SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Markdeajaxfan topicOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS RegelsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Sowieso was Jim Henson geniaal.quote:Op maandag 24 mei 2021 18:50 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Zijn ook ergere versies van te vinden.
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje![]()
Leuk, zo vliegen wij een beetje meequote:Op maandag 24 mei 2021 18:48 schreef Fogel het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Bijna vergeten?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Was gezellig, moeten we vaker doenquote:Op maandag 24 mei 2021 18:47 schreef Paul het volgende:
Vanmiddag met @:phoenyx-god en @:hemarookworst triviant gespeeld![]()
quote:Op maandag 24 mei 2021 18:54 schreef Phoenyx-God het volgende:
[..]
Was gezellig, moeten we vaker doen
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Die is wel lekker. Maar met veel verse muntblaadjesquote:Op maandag 24 mei 2021 18:54 schreef Mrsloveable het volgende:
Ik zit alweer aan de Marokkaanse munt theeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dit is een zakje maar wel van La Placequote:Op maandag 24 mei 2021 18:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die is wel lekker. Maar met veel verse muntblaadjes
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
7 dagen lang.quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje![]()
Is dat een goed merk?quote:Op maandag 24 mei 2021 18:55 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dit is een zakje maar wel van La PlaceWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Jawel maar met munt thee blaadjes is het wel iets sterker qua smaakquote:"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕
Forum Opties Forumhop: Hop naar: