Er zijn diverse shortcuts. Alleen als je dan ergens bent aangeland en je wilt toch weer even terug naar de afdeling "lampen", dan is het wel even zoeken.quote:Op maandag 24 mei 2021 19:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb de pest aan winkels met een route
En het begon allemaal met het afzagen van 4 tafelpoten!quote:Op maandag 24 mei 2021 19:16 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als je hem koopt dan is het ook een bouwpakket van hier tot Tokyo.![]()
![]()
Ja gewoon ff aan de fakkel aan de rechterkant van het open haard trekken en de boekenkast draait open zodat je naar de gordijnenafdeling kunt gaan idd!quote:Op maandag 24 mei 2021 19:16 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Er zijn diverse shortcuts. Alleen als je dan ergens bent aangeland en je wilt toch weer even terug naar de afdeling "lampen", dan is het wel even zoeken.
Ja, op expeditie. Zoeken naar de exacte code. Het komt heel precies.quote:
Waar is het plankje met de 4 gaatjes?quote:Op maandag 24 mei 2021 19:17 schreef ToT het volgende:
[..]
En het begon allemaal met het afzagen van 4 tafelpoten!
niet iedereenquote:Op maandag 24 mei 2021 19:18 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
iedereen is tegen mij ze willen mij allemaal kapot zien gaan
Alles is klote of alles van Ikea is klotuhquote:
quote:Op maandag 24 mei 2021 19:18 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
iedereen is tegen mij ze willen mij allemaal kapot zien gaan
watskebeurt dan eend?quote:Op maandag 24 mei 2021 19:19 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
misschien jij en een paar andere niet maar veel wel
iedereen wil mij gewoon kapot zien gaan het maakt ze niet uit dat ik een mens ben met gevoelensquote:Op maandag 24 mei 2021 19:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Alles is klote of alles van Ikea is klotuh
Ik laat het wel links liggen 😛quote:Op maandag 24 mei 2021 19:16 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Er zijn diverse shortcuts. Alleen als je dan ergens bent aangeland en je wilt toch weer even terug naar de afdeling "lampen", dan is het wel even zoeken.
quote:Op maandag 24 mei 2021 19:18 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, op expeditie. Zoeken naar de exacte code. Het komt heel precies.
En dan zie je dat ze maar 5 pakken hebben liggen terwijl je er 6 nodig hebt.
Nee serieus, zo is IKEA begonnen; de oprichters hadden een tafel gekocht die niet in hun auto paste!quote:Op maandag 24 mei 2021 19:18 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Waar is het plankje met de 4 gaatjes?
kan gewoon niet zo doorgaan hier op fok willen ze me ook kapot hebben en dagen ze me constant uit en in het echte leven ook ik wil het niet meer. ik ben niet bang voor ze maar ik ben bang dat het ze ooit gaat lukken dat ze me dan hebben de bipolaire idioot die gek in zijn kop isquote:
Jawel, af en toe zit er echt wel wat goeds tussen wat ook betaalbaar is!quote:Op maandag 24 mei 2021 19:19 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ben IKEA fan.
Leuke spullen, goed in elkaar te zetten.
Zo nu en dan ook leuke stoffen.
Kont wel goed schatje.quote:Op maandag 24 mei 2021 19:20 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
iedereen wil mij gewoon kapot zien gaan het maakt ze niet uit dat ik een mens ben met gevoelens
FTFYquote:Op maandag 24 mei 2021 19:20 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
iedereen wil mij gewoon kapot zien gaan het maakt ze niet uit dat ik een eend ben met gevoelens
Ja ach, er zitten ook echt wel schoften op deze site die het leuk vinden mensen dwars te zitten.quote:Op maandag 24 mei 2021 19:21 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
kan gewoon niet zo doorgaan hier op fok willen ze me ook kapot hebben en dagen ze me constant uit en in het echte leven ook ik wil het niet meer. ik ben niet bang voor ze maar ik ben bang dat het ze ooit gaat lukken dat ze me dan hebben de bipolaire idioot die gek in zijn kop is
Ik heb ook nog gewoon een huistelefoon hoor.quote:Op maandag 24 mei 2021 19:18 schreef Rafeiro het volgende:
Mn pa is dit jaar ook maar gestopt met de "normale" huistelefoon.
Heeft ie nog echt lang volgehouden dat ding te gebruiken.
Maar nu hebben hij en zijn vriendin allebei een smartphone die ze ook nog eens gebruiken.
Maar hun vaste nummer zal ik nog wel jaren in mn kop hebben
quote:
Ten eerste Bipolair of niet dat maakt je nog niet gekquote:Op maandag 24 mei 2021 19:21 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
kan gewoon niet zo doorgaan hier op fok willen ze me ook kapot hebben en dagen ze me constant uit en in het echte leven ook ik wil het niet meer. ik ben niet bang voor ze maar ik ben bang dat het ze ooit gaat lukken dat ze me dan hebben de bipolaire idioot die gek in zijn kop is
Neem vakantie van fok, en negeer de overige mensen in je leven even. Ga lekker wandelen en lezen. Kom weer tot jezelf.quote:
Dat is soms nog steeds zo.quote:Op maandag 24 mei 2021 19:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee serieus, zo is IKEA begonnen; de oprichters hadden een tafel gekocht die niet in hun auto paste!
quote:Op maandag 24 mei 2021 19:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ten eerste Bipolair of niet dat maakt je nog niet gek
ten tweede laat die mensen die zo negatief zijn naar je gaan
probeer er niet tegen in te gaan
bedankt ik weet gewoon niet meer wat ik moet maar misschien dat even weggaan beter is maardat is ook weer wat ze willen ze willen me wegpesten ze willen dat ik het nergens leuk hebquote:Op maandag 24 mei 2021 19:23 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Neem vakantie van fok, en negeer de overige mensen in je leven even. Ga lekker wandelen en lezen. Kom weer tot jezelf.
Ruk een paar keer.
Echt ja!quote:Op maandag 24 mei 2021 19:23 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat is soms nog steeds zo.![]()
In het magazijn lijkt het pakket altijd niet zo groot, totdat je daadwerkelijk in je auto probeert te laden.
Ik laat het altijd thuisbezorgen voor 50 euro ofzo. Is elke euro waard. Ik hoef niet met pakketten slepen en ze zelfs niet op te zoeken.quote:Op maandag 24 mei 2021 19:23 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat is soms nog steeds zo.![]()
In het magazijn lijkt het pakket altijd niet zo groot, totdat je daadwerkelijk in je auto probeert te laden.
De IKEA heeft ook wel prima spul.quote:Op maandag 24 mei 2021 19:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Jawel, af en toe zit er echt wel wat goeds tussen wat ook betaalbaar is!
Onze hoekbank is daar ook van, en de lamp dus ook.
Uitschuifbare eettafelsquote:Op maandag 24 mei 2021 19:24 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
De IKEA heeft ook wel prima spul.
Ja deze bank was wel een paar honderd euro meer dan wat we in gedachten hadden, maar dan heb je ook echt iets goeds.quote:Op maandag 24 mei 2021 19:24 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
De IKEA heeft ook wel prima spul.
1 tipquote:Op maandag 24 mei 2021 19:24 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
[..]
bedankt ik weet gewoon niet meer wat ik moet maar misschien dat even weggaan beter is maardat is ook weer wat ze willen ze willen me wegpesten ze willen dat ik het nergens leuk heb
Het is een keigoed concept. Ik heb ook diverse IKEA dingen staan hier. Prima en niet heel erg duur.quote:Op maandag 24 mei 2021 19:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Echt ja!
Nee maar die lui namen de nieuwe, aan stukken gezaagde tafel mee en zetten het thuis in elkaar, waardoor ze op het idee kwamen om zo meubels te gaan maken in hun schuur.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |