Eens. Mo was met hele andere dingen bezig die hij totaal niet boeiend vond. Waarom hij haar ten huwelijk heeft gevraagd is me nog steeds een raadsel.quote:Op donderdag 27 mei 2021 13:58 schreef -river- het volgende:
[..]
Dat klopt maar dit plaatje lijkt mij voor zolang het duurt prima bij hem passen.
Ja dat is mij ook een raadsel, ik had het idee dat Mo en Dre allebei in hele andere fases van hun leven zaten, daarom kan ik me ook heel goed voorstellen dat hij het nu met Sarah en haar familie prima naar zijn zin heeft, zolang het duurt natuurlijkquote:Op donderdag 27 mei 2021 14:00 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Eens. Mo was met hele andere dingen bezig die hij totaal niet boeiend vond. Waarom hij haar ten huwelijk heeft gevraagd is me nog steeds een raadsel.
Ah, oké, dank je.quote:Op donderdag 27 mei 2021 13:57 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Een vlammetje betekend hot
Nee hoor, de olifantenpiemel is uitvoerig besproken hierquote:Op donderdag 27 mei 2021 15:12 schreef vencodark het volgende:
Nu zag ik toevallig op de Instagram van André dat hij van de week naar de dierentuin was met kleine André.
Ben niet goed in foto’s posten hier maar dit missen jullie blijkbaar allemaal?
https://www.instagram.com/p/CPV6dbugFWL/?utm_medium=copy_link
Nee hoor. Schijnbaar heb jij hebt dat zelf gemist hier in het topic gisteren.quote:Op donderdag 27 mei 2021 15:12 schreef vencodark het volgende:
Nu zag ik toevallig op de Instagram van André dat hij van de week naar de dierentuin was met kleine André.
Ben niet goed in foto’s posten hier maar dit missen jullie blijkbaar allemaal?
https://www.instagram.com/p/CPV6dbugFWL/?utm_medium=copy_link
Vandaar het vraagteken.quote:Op donderdag 27 mei 2021 15:14 schreef Straadthont het volgende:
[..]
Nee hoor. Schijnbaar heb jij hebt dat zelf gemist hier in het topic gisteren.
Haar vader houdt haar nog intiemer vast als dat zijn imitator doet 🤣🤣🤣quote:
Juistum!quote:Op donderdag 27 mei 2021 15:34 schreef vencodark het volgende:
[..]
Vandaar het vraagteken.Ik heb inderdaad niet alles (terug) gelezen.
Dat verklaard de Freek Vonk-grap die Mo meer kon vertellen over olifanten.
Kijk maar even het filmpje van Rossanna Kluivert dan weet je genoeg.quote:Op donderdag 27 mei 2021 14:56 schreef Straadthont het volgende:
[ afbeelding ]
RTL- en SBS-kijkers slachten André Hazes jr. af na persmomentje
Het is echt ongekend welke reacties André Hazes jr. losmaakt. Zelfs na een relatief onschuldig tv-interview met zijn nieuwe vriendin gaan de kijkers van RTL Boulevard en Shownieuws he-le-maal los.
Rachel Hazes heeft vanmiddag in een Amstelveens winkelcentrum een vrij onbenullig theekraampje geopend, maar ze wist zich gelukkig verzekerd van de nodige media-aandacht. Alle aandachttrekkende Hazesjes waren er namelijk bij. Behalve dochter Roxeanne natuurlijk, die haar moeder echt helemaal spúúgzat is.
Gelukkig was André er wel, mét zijn nieuwste vriendin Sarah van Soelen én zijn hele nieuwe schoonfamilie. Ook zij moeten nu allemaal voor de camera. Ze werden natuurlijk stuk voor stuk vollédig om de nek gehangen door Rachel. Álles om André’s ex Monique Westenberg, aan wie ze een gruwelijke hekel heeft, een slecht gevoel te geven.
RTL Boulevard en SBS Shownieuws hebben nu allebei een voorproefje van hun interviews met André en Sarah online gezet en de mensen reageren echt vernietigend. De Facebook-pagina’s van beide rubrieken staan – zonder te overdrijven – echt vól van de mensen die zich een versuffing ergeren aan het tweetal.
Een korte bloemlezing van alle vernietigende reacties op de Facebook-pagina van RTL Boulevard en die van Shownieuws. Stoelriemen vast!
RTL-kijker Noor: “Ze zijn gewoon heel schaamteloos en egoďstisch. Hij is vier maanden na verloofd te zijn weggegaan en al smoorverliefd op een ander terwijl hij dit eerst ontkende. Dan maakt hij ook een stom liedje voor zijn zoontje die nergens op slaat. Zo vies dat ze met hun geklef hebben liggen pronken op sociale media terwijl Monique voor de kleine zorgde en een gebroken hart heeft. 🤮🤮🤮”
Natasja: “Dit is gewoon de ‘mannelijke’ versie van Barbie. Die spoort ook niet en ruilt ook makkelijk iedereen in voor een nieuw ‘grote’ liefde. Sneu mannetje 🤮”
#teammonique
De meeste mensen zitten nog steeds in het kamp van Monique Westenberg, die voor hun zoontje zorgt terwijl André lekker de hort op gaat met zijn nieuwe vriendin.
Claudia: “Dat je verliefd wordt op een ander, dat kan gebeuren. Maar dat je dan vervolgens continu roept dat je eindelijk de ware hebt, dat deze chick wél in de smaak valt bij je moeder, dat je samen een huis koopt en dat je te pas en te onpas foto’s plaatst… nee, dan ben je gewoon een kinderachtig ventje. Maar dat heb je waarschijnlijk van je moeder. Rachel is geen haar beter.”
En ook de Shownieuws-kijkers gaan he-le-maal los. “Mafklapper met z’n ‘trots met wie ik mag lopen’. Aardig voor Moon, steek die maar in je zak… Wat een bullebak”, zegt Astrid.
Lydia: “Iedereen heeft mening mag maar wel een ding vergeet niet dat Monique nu alleen met haar zoon is wat zijn vader ziet hij heel weinig te druk. En Rachel PFFF.”
En Menske vindt Sarah aandachtsbelust: “Yessssss ze heeft haar doel bereikt… Ze mag nu ook praten op tv. Ja ja dan ben je wat 🤣.”
RTL Boulevard en Shownieuws zenden vanavond de volledige interviews uit op televisie.
[ afbeelding ]
![]()
Bron, Mediacourant.
Lijken wel karikaturen joh die gezichtenquote:
Hier zegt Hazes ik ben trots dat ik laat zien met wie ik loop.....op dit moment. Dat waren zijn woorden. Maar Saar is wel blij met al deze aandacht. Dit is wat zij wilt en Bonus-papa vind het helemaal geweldig.quote:Op donderdag 27 mei 2021 15:06 schreef Straadthont het volgende:
En nog een item.
https://www.mediacourant.(...)et-sarah-van-soelen/
Ik ben moderator en probeer deze reeks leesbaar te houden.quote:
Het is allemaal wat.quote:Op donderdag 27 mei 2021 16:04 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Hier zegt Hazes ik ben trots dat ik laat zien met wie ik loop.....op dit moment. Dat waren zijn woorden. Maar Saar is wel blij met al deze aandacht. Dit is wat zij wilt en Bonus-papa vind het helemaal geweldig.
Mammie lijkt sowieso niet helemaal 100. Ze ziet er een beetje verongelukt uit.quote:Op donderdag 27 mei 2021 12:53 schreef maily het volgende:
[..]
Mammie heeft weer haar broek over haar schoenen ....
Zou ze wel voeten hebben?quote:Op donderdag 27 mei 2021 12:53 schreef maily het volgende:
[..]
Mammie heeft weer haar broek over haar schoenen ....
In een van de vorige topics staat ze ook met geen voeten op de foto, naast Sarah. In de winkel.quote:
Ze heeft misschien wel wokkelnagels , dat je ze daarom niet ziet.quote:
En haar broek is te kortquote:Op donderdag 27 mei 2021 19:32 schreef Michellee het volgende:
Waarom heeft Sarah zon enorme jas aan? Hij lijkt wel 3 maten te groot.
Die jas deelt ze met haar moeder. Wat een armoe.quote:Op donderdag 27 mei 2021 19:32 schreef Michellee het volgende:
Waarom heeft Sarah zon enorme jas aan? Hij lijkt wel 3 maten te groot. Wat mij opviel was dat Rachel echt zegt "het is een heerlijk meid. Ze is eerlijk".
Wat voor steek is dit.
Omdat ze allemaal hetzelfde zijn.quote:Op donderdag 27 mei 2021 19:32 schreef Michellee het volgende:
Waarom heeft Sarah zon enorme jas aan? Hij lijkt wel 3 maten te groot. Wat mij opviel was dat Rachel echt zegt "het is een heerlijk meid. Ze is eerlijk".
Wat voor steek is dit.
Heb je evenquote:Op donderdag 27 mei 2021 19:56 schreef Straadthont het volgende:
Veel gebeurd. Veel gezegd. Veel geschreeuwd. Veel geruzied. Veel gescholden. Veel afstand. Een hoop verontschuldigingen. Een hoop spijt. Een hoop goedmaken. Een hoop vergeten. Een hoop vergeven. Een hoop inhalen. Een hoop liefde. Een hoop voor een voor altijd samen. Ik ben trots op jou. Op jou als moeder. Op jou als weduwe van de grote André Hazes. Op jou als ondernemer. Maar vooral op jou vechter! Ik heb je gemist wijfie. Laat ze maar zeiken op jou. Ik houd van je. Gefeliciteerd met je nieuwe nu al geslaagde zaak.
Tiener minnares van de kleine dikke pedo was inderdaad beter geweest.quote:Op donderdag 27 mei 2021 19:59 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Heb je even
Weduwe van de Grote Hazes. Erger kan het niet worden.
Een hoop stront.quote:Op donderdag 27 mei 2021 19:56 schreef Straadthont het volgende:
Veel gebeurd. Veel gezegd. Veel geschreeuwd. Veel geruzied. Veel gescholden. Veel afstand. Een hoop verontschuldigingen. Een hoop spijt. Een hoop goedmaken. Een hoop vergeten. Een hoop vergeven. Een hoop inhalen. Een hoop liefde. Een hoop voor een voor altijd samen. Ik ben trots op jou. Op jou als moeder. Op jou als weduwe van de grote André Hazes. Op jou als ondernemer. Maar vooral op jou vechter! Ik heb je gemist wijfie. Laat ze maar zeiken op jou. Ik houd van je. Gefeliciteerd met je nieuwe nu al geslaagde zaak.
Ongemakkelijke halve kusje lijkt vooral op verzoek van de fotograaf.quote:Op donderdag 27 mei 2021 20:44 schreef Straadthont het volgende:
Kusje op de mond voor Sarah die helaas deze keer haar wallen niet kon wegwerken en haar teint in een wortelkleur kon omtoveren met een paar filters.
Waarom zou je je schoonloeder op dr bek zoenen??quote:Op donderdag 27 mei 2021 20:44 schreef Straadthont het volgende:
De patsers strak in het pak en de weduwe in een zomer-braderie op de camping outfitje.![]()
Kusje op de mond voor Sarah die helaas deze keer haar wallen niet kon wegwerken en haar teint in een wortelkleur kon omtoveren met een paar filters.
https://www.instagram.com/p/CPX9r8cDq_S/
Ze lijkt inderdaad weer even glad gestreken. Wellicht even bij Con's Botox Shop langs gewipt?quote:Op donderdag 27 mei 2021 21:11 schreef SilverEyes het volgende:
Even buiten beschouwing latend wat voor loeder het is, maar Rachel heeft er wel eens slechter uitgezien
Nicotine tekort?quote:Op donderdag 27 mei 2021 21:13 schreef soapie het volgende:
[..]
Waarom zou je je schoonloeder op dr bek zoenen??
quote:Op donderdag 27 mei 2021 21:16 schreef rebel-angel het volgende:
Bij die moeder van Sarah moet ik steeds aan Stifflers mom denken 🧐
Whahahaha ja dat klopt gewoon! Dat gezicht van die ma fascineert me enorm. Soort auto-ongeluk waarvan je weet dat het niet netjes is om uitgebreid te staan loeren maar je die behoefte wel voelt zeg maarquote:Op donderdag 27 mei 2021 21:16 schreef rebel-angel het volgende:
quote:
Hier heeft ze ook geen voeten .....quote:Op donderdag 27 mei 2021 18:24 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Ze heeft misschien wel wokkelnagels , dat je ze daarom niet ziet.
quote:Op donderdag 27 mei 2021 21:24 schreef maily het volgende:
[..]
[..]
Hier heeft ze ook geen voeten .....
[ afbeelding ]
Maar hij is dan ook ontsproten aan het heilige hazeszaad he? Althans.... in elk geval zal ie altijd de kleine hazes blijven. Minder talent en de genen van de zeemleren lap erbijquote:Op donderdag 27 mei 2021 19:59 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Heb je even
Weduwe van de Grote Hazes. Erger kan het niet worden.
Ik vind haar rok geweldig, eerlijk is eerlijkquote:Op donderdag 27 mei 2021 21:11 schreef SilverEyes het volgende:
Even buiten beschouwing latend wat voor loeder het is, maar Rachel heeft er wel eens slechter uitgezien
Jaaaaa bij deze foto is het echt Stifflers momquote:Op donderdag 27 mei 2021 21:24 schreef maily het volgende:
[..]
[..]
Hier heeft ze ook geen voeten .....
[ afbeelding ]
Eens. Vind haar er sowieso best goed uitzien voor een vrouw van die leeftijd.quote:Op donderdag 27 mei 2021 22:27 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Ik vind haar rok geweldig, eerlijk is eerlijk
Ze is pas vijftig hč, geen zeventig.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 01:07 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Eens. Vind haar er sowieso best goed uitzien voor een vrouw van die leeftijd.
Aannemende dat je Rachel bedoelde.
Mag ik een emmertjequote:Op vrijdag 28 mei 2021 07:28 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[ link | afbeelding ]
Hij laat zich the King noemen. Dit is echt lachwekkend. Deze mensen zijn echt tokkievolk. Grote mond, veel leugens, vlottebabbel .
You're the one for me girl ....quote:Op vrijdag 28 mei 2021 07:40 schreef caroro het volgende:
https://www.instagram.com/p/CPY5vuWgOA-/?utm_medium=copy_link ja hoor!! En wederom een handhoudsmoelvastvolopdebekfoto 🤣.
Echt de eerste gozer die me zo zou vastpakken zou toch een muilpeer krijgen🤮.
quote:Op donderdag 27 mei 2021 21:16 schreef rebel-angel het volgende:
Dat is hij vergetenquote:Op vrijdag 28 mei 2021 07:42 schreef maily het volgende:
[..]
You're the one for me girl ....
Hoeveelste girl is zij onderhand?
Moet hij kenneth.d.s dan verbieden om hem King te noemen?quote:Op vrijdag 28 mei 2021 07:28 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[ link | afbeelding ]
Hij laat zich the King noemen. Dit is echt lachwekkend. Deze mensen zijn echt tokkievolk. Grote mond, veel leugens, vlottebabbel .
*zucht* nee, zijn moeder is daarmee begonnen.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 08:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Moet hij kenneth.d.s dan verbieden om hem King te noemen?
Dat nemen zijn fans idd zo over.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 08:11 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
*zucht* nee, zijn moeder is daarmee begonnen.
Wie is Kenneth.d.s ?quote:Op vrijdag 28 mei 2021 08:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Moet hij kenneth.d.s dan verbieden om hem King te noemen?
quote:Op vrijdag 28 mei 2021 08:21 schreef Straadthont het volgende:
Nieuwe dag. Nieuwe ronde, nieuwe kansen. Wat staat er vandaag op het Hazes menu?
De opening gisteren schijnt ook geen vol centrum te hebben geleverd, ondanks dat the King, Neerlands grootste rock&roll artiest ever, groter dan Elvis, Rolling Stones en The Beatles bij elkaar ook van de partij was.
Rosanna, de van Galens 2.0 en de kontenlikkers van Story. Hier en daar een verdwaalde shopper en dat was het wel. Ze doen net alsof heel Amstelveen, R'dam en omgeving is leeggelopen om deze paupers te kunnen zien.
Mooi niet dus!![]()
Degene die die foto op Insta heeft gezet en hem King noemtquote:
Dus jouw opmerking al zou Andre zich de King laten noemen slaat niet echt ergens op.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 08:11 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
*zucht* nee, zijn moeder is daarmee begonnen.
Hij bedoeld natuurlijk: The one for me now.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 07:42 schreef maily het volgende:
[..]
Met of zonder de hoeren?quote:Op vrijdag 28 mei 2021 07:42 schreef maily het volgende:
[..]
Moet eerst geupload worden voor je het op fok kunt plaatsen.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 11:34 schreef rebel-angel het volgende:
hoe deel ik een filmpje![]()
staat op mijn telefoon
pppff zeker zo'n oranje lelijk ding met een grote O eraanquote:Op vrijdag 28 mei 2021 11:46 schreef rebel-angel het volgende:
https://youtube.com/shorts/dlDY3TAd7X0?feature=share
dan maar even zo, misschien dat iemand het even beter neer kan zetten
De O van olifantquote:Op vrijdag 28 mei 2021 12:06 schreef Inca het volgende:
[..]
pppff zeker zo'n oranje lelijk ding met een grote O eraan
Gelukkig kom ik bijna niet bij het kruidvatquote:Op vrijdag 28 mei 2021 12:10 schreef rebel-angel het volgende:
Zo’n oranje goude met het woord oranje
Nou ooook nog ff deyoutube taggies dromheen...quote:Op vrijdag 28 mei 2021 11:46 schreef rebel-angel het volgende:
https://youtube.com/shorts/dlDY3TAd7X0?feature=share
dan maar even zo, misschien dat iemand het even beter neer kan zetten
Als je je zo ergert, waarom lees je hier dan?quote:Op vrijdag 28 mei 2021 17:36 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Nou ooook nog ff deyoutube taggies dromheen...
Nooit .... die lezen dat toch niet johquote:Op vrijdag 28 mei 2021 18:08 schreef ootjekatootje het volgende:
Nog ff over die column van Angela, deze dus
https://www.ad.nl/show/ik(...)e-uitkotst~acd11652/
Nu 193 reacties waarvan er 192 het eens zijn met Angela.
Wanneer gaat dat kwartje vallen bij de Hazes clan?
Ze vraagt zelf om hulp?quote:Op vrijdag 28 mei 2021 17:58 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Als je je zo ergert, waarom lees je hier dan?
Als ze Sarah in Wie van de 3 zetten en Monique tussen de moeders dan is de kans groot dat mensen haar zouden kiezen.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 18:30 schreef Deisyy het volgende:
Ik moest even goed kijken want ik dacht dat het Sarah was![]()
[ afbeelding ]
Ja echt, ik denk dat Dreetje gewoon op dat soort lippen valtquote:Op vrijdag 28 mei 2021 18:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als ze Sarah in Wie van de 3 zetten en Monique tussen de moeders dan is de kans groot dat mensen haar zouden kiezen.
De laatste jaren wel, dat hoort erbij als je powervrouw bent.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 19:06 schreef DancingPhoebe het volgende:
Deze zijn toch ook nep?
Had ze die al?
Heur haar afgeknipt?quote:Op vrijdag 28 mei 2021 18:30 schreef Deisyy het volgende:
Ik moest even goed kijken want ik dacht dat het Sarah was![]()
[ afbeelding ]
Neuh ik denk dat ze op heur haar ligt of misschien zijn d'r extensions eruit gevallen, want op deze zitten ze er nog in.quote:
Niet! Die hebben een eikenblad voor de kop.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 18:08 schreef ootjekatootje het volgende:
Nog ff over die column van Angela, deze dus
https://www.ad.nl/show/ik(...)e-uitkotst~acd11652/
Nu 193 reacties waarvan er 192 het eens zijn met Angela.
Wanneer gaat dat kwartje vallen bij de Hazes clan?
Een eikenblaadje is heel klein.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 19:30 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Niet! Die hebben een eikenblad voor de kop.
Neuh jullie mogen hem houden hoorquote:Op vrijdag 28 mei 2021 20:27 schreef praadje het volgende:
Kunnen jullie hem niet daar houden? Nu duikt hij hier in België in allerlei Belgische tv programma's op en de mensen lopen met hem weg
quote:Op vrijdag 28 mei 2021 20:27 schreef praadje het volgende:
Kunnen jullie hem niet daar houden? Nu duikt hij hier in België in allerlei Belgische tv programma's op en de mensen lopen met hem weg
Is geen woord aan gelogen. Hij heeft het goed verprutst.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 20:24 schreef Straadthont het volgende:
Angela de Jong maakt ‘schaamteloze’ André Hazes jr. he-le-maal kapot
https://www.mediacourant.(...)jr-he-le-maal-kapot/
https://www.ad.nl/video/a(...)amilie-hazes~p229618
Bij zijn oren is hij witterquote:
Net als de grote André Hazes.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 20:30 schreef praadje het volgende:
Wat heeft hij trouwens kleine dikke worstenvingertjes. Als dat wat zegt over zijn slurf dan weet ik al genoeg.
Lekker laten lopen. Richting Frankrijk ofzo ...quote:Op vrijdag 28 mei 2021 20:27 schreef praadje het volgende:
Angela de Jongquote:Op vrijdag 28 mei 2021 20:24 schreef Straadthont het volgende:
Angela de Jong maakt ‘schaamteloze’ André Hazes jr. he-le-maal kapot
https://www.ad.nl/video/a(...)amilie-hazes~p229618
quote:Op vrijdag 28 mei 2021 20:51 schreef maily het volgende:
[..]
Lekker laten lopen. Richting Frankrijk ofzo ...
quote:Op vrijdag 28 mei 2021 20:51 schreef maily het volgende:
[..]
Lekker laten lopen. Richting Frankrijk ofzo ...
quote:Op vrijdag 28 mei 2021 22:08 schreef praadje het volgende:
Droeg hij nu al eerder een bril of is dat ook weer gekopieerd van zijn schoonvader?
Ja, dat schreef ik ook al eerder maar van die bril was ik niet zeker.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 22:16 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]copycat .je weet toch hij past zich aan waar hij mee omgaat tijdelijk.
1 van de bff's van Raggel, Jacqueline, is al ontmaskerd met meerdere nepaccounts op insta waarmee ze Monique zwart maakt. Die is in eentje een trollenleger en heeft daar waarschijnlijk 37 accounts.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 21:14 schreef ootjekatootje het volgende:
De pole in dit artikel
Totaal 1568 stemmen en 1532 stemmen geven Angela de jong gelijk. Das 98% van alle stemmen.
![]()
2% dus 37 stemmen vinden de Hazesclan top.
Pijnlijk!
quote:Op vrijdag 28 mei 2021 22:23 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
1 van de bff's van Raggel, Jacqueline, is al ontmaskerd met meerdere nepaccounts op insta waarmee ze Monique zwart maakt. Die is in eentje een trollenleger en heeft daar waarschijnlijk 37 accounts.
Schoonpa en ma hebben het ook was 3 voor de prijs van 1 bij Pearl.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 22:19 schreef praadje het volgende:
[..]
Ja, dat schreef ik ook al eerder maar van die bril was ik niet zeker.
Hij draagt al jaren van die gigantische brillen. De Friedelgenen.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 22:08 schreef praadje het volgende:
Droeg hij nu al eerder een bril of is dat ook weer gekopieerd van zijn schoonvader?
quote:Op vrijdag 28 mei 2021 22:23 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
1 van de bff's van Raggel, Jacqueline, is al ontmaskerd met meerdere nepaccounts op insta waarmee ze Monique zwart maakt. Die is in eentje een trollenleger en heeft daar waarschijnlijk 37 accounts.
Ik sterf nog liever van de dorst.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 22:28 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Is er al iemand naar die thee hut geweest? Bakkie doen bij Raggel.
Stompjesquote:Op vrijdag 28 mei 2021 20:30 schreef praadje het volgende:
Wat heeft hij trouwens kleine dikke worstenvingertjes. Als dat wat zegt over zijn slurf dan weet ik al genoeg. Met zijn olifant![]()
quote:Op vrijdag 28 mei 2021 22:33 schreef Straadthont het volgende:
[..]
Ik sterf nog liever van de dorst.
Je denkt toch niet dat dat mens zelf haar handen laat wapperen als ze als beroepsweduwe haar zakken gevuld krijgt?!
Ja, zo’n vies dik klein piemeltje van 2 cm. Weten we ook de reden waarom Monique niet een twee drie zwanger werd.quote:
Wat ik vanuit mijn wilde jaren weet hebben mannen met zulke vingers idd niet zoveel interessants in de broek hangen. De indrukwekkende gevallen waren ook in bezit van langere vingersquote:Op vrijdag 28 mei 2021 20:30 schreef praadje het volgende:
Wat heeft hij trouwens kleine dikke worstenvingertjes. Als dat wat zegt over zijn slurf dan weet ik al genoeg. Met zijn olifant![]()
Ja kut, leef met je mee. Snap er geen reet van dat ze bij jullie met hem weglopen.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 20:27 schreef praadje het volgende:
Dit en die piemel ziekte van hem, ik denk dat André 3 nog de grootste heeft. André 2 is ziek in zijn kop met zijn piemelkeien en piemelolifantengrappen.quote:Op zaterdag 29 mei 2021 00:51 schreef girlnextdoor. het volgende:
[..]
Wat ik vanuit mijn wilde jaren weet hebben mannen met zulke vingers idd niet zoveel interessants in de broek hangen. De indrukwekkende gevallen waren ook in bezit van langere vingers
Zal ook niet lang meer duren voor hij daar door de mand valt.quote:Op zaterdag 29 mei 2021 01:28 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ja kut, leef met je mee. Snap er geen reet van dat ze bij jullie met hem weglopen.
Was Bridget niet bij de opening van die theehut? Is toch ook vrienden met Raggel.quote:Op zaterdag 29 mei 2021 01:34 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Dit en die piemel ziekte van hem, ik denk dat André 3 nog de grootste heeft. André 2 is ziek in zijn kop met zijn piemelkeien en piemelolifantengrappen.
Dat joch heeft serieus een probleem in de broek, laten we het daar maar op houden. En die wijven zijn allang blij dat hij er niet elke avond opspringt.
Wanneer schrijft Bridget een boek?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |