Ik hoop op een push bericht om 20 uur. Dat rbr verkeerde brandstof heeft gebruikt.quote:Op zondag 23 mei 2021 17:35 schreef Nober het volgende:
Mercedes gaat naar de FIA voor die achtervleugel van Red Bull.
- Toto Wolff
Doet hij wel vaker hoor.quote:Op zondag 23 mei 2021 17:36 schreef ChevyCaprice het volgende:
Hij moet kunnen vertrouwen op het team dus ik snap waarom die niet zo snel een discussie zou beginnen over de radio.
Dat klinkt toch ook vrij sore loser-achtig.quote:Op zondag 23 mei 2021 17:37 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Ik hoop op een push bericht om 20 uur. Dat rbr verkeerde brandstof heeft gebruikt.
Is er iemand die zich daar mee bezig houdt?? Het is een papierentitel. Leuk voor boven je bed.quote:
Ze ging toch een uur iets anders doen tijdens de race? Misschien is ze nu wel sore.quote:Op zondag 23 mei 2021 17:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat klinkt toch ook vrij sore loser-achtig.
quote:Op zondag 23 mei 2021 17:38 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Is er iemand die zich daar mee bezig houdt?? Het is een papierentitel. Leuk voor boven je bed.
Ik ga het straks heerlijk naluisterenquote:Op zondag 23 mei 2021 17:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Doet hij wel vaker hoor.
En wellicht nu ook, maar is het niet uitgezonden.
Achteraf zat hij wel wel te miepen iig.
Ben ik ook. Speel daarom bijna geen spelletje tenzij ik er echt heel goed in benquote:Op zondag 23 mei 2021 17:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat klinkt toch ook vrij sore loser-achtig.
Max denkt alleen ah WK wrsch.quote:Op zondag 23 mei 2021 17:39 schreef MoreDakka het volgende:
Leuk voor Verstappen dit maar vast snel vergeten als er weer een paar races komen zoals Spanje waar Mercedes wel oppermachtig is
Jij denkt dat een vettel opgewonden raakt omdat relatief weinig kijkers hem driver of the day hebben gemaakt?? Hij koopt er niks voor. Behalve dan zijn goede resultaat.quote:
quote:Op zondag 23 mei 2021 17:37 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Ik hoop op een push bericht om 20 uur. Dat rbr verkeerde brandstof heeft gebruikt.
Het moment van de pitstop gaat eigenlijk altijd wel in samenspraak.quote:Op zondag 23 mei 2021 17:36 schreef ChevyCaprice het volgende:
Hij moet kunnen vertrouwen op het team dus ik snap waarom die niet zo snel een discussie zou beginnen over de radio.
Je geeft het iig ruiterlijk toequote:Op zondag 23 mei 2021 17:41 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Ben ik ook. Speel daarom bijna geen spelletje tenzij ik er echt heel goed in ben
En terecht.quote:Op zondag 23 mei 2021 17:44 schreef Breekfast het volgende:
Dat wanhopige gepitsch van de Indy500 nu door Ziggo
jankbal.quote:Op zondag 23 mei 2021 17:35 schreef Nober het volgende:
- Toto Wolff
Ik denk dat dat in Monaco wel zo'n 5 duizenden opgeleverd heeft ja.quote:Op zondag 23 mei 2021 17:35 schreef Nober het volgende:
- Toto Wolff
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |