André zo ligt te zeiken. Alle aandacht in media naar zich toe trekken . Insta vol gooien met domme foto's. Dan roep je dit over je af. Hij was al met Sarah maar hield de boot af vanwege dat het wel heel snel zou zijn. Hij liegt dat hij barst. Elk interview verteld hij zijn klaagzang anders. Hij is heel hard gevallen en weet niet hoe dit afloopt.
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_199614728
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 mei 2021 16:46 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Ik begrijp echt niet dat André zo ligt te zeiken. Alle aandacht in media naar zich toe trekken . Insta vol gooien met domme foto's. Dan roep je dit over je af. Hij was al met Sarah maar hield de boot af vanwege dat het wel heel snel zou zijn. Hij liegt dat hij barst. Elk interview verteld hij zijn klaagzang anders. Hij is heel hard gevallen en weet niet hoe dit afloopt.
Nu legt hij feitelijk de schuld bij Mo omdat haar "fans" zijn nieuwe "wijf" bedreigen, ja hallo net of die huisvrouwen een gevaar vormen :W
pi_199614822
Maar als Sarah serieus wordt bedreigd, is het dan volslagen onlogisch dat ze beveiliging hebben? :@
pi_199614834
Wie kan deze Story nog herinneren? Stond ook in een reactie bij Utopianieuws. Zijn er niet meer foto's met deze leugenaar waarop duidelijk te zien is wie zij is? Als het Sarah is is Dreetje de grootse lafbek ever, met zijn ik lieg nooit!
Hoe vaker hij van de daken schreeuwt dat hij geen leugenaar is des te groter de leugen is!

pi_199614929
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 mei 2021 17:16 schreef vencodark het volgende:
Maar als Sarah serieus wordt bedreigd, is het dan volslagen onlogisch dat ze beveiliging hebben? :@
Door een paar huisvrouwen? _O-
pi_199614933
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 mei 2021 17:10 schreef -river- het volgende:

[..]

Nu legt hij feitelijk de schuld bij Mo omdat haar "fans" zijn nieuwe "wijf" bedreigen, ja hallo net of die huisvrouwen een gevaar vormen :W
Natuurlijk niet. Hij zelf is het schuld. Eerst op je knieën. Dan weer weg. Dan bij Saar onder het mom vrienden. De mensen zijn niet gek. Die weten ook wel dat dit niet van 1 op andere dag is.
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_199614940
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 mei 2021 17:25 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:

[..]

Natuurlijk niet. Hij zelf is het schuld. Eerst op je knieën. Dan weer weg. Dan bij Saar onder het mom vrienden. De mensen zijn niet gek. Die weten ook wel dat dit niet van 1 op andere dag is.
Maar hij liegt niet!! _O- _O- _O-
pi_199614978
Bedoelt hij niet gewoon dat ze beveiligd vrijen (oftewel condooms gebruiken) :+
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_199614997
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 mei 2021 17:25 schreef -river- het volgende:

[..]

Maar hij liegt niet!! _O- _O- _O-
Juist maar nu huilen omdat iedereen hem afzeikt _O-
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_199615131
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 mei 2021 17:31 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:

[..]

Juist maar nu huilen omdat iedereen hem afzeikt _O-
_O-
pi_199615723
Dreetje leeft in een fantasie wereld met zijn eigen waarheden.
pi_199615724
quote:
7s.gif Op dinsdag 25 mei 2021 17:17 schreef Straadthont het volgende:
Wie kan deze Story nog herinneren? Stond ook in een reactie bij Utopianieuws. Zijn er niet meer foto's met deze leugenaar waarop duidelijk te zien is wie zij is? Als het Sarah is is Dreetje de grootse lafbek ever, met zijn ik lieg nooit!
Hoe vaker hij van de daken schreeuwt dat hij geen leugenaar is des te groter de leugen is!

[ afbeelding ]
Dat is Sarah volgens mij niet. Die is veel kleiner joh. Dan zou er nog n dame kunnen zijn?! *O*
pi_199615924
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 mei 2021 18:25 schreef Kupelu het volgende:

[..]

Dat is Sarah volgens mij niet. Die is veel kleiner joh. Dan zou er nog n dame kunnen zijn?! *O*
'Romy'.
https://www.story.nl/arti(...)voor-haar-stak-andre
pi_199615998
quote:
Oooooh Romy! *O*
Zou er een geheime liefdesbaby zijn? Ooooh dat zou de bom zijn zeg!

Maaruh dus dit is Monique’s derde rodeo. Ik dacht tweede. Romy, Bridget, Sarah. Dus dat huwelijk kan nog gewoon doorgaan. Hij gaat gewoon weeeer terug! ^O^
  dinsdag 25 mei 2021 @ 18:50:59 #23
429367 DKUp
ON TOUR
pi_199616108
Een Dreetje overkill wat fijn :+
SOONY
  Spellchecker dinsdag 25 mei 2021 @ 18:52:13 #24
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_199616117
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 mei 2021 18:25 schreef Kupelu het volgende:

[..]

Dat is Sarah volgens mij niet. Die is veel kleiner joh. Dan zou er nog n dame kunnen zijn?! *O*
Die zal blij zijn dat dit weer opgerakeld wordt _O-
pi_199616380
quote:
7s.gif Op dinsdag 25 mei 2021 17:17 schreef Straadthont het volgende:
Wie kan deze Story nog herinneren? Stond ook in een reactie bij Utopianieuws. Zijn er niet meer foto's met deze leugenaar waarop duidelijk te zien is wie zij is? Als het Sarah is is Dreetje de grootse lafbek ever, met zijn ik lieg nooit!
Hoe vaker hij van de daken schreeuwt dat hij geen leugenaar is des te groter de leugen is!

[ afbeelding ]
Wanneer was dit dan? Qua kapsel lijkt het niet op André.
  Spellchecker dinsdag 25 mei 2021 @ 19:19:57 #26
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_199617035
quote:
Wel een meid naar mijn hart, zei gewoon eerlijk dat ze zijn muziek niks vond >:)

quote:
1s.gif Op dinsdag 25 mei 2021 19:11 schreef vencodark het volgende:

[..]

Wanneer was dit dan? Qua kapsel lijkt het niet op André.
21 sept 2019

[ Bericht 22% gewijzigd door #ANONIEM op 25-05-2021 19:50:46 ]
pi_199617100
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 mei 2021 19:11 schreef vencodark het volgende:

[..]

Wanneer was dit dan? Qua kapsel lijkt het niet op André.
Moet in 2019 zijn geweest.

https://www.ditjesendatje(...)liedjes-in-marbella/

Het is echt opvallend hoe graag en hoe vaak hij zich met mannen van middelbare leeftijd omringt.



[ Bericht 5% gewijzigd door Straadthont op 25-05-2021 19:56:46 ]
pi_199617144
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 mei 2021 19:48 schreef An_0_Niem het volgende:

[..]

Wel een meid naar mijn hart, zei gewoon eerlijk dat ze zijn muziek niks vond >:)
[..]

21 sept 2019
Maar was dat dan tegelijk met Bridget die hij in december ten huwelijk vroeg? :o
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
  dinsdag 25 mei 2021 @ 20:13:29 #30
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_199617624
quote:
7s.gif Op dinsdag 25 mei 2021 19:51 schreef Straadthont het volgende:

[..]

Moet in 2019 zijn geweest.

https://www.ditjesendatje(...)liedjes-in-marbella/

Het is echt opvallend hoe graag en hoe vaak hij zich met mannen van middelbare leeftijd omringt.

[ afbeelding ]

Daddy issues
W
Z
E
pi_199617674
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 mei 2021 19:11 schreef vencodark het volgende:

[..]

Wanneer was dit dan? Qua kapsel lijkt het niet op André.
Jaar of anderhalf jaar geleden ofzo. Wordt nu gezegd dat dat mogelijk ook sarah was :')
pi_199618412
quote:
7s.gif Op dinsdag 25 mei 2021 17:17 schreef Straadthont het volgende:
Wie kan deze Story nog herinneren? Stond ook in een reactie bij Utopianieuws. Zijn er niet meer foto's met deze leugenaar waarop duidelijk te zien is wie zij is? Als het Sarah is is Dreetje de grootse lafbek ever, met zijn ik lieg nooit!
Hoe vaker hij van de daken schreeuwt dat hij geen leugenaar is des te groter de leugen is!

[ afbeelding ]
Ja weet ik nog wel. Hij zei toen dat hij gewoon heel amicaal is en vaker zo met wijvenmensen loopt. Moon wist dat. Dat zegt hij dan ook gewoon eerlijk weet je wel :') En zij accepteerde dat, wereldwijf dat ze was.
pi_199619011
H
quote:
7s.gif Op dinsdag 25 mei 2021 19:51 schreef Straadthont het volgende:

[..]

Moet in 2019 zijn geweest.

https://www.ditjesendatje(...)liedjes-in-marbella/

Het is echt opvallend hoe graag en hoe vaak hij zich met mannen van middelbare leeftijd omringt.

[ afbeelding ]

Hij ziet er uit als een man van middelbare leeftijd. Inclusief sneue midlifecrisis aanstelleritus
pi_199621725
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 mei 2021 21:25 schreef Debskuh het volgende:
H
[..]

Hij ziet er uit als een man van middelbare leeftijd. Inclusief sneue midlifecrisis aanstelleritus
Wat ik dan weer niet snap..waarom geven ze dat wurm nog een podium in de vorm van een column (kan ie spellen dan?).

Kijk, voor de gate-volgers is het dan wel weer grappig, maar feitelijk zijn de fantasietjes van een verwend, talentloos mama's kindje toch totaal niet relevant?
pi_199621751
Het is echt opvallend hoe graag en hoe vaak hij zich met mannen van middelbare leeftijd omringt.

[ afbeelding ]

[/quote]

Dat zijn gewoon de muzikanten van de band.
Een beetje vreemd, maar wel lekker
pi_199622431
quote:
0s.gif Op woensdag 26 mei 2021 01:29 schreef Draaksel het volgende:
Het is echt opvallend hoe graag en hoe vaak hij zich met mannen van middelbare leeftijd omringt.

[ afbeelding ]

Dat zijn gewoon de muzikanten van de band.
[/quote]
Neeeeeeeeeeeee!!!!! Dat had ik er nooooooit achter gezocht.
pi_199622509
quote:
0s.gif Op woensdag 26 mei 2021 01:13 schreef totebel het volgende:

[..]

Wat ik dan weer niet snap..waarom geven ze dat wurm nog een podium in de vorm van een column (kan ie spellen dan?).

Kijk, voor de gate-volgers is het dan wel weer grappig, maar feitelijk zijn de fantasietjes van een verwend, talentloos mama's kindje toch totaal niet relevant?
_O_ dit en niets anders.
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_199622660
Die verkoolde rat noemt haar zoon nu steevast KING. En hij zal er ook vast van overtuigd zijn dat hij dat is. The king of volksmuziek voor ouwe lullen en een paar dwaze Belgen. :')
Hoe a-socialer ze worden, hoe meer werk ze krijgen. Zo rollen de mediabazen in Nederland. Waanzin ten top. :r
pi_199622771
Ik moet steeds zo lachen om de TT en de combinatie van colums en beveiliging. Alsof het om een controversiële columnist gaat die islamkritische schrijfsels publiceert.
pi_199622836
quote:
0s.gif Op woensdag 26 mei 2021 08:47 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik moet steeds zo lachen om de TT en de combinatie van colums en beveiliging. Alsof het om een controversiële columnist gaat die islamkritische schrijfsels publiceert.
:D
pi_199623603
quote:
7s.gif Op woensdag 26 mei 2021 08:36 schreef Straadthont het volgende:
Die verkoolde rat noemt haar zoon nu steevast KING. En hij zal er ook vast van overtuigd zijn dat hij dat is. The king of volksmuziek voor ouwe lullen en een paar dwaze Belgen. :')
Hoe a-socialer ze worden, hoe meer werk ze krijgen. Zo rollen de mediabazen in Nederland. Waanzin ten top. :r
Ze roept steeds grotere woorden. En de kontenkruipers kwijlen erbij. Het is mij duidelijk dat André hetzelfde verrote karakter als zij moeder heeft. Hij noemt haar de zwarte weduwe , zijn noemt hem King. 2 narcistische personen. Ze janken dat ze beschermt moesten worden, dat zij hetzelf opzoeken zien ze dan weer niet. Dit alles zegt dan voor mij genoeg. :')
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_199624117
pi_199624592
quote:
Ik zag het net voorbij komen. Het gaat niet om de nagels die had ze gisteren ook al. Het gaat om haar hartjes ringetje :')
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_199624640
quote:
0s.gif Op woensdag 26 mei 2021 11:21 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:

[..]

Ik zag het net voorbij komen. Het gaat niet om de nagels die had ze gisteren ook al. Het gaat om haar hartjes ringetje :')
Natuurlijk, zo doorzichtig is madam wel, zodat er weer gespeculeerd kan worden. Daarom speculeer ik nu juist niet en hou het bij dit aandachtsringetje. >:)
pi_199624930
quote:
Waarom lees ik steeds Gargamel?
pi_199624961
quote:
Als je zelfs niet kan zorgen dat een datum op 1 regel staat :D
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
  woensdag 26 mei 2021 @ 12:51:37 #47
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_199625728
Beveiliging maar wel blijven provoceren :') Wat een figuur is Sarah toch ook.
With love :*
  Trouwste user 2022 woensdag 26 mei 2021 @ 13:39:47 #48
7889 tong80
Spleenheup
pi_199626424
quote:
0s.gif Op woensdag 26 mei 2021 08:47 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik moet steeds zo lachen om de TT en de combinatie van colums en beveiliging. Alsof het om een controversiële columnist gaat die islamkritische schrijfsels publiceert.
Deze zin heeft-ie tien keer teruggelezen. En nog begrijpt hij hem niet.

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_199627003
quote:
7s.gif Op dinsdag 25 mei 2021 19:51 schreef Straadthont het volgende:

[..]

Moet in 2019 zijn geweest.

https://www.ditjesendatje(...)liedjes-in-marbella/

Het is echt opvallend hoe graag en hoe vaak hij zich met mannen van middelbare leeftijd omringt.

[ afbeelding ]

Dat heeft hij van zijn moeder.
  Trouwste user 2022 woensdag 26 mei 2021 @ 14:27:52 #50
7889 tong80
Spleenheup
pi_199627154
quote:
0s.gif Op woensdag 26 mei 2021 14:15 schreef wizzer het volgende:

[..]

Dat heeft hij van zijn moeder.
Het behaarde geslachtsdeel?

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_199628247
Kan me daar nou niets bij voorstellen hè, dat ik de voorletter van mijn man zijn naam op mijn nagels kalk en daar dan foto's van ga maken (los van dat we blijkbaar onder de indruk moeten zijn van de ring).

Als nummer 3 zijnde binnen 1 jaar kan ik het al helemaal niet voorstellen. Tis niet origineel en het betekent niets.

Waarom ligt de lat bij die vrouwen zo laag en stellen ze zich op alsof ze een of andere halfgod hebben gestrikt.

Het is een onbetrouwbaar pisventje met een drankissue die aan grootheidswaanzin leidt.

Geen persoonlijkheid: hij doet òf zijn vader na, of kopieert de stijl van zijn vriendin of schoonvader.

Binnen een relatie vindt hij het normaal om er een 2de telefoon op na te houden voor scharrels en je niet romantisch te zoenen maar je bek in een ongemakkelijke houdgreep te houden. Verder veel kinderachtige grappen over je tieten🤮

Qua ouderschap regelt hij het via de media: hij laat zien hoe hij als betrokken papa piemels kleit en als blijkt dat dat charme offensief niet werkt neemt hij via de media afscheid van zijn zoon.


Dan heb ik het nog niet eens over de schoonmoeder die je er gratis bij krijgt.
  woensdag 26 mei 2021 @ 15:49:16 #52
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_199628387
quote:
16s.gif Op woensdag 26 mei 2021 11:24 schreef Straadthont het volgende:

[..]

Natuurlijk, zo doorzichtig is madam wel, zodat er weer gespeculeerd kan worden. Daarom speculeer ik nu juist niet en hou het bij dit aandachtsringetje. >:)
Nu het 'baby' geneuzel is afgelopen moeten ze toch wat anders verzinnen. Om later te zeggen hoe dom de media is omdat ze allerlei conclusies trekken _O-

Trouwens, dat beveilingsverhaal heeft ook niet veel goed gedaan. De reacties op FB enz. zijn niet bepaald positief te noemen. De meeste mensen vinden ze maar omhoog gevallen en/of geloven het niet.
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_199628555
quote:
0s.gif Op woensdag 26 mei 2021 15:42 schreef Debskuh het volgende:

....
Dan heb ik het nog niet eens over de schoonmoeder die je er gratis bij krijgt.
Schoonloeder >:)

[ Bericht 47% gewijzigd door #ANONIEM op 26-05-2021 15:59:13 ]
pi_199628756
quote:
0s.gif Op woensdag 26 mei 2021 15:42 schreef Debskuh het volgende:
Kan me daar nou niets bij voorstellen hè, dat ik de voorletter van mijn man zijn naam op mijn nagels kalk en daar dan foto's van ga maken (los van dat we blijkbaar onder de indruk moeten zijn van de ring).

Als nummer 3 zijnde binnen 1 jaar kan ik het al helemaal niet voorstellen. Tis niet origineel en het betekent niets.

Waarom ligt de lat bij die vrouwen zo laag en stellen ze zich op alsof ze een of andere halfgod hebben gestrikt.

Het is een onbetrouwbaar pisventje met een drankissue die aan grootheidswaanzin leidt.

Geen persoonlijkheid: hij doet òf zijn vader na, of kopieert de stijl van zijn vriendin of schoonvader.

Binnen een relatie vindt hij het normaal om er een 2de telefoon op na te houden voor scharrels en je niet romantisch te zoenen maar je bek in een ongemakkelijke houdgreep te houden. Verder veel kinderachtige grappen over je tieten🤮

Qua ouderschap regelt hij het via de media: hij laat zien hoe hij als betrokken papa piemels kleit en als blijkt dat dat charme offensief niet werkt neemt hij via de media afscheid van zijn zoon.


Dan heb ik het nog niet eens over de schoonmoeder die je er gratis bij krijgt.
Beetje kinderachtig weer die letter. Die ring betekent inderdaad niets vorig jaar kreeg eerst Bridget een verlovingsring en in december 2020 ging hij voor Monique op zijn knieën. Voor het kind is het superbelangrijk voor hem stelt het niets voor.
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_199628785
Ik heb hem ook helemaal niet meer met zijn zoon gezien . Geen post dat hij trots was op de diploma's helemaal niets.
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_199628905
quote:
0s.gif Op woensdag 26 mei 2021 16:08 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Ik heb hem ook helemaal niet meer met zijn zoon gezien . Geen post dat hij trots was op de diploma's helemaal niets.
Hij is met het joch nu naar de dierentuin...Je wordt op je wenken bedient.
  Spellchecker woensdag 26 mei 2021 @ 16:14:43 #57
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_199628943
quote:
0s.gif Op woensdag 26 mei 2021 16:12 schreef Laysa het volgende:

[..]

Hij is met het joch nu naar de dierentuin...Je wordt op je wenken bedient.
Pics or it didn't happen.
  woensdag 26 mei 2021 @ 16:20:42 #58
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_199629060
quote:
1s.gif Op woensdag 26 mei 2021 16:14 schreef maily het volgende:

[..]

Pics or it didn't happen.
Staat een story op zijn Instagram, ze gaan naar de olifanten. An2 "Hoe zou een een jongen noemen met een grote slurf?" (fluistert ondertussen aantal keer papa) dus An3: "Papa"

:')
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_199629073
quote:
1s.gif Op woensdag 26 mei 2021 16:14 schreef maily het volgende:

[..]

Pics or it didn't happen.
Lekker zelf zoeken op instagram ^O^
  woensdag 26 mei 2021 @ 16:38:19 #60
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_199629428
quote:
0s.gif Op woensdag 26 mei 2021 16:20 schreef AgnesGru het volgende:

[..]

Staat een story op zijn Instagram, ze gaan naar de olifanten. An2 "Hoe zou een een jongen noemen met een grote slurf?" (fluistert ondertussen aantal keer papa) dus An3: "Papa"

:')
Ik hoop echt dat Monique's invloed op Andrie zo groot is dat hij later dit soort grappen gaat vermijden. Maar ja, er zitten Hazes-genen in.
With love :*
pi_199629745
Ze houdt die polaroid ook wel bijzonder vast, met de bovenkant van haar hand.
pi_199630064
quote:
0s.gif Op woensdag 26 mei 2021 16:20 schreef AgnesGru het volgende:

[..]

Staat een story op zijn Instagram, ze gaan naar de olifanten. An2 "Hoe zou een een jongen noemen met een grote slurf?" (fluistert ondertussen aantal keer papa) dus An3: "Papa"

:')
Wat is het toch ook een misselijkmakend ventje. :r
  Spellchecker woensdag 26 mei 2021 @ 17:11:28 #63
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_199630133
quote:
0s.gif Op woensdag 26 mei 2021 16:20 schreef AgnesGru het volgende:

[..]

Staat een story op zijn Instagram, ze gaan naar de olifanten. An2 "Hoe zou een een jongen noemen met een grote slurf?" (fluistert ondertussen aantal keer papa) dus An3: "Papa"

:')
Sukkeltje .... in zijn dromen.

Ik hoop toch zo dat die olifant dat gehoord heeft .......

pi_199630175
quote:
0s.gif Op woensdag 26 mei 2021 16:20 schreef AgnesGru het volgende:

[..]

Staat een story op zijn Instagram, ze gaan naar de olifanten. An2 "Hoe zou een een jongen noemen met een grote slurf?" (fluistert ondertussen aantal keer papa) dus An3: "Papa"

:')
Dat die zijn seksverslaving zelfs in een dierentuin niet onder controle heeft. :r

Compensatiegedrag, die heeft echt een klein piemeltje.
pi_199630206
Ondertussen staat Saar weer voor de spiegel, kind is blij te maken met een spiegeltje en 1000 likes.
Eenvoudig geluk.
pi_199630273
quote:
17s.gif Op woensdag 26 mei 2021 17:08 schreef praadje het volgende:

[..]

Wat is het toch ook een misselijkmakend ventje. :r
Dat een kind van 4 al spelenderwijs moet bevestigen dat zijn vader een grote lul heeft zodat diens opgeblazen ego weer aandacht krijgt. Het idee! :r
Ik neem aan dat er ook een heel team van bijna bejaarde beveiligers is meegegaan om met die kwal mee te schateren om seksgrapjes tegen een kind?
Zijn vader was ook niet vies van seks met een kind, zal vast ook ooit met een grapje zijn begonnen.... :r :r
pi_199630326
quote:
7s.gif Op woensdag 26 mei 2021 17:20 schreef Straadthont het volgende:

[..]

Dat een kind van 4 al spelenderwijs moet bevestigen dat zijn vader een grote lul heeft zodat diens opgeblazen ego weer aandacht krijgt. Het idee! :r
Ik neem aan dat er ook een heel team van bijna bejaarde beveiligers is meegegaan om met die kwal mee te schateren om seksgrapjes tegen een kind?
Zijn vader was ook niet vies van seks met een kind, zal vast ook ooit met een grapje zijn begonnen.... :r :r
Precies dit dus. Hoe krijg je het in godsnaam verzonnen en als je al zoiets stompzinnigs verzint dan hou je dat privé en niet voor heel de wereld te zien op internet.
pi_199630341
quote:
7s.gif Op woensdag 26 mei 2021 17:20 schreef Straadthont het volgende:

[..]

Dat een kind van 4 al spelenderwijs moet bevestigen dat zijn vader een grote lul heeft zodat diens opgeblazen ego weer aandacht krijgt. Het idee! :r
Ik neem aan dat er ook een heel team van bijna bejaarde beveiligers is meegegaan om met die kwal mee te schateren om seksgrapjes tegen een kind?
Zijn vader was ook niet vies van seks met een kind, zal vast ook ooit met een grapje zijn begonnen.... :r :r
Je zou inderdaad bijna gaan denken dat hun “ beveiliging” eigenlijk geestelijk hulpverleners zijn.
Gewoon om te voorkomen dat ze zulke bagger posten. Helaas was de beveiliger ff pissen.
pi_199630420
quote:
17s.gif Op woensdag 26 mei 2021 17:24 schreef praadje het volgende:

[..]

Precies dit dus. Hoe krijg je het in godsnaam verzonnen en als je al zoiets stompzinnigs verzint dan hou je dat privé en niet voor heel de wereld te zien op internet.
Zou me niet verbazen dat hij naast zijn dwangmatige schreeuw naar aandacht het ook doet om Monique te treiteren. 'Kijk eens hoeveel schijt ik heb aan jouw wensen qua opvoeden'. :6 Hi ha Hontenlul!'
pi_199630449
quote:
7s.gif Op woensdag 26 mei 2021 17:33 schreef Straadthont het volgende:

[..]

Zou me niet verbazen dat hij naast zijn dwangmatige schreeuw naar aandacht het ook doet om Monique te treiteren. 'Kijk eens hoeveel schijt ik heb aan jouw wensen qua opvoeden'. :6 Hi ha Hontenlul!'
Zou goed kunnen. Waar Monique juist lijkt te kiezen voor een meer holistische opvoeding lijkt Antwee het over de boeg van seks, drugs en rock en roll te gooien opvoedingsgewijs.
  Spellchecker woensdag 26 mei 2021 @ 17:37:01 #71
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_199630454
quote:
17s.gif Op woensdag 26 mei 2021 17:36 schreef praadje het volgende:

[..]

Zou goed kunnen. Waar Monique juist lijkt te kiezen voor een meer holistische opvoeding lijkt Antwee het over de boeg van seks, drugs en rock en roll te gooien opvoedingsgewijs.
En Andrie weet het straks ook niet meer ....
pi_199630526
quote:
1s.gif Op woensdag 26 mei 2021 17:37 schreef maily het volgende:

[..]

En Andrie weet het straks ook niet meer ....
Dat zat ik me ook net te bedenken. Geluk dat hij het grootste gedeelte bij Mo is en ik hoop dat hij daar ook blijft en zo af en toe naar Antwee gaat. Dan heb je kans dat de invloed van Mo en haar familie en Rox een grotere invloed zal hebben dan die van Antwee met al de achterlijke mensen om hem heen. Dan is de kans groot dat hij net zo verknipt wordt als zijn vader een stuk minder klein.
  Spellchecker woensdag 26 mei 2021 @ 17:49:37 #73
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_199630605
quote:
17s.gif Op woensdag 26 mei 2021 17:43 schreef praadje het volgende:

[..]

Dat zat ik me ook net te bedenken. Geluk dat hij het grootste gedeelte bij Mo is en ik hoop dat hij daar ook blijft en zo af en toe naar Antwee gaat. Dan heb je kans dat de invloed van Mo en haar familie en Rox een grotere invloed zal hebben dan die van Antwee met al de achterlijke mensen om hem heen. Dan is de kans groot dat hij net zo verknipt wordt als zijn vader een stuk minder klein.
Ik lach me nu al krom als hij op school biologie krijgt.
Over olifanten.
pi_199630922
quote:
0s.gif Op woensdag 26 mei 2021 16:20 schreef AgnesGru het volgende:

[..]

Staat een story op zijn Instagram, ze gaan naar de olifanten. An2 "Hoe zou een een jongen noemen met een grote slurf?" (fluistert ondertussen aantal keer papa) dus An3: "Papa"

:')
En zo praat hij met zijn zoon. Is dat mormel er ook bij?
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_199630931
Ik lees net op ditjes en datjes Monique het leuk heeft met Freek Vonk. O+
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_199630958
quote:
7s.gif Op woensdag 26 mei 2021 17:20 schreef Straadthont het volgende:

[..]

Dat een kind van 4 al spelenderwijs moet bevestigen dat zijn vader een grote lul heeft zodat diens opgeblazen ego weer aandacht krijgt. Het idee! :r
Ik neem aan dat er ook een heel team van bijna bejaarde beveiligers is meegegaan om met die kwal mee te schateren om seksgrapjes tegen een kind?
Zijn vader was ook niet vies van seks met een kind, zal vast ook ooit met een grapje zijn begonnen.... :r :r
:'( triest is die Hazes heel triest.
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_199630970
quote:
0s.gif Op woensdag 26 mei 2021 16:12 schreef Laysa het volgende:

[..]

Hij is met het joch nu naar de dierentuin...Je wordt op je wenken bedient.
Van 5 tot 6 een hup naar huis.
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 26 mei 2021 @ 18:18:16 #78
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_199630976
quote:
0s.gif Op woensdag 26 mei 2021 18:14 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Ik lees net op ditjes en datjes Monique het leuk heeft met Freek Vonk. O+
Ik dacht dat hij het leuk had met zo’n veel jonger meisje?
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  woensdag 26 mei 2021 @ 18:18:57 #79
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_199630983
quote:
0s.gif Op woensdag 26 mei 2021 18:17 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:

[..]

Van 5 tot 6 een hup naar huis.
Anders komt hij de huismoekes fans van Mo tegen, en dan is hij niet veilig natuurlijk.
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  woensdag 26 mei 2021 @ 18:19:31 #80
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_199630990
quote:
0s.gif Op woensdag 26 mei 2021 18:13 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:

[..]

En zo praat hij met zijn zoon. Is dat mormel er ook bij?
Alleen An2 is in beeld, dus geen idee.
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  woensdag 26 mei 2021 @ 18:20:00 #81
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_199630997
Weet iemand hoe je een gefilmde Instagram story hier kan plaatsen?
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_199630998
quote:
0s.gif Op woensdag 26 mei 2021 18:16 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:

[..]

:'( triest is die Hazes heel triest.
Iets voor jou?
https://www.xupes.com/jew(...)zh8zln1Tq3Y0&irgwc=1

_O-
pi_199631008
quote:
0s.gif Op woensdag 26 mei 2021 18:18 schreef AgnesGru het volgende:

[..]

Anders komt hij de huismoekes fans van Mo tegen, en dan is hij niet veilig natuurlijk.
Och ja de powervrouwen meute. |:(
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_199631025
quote:
8)7 }) :P hartjes troep
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
  Moderator woensdag 26 mei 2021 @ 18:38:08 #85
249559 crew  Lavenderr
pi_199631248
Hij smult van de aandacht. Positief of negatief. Als hij maar publiciteit genereert. Dat hij zijn kind bij zijn misselijke woordspelinkjes betrekt is ook misselijkmakend.
  woensdag 26 mei 2021 @ 18:41:48 #86
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_199631292
quote:
11s.gif Op woensdag 26 mei 2021 18:18 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Ik dacht dat hij het leuk had met zo’n veel jonger meisje?
Hij zei laatst bij Sterren op het doek dat hij vrijgezel is.
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  woensdag 26 mei 2021 @ 18:51:02 #87
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_199631409
oooooh ja Mo & Freek *;
die zou ik echt leuk vinden zo samen.
en dan Andrie als een kleine WWF ranger met Johan de varaan.
ik zie het helemaal zitten *O*
W
Z
E
pi_199631445
quote:
0s.gif Op woensdag 26 mei 2021 18:51 schreef rebel-angel het volgende:
oooooh ja Mo & Freek *;
die zou ik echt leuk vinden zo samen.
en dan Andrie als een kleine WWF ranger met Johan de varaan. O+
ik zie het helemaal zitten *O*
  Spellchecker woensdag 26 mei 2021 @ 18:55:36 #89
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_199631465
quote:
0s.gif Op woensdag 26 mei 2021 18:19 schreef AgnesGru het volgende:

[..]

Alleen An2 is in beeld, dus geen idee.
Dan is zij er niet bij. Anders kwam ze wel prominent in beeld.
  woensdag 26 mei 2021 @ 18:56:49 #90
487409 Dazalbest
Het gaat zoals het gaat
pi_199631490
Toch opvallend weinig reacties op zijn posts in verhouding met het aantal likes..... ik geloof er niks van :r
pi_199631578
quote:
Wat een geld voor zo'n kermisding..

[ Bericht 0% gewijzigd door soapie op 26-05-2021 19:12:12 ]
pi_199631699
quote:
0s.gif Op woensdag 26 mei 2021 18:56 schreef Dazalbest het volgende:
Toch opvallend weinig reacties op zijn posts in verhouding met het aantal likes..... ik geloof er niks van :r
Opvallend is ook geen hartje van Sarah en geen KING van de leren lap op de foto van vader en zoon, terwijl die twee stikjaloerse golddiggers er normaal als de kippen bij zijn.
pi_199631838
quote:
4s.gif Op woensdag 26 mei 2021 19:09 schreef Straadthont het volgende:

[..]

Opvallend is ook geen hartje van Sarah en geen KING van de leren lap op de foto van vader en zoon, terwijl die twee stikjaloerse golddiggers er normaal als de kippen bij zijn.
Viel mij ook al op straks zeggen ze nog dat het kind niet van Dre is _O-
Twinning = boring
pi_199631864
quote:
0s.gif Op woensdag 26 mei 2021 19:17 schreef Inca het volgende:

[..]

Viel mij ook al op straks zeggen ze nog dat het kind niet van Dre is _O-
Breng ze niet op het idee.
pi_199631948
quote:
4s.gif Op woensdag 26 mei 2021 19:09 schreef Straadthont het volgende:

[..]

Opvallend is ook geen hartje van Sarah en geen KING van de leren lap op de foto van vader en zoon, terwijl die twee stikjaloerse golddiggers er normaal als de kippen bij zijn.
Is niet normaal hoe ze met een kind omgaan. Kleine Dre staat er los van. Die 2 draken doen dit omdat kleine dre ook van Monique is. Wat een triestheid bij elkaar.
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_199631970
Ik ben benieuwd hoe lang André zijn zoon blijft bezoeken.
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_199632069
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
  Spellchecker woensdag 26 mei 2021 @ 19:29:21 #98
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_199632098
quote:
0s.gif Op woensdag 26 mei 2021 19:23 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Ik ben benieuwd hoe lang André zijn zoon blijft bezoeken.
Tot het gaat sneeuwen.
  woensdag 26 mei 2021 @ 19:39:27 #99
487409 Dazalbest
Het gaat zoals het gaat
pi_199632311
quote:
1s.gif Op woensdag 26 mei 2021 19:29 schreef maily het volgende:

[..]

Tot het gaat sneeuwen.
:o
pi_199632815
Walgelijk gedrag. Heb er verder geen woorden voor.
  woensdag 26 mei 2021 @ 20:35:34 #101
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_199633256
No
quote:
laten we het hopen, das een veel leuker stel dan de Hazes clan.
pi_199633416
Vangt Freek de gevallen vrouwen van Antwee op? Ik kan me vaag herinneren dat nadat Bridget aan de kant werd gezet door Antwee ook even intiem was met Freek.
  Moderator / Miss SHO woensdag 26 mei 2021 @ 20:45:29 #103
22592 crew  Ole
pi_199633436
quote:
17s.gif Op woensdag 26 mei 2021 20:43 schreef praadje het volgende:
Vangt Freek de gevallen vrouwen van Antwee op? Ik kan me vaag herinneren dat nadat Bridget aan de kant werd gezet door Antwee ook even intiem was met Freek.
oeh :9~
Freek met een soort van duistere kant!
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  woensdag 26 mei 2021 @ 21:00:53 #104
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_199633724
Girlnextdoor. snapt Monique wel :D Zou Freek zelf ook doen.
With love :*
  woensdag 26 mei 2021 @ 21:11:21 #105
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_199633884
quote:
1s.gif Op woensdag 26 mei 2021 21:00 schreef girlnextdoor. het volgende:
Girlnextdoor. snapt Monique wel :D Zou Freek zelf ook doen.
Volgens mij is dat een enorme stuiterbal.
  Spellchecker woensdag 26 mei 2021 @ 21:15:13 #106
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_199633956
quote:
0s.gif Op woensdag 26 mei 2021 20:35 schreef ootjekatootje het volgende:
No
[..]

laten we het hopen, das een veel leuker stel dan de Hazes clan.
Hij zal ook een fatsoenlijke uitleg over olifanten kunnen geven :Y
  woensdag 26 mei 2021 @ 21:17:21 #107
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_199633987
quote:
0s.gif Op woensdag 26 mei 2021 21:11 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Volgens mij is dat een enorme stuiterbal.
Beter dan Antwee die probeert te overcompenseren. Freek ziet er leuk uit en loopt zijn lul niet achterna.
With love :*
  Moderator / Miss SHO woensdag 26 mei 2021 @ 21:24:28 #108
22592 crew  Ole
pi_199634134
quote:
1s.gif Op woensdag 26 mei 2021 21:17 schreef girlnextdoor. het volgende:

[..]

Beter dan Antwee die probeert te overcompenseren. Freek ziet er leuk uit en loopt zijn lul niet achterna.
never judge a book by it's cover!
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  Spellchecker woensdag 26 mei 2021 @ 21:31:05 #109
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_199634296
quote:
0s.gif Op woensdag 26 mei 2021 21:24 schreef Ole het volgende:

[..]

never judge a book by it's cover!
Jungle book!! :D
pi_199634334
Freek is best leuk, zeker leuker dan André.
Wie weet!
pi_199634345
quote:
0s.gif Op woensdag 26 mei 2021 21:15 schreef maily het volgende:

[..]

Hij zal ook een fatsoenlijke uitleg over olifanten kunnen geven :Y
_O- _O-
  Moderator / Miss SHO woensdag 26 mei 2021 @ 22:08:44 #112
22592 crew  Ole
pi_199635045
quote:
1s.gif Op woensdag 26 mei 2021 21:32 schreef vencodark het volgende:
Freek is best leuk, zeker leuker dan André.
Wie weet!
zou me niet verbazen als hij veel beter is in bed :D
zou proberen :D
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_199635138
quote:
0s.gif Op woensdag 26 mei 2021 22:08 schreef Ole het volgende:

[..]

zou me niet verbazen als hij veel beter is in bed :D
zou proberen :D
Een beest in bed natuurlijk. ~O> :D
  woensdag 26 mei 2021 @ 22:14:34 #114
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_199635170
quote:
1s.gif Op woensdag 26 mei 2021 21:17 schreef girlnextdoor. het volgende:

[..]

Beter dan Antwee die probeert te overcompenseren. Freek ziet er leuk uit en loopt zijn lul niet achterna.
Ja klopt. En volgens mij heeft die ook een gezellige normale moeder, lijkt me heerlijk voor Monique.
  woensdag 26 mei 2021 @ 22:16:06 #115
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_199635200
quote:
1s.gif Op woensdag 26 mei 2021 22:13 schreef vencodark het volgende:

[..]

Een beest in bed natuurlijk. ~O> :D
Kan niet anders.

En geen tatoeages maar echte littekens met stoere waargebeurde verhalen.
  woensdag 26 mei 2021 @ 22:18:24 #116
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_199635244
Ff over de EK single, ik dacht dat Wesley hem ging maken met André...

https://www.ad.nl/utrecht(...)ental-theo~a1ecaf46/
  woensdag 26 mei 2021 @ 22:27:23 #117
487409 Dazalbest
Het gaat zoals het gaat
pi_199635343
quote:
0s.gif Op woensdag 26 mei 2021 22:14 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Ja klopt. En volgens mij heeft die ook een gezellige normale moeder, lijkt me heerlijk voor Monique.
Denk dat Monique er qua schoonmoeder sowieso altijd wel op vooruit gaat met welke kerel dan ook. Zelfs die zonder moeder.....

:7
pi_199635499
Ik zie op de insta van André samen met kleine dre niet 1 reactie van Saar. Toch goed ingeschat dat Saar dit niet zo leuk vind . André die aandacht heeft voor zijn zoon ipv haar.
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
  woensdag 26 mei 2021 @ 22:41:17 #119
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_199635547
quote:
0s.gif Op woensdag 26 mei 2021 22:36 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Ik zie op de insta van André samen met kleine dre niet 1 reactie van Saar. Toch goed ingeschat dat Saar dit niet zo leuk vind . André die aandacht heeft voor zijn zoon ipv haar.
Ja en die stond tegelijkertijd zichzelf mooi te vinden voor de spiegel...
pi_199635552
quote:
0s.gif Op woensdag 26 mei 2021 22:36 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Ik zie op de insta van André samen met kleine dre niet 1 reactie van Saar. Toch goed ingeschat dat Saar dit niet zo leuk vind . André die aandacht heeft voor zijn zoon ipv haar.
Ik zat ook te kijken, maar ze heeft wel een “ik vind het leuk” hartje gegeven. En haar zuster schrijft dat ze het lief vindt. Dus het valt mee.
  woensdag 26 mei 2021 @ 22:44:17 #121
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_199635585
O en ik zie mezelf niet als hater, maar ik kan me kostelijk vermaken met hun acties.
Ik vind het geweldig fascinerend hoe leeg en hol die mensen zijn, en ze zijn er ook nog trots op.
Daarom delen ze alles met iedereen.

Top entertainment dit.
pi_199635649
Kijk jullie iedereen judgen hier, wauw
pi_199636175
quote:
0s.gif Op woensdag 26 mei 2021 22:36 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Ik zie op de insta van André samen met kleine dre niet 1 reactie van Saar. Toch goed ingeschat dat Saar dit niet zo leuk vind . André die aandacht heeft voor zijn zoon ipv haar.
Dat is nogal een conclusie. Ik vind al die hartjes en vlammetjes van (semi)BN'ers nogal nietszeggend en het uitblijven daarvan dus ook.
  woensdag 26 mei 2021 @ 23:28:14 #124
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_199636316
quote:
0s.gif Op woensdag 26 mei 2021 23:19 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Dat is nogal een conclusie. Ik vind al die hartjes en vlammetjes van (semi)BN'ers nogal nietszeggend en het uitblijven daarvan dus ook.
Die hebben gewoon zin in een feestje, dus liken die handel en hopen op een uitnodiging voor de bruiloft.
pi_199636823
quote:
1s.gif Op woensdag 26 mei 2021 21:32 schreef vencodark het volgende:
Freek is best leuk, zeker leuker dan André.
Wie weet!
Dus ik hoef er niet meer op te letten of Mark R een tattoo in zijn nek heeft tijdens de persconferentie?
pi_199637044
quote:
0s.gif Op woensdag 26 mei 2021 22:36 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Ik zie op de insta van André samen met kleine dre niet 1 reactie van Saar. Toch goed ingeschat dat Saar dit niet zo leuk vind . André die aandacht heeft voor zijn zoon ipv haar.
quote:
1s.gif Op woensdag 26 mei 2021 22:41 schreef Kupelu het volgende:

[..]

Ik zat ook te kijken, maar ze heeft wel een “ik vind het leuk” hartje gegeven. En haar zuster schrijft dat ze het lief vindt. Dus het valt mee.
Jullie kunnen ook overdrijven met analyseren. Lijken de gemiddelde lullige artikelen in de roddelbladen wel. :')
pi_199637121
quote:
0s.gif Op woensdag 26 mei 2021 23:28 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Die hebben gewoon zin in een feestje, dus liken die handel en hopen op een uitnodiging voor de bruiloft.
Bedoel meer in het algemeen, het leger onder aanvoering van opper-lik(k)ers Soundos en Edwin dat elkaar spamt met hartjes en vlammetjes.
Het zegt allemaal zo weinig, al schrijven "nieuws"sites wel hele diepte-artikel op basis van likes, volgen en ontvolgen.
pi_199637314
quote:
0s.gif Op woensdag 26 mei 2021 23:19 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Dat is nogal een conclusie. Ik vind al die hartjes en vlammetjes van (semi)BN'ers nogal nietszeggend en het uitblijven daarvan dus ook.
Dit.

En het zou zo ook maareens kunnen zijn dat Sara zich gewoon buiten het contact tussen vader en kind houdt.
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_199637497
quote:
0s.gif Op donderdag 27 mei 2021 06:19 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

Dit.

En het zou zo ook maareens kunnen zijn dat Sara zich gewoon buiten het contact tussen vader en kind houdt.
Zo bedoelde ik het ook. Ik bedoelde te zeggen: ze reageerde wel en het valt dus wel mee haar weigering om het kind te liken.
Moeizaam topic geworden.
pi_199637516
quote:
1s.gif Op donderdag 27 mei 2021 00:27 schreef vencodark het volgende:

[..]


[..]

Jullie kunnen ook overdrijven met analyseren. Lijken de gemiddelde lullige artikelen in de roddelbladen wel. :')
Gelukkig kunnen we voor feiten bij jou terecht.,
pi_199637644
quote:
0s.gif Op woensdag 26 mei 2021 23:19 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Dat is nogal een conclusie. Ik vind al die hartjes en vlammetjes van (semi)BN'ers nogal nietszeggend en het uitblijven daarvan dus ook.
Die vlammetjes en hartjes dat zijn de grootste kontenkruipers die er zijn. Met op nummer 1 Edwin Smulders.
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
  † In Memoriam † donderdag 27 mei 2021 @ 08:51:22 #132
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_199637898
quote:
1s.gif Op donderdag 27 mei 2021 07:39 schreef Kupelu het volgende:
Moeizaam topic geworden.
Dat vooral.

Soms is er gewoon eventjes niks te melden, misschien moeten we dat dan ook niet doen. :)
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  donderdag 27 mei 2021 @ 10:51:29 #133
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_199638997
quote:
99s.gif Op donderdag 27 mei 2021 08:51 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Dat vooral.

Soms is er gewoon eventjes niks te melden, misschien moeten we dat dan ook niet doen. :)
Wat doe jij hier dan? :D
pi_199639273
ANDRE & SARAH STEUNEN RACHEL
Als een liefhebbende zoon steunt Andre Hazes zijn moeder op deze spannende dag. Samen met zijn nieuwe liefde Sarah was de zanger vanmorgen aanwezig op de feestelijke opening van Rachels eerste winkel in Amstelveen.

staat filmpje op Party weekblad facebook
pi_199639413
quote:
1s.gif Op donderdag 27 mei 2021 00:27 schreef vencodark het volgende:

[..]


[..]

Jullie kunnen ook overdrijven met analyseren. Lijken de gemiddelde lullige artikelen in de roddelbladen wel. :')
Analyseren, fantaseren, fulmineren...
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_199639682
quote:
0s.gif Op donderdag 27 mei 2021 11:17 schreef fleuril het volgende:
ANDRE & SARAH STEUNEN RACHEL
Als een liefhebbende zoon steunt Andre Hazes zijn moeder op deze spannende dag. Samen met zijn nieuwe liefde Sarah was de zanger vanmorgen aanwezig op de feestelijke opening van Rachels eerste winkel in Amstelveen.

staat filmpje op Party weekblad facebook
Ik zal maar niet zeggen wat hij zei André. :') maar als mijn vriend dat had gezegd 8)7
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_199640009
quote:
0s.gif Op donderdag 27 mei 2021 11:47 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:

[..]

Ik zal maar niet zeggen wat hij zei André. :') maar als mijn vriend dat had gezegd 8)7
Ze is gewoon een leuk wijf :')
Twinning = boring
pi_199640036
quote:
0s.gif Op donderdag 27 mei 2021 12:09 schreef Inca het volgende:

[..]

Ze is gewoon een leuk wijf :')
Dat ook :Y
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_199640522
Ook Sarahs ouders kwamen op de opening af en uiteraard werden die ook voor de Shownieuws-camera's getrokken. "Het is een heerlijke gozer en hij zingt elke ochtend voor me", aldus Rudolf, de vader van Sarah. Moeder Rebecca voegt toe dat ze dolblij is dat haar dochter enorm gelukkig is in de liefde, maar stipt ook de media-aandacht aan: "Dit is niet wat je voor ogen hebt natuurlijk, zo'n wereld, maar ik vind dat ze het heel goed doet".

https://www.shownieuws.nl(...)hoonzoon-andre-hazes
  Spellchecker donderdag 27 mei 2021 @ 12:39:27 #140
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_199640545
quote:
0s.gif Op donderdag 27 mei 2021 12:38 schreef fleuril het volgende:
Ook Sarahs ouders kwamen op de opening af en uiteraard werden die ook voor de Shownieuws-camera's getrokken. "Het is een heerlijke gozer en hij zingt elke ochtend voor me", aldus Rudolf, de vader van Sarah. Moeder Rebecca voegt toe dat ze dolblij is dat haar dochter enorm gelukkig is in de liefde, maar stipt ook de media-aandacht aan: "Dit is niet wat je voor ogen hebt natuurlijk, zo'n wereld, maar ik vind dat ze het heel goed doet".

https://www.shownieuws.nl(...)hoonzoon-andre-hazes
Hoonzoon :D
pi_199640646
Thee drinken bij Rachel gezellig


  donderdag 27 mei 2021 @ 12:47:55 #142
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_199640656
quote:
0s.gif Op donderdag 27 mei 2021 12:47 schreef Woonbootjes het volgende:
Thee drinken bij Rachel gezellig

[ link | afbeelding ]
Het lijkt wel alsof Sarah met haar papa's op pad is _O-
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  Spellchecker donderdag 27 mei 2021 @ 12:53:42 #143
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_199640743
quote:
0s.gif Op donderdag 27 mei 2021 12:47 schreef Woonbootjes het volgende:
Thee drinken bij Rachel gezellig


[ link | afbeelding ]
Mammie heeft weer haar broek over haar schoenen .... 8)7
pi_199640769
quote:
7s.gif Op donderdag 27 mei 2021 12:48 schreef Straadthont het volgende:

[..]

Ik doe met je mee. Heel mijn ontbijt eruit.

🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮😁
_O- heb je gehoord wat hij op het laatste zegt :r
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_199640860
quote:
0s.gif Op donderdag 27 mei 2021 12:55 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:

[..]

_O- heb je gehoord wat hij op het laatste zegt :r
Nee, heb snel weggeklikt toen ik me lichtelijk onwel begon te voelen. Wil het niet weten ook niet :{w
Echt, wat een schijnheilig kotsvolk. :r :r Ze verdienen elkaar voor 200%!
pi_199640867


Smulders ook weer van de partij. Is hij in dienst bij Hazes.
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_199641007
quote:
0s.gif Op donderdag 27 mei 2021 13:01 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[ link | afbeelding ]

Smulders ook weer van de partij. Is hij in dienst bij Hazes.
Zijn bruine tong wegspoelen met een ijskoude Black Widow ice tea of een Ben milkyshake [ geïnspireerd op de film Ben, de rat] :')
:Y)
  Spellchecker donderdag 27 mei 2021 @ 13:13:06 #148
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_199641039
quote:
0s.gif Op donderdag 27 mei 2021 13:01 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[ link | afbeelding ]

Smulders ook weer van de partij. Is hij in dienst bij Hazes.
Iedereen staat foto's van iedereen te maken :D
  donderdag 27 mei 2021 @ 13:13:46 #149
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_199641047
quote:
0s.gif Op donderdag 27 mei 2021 11:28 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Analyseren, fantaseren, fulmineren...
En jij maar meelurken... c_/
pi_199641135
quote:
0s.gif Op donderdag 27 mei 2021 00:55 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Bedoel meer in het algemeen, het leger onder aanvoering van opper-lik(k)ers Soundos en Edwin dat elkaar spamt met hartjes en vlammetjes.
Het zegt allemaal zo weinig, al schrijven "nieuws"sites wel hele diepte-artikel op basis van likes, volgen en ontvolgen.
Hier geen insta, maar wat is / betekend een vlammetje? Sorry, maar ik heb echt geen idee! :@
Nog steeds niks.....
pi_199641697
quote:
0s.gif Op donderdag 27 mei 2021 12:38 schreef fleuril het volgende:
Ook Sarahs ouders kwamen op de opening af en uiteraard werden die ook voor de Shownieuws-camera's getrokken. "Het is een heerlijke gozer en hij zingt elke ochtend voor me", aldus Rudolf, de vader van Sarah. Moeder Rebecca voegt toe dat ze dolblij is dat haar dochter enorm gelukkig is in de liefde, maar stipt ook de media-aandacht aan: "Dit is niet wat je voor ogen hebt natuurlijk, zo'n wereld, maar ik vind dat ze het heel goed doet".

https://www.shownieuws.nl(...)hoonzoon-andre-hazes
Pa houd wel van alle aandacht.
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_199641719
quote:
1s.gif Op donderdag 27 mei 2021 13:13 schreef maily het volgende:

[..]

Iedereen staat foto's van iedereen te maken :D
Klopt maar geile Smulders is overal bij.
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_199641720
Ik denk dat A2 daar goed op zijn plaats is, iedereen ziet er gelukkig uit met elkaar.
pi_199641739
quote:
0s.gif Op donderdag 27 mei 2021 13:55 schreef -river- het volgende:
Ik denk dat A2 daar goed op zijn plaats is, iedereen ziet er gelukkig uit met elkaar.
Dat zag André 3 maand geleden ook . Het kan snel gaan bij hem.
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_199641753
quote:
0s.gif Op donderdag 27 mei 2021 13:19 schreef Sponge-Bob het volgende:

[..]

Hier geen insta, maar wat is / betekend een vlammetje? Sorry, maar ik heb echt geen idee! :@
Een vlammetje betekend hot
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_199641785
quote:
0s.gif Op donderdag 27 mei 2021 13:56 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:

[..]

Dat zag André 3 maand geleden ook . Het kan snel gaan bij hem.
Dat klopt maar dit plaatje lijkt mij voor zolang het duurt prima bij hem passen.
pi_199641821
quote:
0s.gif Op donderdag 27 mei 2021 13:58 schreef -river- het volgende:

[..]

Dat klopt maar dit plaatje lijkt mij voor zolang het duurt prima bij hem passen.
Eens. Mo was met hele andere dingen bezig die hij totaal niet boeiend vond. Waarom hij haar ten huwelijk heeft gevraagd is me nog steeds een raadsel.
pi_199641903
Ik geef het de tijd tot dat de verveling en/of stress weer de overhand nemen.
  Moderator donderdag 27 mei 2021 @ 14:25:11 #159
184769 crew  Deisyy
pi_199642202
quote:
0s.gif Op donderdag 27 mei 2021 14:00 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Eens. Mo was met hele andere dingen bezig die hij totaal niet boeiend vond. Waarom hij haar ten huwelijk heeft gevraagd is me nog steeds een raadsel.
Ja dat is mij ook een raadsel, ik had het idee dat Mo en Dre allebei in hele andere fases van hun leven zaten, daarom kan ik me ook heel goed voorstellen dat hij het nu met Sarah en haar familie prima naar zijn zin heeft, zolang het duurt natuurlijk ;)
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_199642335
quote:
0s.gif Op donderdag 27 mei 2021 13:57 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:

[..]

Een vlammetje betekend hot
Ah, oké, dank je.
Nog steeds niks.....
pi_199642555


RTL- en SBS-kijkers slachten André Hazes jr. af na persmomentje

Het is echt ongekend welke reacties André Hazes jr. losmaakt. Zelfs na een relatief onschuldig tv-interview met zijn nieuwe vriendin gaan de kijkers van RTL Boulevard en Shownieuws he-le-maal los.

Rachel Hazes heeft vanmiddag in een Amstelveens winkelcentrum een vrij onbenullig theekraampje geopend, maar ze wist zich gelukkig verzekerd van de nodige media-aandacht. Alle aandachttrekkende Hazesjes waren er namelijk bij. Behalve dochter Roxeanne natuurlijk, die haar moeder echt helemaal spúúgzat is.

Gelukkig was André er wel, mét zijn nieuwste vriendin Sarah van Soelen én zijn hele nieuwe schoonfamilie. Ook zij moeten nu allemaal voor de camera. Ze werden natuurlijk stuk voor stuk vollédig om de nek gehangen door Rachel. Álles om André’s ex Monique Westenberg, aan wie ze een gruwelijke hekel heeft, een slecht gevoel te geven.

RTL Boulevard en SBS Shownieuws hebben nu allebei een voorproefje van hun interviews met André en Sarah online gezet en de mensen reageren echt vernietigend. De Facebook-pagina’s van beide rubrieken staan – zonder te overdrijven – echt vól van de mensen die zich een versuffing ergeren aan het tweetal.

Een korte bloemlezing van alle vernietigende reacties op de Facebook-pagina van RTL Boulevard en die van Shownieuws. Stoelriemen vast!

RTL-kijker Noor: “Ze zijn gewoon heel schaamteloos en egoïstisch. Hij is vier maanden na verloofd te zijn weggegaan en al smoorverliefd op een ander terwijl hij dit eerst ontkende. Dan maakt hij ook een stom liedje voor zijn zoontje die nergens op slaat. Zo vies dat ze met hun geklef hebben liggen pronken op sociale media terwijl Monique voor de kleine zorgde en een gebroken hart heeft. 🤮🤮🤮”

Natasja: “Dit is gewoon de ‘mannelijke’ versie van Barbie. Die spoort ook niet en ruilt ook makkelijk iedereen in voor een nieuw ‘grote’ liefde. Sneu mannetje 🤮”

#teammonique
De meeste mensen zitten nog steeds in het kamp van Monique Westenberg, die voor hun zoontje zorgt terwijl André lekker de hort op gaat met zijn nieuwe vriendin.

Claudia: “Dat je verliefd wordt op een ander, dat kan gebeuren. Maar dat je dan vervolgens continu roept dat je eindelijk de ware hebt, dat deze chick wél in de smaak valt bij je moeder, dat je samen een huis koopt en dat je te pas en te onpas foto’s plaatst… nee, dan ben je gewoon een kinderachtig ventje. Maar dat heb je waarschijnlijk van je moeder. Rachel is geen haar beter.”

En ook de Shownieuws-kijkers gaan he-le-maal los. “Mafklapper met z’n ‘trots met wie ik mag lopen’. Aardig voor Moon, steek die maar in je zak… Wat een bullebak”, zegt Astrid.

Lydia: “Iedereen heeft mening mag maar wel een ding vergeet niet dat Monique nu alleen met haar zoon is wat zijn vader ziet hij heel weinig te druk. En Rachel PFFF.”

En Menske vindt Sarah aandachtsbelust: “Yessssss ze heeft haar doel bereikt… Ze mag nu ook praten op tv. Ja ja dan ben je wat 🤣.”

RTL Boulevard en Shownieuws zenden vanavond de volledige interviews uit op televisie.



:')
Bron, Mediacourant.
  donderdag 27 mei 2021 @ 15:10:23 #163
429367 DKUp
ON TOUR
pi_199642704
De sympathie voor Dreetje is compleet weg en opblaas smoeltje zorgt voor een nog sneller verloop.
SOONY
pi_199642716
Nu zag ik toevallig op de Instagram van André dat hij van de week naar de dierentuin was met kleine André.
Ben niet goed in foto’s posten hier maar dit missen jullie blijkbaar allemaal? :?

https://www.instagram.com/p/CPV6dbugFWL/?utm_medium=copy_link
pi_199642737
quote:
1s.gif Op donderdag 27 mei 2021 15:12 schreef vencodark het volgende:
Nu zag ik toevallig op de Instagram van André dat hij van de week naar de dierentuin was met kleine André.
Ben niet goed in foto’s posten hier maar dit missen jullie blijkbaar allemaal? :?

https://www.instagram.com/p/CPV6dbugFWL/?utm_medium=copy_link
Nee hoor, de olifantenpiemel is uitvoerig besproken hier :Y
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_199642738
quote:
1s.gif Op donderdag 27 mei 2021 15:12 schreef vencodark het volgende:
Nu zag ik toevallig op de Instagram van André dat hij van de week naar de dierentuin was met kleine André.
Ben niet goed in foto’s posten hier maar dit missen jullie blijkbaar allemaal? :?

https://www.instagram.com/p/CPV6dbugFWL/?utm_medium=copy_link
Nee hoor. Schijnbaar heb jij hebt dat zelf gemist hier in het topic gisteren.
pi_199642841
pi_199643002
quote:
3s.gif Op donderdag 27 mei 2021 15:14 schreef Straadthont het volgende:

[..]

Nee hoor. Schijnbaar heb jij hebt dat zelf gemist hier in het topic gisteren.
Vandaar het vraagteken. :) Ik heb inderdaad niet alles (terug) gelezen.
Dat verklaard de Freek Vonk-grap die Mo meer kon vertellen over olifanten.
pi_199643117
quote:
Haar vader houdt haar nog intiemer vast als dat zijn imitator doet 🤣🤣🤣
*geboren in Rotterdam, woonachtig in Duitsland, verlangt naar Zweden*
pi_199643147
quote:
1s.gif Op donderdag 27 mei 2021 15:34 schreef vencodark het volgende:

[..]

Vandaar het vraagteken. :) Ik heb inderdaad niet alles (terug) gelezen.
Dat verklaard de Freek Vonk-grap die Mo meer kon vertellen over olifanten.
Juistum!
pi_199643325
quote:
10s.gif Op donderdag 27 mei 2021 14:56 schreef Straadthont het volgende:
[ afbeelding ]

RTL- en SBS-kijkers slachten André Hazes jr. af na persmomentje

Het is echt ongekend welke reacties André Hazes jr. losmaakt. Zelfs na een relatief onschuldig tv-interview met zijn nieuwe vriendin gaan de kijkers van RTL Boulevard en Shownieuws he-le-maal los.

Rachel Hazes heeft vanmiddag in een Amstelveens winkelcentrum een vrij onbenullig theekraampje geopend, maar ze wist zich gelukkig verzekerd van de nodige media-aandacht. Alle aandachttrekkende Hazesjes waren er namelijk bij. Behalve dochter Roxeanne natuurlijk, die haar moeder echt helemaal spúúgzat is.

Gelukkig was André er wel, mét zijn nieuwste vriendin Sarah van Soelen én zijn hele nieuwe schoonfamilie. Ook zij moeten nu allemaal voor de camera. Ze werden natuurlijk stuk voor stuk vollédig om de nek gehangen door Rachel. Álles om André’s ex Monique Westenberg, aan wie ze een gruwelijke hekel heeft, een slecht gevoel te geven.

RTL Boulevard en SBS Shownieuws hebben nu allebei een voorproefje van hun interviews met André en Sarah online gezet en de mensen reageren echt vernietigend. De Facebook-pagina’s van beide rubrieken staan – zonder te overdrijven – echt vól van de mensen die zich een versuffing ergeren aan het tweetal.

Een korte bloemlezing van alle vernietigende reacties op de Facebook-pagina van RTL Boulevard en die van Shownieuws. Stoelriemen vast!

RTL-kijker Noor: “Ze zijn gewoon heel schaamteloos en egoïstisch. Hij is vier maanden na verloofd te zijn weggegaan en al smoorverliefd op een ander terwijl hij dit eerst ontkende. Dan maakt hij ook een stom liedje voor zijn zoontje die nergens op slaat. Zo vies dat ze met hun geklef hebben liggen pronken op sociale media terwijl Monique voor de kleine zorgde en een gebroken hart heeft. 🤮🤮🤮”

Natasja: “Dit is gewoon de ‘mannelijke’ versie van Barbie. Die spoort ook niet en ruilt ook makkelijk iedereen in voor een nieuw ‘grote’ liefde. Sneu mannetje 🤮”

#teammonique
De meeste mensen zitten nog steeds in het kamp van Monique Westenberg, die voor hun zoontje zorgt terwijl André lekker de hort op gaat met zijn nieuwe vriendin.

Claudia: “Dat je verliefd wordt op een ander, dat kan gebeuren. Maar dat je dan vervolgens continu roept dat je eindelijk de ware hebt, dat deze chick wél in de smaak valt bij je moeder, dat je samen een huis koopt en dat je te pas en te onpas foto’s plaatst… nee, dan ben je gewoon een kinderachtig ventje. Maar dat heb je waarschijnlijk van je moeder. Rachel is geen haar beter.”

En ook de Shownieuws-kijkers gaan he-le-maal los. “Mafklapper met z’n ‘trots met wie ik mag lopen’. Aardig voor Moon, steek die maar in je zak… Wat een bullebak”, zegt Astrid.

Lydia: “Iedereen heeft mening mag maar wel een ding vergeet niet dat Monique nu alleen met haar zoon is wat zijn vader ziet hij heel weinig te druk. En Rachel PFFF.”

En Menske vindt Sarah aandachtsbelust: “Yessssss ze heeft haar doel bereikt… Ze mag nu ook praten op tv. Ja ja dan ben je wat 🤣.”

RTL Boulevard en Shownieuws zenden vanavond de volledige interviews uit op televisie.

[ afbeelding ]

:')
Bron, Mediacourant.
Kijk maar even het filmpje van Rossanna Kluivert dan weet je genoeg. :')
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_199643404
quote:
Lijken wel karikaturen joh die gezichten
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_199643405
quote:
Hier zegt Hazes ik ben trots dat ik laat zien met wie ik loop.....op dit moment. Dat waren zijn woorden. Maar Saar is wel blij met al deze aandacht. Dit is wat zij wilt en Bonus-papa vind het helemaal geweldig.
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
  † In Memoriam † donderdag 27 mei 2021 @ 16:13:43 #174
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_199643512
quote:
0s.gif Op donderdag 27 mei 2021 10:51 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Wat doe jij hier dan? :D
Ik ben moderator en probeer deze reeks leesbaar te houden.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  Moderator donderdag 27 mei 2021 @ 16:13:43 #175
184769 crew  Deisyy
pi_199643513
quote:
0s.gif Op donderdag 27 mei 2021 16:04 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:

[..]

Hier zegt Hazes ik ben trots dat ik laat zien met wie ik loop.....op dit moment. Dat waren zijn woorden. Maar Saar is wel blij met al deze aandacht. Dit is wat zij wilt en Bonus-papa vind het helemaal geweldig.
Het is allemaal wat.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  † In Memoriam † donderdag 27 mei 2021 @ 16:18:01 #176
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_199643556
quote:
1s.gif Op donderdag 27 mei 2021 12:53 schreef maily het volgende:

[..]

Mammie heeft weer haar broek over haar schoenen .... 8)7
Mammie lijkt sowieso niet helemaal 100. Ze ziet er een beetje verongelukt uit. :@
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  Moderator donderdag 27 mei 2021 @ 16:23:46 #177
184769 crew  Deisyy
pi_199643632
quote:
1s.gif Op donderdag 27 mei 2021 12:53 schreef maily het volgende:

[..]

Mammie heeft weer haar broek over haar schoenen .... 8)7
Zou ze wel voeten hebben? :o
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  Spellchecker donderdag 27 mei 2021 @ 18:24:03 #178
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_199645222
quote:
0s.gif Op donderdag 27 mei 2021 16:23 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Zou ze wel voeten hebben? :o
In een van de vorige topics staat ze ook met geen voeten op de foto, naast Sarah. In de winkel.
pi_199645229
quote:
0s.gif Op donderdag 27 mei 2021 16:23 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Zou ze wel voeten hebben? :o
Ze heeft misschien wel wokkelnagels , dat je ze daarom niet ziet.
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_199646115
Waarom heeft Sarah zon enorme jas aan? Hij lijkt wel 3 maten te groot. Wat mij opviel was dat Rachel echt zegt "het is een heerlijk meid. Ze is eerlijk".

Wat voor steek is dit.
  Spellchecker donderdag 27 mei 2021 @ 19:34:43 #181
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_199646153
quote:
0s.gif Op donderdag 27 mei 2021 19:32 schreef Michellee het volgende:
Waarom heeft Sarah zon enorme jas aan? Hij lijkt wel 3 maten te groot.

En haar broek is te kort :D
pi_199646243
quote:
0s.gif Op donderdag 27 mei 2021 19:32 schreef Michellee het volgende:
Waarom heeft Sarah zon enorme jas aan? Hij lijkt wel 3 maten te groot. Wat mij opviel was dat Rachel echt zegt "het is een heerlijk meid. Ze is eerlijk".

Wat voor steek is dit.
Die jas deelt ze met haar moeder. Wat een armoe.
Rochel kon het weer eens niet laten om de rat in haar naar buiten te laten. Ik hoop dat die kutkraam van dat valse loeder snel failliet is. :r
pi_199646279
quote:
0s.gif Op donderdag 27 mei 2021 19:32 schreef Michellee het volgende:
Waarom heeft Sarah zon enorme jas aan? Hij lijkt wel 3 maten te groot. Wat mij opviel was dat Rachel echt zegt "het is een heerlijk meid. Ze is eerlijk".

Wat voor steek is dit.
Omdat ze allemaal hetzelfde zijn.
pi_199646548
Veel gebeurd. Veel gezegd. Veel geschreeuwd. Veel geruzied. Veel gescholden. Veel afstand. Een hoop verontschuldigingen. Een hoop spijt. Een hoop goedmaken. Een hoop vergeten. Een hoop vergeven. Een hoop inhalen. Een hoop liefde. Een hoop voor een voor altijd samen. Ik ben trots op jou. Op jou als moeder. Op jou als weduwe van de grote André Hazes. Op jou als ondernemer. Maar vooral op jou vechter! Ik heb je gemist wijfie. Laat ze maar zeiken op jou. Ik houd van je. Gefeliciteerd met je nieuwe nu al geslaagde zaak.

:O
pi_199646608
quote:
6s.gif Op donderdag 27 mei 2021 19:56 schreef Straadthont het volgende:
Veel gebeurd. Veel gezegd. Veel geschreeuwd. Veel geruzied. Veel gescholden. Veel afstand. Een hoop verontschuldigingen. Een hoop spijt. Een hoop goedmaken. Een hoop vergeten. Een hoop vergeven. Een hoop inhalen. Een hoop liefde. Een hoop voor een voor altijd samen. Ik ben trots op jou. Op jou als moeder. Op jou als weduwe van de grote André Hazes. Op jou als ondernemer. Maar vooral op jou vechter! Ik heb je gemist wijfie. Laat ze maar zeiken op jou. Ik houd van je. Gefeliciteerd met je nieuwe nu al geslaagde zaak.

:O
Heb je even :r
Weduwe van de Grote Hazes. Erger kan het niet worden. :')
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_199646815
quote:
0s.gif Op donderdag 27 mei 2021 19:59 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:

[..]

Heb je even :r
Weduwe van de Grote Hazes. Erger kan het niet worden. :')
Tiener minnares van de kleine dikke pedo was inderdaad beter geweest.
pi_199646854
Ik mis in de rede van zkl André Hazes de zin "schijt aan de haters"
  donderdag 27 mei 2021 @ 20:15:26 #188
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_199646907
quote:
6s.gif Op donderdag 27 mei 2021 19:56 schreef Straadthont het volgende:
Veel gebeurd. Veel gezegd. Veel geschreeuwd. Veel geruzied. Veel gescholden. Veel afstand. Een hoop verontschuldigingen. Een hoop spijt. Een hoop goedmaken. Een hoop vergeten. Een hoop vergeven. Een hoop inhalen. Een hoop liefde. Een hoop voor een voor altijd samen. Ik ben trots op jou. Op jou als moeder. Op jou als weduwe van de grote André Hazes. Op jou als ondernemer. Maar vooral op jou vechter! Ik heb je gemist wijfie. Laat ze maar zeiken op jou. Ik houd van je. Gefeliciteerd met je nieuwe nu al geslaagde zaak.

:O
Een hoop stront.
pi_199646987
Binnenkort gaat André Hazes sr. gecanceld worden, zit je dan als JR.
pi_199647065
pi_199647332
De patsers strak in het pak en de weduwe in een zomer-braderie op de camping outfitje. :')

Kusje op de mond voor Sarah die helaas deze keer haar wallen niet kon wegwerken en haar teint in een wortelkleur kon omtoveren met een paar filters.

https://www.instagram.com/p/CPX9r8cDq_S/
  † In Memoriam † donderdag 27 mei 2021 @ 21:03:20 #192
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_199647628
quote:
7s.gif Op donderdag 27 mei 2021 20:44 schreef Straadthont het volgende:
Kusje op de mond voor Sarah die helaas deze keer haar wallen niet kon wegwerken en haar teint in een wortelkleur kon omtoveren met een paar filters.
Ongemakkelijke halve kusje lijkt vooral op verzoek van de fotograaf.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_199647758
Even buiten beschouwing latend wat voor loeder het is, maar Rachel heeft er wel eens slechter uitgezien
pi_199647818
quote:
7s.gif Op donderdag 27 mei 2021 20:44 schreef Straadthont het volgende:
De patsers strak in het pak en de weduwe in een zomer-braderie op de camping outfitje. :')

Kusje op de mond voor Sarah die helaas deze keer haar wallen niet kon wegwerken en haar teint in een wortelkleur kon omtoveren met een paar filters.

https://www.instagram.com/p/CPX9r8cDq_S/
Waarom zou je je schoonloeder op dr bek zoenen??
  donderdag 27 mei 2021 @ 21:14:08 #195
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_199647826
Wat is dit nu weer voor baggerleugen...
https://www.instagram.com/p/CPYTHoOA00I/?utm_medium=copy_link

Wat heb ik jou gemist????

Ze liep een paar weken geleden nog te sneren dat ze altijd stiekem contact hebben gehouden, en dat Monique dat niet mocht weten. Deze mensen verzuipen nog eens in hun leugens.

En dat ze zelf niet meer weten wat ze allemaal uitkramen, wil niet zeggen dat anderen dat niet doen.
Maar als ze ermee geconfronteerd worden, zijn anderen haters. Triest volk.
  † In Memoriam † donderdag 27 mei 2021 @ 21:14:58 #196
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_199647851
quote:
0s.gif Op donderdag 27 mei 2021 21:11 schreef SilverEyes het volgende:
Even buiten beschouwing latend wat voor loeder het is, maar Rachel heeft er wel eens slechter uitgezien
Ze lijkt inderdaad weer even glad gestreken. Wellicht even bij Con's Botox Shop langs gewipt?
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  donderdag 27 mei 2021 @ 21:15:04 #197
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_199647853
quote:
0s.gif Op donderdag 27 mei 2021 21:13 schreef soapie het volgende:

[..]

Waarom zou je je schoonloeder op dr bek zoenen??
Nicotine tekort?
  donderdag 27 mei 2021 @ 21:16:53 #198
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_199647906
Bij die moeder van Sarah moet ik steeds aan Stifflers mom denken 🧐
W
Z
E
  Spellchecker donderdag 27 mei 2021 @ 21:17:59 #199
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_199647934
quote:
1s.gif Op donderdag 27 mei 2021 21:16 schreef rebel-angel het volgende:
Bij die moeder van Sarah moet ik steeds aan Stifflers mom denken 🧐
:o _O-
pi_199648037
quote:
0s.gif Op donderdag 27 mei 2021 21:15 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Nicotine tekort?
_O-
pi_199648078
quote:
1s.gif Op donderdag 27 mei 2021 21:16 schreef rebel-angel het volgende:
Bij die moeder van Sarah moet ik steeds aan Stifflers mom denken 🧐
Whahahaha ja dat klopt gewoon! Dat gezicht van die ma fascineert me enorm. Soort auto-ongeluk waarvan je weet dat het niet netjes is om uitgebreid te staan loeren maar je die behoefte wel voelt zeg maar ;(
Alius aliud dicit
  Spellchecker donderdag 27 mei 2021 @ 21:24:18 #202
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_199648082
quote:
0s.gif Op donderdag 27 mei 2021 16:23 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Zou ze wel voeten hebben? :o
quote:
0s.gif Op donderdag 27 mei 2021 18:24 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:

[..]

Ze heeft misschien wel wokkelnagels , dat je ze daarom niet ziet.
Hier heeft ze ook geen voeten .....
  Moderator donderdag 27 mei 2021 @ 21:27:07 #203
184769 crew  Deisyy
pi_199648137
quote:
0s.gif Op donderdag 27 mei 2021 21:24 schreef maily het volgende:

[..]

[..]

Hier heeft ze ook geen voeten .....
[ afbeelding ]
:D
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_199648195
quote:
0s.gif Op donderdag 27 mei 2021 19:59 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:

[..]

Heb je even :r
Weduwe van de Grote Hazes. Erger kan het niet worden. :')
Maar hij is dan ook ontsproten aan het heilige hazeszaad he? Althans.... in elk geval zal ie altijd de kleine hazes blijven. Minder talent en de genen van de zeemleren lap erbij
pi_199648282


Goud voor het album wat hij had geschreven toen hij terug bij Monique was en dat hij "Thuis" was gekomen. Hoe betrekkelijk dat woord betekend voor hem.
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_199648608
Oud groot hoofd heeft hij op die foto.
  Spellchecker donderdag 27 mei 2021 @ 22:02:08 #207
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_199648671
quote:
0s.gif Op donderdag 27 mei 2021 21:57 schreef goldback het volgende:
Oud groot hoofd heeft hij op die foto.
Giel Beelen :D
pi_199649121
quote:
0s.gif Op donderdag 27 mei 2021 21:11 schreef SilverEyes het volgende:
Even buiten beschouwing latend wat voor loeder het is, maar Rachel heeft er wel eens slechter uitgezien
Ik vind haar rok geweldig, eerlijk is eerlijk
  donderdag 27 mei 2021 @ 22:52:44 #209
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_199649574
quote:
0s.gif Op donderdag 27 mei 2021 21:24 schreef maily het volgende:

[..]


[..]

Hier heeft ze ook geen voeten .....
[ afbeelding ]
Jaaaaa bij deze foto is het echt Stifflers mom :D
W
Z
E
pi_199650042
😂😂😂😂😂😂😂


  Spellchecker donderdag 27 mei 2021 @ 23:36:05 #211
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_199650167
quote:
0s.gif Op donderdag 27 mei 2021 23:23 schreef Woonbootjes het volgende:
😂😂😂😂😂😂😂


[ link | afbeelding ]
Met wie staat hij nu weer op de foto :D
pi_199650328
Echt zo identiteitsloos, staat hij daar in zijn nette colbertjes. Vorig jaar een dikke rocker... Ik zeg het je, z’n volgende love of life is een spiritueel type met klankschalen, chakra’s en wierookcandles. Dan heeft ie gevonden waar het échte om gaat :')

Sneuneus.
Alius aliud dicit
pi_199650403
[quote]0s.gif [b]Op [url=https://forum.fok.nl/topic/2608307/5/50#p199650042]donderdag 27 mei 2021 23:
Met zo'n montuur, wat breder is dan je hoofd, lijkt het net alsof je de hele tijd scheel kijkt, je ogen zijn dan veel te veel naar het midden van het montuur getrokken.....

en een keer een mooi jasje op maat laten maken, zou ook wel netjes zijn. Maar misschien vindt hij het zelf mooi om zijn opgeblazen biceps haast uit zijn jasje te zien barsten
  Moderator vrijdag 28 mei 2021 @ 01:07:04 #214
249559 crew  Lavenderr
pi_199650680
quote:
1s.gif Op donderdag 27 mei 2021 22:27 schreef An_0_Niem het volgende:

[..]

Ik vind haar rok geweldig, eerlijk is eerlijk
Eens. Vind haar er sowieso best goed uitzien voor een vrouw van die leeftijd.
Aannemende dat je Rachel bedoelde.
  vrijdag 28 mei 2021 @ 02:10:28 #215
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_199650730
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 mei 2021 01:07 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Eens. Vind haar er sowieso best goed uitzien voor een vrouw van die leeftijd.
Aannemende dat je Rachel bedoelde.
Ze is pas vijftig hè, geen zeventig.
  vrijdag 28 mei 2021 @ 02:20:38 #216
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_199650742
Jeetje, ze was pas halverwege de dertig toen ze weduwe werd, en die dweil opent nu haar eerste thee kiosk...
Wat een loos leven heeft Rachel gehad.

Alles in het teken van senior.

Want in de cruciale jaren had ze mot met haar kids.
pi_199650744
sorry, het was niet mijn bedoeling om betovergrootmoeders te beledigen :+

[ Bericht 80% gewijzigd door Majoraan op 28-05-2021 02:33:05 ]
pi_199650805
De broer van Rutger van Barneveld.
pi_199651070


Hij laat zich the King noemen. Dit is echt lachwekkend. Deze mensen zijn echt tokkievolk. Grote mond, veel leugens, vlottebabbel .
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
  vrijdag 28 mei 2021 @ 07:33:11 #220
354103 Magica
gna gna
pi_199651101
quote:
0s.gif Op donderdag 27 mei 2021 22:02 schreef maily het volgende:

[..]

Giel Beelen :D
_O-
pi_199651159
https://www.instagram.com/p/CPY5vuWgOA-/?utm_medium=copy_link ja hoor!! En wederom een handhoudsmoelvastvolopdebekfoto 🤣.
Echt de eerste gozer die me zo zou vastpakken zou toch een muilpeer krijgen🤮.
  Spellchecker vrijdag 28 mei 2021 @ 07:41:14 #222
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_199651165
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 mei 2021 07:28 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[ link | afbeelding ]

Hij laat zich the King noemen. Dit is echt lachwekkend. Deze mensen zijn echt tokkievolk. Grote mond, veel leugens, vlottebabbel .
Mag ik een emmertje :r
  Spellchecker vrijdag 28 mei 2021 @ 07:42:41 #223
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_199651174
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 mei 2021 07:40 schreef caroro het volgende:
https://www.instagram.com/p/CPY5vuWgOA-/?utm_medium=copy_link ja hoor!! En wederom een handhoudsmoelvastvolopdebekfoto 🤣.
Echt de eerste gozer die me zo zou vastpakken zou toch een muilpeer krijgen🤮.
You're the one for me girl ....

Hoeveelste girl is zij onderhand?
pi_199651195
quote:
1s.gif Op donderdag 27 mei 2021 21:16 schreef rebel-angel het volgende:
Bij die moeder van Sarah moet ik steeds aan Stifflers mom denken 🧐
_O-
pi_199651207
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 mei 2021 07:42 schreef maily het volgende:

[..]

You're the one for me girl ....

Hoeveelste girl is zij onderhand?
Dat is hij vergeten *)
  Moderator vrijdag 28 mei 2021 @ 08:03:40 #226
184769 crew  Deisyy
pi_199651332
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 mei 2021 07:28 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[ link | afbeelding ]

Hij laat zich the King noemen. Dit is echt lachwekkend. Deze mensen zijn echt tokkievolk. Grote mond, veel leugens, vlottebabbel .
Moet hij kenneth.d.s dan verbieden om hem King te noemen? :D
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_199651393
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 mei 2021 08:03 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Moet hij kenneth.d.s dan verbieden om hem King te noemen? :D
*zucht* nee, zijn moeder is daarmee begonnen.
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
  vrijdag 28 mei 2021 @ 08:17:30 #228
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_199651449
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 mei 2021 08:11 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:

[..]

*zucht* nee, zijn moeder is daarmee begonnen.
Dat nemen zijn fans idd zo over.
En wij bevestigen het door hier iedere poep, scheet en repost te posten en te bespreken.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_199651479
Nieuwe dag. Nieuwe ronde, nieuwe kansen. Wat staat er vandaag op het Hazes menu?

De opening gisteren schijnt ook geen vol centrum te hebben geleverd, ondanks dat the King, Neerlands grootste rock&roll artiest ever, groter dan Elvis, Rolling Stones en The Beatles bij elkaar ook van de partij was.
Rosanna, de van Galens 2.0 en de kontenlikkers van Story. Hier en daar een verdwaalde shopper en dat was het wel. Ze doen net alsof heel Amstelveen, R'dam en omgeving is leeggelopen om deze paupers te kunnen zien.
Mooi niet dus! :') :W
  vrijdag 28 mei 2021 @ 08:21:43 #230
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_199651481
Als hij een foto van een strandbal, bananenschil of koffiekopje in zijn stories zet wordt het hier al gerepost en komt er commentaar op...
Als je dat voor elkaar krijgt dan is dat gewoon king, of men verveelt zich hier zo kapot dat zelfs dit soort repost stories hier meldingswaardig geacht worden.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Spellchecker vrijdag 28 mei 2021 @ 08:22:22 #231
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_199651489
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 mei 2021 08:03 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Moet hij kenneth.d.s dan verbieden om hem King te noemen? :D
Wie is Kenneth.d.s ?
pi_199651490
:O
pi_199651591
Dit wil je toch niet missen....
pi_199651705
quote:
7s.gif Op vrijdag 28 mei 2021 08:21 schreef Straadthont het volgende:
Nieuwe dag. Nieuwe ronde, nieuwe kansen. Wat staat er vandaag op het Hazes menu?

De opening gisteren schijnt ook geen vol centrum te hebben geleverd, ondanks dat the King, Neerlands grootste rock&roll artiest ever, groter dan Elvis, Rolling Stones en The Beatles bij elkaar ook van de partij was.
Rosanna, de van Galens 2.0 en de kontenlikkers van Story. Hier en daar een verdwaalde shopper en dat was het wel. Ze doen net alsof heel Amstelveen, R'dam en omgeving is leeggelopen om deze paupers te kunnen zien.
Mooi niet dus! :') :W
_O_ _O-
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_199651881
In Rotterdam hebben we weinig met die hoek :D

Zie ook het grote succes van Gordons theewinkeltje hier :D
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_199651893
Al doet Pikkie P het geloof ik wel goed. Pet peeve van me :(
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  Moderator vrijdag 28 mei 2021 @ 09:16:42 #237
184769 crew  Deisyy
pi_199652005
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 mei 2021 08:22 schreef maily het volgende:

[..]

Wie is Kenneth.d.s ?
Degene die die foto op Insta heeft gezet en hem King noemt ;)
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  Moderator vrijdag 28 mei 2021 @ 09:18:32 #238
184769 crew  Deisyy
pi_199652029
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 mei 2021 08:11 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:

[..]

*zucht* nee, zijn moeder is daarmee begonnen.
Dus jouw opmerking al zou Andre zich de King laten noemen slaat niet echt ergens op.

Pfff, je hebt er een dagtaak aan om alles van hem er maar negatief uit te lichten.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_199653101
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 mei 2021 07:42 schreef maily het volgende:

[..]

You're the one for me girl ....

Hoeveelste girl is zij onderhand?
Hij bedoeld natuurlijk: The one for me now.
pi_199653295
Het hubby woord is ook alweer genoemd.
Waar kennen we dat ook alweer van...?

  vrijdag 28 mei 2021 @ 11:18:54 #241
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_199653369
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 mei 2021 07:42 schreef maily het volgende:

[..]

You're the one for me girl ....

Hoeveelste girl is zij onderhand?
Met of zonder de hoeren?
  vrijdag 28 mei 2021 @ 11:34:49 #242
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_199653566
hoe deel ik een filmpje :@
staat op mijn telefoon
W
Z
E
pi_199653593
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 mei 2021 11:34 schreef rebel-angel het volgende:
hoe deel ik een filmpje :@
staat op mijn telefoon
Moet eerst geupload worden voor je het op fok kunt plaatsen.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  vrijdag 28 mei 2021 @ 11:46:35 #244
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_199653712
https://youtube.com/shorts/dlDY3TAd7X0?feature=share

dan maar even zo, misschien dat iemand het even beter neer kan zetten :@
W
Z
E
pi_199653871
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 mei 2021 11:46 schreef rebel-angel het volgende:
https://youtube.com/shorts/dlDY3TAd7X0?feature=share

dan maar even zo, misschien dat iemand het even beter neer kan zetten :@
pppff zeker zo'n oranje lelijk ding met een grote O eraan
Twinning = boring
  vrijdag 28 mei 2021 @ 12:10:43 #246
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_199653922
Zo’n oranje goude met het woord oranje ;)
W
Z
E
  Spellchecker vrijdag 28 mei 2021 @ 12:13:35 #247
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_199653943
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 mei 2021 12:06 schreef Inca het volgende:

[..]

pppff zeker zo'n oranje lelijk ding met een grote O eraan
De O van olifant :%
pi_199654353
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 mei 2021 12:10 schreef rebel-angel het volgende:
Zo’n oranje goude met het woord oranje ;)
Gelukkig kom ik bijna niet bij het kruidvat :)
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_199656476
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 mei 2021 08:22 schreef maily het volgende:

[..]

Wie is Kenneth.d.s ?
Een soort Citroën? Oranje, met zeemleren stoelen en niet te verwijderen Hazesplaylist?
pi_199656766
"Het persmomentje pakte helaas wat anders uit"
"Zielig hè, voor André Hazes en zijn vriendin Sarah van Soelen?" begint ze haar column. "Ze hadden zich zo verheugd op een paar leuke itempjes in de showrubrieken over hun verliefdheid, met daarbij wat gratis reclame voor moeder Rachel die sinds kort bijbeunt als theeschenkster in een winkelcentrum in Amstelveen (...) Maar het persmomentje pakte helaas wat anders uit."

Wie de reacties op social media een beetje bijhoudt, ziet dat dit vrolijke persmoment voor de nieuwe theetoko van Rachel niet het gewenste effect heeft. Het regent negatieve reacties. Angela voelt zich geroepen om de familie Hazes te vertellen waarom dat zo is. Het zit hem in de ongeëvenaarde schaamteloosheid waarop jullie te werk gaan, jongens", concludeert Angela. "Echt, je moet niet onderschatten hoe het overkomt dat je daar nu staat te jubelen over je verliefdheid en het barbiepop-influencertje waar je naast mag lopen, terwijl je een paar maanden geleden nog van de daken schreeuwde hoe gelukkig je was met een ander."

Medelijden heeft de columnist niet met de gebeten hond. Daarentegen voelt ze wel voor Monique. Zij zit ondertussen thuis met hun zoon met wie André 'geen rekening houdt', aldus Angela. Ze verwijt de zanger vervolgens zijn publiek te onderschatten. "Geloof me, de ergste fout die je als artiest kunt maken."
Het publiek heeft de bullshit-tax bereikt, aldus Angela. Dat is volgens haar al zo sinds zijn kortstondige relatie met Bridget Maasland. "We trappen er niet meer in." Ook voor Rachel heeft Angela het nodige advies klaarliggen. Het gedoe met de beelden rondom de Hazes-documentaire, het verhaal over haar ontmaagding op haar vijftiende, het publiekelijk natrappen van haar dochter... Het is volgens Angela hoog tijd dat iemand Rachel tegen dat soort dingen beschermt.
pi_199657995
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 mei 2021 11:46 schreef rebel-angel het volgende:
https://youtube.com/shorts/dlDY3TAd7X0?feature=share

dan maar even zo, misschien dat iemand het even beter neer kan zetten :@
Nou ooook nog ff deyoutube taggies dromheen...
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  vrijdag 28 mei 2021 @ 17:58:02 #252
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_199658238
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 mei 2021 17:36 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Nou ooook nog ff deyoutube taggies dromheen...
Als je je zo ergert, waarom lees je hier dan?
pi_199658255
Mams erg je niet
  vrijdag 28 mei 2021 @ 18:08:36 #254
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_199658350
Nog ff over die column van Angela, deze dus
https://www.ad.nl/show/ik(...)e-uitkotst~acd11652/

Nu 193 reacties waarvan er 192 het eens zijn met Angela.

Wanneer gaat dat kwartje vallen bij de Hazes clan?
  Spellchecker vrijdag 28 mei 2021 @ 18:14:56 #255
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_199658396
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 mei 2021 18:08 schreef ootjekatootje het volgende:
Nog ff over die column van Angela, deze dus
https://www.ad.nl/show/ik(...)e-uitkotst~acd11652/

Nu 193 reacties waarvan er 192 het eens zijn met Angela.

Wanneer gaat dat kwartje vallen bij de Hazes clan?
Nooit .... die lezen dat toch niet joh :+
pi_199658427
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 mei 2021 17:58 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Als je je zo ergert, waarom lees je hier dan?
Ze vraagt zelf om hulp?
Iedereen negeert?
Ik geef advies.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  Moderator vrijdag 28 mei 2021 @ 18:30:54 #257
184769 crew  Deisyy
pi_199658595
Ik moest even goed kijken want ik dacht dat het Sarah was :o

Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  vrijdag 28 mei 2021 @ 18:46:01 #258
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_199658796
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 mei 2021 18:30 schreef Deisyy het volgende:
Ik moest even goed kijken want ik dacht dat het Sarah was :o

[ afbeelding ]
Als ze Sarah in Wie van de 3 zetten en Monique tussen de moeders dan is de kans groot dat mensen haar zouden kiezen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Moderator vrijdag 28 mei 2021 @ 18:55:40 #259
184769 crew  Deisyy
pi_199658928
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 mei 2021 18:46 schreef Leandra het volgende:

[..]

Als ze Sarah in Wie van de 3 zetten en Monique tussen de moeders dan is de kans groot dat mensen haar zouden kiezen.
Ja echt, ik denk dat Dreetje gewoon op dat soort lippen valt
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_199659087
Deze zijn toch ook nep?

Had ze die al?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  Moderator vrijdag 28 mei 2021 @ 19:09:34 #261
184769 crew  Deisyy
pi_199659151
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 mei 2021 19:06 schreef DancingPhoebe het volgende:
Deze zijn toch ook nep?

Had ze die al?
De laatste jaren wel, dat hoort erbij als je powervrouw bent.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  Spellchecker vrijdag 28 mei 2021 @ 19:15:06 #262
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_199659244
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 mei 2021 18:30 schreef Deisyy het volgende:
Ik moest even goed kijken want ik dacht dat het Sarah was :o

[ afbeelding ]
Heur haar afgeknipt?
Staat goed!
  Moderator vrijdag 28 mei 2021 @ 19:20:29 #263
184769 crew  Deisyy
pi_199659366
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 mei 2021 19:15 schreef maily het volgende:

[..]

Heur haar afgeknipt?
Staat goed!
Neuh ik denk dat ze op heur haar ligt of misschien zijn d'r extensions eruit gevallen, want op deze zitten ze er nog in.

Rare foto trouwens, ik hoop dat hij van bovenaf genomen is, anders heeft ze wel een erg groot hoofd in verhouding tot haar lichaam, uitgezonderd de boobies dan.

Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_199659520
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 mei 2021 18:08 schreef ootjekatootje het volgende:
Nog ff over die column van Angela, deze dus
https://www.ad.nl/show/ik(...)e-uitkotst~acd11652/

Nu 193 reacties waarvan er 192 het eens zijn met Angela.

Wanneer gaat dat kwartje vallen bij de Hazes clan?
Niet! Die hebben een eikenblad voor de kop.
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_199659990
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 mei 2021 19:30 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:

[..]

Niet! Die hebben een eikenblad voor de kop.
Een eikenblaadje is heel klein.
pi_199660164
Het kwartje valt pas wanneer de inkomsten wegvallen.
pi_199660424
Angela de Jong maakt ‘schaamteloze’ André Hazes jr. he-le-maal kapot

https://www.mediacourant.(...)jr-he-le-maal-kapot/

https://www.ad.nl/video/a(...)amilie-hazes~p229618
pi_199660489
Kunnen jullie hem niet daar houden? Nu duikt hij hier in België in allerlei Belgische tv programma's op en de mensen lopen met hem weg :(
  vrijdag 28 mei 2021 @ 20:28:57 #269
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_199660515
quote:
17s.gif Op vrijdag 28 mei 2021 20:27 schreef praadje het volgende:
Kunnen jullie hem niet daar houden? Nu duikt hij hier in België in allerlei Belgische tv programma's op en de mensen lopen met hem weg :(
Neuh jullie mogen hem houden hoor :D
With love :*
pi_199660522
quote:
17s.gif Op vrijdag 28 mei 2021 20:27 schreef praadje het volgende:
Kunnen jullie hem niet daar houden? Nu duikt hij hier in België in allerlei Belgische tv programma's op en de mensen lopen met hem weg :(
pi_199660538
quote:
6s.gif Op vrijdag 28 mei 2021 20:29 schreef Straadthont het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
:r
pi_199660556
Wat heeft hij trouwens kleine dikke worstenvingertjes. Als dat wat zegt over zijn slurf dan weet ik al genoeg. Met zijn olifant _O-
pi_199660602
quote:
7s.gif Op vrijdag 28 mei 2021 20:24 schreef Straadthont het volgende:
Angela de Jong maakt ‘schaamteloze’ André Hazes jr. he-le-maal kapot

https://www.mediacourant.(...)jr-he-le-maal-kapot/

https://www.ad.nl/video/a(...)amilie-hazes~p229618
Is geen woord aan gelogen. Hij heeft het goed verprutst. :')
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_199660630
quote:
6s.gif Op vrijdag 28 mei 2021 20:29 schreef Straadthont het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Bij zijn oren is hij witter :D
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_199660632
quote:
17s.gif Op vrijdag 28 mei 2021 20:30 schreef praadje het volgende:
Wat heeft hij trouwens kleine dikke worstenvingertjes. Als dat wat zegt over zijn slurf dan weet ik al genoeg.
Net als de grote André Hazes. :')
Nu nog dat volgevreten lijf met een pafferige zuipsmoel. Hij is al aardig onderweg. ^O^
  Spellchecker vrijdag 28 mei 2021 @ 20:51:09 #276
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_199660948
quote:
17s.gif Op vrijdag 28 mei 2021 20:27 schreef praadje het volgende:
Kunnen jullie hem niet daar houden? Nu duikt hij hier in België in allerlei Belgische tv programma's op en de mensen lopen met hem weg :(
Lekker laten lopen. Richting Frankrijk ofzo ...
pi_199660995
quote:
6s.gif Op vrijdag 28 mei 2021 20:29 schreef Straadthont het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ook zo smerig die patserige ringen bij een jonge vent :r :r
Twinning = boring
  Moderator vrijdag 28 mei 2021 @ 20:52:41 #278
184769 crew  Deisyy
pi_199661001
quote:
7s.gif Op vrijdag 28 mei 2021 20:24 schreef Straadthont het volgende:
Angela de Jong maakt ‘schaamteloze’ André Hazes jr. he-le-maal kapot

https://www.mediacourant.(...)jr-he-le-maal-kapot/

https://www.ad.nl/video/a(...)amilie-hazes~p229618
Angela de Jong :') :r
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  Moderator vrijdag 28 mei 2021 @ 20:53:17 #279
184769 crew  Deisyy
pi_199661016
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 mei 2021 20:51 schreef maily het volgende:

[..]

Lekker laten lopen. Richting Frankrijk ofzo ...
:D
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  vrijdag 28 mei 2021 @ 21:14:56 #280
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_199661606
De pole in dit artikel

https://www.mediacourant.(...)jr-he-le-maal-kapot/

Totaal 1568 stemmen en 1532 stemmen geven Angela de jong gelijk. Das 98% van alle stemmen.
_O-

2% dus 37 stemmen vinden de Hazesclan top.
Pijnlijk!
pi_199662029
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 mei 2021 20:51 schreef maily het volgende:

[..]

Lekker laten lopen. Richting Frankrijk ofzo ...
_O-
pi_199662094
Hij past perfect als verkoper bij de plaatselijk tweedehands auto handel.
pi_199662937
Droeg hij nu al eerder een bril of is dat ook weer gekopieerd van zijn schoonvader?
pi_199663058
quote:
17s.gif Op vrijdag 28 mei 2021 22:08 schreef praadje het volgende:
Droeg hij nu al eerder een bril of is dat ook weer gekopieerd van zijn schoonvader?
:Y copycat .je weet toch hij past zich aan waar hij mee omgaat tijdelijk.
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_199663119
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 mei 2021 22:16 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:

[..]

:Y copycat .je weet toch hij past zich aan waar hij mee omgaat tijdelijk.
Ja, dat schreef ik ook al eerder maar van die bril was ik niet zeker.
pi_199663195
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 mei 2021 21:14 schreef ootjekatootje het volgende:
De pole in dit artikel

https://www.mediacourant.(...)jr-he-le-maal-kapot/

Totaal 1568 stemmen en 1532 stemmen geven Angela de jong gelijk. Das 98% van alle stemmen.
_O-

2% dus 37 stemmen vinden de Hazesclan top.
Pijnlijk!
1 van de bff's van Raggel, Jacqueline, is al ontmaskerd met meerdere nepaccounts op insta waarmee ze Monique zwart maakt. Die is in eentje een trollenleger en heeft daar waarschijnlijk 37 accounts.
  Spellchecker vrijdag 28 mei 2021 @ 22:24:52 #287
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_199663221
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 mei 2021 22:23 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

1 van de bff's van Raggel, Jacqueline, is al ontmaskerd met meerdere nepaccounts op insta waarmee ze Monique zwart maakt. Die is in eentje een trollenleger en heeft daar waarschijnlijk 37 accounts.
:o
pi_199663222
quote:
17s.gif Op vrijdag 28 mei 2021 22:19 schreef praadje het volgende:

[..]

Ja, dat schreef ik ook al eerder maar van die bril was ik niet zeker.
Schoonpa en ma hebben het ook was 3 voor de prijs van 1 bij Pearl.
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_199663257
quote:
17s.gif Op vrijdag 28 mei 2021 22:08 schreef praadje het volgende:
Droeg hij nu al eerder een bril of is dat ook weer gekopieerd van zijn schoonvader?
Hij draagt al jaren van die gigantische brillen. De Friedelgenen.
pi_199663267
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 mei 2021 22:23 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

1 van de bff's van Raggel, Jacqueline, is al ontmaskerd met meerdere nepaccounts op insta waarmee ze Monique zwart maakt. Die is in eentje een trollenleger en heeft daar waarschijnlijk 37 accounts.
:D hoe is dat ontdekt? Wat vals.
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_199663299
Is er al iemand naar die thee hut geweest? Bakkie doen bij Raggel. :r
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_199663413
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 mei 2021 22:28 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Is er al iemand naar die thee hut geweest? Bakkie doen bij Raggel. :r
Ik sterf nog liever van de dorst.

Je denkt toch niet dat dat mens zelf haar handen laat wapperen als ze als beroepsweduwe haar zakken gevuld krijgt?!
pi_199664954
quote:
17s.gif Op vrijdag 28 mei 2021 20:30 schreef praadje het volgende:
Wat heeft hij trouwens kleine dikke worstenvingertjes. Als dat wat zegt over zijn slurf dan weet ik al genoeg. Met zijn olifant _O-
Stompjes
  zaterdag 29 mei 2021 @ 00:21:58 #294
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_199665008
quote:
9s.gif Op vrijdag 28 mei 2021 22:33 schreef Straadthont het volgende:

[..]

Ik sterf nog liever van de dorst.

Je denkt toch niet dat dat mens zelf haar handen laat wapperen als ze als beroepsweduwe haar zakken gevuld krijgt?!
_O-
  zaterdag 29 mei 2021 @ 00:26:11 #295
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_199665033
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 mei 2021 00:15 schreef Debskuh het volgende:

[..]

Stompjes
Ja, zo’n vies dik klein piemeltje van 2 cm. Weten we ook de reden waarom Monique niet een twee drie zwanger werd.

Maar meneer heeft geld en aanzien dus die “wijven” zijn allang blij. Triest hoor.
En die stiefvader begint ook een engnek te worden.
  zaterdag 29 mei 2021 @ 00:51:39 #296
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_199665158
quote:
17s.gif Op vrijdag 28 mei 2021 20:30 schreef praadje het volgende:
Wat heeft hij trouwens kleine dikke worstenvingertjes. Als dat wat zegt over zijn slurf dan weet ik al genoeg. Met zijn olifant _O-
Wat ik vanuit mijn wilde jaren weet hebben mannen met zulke vingers idd niet zoveel interessants in de broek hangen. De indrukwekkende gevallen waren ook in bezit van langere vingers :D
With love :*
  zaterdag 29 mei 2021 @ 01:28:20 #297
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_199665386
quote:
17s.gif Op vrijdag 28 mei 2021 20:27 schreef praadje het volgende:
Kunnen jullie hem niet daar houden? Nu duikt hij hier in België in allerlei Belgische tv programma's op en de mensen lopen met hem weg :(
Ja kut, leef met je mee. Snap er geen reet van dat ze bij jullie met hem weglopen.
  zaterdag 29 mei 2021 @ 01:34:59 #298
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_199665430
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 mei 2021 00:51 schreef girlnextdoor. het volgende:

[..]

Wat ik vanuit mijn wilde jaren weet hebben mannen met zulke vingers idd niet zoveel interessants in de broek hangen. De indrukwekkende gevallen waren ook in bezit van langere vingers :D
Dit en die piemel ziekte van hem, ik denk dat André 3 nog de grootste heeft. André 2 is ziek in zijn kop met zijn piemelkeien en piemelolifantengrappen.

Dat joch heeft serieus een probleem in de broek, laten we het daar maar op houden. En die wijven zijn allang blij dat hij er niet elke avond opspringt.

Wanneer schrijft Bridget een boek? w/
  zaterdag 29 mei 2021 @ 01:36:00 #299
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_199665434
De king doet geen ding.
pi_199666331
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 mei 2021 01:28 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Ja kut, leef met je mee. Snap er geen reet van dat ze bij jullie met hem weglopen.
Zal ook niet lang meer duren voor hij daar door de mand valt.
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_199666337
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 mei 2021 01:34 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Dit en die piemel ziekte van hem, ik denk dat André 3 nog de grootste heeft. André 2 is ziek in zijn kop met zijn piemelkeien en piemelolifantengrappen.

Dat joch heeft serieus een probleem in de broek, laten we het daar maar op houden. En die wijven zijn allang blij dat hij er niet elke avond opspringt.

Wanneer schrijft Bridget een boek? w/
Was Bridget niet bij de opening van die theehut? Is toch ook vrienden met Raggel.
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')