SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Markdeajaxfan topicOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS RegelsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Sowieso was Jim Henson geniaal.quote:Op maandag 24 mei 2021 18:50 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Zijn ook ergere versies van te vinden.
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje![]()
Leuk, zo vliegen wij een beetje meequote:Op maandag 24 mei 2021 18:48 schreef Fogel het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Bijna vergeten?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Was gezellig, moeten we vaker doenquote:Op maandag 24 mei 2021 18:47 schreef Paul het volgende:
Vanmiddag met @:phoenyx-god en @:hemarookworst triviant gespeeld![]()
quote:Op maandag 24 mei 2021 18:54 schreef Phoenyx-God het volgende:
[..]
Was gezellig, moeten we vaker doen
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Die is wel lekker. Maar met veel verse muntblaadjesquote:Op maandag 24 mei 2021 18:54 schreef Mrsloveable het volgende:
Ik zit alweer aan de Marokkaanse munt theeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dit is een zakje maar wel van La Placequote:Op maandag 24 mei 2021 18:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die is wel lekker. Maar met veel verse muntblaadjes
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
7 dagen lang.quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Is dat een goed merk?quote:Op maandag 24 mei 2021 18:55 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dit is een zakje maar wel van La PlaceWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Jawel maar met munt thee blaadjes is het wel iets sterker qua smaakquote:"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Er is genoeg voor iedereen.quote:![]()
![]()
Al zijn poffertjes natuurlijk niet een fatsoenlijke maaltijd.Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Ditte?quote:Op maandag 24 mei 2021 19:00 schreef gebrokenglas het volgende:
Lekker aan het dansen, op goeie muziek...![]()
zal je meteen uit die droom helpen..quote:Op maandag 24 mei 2021 19:00 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]Nog 15,5 jaar en we hebben rust hier....
tegenwoordig blijven ze langer thuis wonenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op maandag 24 mei 2021 19:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
zal je meteen uit die droom helpen..
tegenwoordig blijven ze langer thuis wonen![]()
![]()
Tot hun 30ste ofzo.
Sommige gaan even de deur uit om te studeren en komen dan weer thuis wonen.Trotste mama van Ambar
quote:Op maandag 24 mei 2021 19:03 schreef ieniminimuis het volgende:
Tot hun 30ste ofzo.
Sommige gaan even de deur uit om te studeren en komen dan weer thuis wonen.Zo dan!
![]()
Dat vind ik lekker goed die mint smaak.quote:Op maandag 24 mei 2021 18:57 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Jawel maar met munt thee blaadjes is het wel iets sterker qua smaakWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
geen betaalbare woning te krijgen voor startersquote:Op maandag 24 mei 2021 19:03 schreef ieniminimuis het volgende:
Tot hun 30ste ofzo.
Sommige gaan even de deur uit om te studeren en komen dan weer thuis wonen.
huur of koopThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Trap je hem gelijk eruit als die 18 isquote:Op maandag 24 mei 2021 19:00 schreef ToT het volgende:
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Ow ik vond het wel een nummer voor elastieken benen.quote:Op maandag 24 mei 2021 19:03 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee, geen Foxtrot. Ook geen Tango.![]()
![]()
Die lamp heb ik ook.quote:Op maandag 24 mei 2021 19:00 schreef ToT het volgende:
En dan bellen ze je op 's avonds en beantwoord je de telefoon met "hoeveel moet ik overmaken?"How can I make this topic about me?![]()
Hij gaat maar mooi in een kartonnen doos onder een brug slapen als student hoor!quote:Op maandag 24 mei 2021 19:04 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Trap je hem gelijk eruit als die 18 is![]()
![]()
Heb je geen honger dan?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op maandag 24 mei 2021 19:05 schreef gebrokenglas het volgende:
En dan bellen ze je op 's avonds en beantwoord je de telefoon met "hoeveel moet ik overmaken?"![]()
![]()
![]()
bellen??
appen tochThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Koop gewoon elke week een baksteen voor hem, dan komt ie al een heel eindquote:Trotste mama van Ambar
quote:Op maandag 24 mei 2021 19:06 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Koop gewoon elke week een baksteen voor hem, dan komt ie al een heel eind![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 24 mei 2021 19:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
tegenwoordig blijven ze langer thuis wonen
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op maandag 24 mei 2021 19:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach tegen die tijd spreek je elkaar gewoon voor de moskee.![]()
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
als ze de kans krijgen gebruiken ze je huis als een duiventil ennnnquote:Op maandag 24 mei 2021 19:03 schreef ieniminimuis het volgende:
Tot hun 30ste ofzo.
Sommige gaan even de deur uit om te studeren en komen dan weer thuis wonen.
kleine kinderen kleine zorgen, grote kinderen grote zorgen....![]()
Ik ook.quote:Op maandag 24 mei 2021 19:05 schreef ToT het volgende:
[..]Whehe!
Toen-ie net uit kwam heb ik hem meteen gekocht!
Er zijn ook veel mods met die lamp gedaan zoals de Deathstar van Starwars van maken.
dat is wel echt zo jaquote:Op maandag 24 mei 2021 19:07 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
als ze de kans krijgen gebruiken ze je huis als een duiventil ennnn
kleine kinderen kleine zorgen, grote kinderen grote zorgen....Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Gezellig toch? Of zijn het ook nog eens opstandige tieners met bijbehorende, eh, verschillen van inzicht.quote:Op maandag 24 mei 2021 19:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
tegenwoordig blijven ze langer thuis wonen
How can I make this topic about me?![]()
Ik kreeg afgelopen week een SMSje was flabbergasted.You sound reasonable...Time to up my medication.![]()
quote:Op maandag 24 mei 2021 19:07 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ook.
Er zijn ook veel mods met die lamp gedaan zoals de Deathstar van Starwars van maken.Ow tof!!!
![]()
de jongste zit in de pubertijdquote:Op maandag 24 mei 2021 19:07 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Gezellig toch? Of zijn het ook nog eens opstandige tieners met bijbehorende, eh, verschillen van inzicht.
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Dat moet ik er ook van maken, zo gaaf.quote:
Waarom was je flabbergasted?quote:Op maandag 24 mei 2021 19:08 schreef Rafeiro het volgende:
Ik kreeg afgelopen week een SMSje was flabbergasted.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Bij de ikea geweest?quote:I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Hey Wippert 😘quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Je kent hem?quote:
Al jaren geen SMS meer gehad, enkel Whatsapp.quote:You sound reasonable...Time to up my medication.![]()
Ook die periode gaat weer voorbij, greysbones. En ze zeggen toch: elke leeftijd heeft zijn charme.quote:How can I make this topic about me?![]()
die hebben ze over de hele wereld bij de ikeaquote:Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
ik heb er 1 overleefd.. de tweede zal vast goed komenquote:Op maandag 24 mei 2021 19:11 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ook die periode gaat weer voorbij, greysbones. En ze zeggen toch: elke leeftijd heeft zijn charme.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
O op die manier.quote:Op maandag 24 mei 2021 19:11 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Al jaren geen SMS meer gehad, enkel Whatsapp.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zelfs in Scandinavische landen?quote:Op maandag 24 mei 2021 19:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
die hebben ze over de hele wereld bij de ikea![]()
![]()
Ik loop er altijd met een grote boog omheen.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Maar goed, Mini-ToT probeert die lamp altijd te slopen.
Net wilde hij een plastic pannetje er tegenaan gooien!![]()
![]()
Ja in een kleine boog kan niet, gezien de grootte van die winkels.quote:Op maandag 24 mei 2021 19:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik loop er altijd met een grote boog omheen.![]()
Toen ie nieuw was heb ik in de winkel als een mafketel aan het touwtje lopen trekkenquote:
Ik bedoel, als je dan toch bij de ikea bent moet je je zoals de rest gedragen toch? Als een totale mafkees dus.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
quote:Op maandag 24 mei 2021 19:14 schreef Fogel het volgende:
[..]
Toen ie nieuw was heb ik in de winkel als een mafketel aan het touwtje lopen trekken
Ik bedoel, als je dan toch bij de ikea bent moet je je zoals de rest gedragen toch? Als een totale mafkees dus.![]()
![]()
Ik heb de pest aan winkels met een routequote:Op maandag 24 mei 2021 19:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja in een kleine boog kan niet, gezien de grootte van die winkels.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ikea is klote alles is klotequote:Op maandag 24 mei 2021 19:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb de pest aan winkels met een route![]()
![]()
Als je hem koopt dan is het ook een bouwpakket van hier tot Tokyo.quote:Op maandag 24 mei 2021 19:14 schreef Fogel het volgende:
[..]
Toen ie nieuw was heb ik in de winkel als een mafketel aan het touwtje lopen trekken
Ik bedoel, als je dan toch bij de ikea bent moet je je zoals de rest gedragen toch? Als een totale mafkees dus.![]()
![]()
Dus jij gaat niet "op expeditie"?quote:Op maandag 24 mei 2021 19:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb de pest aan winkels met een route
![]()
Voor het geval je twijfelt: ja dat meen ik.quote:I'm surrounded by morons!
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
Forum Opties Forumhop: Hop naar: