hmmquote:Op zondag 23 mei 2021 17:30 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dat hij hier niks van te leren heeft, maar het team wel.
Gister ging het om de monteurs, vandaag om de rest van het team.quote:Op zondag 23 mei 2021 17:31 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dit ging niet om de monteurs, meer om de strategie-analytici
Superieur?quote:Op zondag 23 mei 2021 17:31 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Jij vergeet dat zijn mercedes superieur is aan de mclaren en ferrari. Ik blijf er van overtuigd dat hamilton in volle concentratie en wil dit kan. Er is ruimte voor. We hebben het niet over 10 plekken.
Moet hij dan tijdens de race hierover gaan discussieren?? Hij mag toch verwachten dat zijn team professioneel is??quote:Op zondag 23 mei 2021 17:30 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Hij kiest er zelf voor om binnen te komen in plaats van het ter discussie te stellen.
Hij heeft ook niet gecommuniceerd dat hij het er niet mee eens wasquote:Op zondag 23 mei 2021 17:31 schreef TjjWester het volgende:
[..]
De afspraak was lang gaan, heeft het team opeens overboord gegooit zonder communicatie.
Ik?! Ik heb geen fouten gemaaktquote:
Andere keren deed hij dat wel.quote:Op zondag 23 mei 2021 17:32 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Moet hij dan tijdens de race hierover gaan discussieren?? Hij mag toch verwachten dat zijn team professioneel is??
Vriendin van Lewis?quote:
Dit. Hij was er zelf bij.quote:Op zondag 23 mei 2021 17:31 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Leuke instelling heb je dan. Hij gaat toch zelf mee met die call, had dan wat gezegd. Zal je team ook leuk vinden of die expres dat zo plannen.
Niet, dat is precies wat ik beweer. Hamilton heeft niks met monaco en doet er niks voor.quote:Op zondag 23 mei 2021 17:32 schreef tja77 het volgende:
[..]
Superieur?![]()
Wanneer heeft Mercedes dat dit weekend laten zien dan?
Hoezo ging het gister om de monteurs? De auto werkte niet, dat betekent dat je geen goede setup hebt kunnen vinden.quote:Op zondag 23 mei 2021 17:32 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Gister ging het om de monteurs, vandaag om de rest van het team.
Maakt hij echt geen goede beurt mee
Ja, dat moet hij inderdaadquote:Op zondag 23 mei 2021 17:32 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Moet hij dan tijdens de race hierover gaan discussieren?? Hij mag toch verwachten dat zijn team professioneel is??
Nee joh, Hamilton wilde niet winnen of überhaupt z’n best doenquote:Op zondag 23 mei 2021 17:33 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Niet, dat is precies wat ik beweer. Hamilton heeft niks met monaco en doet er niks voor.
En dat is nog steeds je reinste onzinquote:Op zondag 23 mei 2021 17:33 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Niet, dat is precies wat ik beweer. Hamilton heeft niks met monaco en doet er niks voor.
Jankerdquote:Op zondag 23 mei 2021 17:35 schreef Nober het volgende:
Mercedes gaat naar de FIA voor die achtervleugel van Red Bull.
- Toto Wolff
Sore loser!quote:Op zondag 23 mei 2021 17:35 schreef Nober het volgende:
Mercedes gaat naar de FIA voor die achtervleugel van Red Bull.
- Toto Wolff
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |