SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door noodgang op 24-05-2021 12:59:16 ]
https://www.nperf.com/en/map/IT/-/169042.Vodafone-Mobile/signal/quote:Op [quote]
[b]Op maandag 24 mei 2021 12:53 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Wanneer zouden ze 5G gaan uitrollen in Italië, volgende eeuw?
Italië is een parodie op een land.quote:Op maandag 24 mei 2021 12:57 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Kunnen we vaststellen dat de Giro een parodie van een grote ronde is?
Mensonterende valpartijen. Moeders naar de keuken.quote:Op maandag 24 mei 2021 12:58 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Geruchten dat Yates op zijn plaat ligt.
Fluit maar af.
Je zei eerder vandaag iets verstandigs.quote:Op maandag 24 mei 2021 13:00 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik zie toch een paar Bianchi's pal achter INEOS.
Ik zeg dusdanig veel verstandige dingen dat ik nu niet weet waar je op doelt.quote:Op maandag 24 mei 2021 13:01 schreef showtimer het volgende:
[..]
Je zei eerder vandaag iets verstandigs.
jongens, jongensquote:Op maandag 24 mei 2021 13:01 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Mensonterende valpartijen. Moeders naar de keuken.
Ben niet helemaal bij ( kan zo pas kijken) maar was 6 van 21. Nu dus ander groepje voorop?quote:
Oke, dit was voorspelbaar.quote:Op maandag 24 mei 2021 13:02 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik zeg dusdanig veel verstandige dingen dat ik nu niet weet waar je op doelt.
Select groepje van de 22 is vooruit.quote:Op maandag 24 mei 2021 13:03 schreef franklop het volgende:
[..]
Ben niet helemaal bij ( kan zo pas kijken) maar was 6 van 21. Nu dus ander groepje voorop?
6 man rijden driekwart minuut voor de rest uit.quote:Op maandag 24 mei 2021 13:03 schreef franklop het volgende:
[..]
Ben niet helemaal bij ( kan zo pas kijken) maar was 6 van 21. Nu dus ander groepje voorop?
IZAGIRRE Gorka +39:46quote:Op maandag 24 mei 2021 13:03 schreef franklop het volgende:
[..]
Wat zei ie?quote:Op maandag 24 mei 2021 13:00 schreef Koffieplanter het volgende:
Het gelijk gaat met de dag steeds meer aan de kant van Moscon staan.
2 uit 6 dan, pedrero en formoloquote:Op maandag 24 mei 2021 13:05 schreef Felagund het volgende:
[..]
IZAGIRRE Gorka +39:46
ALMEIDA João +8:32
PEDRERO Antonio +35:21
NIBALI Vincenzo +14:25
GHEBREIGZABHIER Amanuel +1:35:04
FORMOLO Davide +9:52
Zijn nu voorop.
Boodschappen niet gratis gekregen?quote:Op maandag 24 mei 2021 13:04 schreef Immerdebestebob het volgende:
Nog kutter dan een ingekorte etappe is een verlengde rij tot achterin in de Jumbo.
Boodschappen wel gratis nu?quote:Op maandag 24 mei 2021 13:04 schreef Immerdebestebob het volgende:
Nog kutter dan een ingekorte etappe is een verlengde rij tot achterin in de Jumbo.
Allemaal gevaccineerde bejaarden die met z'n tweeen gaan winkelen zeker? Dus ook met twee winkelwagensquote:Op maandag 24 mei 2021 13:07 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Nee. Alle kassa's staan helaas wel open. Gewoon viesdruk.
Dat doen ze niet als alle kassa's open zijnquote:
Dacht meldt het even, voor de fansquote:
Slecht/matig van mijn kantquote:
Als Evenepoel vervolgens niet werkt voor Juauw dan kan zijn fiets mooi de camion in!quote:Op maandag 24 mei 2021 13:19 schreef Bill_Hillie het volgende:
Als ik DQS was zou ik maar op kop gaan rijden, want zo gaat Almeida Evenepoel nog inhalen in het klassement.
Het einde van zijn tijdperk is toch wel aanstaande.quote:Op maandag 24 mei 2021 13:24 schreef wimderon het volgende:
Nieve zou de gevallene BikeExchange zijn.
Dan wordt hij helemaal persona non grata in Belgiëquote:Op maandag 24 mei 2021 13:19 schreef Bill_Hillie het volgende:
Als ik DQS was zou ik maar op kop gaan rijden, want zo gaat Almeida Evenepoel nog inhalen in het klassement.
Die plaats ik toch wel in het rijtje met Igor Anton, Tanel Kangert en Przemysław Niemiecquote:Op maandag 24 mei 2021 13:27 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Het einde van zijn tijdperk is toch wel aanstaande.
Erg mooi.quote:Op maandag 24 mei 2021 13:29 schreef Szura het volgende:
[..]
Dan wordt hij helemaal persona non grata in België
quote:Op maandag 24 mei 2021 13:19 schreef Bill_Hillie het volgende:
@Mani89 was toch KankertN1Fan?quote:Op maandag 24 mei 2021 13:31 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Die plaats ik toch wel in het rijtje met Igor Anton, Tanel Kangert en Przemysław Niemiec
Xavier Tondoquote:Op maandag 24 mei 2021 13:31 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Die plaats ik toch wel in het rijtje met Igor Anton, Tanel Kangert en Przemysław Niemiec
Wat is dat voor een onsamenhangend rijtje?quote:Op maandag 24 mei 2021 13:31 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Gisteren tien jaar geleden overleden.quote:
Tegen z’n eigen garagedeur, hoe krijg je het voor elkaarquote:Op maandag 24 mei 2021 13:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Gisteren tien jaar geleden overleden.
Sylwester Szmyd zou echt heel mooi in dat rijtje passen.quote:Op maandag 24 mei 2021 13:33 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wat is dat voor een onsamenhangend rijtje?
Wil jij mijn Basken niet vergelijken met zo'n willekeurige Pool als Niemiec, gek.
Nog steeds een mysterie.quote:Op maandag 24 mei 2021 13:36 schreef Szura het volgende:
[..]
Tegen z’n eigen garagedeur, hoe krijg je het voor elkaar
Maar die won nooit wat. Reed wel altijd op kop, de ideale knecht.quote:Op maandag 24 mei 2021 13:37 schreef Aguero het volgende:
[..]
Sylwester Szmyd zou echt heel mooi in dat rijtje passen.
Tanel Kankert is een fenomeen.quote:
quote:Op maandag 24 mei 2021 13:37 schreef Aguero het volgende:
[..]
Sylwester Szmyd zou echt heel mooi in dat rijtje passen.
Nog wel prachtige beelden van Szmyd die een parkerende en zwalkende Valverde nog net voorbij gaatquote:Op maandag 24 mei 2021 13:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Maar die won nooit wat. Reed wel altijd op kop, de ideale knecht.
Ja, dat is wel weer logisch. Maar betekent dat we normaal gesproken worden beflikkerd?quote:Op maandag 24 mei 2021 14:02 schreef Pino112 het volgende:
Er is natuurlijk 'gewoon' 4G-dekking in zo'n tunnel. En normaal gesproken gebruiken ze dat niet.
Denk dat het of of is. Of via het vliegtuig of via 4G.quote:Op maandag 24 mei 2021 14:03 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ja, dat is wel weer logisch. Maar betekent dat we normaal gesproken worden beflikkerd?
Logisch? Die 200 mld vanuit Europa hoeft dus alleen naar bruggen en kabelbanen?quote:Op maandag 24 mei 2021 14:03 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ja, dat is wel weer logisch. Maar betekent dat we normaal gesproken worden beflikkerd?
Wat is dit voor een walgelijke post?quote:Op maandag 24 mei 2021 14:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wel slecht dat zo'n grote groep niet opgewassen is tegen Amanuel
Amanuel is beter dan ie denkt.quote:Op maandag 24 mei 2021 14:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wel slecht dat zo'n grote groep niet opgewassen is tegen Amanuel
quote:Op maandag 24 mei 2021 14:10 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wat is dit voor een walgelijke post?
quote:Op maandag 24 mei 2021 13:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
Sympathiek dat Amanuel het ongelijk van R_R bewijst.
Het is logisch (vanwege de veiligheid) dat er in tunnels goede 4G dekking is.quote:Op maandag 24 mei 2021 14:10 schreef DIJK het volgende:
[..]
Logisch? Die 200 mld vanuit Europa hoeft dus alleen naar bruggen en kabelbanen?
Lol.quote:Op maandag 24 mei 2021 14:10 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Amanuel is beter dan ie denkt.
Niet-player-mensen, de leegheid van die levens schokt mij.quote:
Dat doet Amanuel maar bij SBS, denken.quote:Op maandag 24 mei 2021 14:10 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Amanuel is beter dan ie denkt.
Nemen ze niet een snellere weg richting de Giau?quote:Op maandag 24 mei 2021 14:15 schreef VoMy het volgende:
Tot nu toe zitten ze nog steeds op het oorspronkelijke parcours toch?
Ga toch niet betalen voor zo'n kutzender als Eurosport.quote:Op maandag 24 mei 2021 14:12 schreef Felagund het volgende:
[..]
Niet-player-mensen, de leegheid van die levens schokt mij.
Zonder reclames en tennis (waarschijnlijk het fragment met Nadal en het ballenmeisje?) is het een stuk beter te pruimen.quote:Op maandag 24 mei 2021 14:16 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ga toch niet betalen voor zo'n kutzender als Eurosport.
Een maffiabedrijf moet je niet sponsorenquote:Op maandag 24 mei 2021 14:17 schreef Felagund het volgende:
[..]
Zonder reclames en tennis (waarschijnlijk het fragment met Nadal en het ballenmeisje?) is het een stuk beter te pruimen.
Toertocht van fokkers had het nog gehaald vandaagquote:
Het zijn meestal reclames voor de Player, dus als die niet zou bestaan had ik die reclames niet hoeven zien.quote:Op maandag 24 mei 2021 14:17 schreef Felagund het volgende:
[..]
Zonder reclames en tennis (waarschijnlijk het fragment met Nadal en het ballenmeisje?) is het een stuk beter te pruimen.
Ja, vanaf hier ongeveer toch? Met dat klimmetje naar de Santa Lucia, waar ze weer op het normale parcours aansluiten vlak voor de top?quote:Op maandag 24 mei 2021 14:16 schreef Felagund het volgende:
[..]
Nemen ze niet een snellere weg richting de Giau?
Ik heb in zijn wonderjaar eens een praatje gemaakt met Gilbert bij de proloog van de ZLM-Toer. Overigens ook met de weinig sympathieke N. Terpstra.quote:Op maandag 24 mei 2021 14:20 schreef Dagoduck het volgende:
Heb Laurens ten Dam nog eens zien fietsen bij Van Ewijcksluis.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zou goed kunnen, zo gedetailleerd heb ik het parcours ook weer niet bestudeerd.quote:Op maandag 24 mei 2021 14:21 schreef VoMy het volgende:
[..]
Ja, vanaf hier ongeveer toch? Met dat klimmetje naar de Santa Lucia, waar ze weer op het normale parcours aansluiten vlak voor de top?
En dan verdwijnen de beelden ook weer?quote:Op maandag 24 mei 2021 14:29 schreef Van_Poppel het volgende:
Over 7km begint het klimwerk in Caprile.
Die kans is best grootquote:Op maandag 24 mei 2021 14:30 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
En dan verdwijnen de beelden ook weer?
Nee precies, erg jammer.quote:Op maandag 24 mei 2021 14:31 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Die kans is best groot...denk niet dat diep in de bergen overal 4G-dekking is.
Hater. Eurosport en de PLAYERquote:Op maandag 24 mei 2021 14:16 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ga toch niet betalen voor zo'n kutzender als Eurosport.
Je weet toch dat ik gierig ben. Mijn username is niet voor niets Dagoduck.quote:
quote:Op maandag 24 mei 2021 14:34 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Julius kan vast gaan smeken bij Beat voor een contract.
Blijkbaar vanwege de kosten.quote:Op maandag 24 mei 2021 14:42 schreef DIJK het volgende:
Waarom heeft DQS een anoniem regenjasje. Daar zou ik als sponsor toch wel fix van balen.
Ik verbaas me er ook over, zowel over het prijsverschil als waarom ze toch niet iets van logo's doen.quote:Op maandag 24 mei 2021 14:46 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
400 euro lijkt me peanuts als je de hele dag in beeld rijdt.
Als dat zo is, dan kan hij beter afstappen. In zo'n derde week kun je je hele seizoen vernachelen.quote:Op maandag 24 mei 2021 14:45 schreef Koffieplanter het volgende:
Evenepoel zou (weer) gelost zijn. Cassani kan hem in ieder geval niet vinden.
Hij kan nuttig werk doen voor Almeida.quote:Op maandag 24 mei 2021 14:48 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Als dat zo is, dan kan hij beter afstappen. In zo'n derde week kun je je hele seizoen vernachelen.
Starten met een bergje helpt altijd wel.quote:Op maandag 24 mei 2021 14:49 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Eindelijk een deftig kopgroepje, krijgen ze weinig ruimte. Maar maakt het wel een interessante strijd.
Als de roze trui een iets minder sterke ploeg had, was het echt leuk geworden met Almeida/Formolo in de kopgroep, nu hielden ze het gewoon netjes op 4/5 minuten.quote:Op maandag 24 mei 2021 14:49 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Eindelijk een deftig kopgroepje, krijgen ze weinig ruimte. Maar maakt het wel een interessante strijd.
Almeida mag wel wachtenquote:Op maandag 24 mei 2021 14:48 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Als dat zo is, dan kan hij beter afstappen. In zo'n derde week kun je je hele seizoen vernachelen.
Dan is de kopgroep kansloosquote:Op maandag 24 mei 2021 14:52 schreef Koffieplanter het volgende:
Twee minuten achterstand, aldus Cassani.
Dan wordt zijn comeback alleen maar meer fantastisch als hij in 1 rit 12 minuten paktquote:Op maandag 24 mei 2021 14:52 schreef Koffieplanter het volgende:
Twee minuten achterstand, aldus Cassani.
Ik schrijf zoveel onzin dat ik dat allemaal niet meer weet, maar ik vind haar accent sowieso enorm phony.quote:Op maandag 24 mei 2021 14:51 schreef Kopiko het volgende:
@:rellende_rotscholier hoe omschreef jij dat kakkineuze accent van Been ook maar weer(het schalt hier nu door mijn zolderkamer, ivm striempje Mercan Tour)?
Bron?quote:
En ook niet beter dan Kenny van Hummelquote:Op maandag 24 mei 2021 14:55 schreef Beregd het volgende:
Lijkt erop dat evenepoel niet beter gaat doen dan wim vanhuffel in zijn eerste grote ronde
Hij kan nog voor de tijdrit gaan, al is dat met mindere vorm misschien ook kansloos.quote:
Denk dat hij t.o.v. Ganna sowieso kansloos is.quote:Op maandag 24 mei 2021 14:56 schreef Felagund het volgende:
[..]
Hij kan nog voor de tijdrit gaan, al is dat met mindere vorm misschien ook kansloos.
Wie is deze junk?quote:Op maandag 24 mei 2021 14:58 schreef Felagund het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is dit voor een pauperkleding?
Past perfect bij dat verlopen hoofd en dat groezelige haar.quote:Op maandag 24 mei 2021 14:58 schreef Felagund het volgende:
[ afbeelding ]
Misschien ja, maar als je het niet probeert ben je sowieso kansloos.quote:Op maandag 24 mei 2021 14:57 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Denk dat hij t.o.v. Ganna sowieso kansloos is.
Alcohol, coke of een combinatie?quote:Op maandag 24 mei 2021 14:58 schreef Felagund het volgende:
[ afbeelding ]
Dan verwacht je wel heel veel van de Italiaanse regie.quote:Op maandag 24 mei 2021 15:00 schreef wimderon het volgende:
Misschien, het is maar een gedachtekronkel, zou de motor bij het pulleton eens in beeld kunnen brengen wie er nog allemaal bij zitten.
Misschien is hij gewoon niet zo'n goede klimmer.quote:Op maandag 24 mei 2021 14:56 schreef Felagund het volgende:
[..]
Hij kan nog voor de tijdrit gaan, al is dat met mindere vorm misschien ook kansloos.
Dat kan toch bijna niet?quote:Op maandag 24 mei 2021 15:01 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Misschien is hij gewoon niet zo'n goede klimmer.
Pas 3 maanden in training en nog geen koers gereden, niet zo heel gek dat hij nu tekort komt.quote:Op maandag 24 mei 2021 15:01 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Kolere.quote:Op maandag 24 mei 2021 14:58 schreef Felagund het volgende:
[ afbeelding ]
Misschien niet in het hooggebergte, maar vorig jaar in Polen stond er geen maat op hem.quote:Op maandag 24 mei 2021 15:01 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
En waarom zou dat niet kunnen? Zat klasbakken die steevast tekort komen/kwamen als klimmer. Idem. wat betreft kleine lichte mannetjes.quote:
Goed kunnen klimmen en een goed herstelvermorgen is niet hetzelfde natuurlijk. Dat hij kan klimmen, heeft hij al wel bewezen.quote:Op maandag 24 mei 2021 15:04 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Waarom zou dat niet kunnen. Misschien is zijn herstelvermogen niet zo goed als gedacht
Dat kan. Maar dan is hij geen ronderenner.quote:Op maandag 24 mei 2021 15:04 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Waarom zou dat niet kunnen. Misschien is zijn herstelvermogen niet zo goed als gedacht
Zo dan.quote:Op maandag 24 mei 2021 14:58 schreef Felagund het volgende:
[ afbeelding ]
Niet dus, lijkt mij vrij logisch dat hij niet goed is.quote:Op maandag 24 mei 2021 15:06 schreef heywoodu het volgende:
Maar gaan we nou serieus conclusies over Evenepoel trekken op basis van zijn eerste grote ronde, tevens zijn eerste koers na een enorme doodssmak?
Dit inderdaad.quote:Op maandag 24 mei 2021 15:06 schreef heywoodu het volgende:
Maar gaan we nou serieus conclusies over Evenepoel trekken op basis van zijn eerste grote ronde, tevens zijn eerste koers na een enorme doodssmak?
En dit uiteraardquote:Op maandag 24 mei 2021 15:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Deze Giro zegt weinig over de mogelijkheden en onmogelijkheden van Evenepoel. Eerste koers na zo'n lange blessure, logisch dat het allemaal niet lukt.
Ja.quote:Op maandag 24 mei 2021 15:06 schreef heywoodu het volgende:
Kreeg net pas door dat hij moet wachten op Remco.quote:Op maandag 24 mei 2021 15:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
Jeetje Gorka
Joewawo is ook niet top
Maar gaan we nou serieus conclusies over hoe serieus onze conclusies zijn?quote:Op maandag 24 mei 2021 15:06 schreef heywoodu het volgende:
Wat die blessure betreft eens. Maar zonder die blessure waarom zouden we geen resultaat mogen verwachten van een wonderkind in zijn eerste grote ronde? Ik noem een Andy Schleck, Pogacar in hun eerste Giro/Vuelta.quote:
Taus is op vakantie.quote:Op maandag 24 mei 2021 15:10 schreef The_Undertone het volgende:
Wel lachen dat Jowaawo er ook geen reet van kan
Ja maar die blessure en de gevolgen daarvan (lang niet kunnen trainen/koersen) kun je niet wegdenken.quote:Op maandag 24 mei 2021 15:11 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Wat die blessure betreft eens. Maar zonder die blessure waarom zouden we geen resultaat mogen verwachten van een wonderkind in zijn eerste grote ronde? Ik noem een Andy Schleck, Pogacar in hun eerste Giro/Vuelta.
Dat klopt.quote:Op maandag 24 mei 2021 15:13 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Ja maar die blessure en de gevolgen daarvan (lang niet kunnen trainen/koersen) kun je niet wegdenken.
Misschien komt hij ook gewoon niet meer op het niveau van voorheen . Een bekkenbreuk is écht niet niks ...quote:Op maandag 24 mei 2021 15:13 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Ja maar die blessure en de gevolgen daarvan (lang niet kunnen trainen/koersen) kun je niet wegdenken.
quote:
Italiaanse dag tijdens Oktoberfestquote:Op maandag 24 mei 2021 15:09 schreef Dagoduck het volgende:
Una mattina, mi son svegliato
Passo Giau, Passo Giau, Passo Giau Giau Giau
Bernal+Dani, Ciccone, Carthy+Alberto, Caruso, Yates.quote:Op maandag 24 mei 2021 15:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
Graag beelden van peloton wie dat allemaal precies zijn
Verder wel eens hoor. Zonder blessure had je bij iemand als Evenepoel resultaat mogen verwachten.quote:
Bardehquote:Op maandag 24 mei 2021 15:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wie is die ene in het zwart?
Carr, Carthy
Martinez, Bernal
Ciccone
Caruso
Yates
??
P Schep has gelijk.quote:Op maandag 24 mei 2021 15:16 schreef VoMy het volgende:
[..]
Bernal+Dani, Ciccone, Carthy+Alberto, Caruso, Yates.
Edit: En Bardet.
Bardetquote:Op maandag 24 mei 2021 15:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
Carr, Carthy
Martinez, Bernal
Ciccone
Caruso
Yates
??
Dat is inderdaad ook nog afwachten.quote:Op maandag 24 mei 2021 15:14 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Misschien komt hij ook gewoon niet meer op het niveau van voorheen . Een bekkenbreuk is écht niet niks ...
Bardet?quote:Op maandag 24 mei 2021 15:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
Carr, Carthy
Martinez, Bernal
Ciccone
Caruso
Yates
??
Dus Vlasov iets erachter, Evenepoel weg en Foss vast ook ergens waar hij beter op zijn plaats is, zeven man uit de top-10 nog. Kan slechter.quote:Op maandag 24 mei 2021 15:16 schreef VoMy het volgende:
[..]
Bernal+Dani, Ciccone, Carthy+Alberto, Caruso, Yates.
Edit: En Bardet.
R. Bardet.quote:Op maandag 24 mei 2021 15:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
Carr, Carthy
Martinez, Bernal
Ciccone
Caruso
Yates
??
Vorig jaar ook 'gewoon' in dienst van Landa top 10 in de Tour.quote:Op maandag 24 mei 2021 15:14 schreef The_Undertone het volgende:
Caruso heeft wel de goede brandstof gevonden deze Giro
Kan nog flink oplopen dunkt mequote:Op maandag 24 mei 2021 15:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
Met Fedaia en Pordoi waren dit achterstanden van minuten...
Huilen
Tis eens iets anders dan de Adelaar van Toledo ..quote:Op maandag 24 mei 2021 15:18 schreef WAvanBuren het volgende:
De terrasbewerker van de Provence, de bijnamen worden met de dag gekker.
Bruseghin vibes. Die ging ook ineens strak tijdrijden toenquote:Op maandag 24 mei 2021 15:19 schreef Marcoss het volgende:
Is Caruso straks opeens de 1e bedreiger van Bernal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |