SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aan welk potje zou die eigenlijk deze keer zitten? Toch allesbehalve een onbesproken figuur ...quote:Op maandag 24 mei 2021 15:19 schreef Marcoss het volgende:
Is Caruso straks opeens de 1e bedreiger van Bernal
Die vertoont ook kuren. Dus maar naar beelden van de finish.quote:
Die is vervangen door een foto van de finish.quote:Op maandag 24 mei 2021 15:22 schreef Felagund het volgende:
[..]
Die vertoont ook kuren. Dus maar naar beelden van de finish.
Als alle techniek uitvalt is er hopelijk nog een tekening van de finish.quote:Op maandag 24 mei 2021 15:22 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Die is vervangen door een foto van de finish.
Waar is MAL als je hem nodig hebt.quote:Op maandag 24 mei 2021 15:25 schreef Szura het volgende:
Jammer dat niemand zo’n meerenner ooit een karatetrap geeft
Graag meer Cantona's in het wielrennenquote:Op maandag 24 mei 2021 15:25 schreef Szura het volgende:
Jammer dat niemand zo’n meerenner ooit een karatetrap geeft
Even buiten de ironie van vandaag: wat is er sowieso zo bijzonder aan? Op welke manier zien we door GCN wielrennen op een manier zoals we dat nog nooit gezien hebben?quote:
Hoe kan zij ooit zo machtig kunnen worden?quote:Op maandag 24 mei 2021 15:28 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Neelie Kroes is het niet met jou eens.
Dit lijkt meer op CYCLING YOU’VE NEVER SEENquote:
Wat EF deed was toch logisch?quote:Op maandag 24 mei 2021 15:29 schreef Marcoss het volgende:
En andere ploegen blijven maar voor hem rijden..
Caruso, jawadde.quote:Op maandag 24 mei 2021 15:29 schreef Koffieplanter het volgende:
Caruso, Bardet en Carthy samen in de achtervolging.
quote:Op maandag 24 mei 2021 15:29 schreef AllesKaputt het volgende:
HAAL DIE OTO WEG VAN DE LIJN LEVENSGEVAARLIJK HALVE GAREN
Vraag me af of dat klopt. Spazio zegt Ciccone.quote:Op maandag 24 mei 2021 15:30 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Caruso, jawadde.
Landa had de Giro gewoon kunnen winnen.
Omdat Caruso dan de meesterknecht had uitgehangen hahaha.quote:Op maandag 24 mei 2021 15:30 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Caruso, jawadde.
Landa had de Giro gewoon kunnen winnen.
Ik zat even het godspé-fragment te zoeken, maar op Youtube is men echt ongekend ziedend op haar. Rothschild alles.quote:Op maandag 24 mei 2021 15:29 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Hoe kan zij ooit zo machtig kunnen worden?
Van een aantal kilometer terug, we worden weer besodemieterd.quote:
Ze hebben ook een camera op de motor, de verbinding is denk ik het probleem.quote:Op maandag 24 mei 2021 15:32 schreef Faraday01 het volgende:
Zouden ze een camera op de top hebben of lukt dat zelfs niet?
Hindley had gewonnen als hij mee had gedaan!quote:Op maandag 24 mei 2021 15:33 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Niveau deze Giro ligt, op Bernal na, ook wel ontzettend laag. Keldergod had gewoon weer podium kunnen rijden.
Landlijn naar de top?quote:Op maandag 24 mei 2021 15:33 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ze hebben ook een camera op de motor, de verbinding is denk ik het probleem.
Deel van het plezier.quote:Op maandag 24 mei 2021 15:34 schreef hhh38 het volgende:
Kleine troost, als we de Fedaia en Pordoi wel hadden gedaan hadden we alleen maar meer ergernis gehad over het gebrek aan beelden.
Vuelta, Andorra in 2007?quote:Op maandag 24 mei 2021 15:34 schreef heywoodu het volgende:
Wanneer en waar was die etappe waar we alleen maar vast beeld van de finishcamera hadden en we via de telefoons van André Meganck te horen kregen wat ongeveer de situatie was?
Groot gelijk, die zal nog gefrustreerder zijn dan ons dat ze hem geen beelden geven, dan maar dit.quote:Op maandag 24 mei 2021 15:34 schreef Szura het volgende:
Regisseur ondertussen maar op zoek naar wat lekkere wijven
In regenjas met zuidwester op.quote:Op maandag 24 mei 2021 15:34 schreef Szura het volgende:
Regisseur ondertussen maar op zoek naar wat lekkere wijven
Met de aankomende afdaling ja?quote:Op maandag 24 mei 2021 15:33 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Niveau deze Giro ligt, op Bernal na, ook wel ontzettend laag. Keldergod had gewoon weer podium kunnen rijden.
Draagt alleen maar bij aan mythiek van de rit.quote:Op maandag 24 mei 2021 15:34 schreef hhh38 het volgende:
Kleine troost, als we de Fedaia en Pordoi wel hadden gedaan hadden we alleen maar meer ergernis gehad over het gebrek aan beelden.
Wel minder lang geleden dan dat. Ik denk ergens in de afgelopen 5-6 jaar hooguit.quote:
Dat was vorig jaar in de koninginnenrit van de Tour of Langkawiquote:Op maandag 24 mei 2021 15:34 schreef heywoodu het volgende:
Wanneer en waar was die etappe waar we alleen maar vast beeld van de finishcamera hadden en we via de telefoons van André Meganck te horen kregen wat ongeveer de situatie was?
quote:Op maandag 24 mei 2021 15:35 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Volgens mij krijgen we volgend jaar op het ESF gewoon midden sommige nummers opeens beelden van de ingangsdeur te zien ... De Rai zit nog ergens in 1970 qua technologische ontwikkeling ...
top tien renners van vorig jaar bilbao, Almeida, hindley, nibali, masnada komen er nu niet aan te pas of hebben moeten oogeven. Het algemeen niveau ligt gewoon veeeeel hogerquote:Op maandag 24 mei 2021 15:33 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
De auto's die we ook niet zien maar er wel rijdenquote:Op maandag 24 mei 2021 15:38 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Straks komt Remco weer aansluiten met behulp van een Honda 500CC ... Wie zal het bewijzen ...
Ik ben sowieso niet zo'n fan van koersen kijken met aanhoudende regen. Zorgt voor een hele slechte kijkervaring. Wind en buien mag natuurlijk altijdquote:Op maandag 24 mei 2021 15:37 schreef Van_Poppel het volgende:
We doen voortaan alleen regendansen bij de voorjaarsklassiekers.
Tja, kunnen zij ook weinig aan doen natuurlijk.quote:
Een beetje als de NASCAR van gisterenquote:Op maandag 24 mei 2021 15:39 schreef heywoodu het volgende:
[..]
De auto's die we ook niet zien maar er wel rijden
Ik hoop toch echt dat het in oktober gaat regen in Noord-Frankrijk.quote:Op maandag 24 mei 2021 15:39 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik ben sowieso niet zo'n fan van koersen kijken met aanhoudende regen. Zorgt voor een hele slechte kijkervaring. Wind en buien mag natuurlijk altijd
Ik ben ondertussen de Truck Series aan het kijken, daarna Xfinity, vanavond de Cupquote:
Die kunnen toch gewoon een CD opzetten?quote:Op maandag 24 mei 2021 15:40 schreef Dutch_view het volgende:
Denk dat de fans van Bernal in hun thuisland ook MAD zijn
Ach, zou je meer verwachten van rokers?quote:
Valt nog mee.quote:
Elke keer als Jody drie keer trapt ligt hij een minuut voor. Op ook nog eens steeds verschillende renners. Mensen worden uit het niets tweede. Het doet me aan alles aan vorig jaar denken.quote:Op maandag 24 mei 2021 15:38 schreef Beregd het volgende:
[..]
top tien renners van vorig jaar bilbao, Almeida, hindley, nibali, masnada komen er nu niet aan te pas of hebben moeten oogeven. Het algemeen niveau ligt gewoon veeeeel hoger
Dit zijn de opgenomen tijden op de top van Cassani. Aan de afdaling zijn ze al begonnen, maar daar is natuurlijk geen peil op te trekken.quote:
Yates is dan serieus ingestort.quote:
Die hoeven vandaag toch alleen maar te finishen? Las ergens iets dat er 30 minuten toegevoegd was aan tijdslimiet?quote:Op maandag 24 mei 2021 15:44 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ben echt benieuwd waar de grupetto zich nu bevindt
Caruso wint dan de Giro?quote:Op maandag 24 mei 2021 15:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
Volgende beelden zijn van Bernal in INEOS-bus
Pat zei dat Colombianen goed kunnen sturen.quote:Op maandag 24 mei 2021 15:44 schreef Mansjester het volgende:
Het zou me niet verbazen als Bernal tijdens de afdaling in de greppel eindigt,aangezien het een Colombiaan is.
Het is een korte etappe...ze mogen denk ik maximaal een uur verliezen.quote:Op maandag 24 mei 2021 15:45 schreef franklop het volgende:
[..]
Die hoeven vandaag toch alleen maar te finishen? Las ergens iets dat er 30 minuten toegevoegd was aan tijdslimiet?
Loopt ook in op Bernal, als die tijdsaanduiding klopt.quote:Op maandag 24 mei 2021 15:46 schreef Koffieplanter het volgende:
Bardet rijdt naar Caruso in de afdaling.
Ik zit inderdaad gewoon naar een haarscherp instagram streampje te kijken.quote:Op maandag 24 mei 2021 15:48 schreef Dutch_view het volgende:
toch bizar dat iemand met Instagram wel een stabiel beeld brengt maar RAI niet
Gruppetto al gespot?quote:Op maandag 24 mei 2021 15:49 schreef heywoodu het volgende:
Vadim Pronskiy kwam langs. Nou, kijk aan.
De enige echte verrassing is Caruso, voor de rest spreek je van Bernal die van Bardet of Yates wegrijdt. Dat is toch wat anders dan Hart die Kelderman en Bilbao achterlaatquote:Op maandag 24 mei 2021 15:42 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Elke keer als Jody drie keer trapt ligt hij een minuut voor. Op ook nog eens steeds verschillende renners. Mensen worden uit het niets tweede. Het doet me aan alles aan vorig jaar denken.
Ik heb geen Instagramquote:Op maandag 24 mei 2021 15:49 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Ik zit inderdaad gewoon naar een haarscherp instagram streampje te kijken.
Ik kijk toch al een tijdje en heb eigenlijk nog geen enkele groep van meer dan twee mannen gezienquote:
Geef hem eens ongelijk.quote:Op maandag 24 mei 2021 15:50 schreef Felagund het volgende:
Bernal daalt als een oud wijf, als dit klopt.
Voordeel van deze ellende is wel dat we die niet zien.quote:
Vocsnor heeft hier geen boodschap aanquote:Op maandag 24 mei 2021 15:53 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Je zou voor minder met dit weer.
Gorka ook niet, maar ja.quote:Op maandag 24 mei 2021 15:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Vocsnor heeft hier geen boodschap aan
Op zoek naar kleine kindjes?quote:Op maandag 24 mei 2021 15:54 schreef Zwansen het volgende:
Godver, sta hier bij een speeltuin en databundel is op.
Zet ik een extra bundel aan en per ongeluk ook nog een verkeerde (een veel te grote van ¤20), en zie ik alsnog niks.![]()
Qua namen wel ja. Maar misschien heb je gelijk hoor, mijn gevoel erbij is alleen anders.quote:Op maandag 24 mei 2021 15:50 schreef Beregd het volgende:
[..]
De enige echte verrassing is Caruso, voor de rest spreek je van Bernal die van Bardet of Yates wegrijdt. Dat is toch wat anders dan Hart die Kelderman en Bilbao achterlaat
Iets te vroeg. Net als zeggen dat dit met afstand het grootste Italiaanse drama van dit jaar is.quote:Op maandag 24 mei 2021 15:55 schreef Immerdebestebob het volgende:
Hebben de Italianen weer geen onderhoud gedaan?
De rai hun bundel is ook al opquote:Op maandag 24 mei 2021 15:54 schreef Zwansen het volgende:
Godver, sta hier bij een speeltuin en databundel is op.
Zet ik een extra bundel aan en per ongeluk ook nog een verkeerde (een veel te grote van ¤20), en zie ik alsnog niks.![]()
quote:Op maandag 24 mei 2021 15:56 schreef Felagund het volgende:
40-45 seconden voorsprong op Caruso-Bardet.
Daar mogen ze ook het een en ander schrappen.quote:Op maandag 24 mei 2021 15:56 schreef franklop het volgende:
O ja donderdag weer een rit van 230 km en vrijwel vlak
Niks geleerd van vorig jaar
Evenepoel al zien passeren?quote:Op maandag 24 mei 2021 15:56 schreef heywoodu het volgende:
Nog steeds geen enkele groep van meer dan drie gezien. Als ik überhaupt al een groep van drie heb gezien.
Nee. Wel Leysen en Juul-Jensen!quote:
In de Italiaanse graphics geen sprake van extreem.quote:Op maandag 24 mei 2021 15:58 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Extreme weather conditions.
Allemaal mensen zonder capuchon en paraplu.
Yep, het is gewoon dampig weer. Het is een schande dat deze etappe is ingekort.quote:Op maandag 24 mei 2021 15:58 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Extreme weather conditions.
Allemaal mensen zonder capuchon en paraplu.
Hij moet er toch maar het beste van maken.quote:Op maandag 24 mei 2021 15:59 schreef Mykonos het volgende:
Jeroen probeert het nog spannend te maken, wat een treurigheid.
wss dachten ze er zijn toch geen beeldenquote:Op maandag 24 mei 2021 16:01 schreef heywoodu het volgende:
Daar hing er een (van Alpecin dacht ik) aan de auto zonder trappen
Instagramkerel schakelde gelijk weg, "oops, you didn't see anything".
Paar dagen terug kon hij nog net Remco volgen ...quote:
Bardet houdt wel van dit weer, volgens mijquote:Op maandag 24 mei 2021 16:04 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Paar dagen terug kon hij nog net Remco volgen ...
Als hij een minuut per km inhaalt in de tijdrit dan is alles nog mogelijk.quote:Op maandag 24 mei 2021 16:05 schreef WAvanBuren het volgende:
Achterstand van de Rem zou 21 minuten zijn. Er is nog niks verloren!
quote:
Ja, leuk.quote:
Denk aan je hArt.quote:
Alles is normaliter wel gewoon opgenomen he.quote:Op maandag 24 mei 2021 16:07 schreef Dutch_view het volgende:
knappe kerel die van deze etappe een fatsoenlijke samenvatting met beelden kan maken
laten we hopen dat ze de laatste 20km integraal nog laten zienquote:Op maandag 24 mei 2021 16:07 schreef franklop het volgende:
[..]
Alles is normaliter wel gewoon opgenomen he.
Of hij gaat naar Wanty en is overal kopman!quote:Op maandag 24 mei 2021 16:08 schreef Pedroso het volgende:
Bennet mag de rest van zijn loopbaan lekker gaan knechten in alle koersen die hij gaat rijden.
Dat zou mooi zijn. Kunnen we vanavond de laatste 50km kijken.quote:Op maandag 24 mei 2021 16:07 schreef franklop het volgende:
[..]
Alles is normaliter wel gewoon opgenomen he.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |