Dat inderdaad ook niet, blijft vervelend als je privé situatie zo wordt uitgelicht. Ik wens alle betrokkenen veel sterkte en rust om dit op te lossen.quote:Op zondag 23 mei 2021 20:02 schreef shomila het volgende:
[..]
Dat het bekend werd? Nee dat denk ik ook niet.
Hoezo zij de opnames stilgelegd? Dit zouden ze toch juist moeten filmenquote:Op zondag 23 mei 2021 20:42 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Bron Shownieuws. Heb ook wel mijn twijfels bij die foto. Verder hoop ik niet dat ze dit incident dat geen incident is gaat downgraden.
De pinpas spreekt.quote:Op zondag 23 mei 2021 21:44 schreef roos94 het volgende:
Schijnt dat ie morgen op borg vrijkomt en dat Jaimie geen aangifte doet
Dan ist echt een sufkut
Hij zal het nooit meer doen!quote:Op zondag 23 mei 2021 21:44 schreef roos94 het volgende:
Dan ist echt een sufkut
Mij staat vooral het spugen op een stewardess bij.quote:Op zondag 23 mei 2021 21:49 schreef ZarB het volgende:
Verbaast me niks als hij haar heeft afgeranseld. Walgelijk antisociaal type. Hele wereld in lockdown en meneer gaat naar Dubai en Ibiza en lekker provoceren met insta filmpjes. Zegt genoeg.
Past er ook nog wel bijquote:Op zondag 23 mei 2021 21:51 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Mij staat vooral het spugen op een stewardess bij.
https://www.metronieuws.n(...)d-wil-hem-de-cel-in/quote:Op zondag 23 mei 2021 21:53 schreef ZarB het volgende:
[..]
Past er ook nog wel bij![]()
Ook fijn dat deze 2 zich voortgeplant hebben
Kloptquote:Op zondag 23 mei 2021 22:00 schreef jameshond7 het volgende:
We kunnen wel hard roepen, maar ik denk niet dat veel mensen aangifte zouden doen tegen de vader of moeder van je eigen kind.
quote:Op zondag 23 mei 2021 22:05 schreef goldback het volgende:
Met dit soort creaties weet ik 1 ding de schepper is uitvorm.
Nou, ik wel hoor. Als mijn partner me slaat, dan kan het me niet schelen wie of wat hij is, maar die aangifte komt er.quote:Op zondag 23 mei 2021 22:00 schreef jameshond7 het volgende:
We kunnen wel hard roepen, maar ik denk niet dat veel mensen aangifte zouden doen tegen de vader of moeder van je eigen kind.
In dat geval heb ik 0,0 medelijden met mevrouw Vaes.quote:Op zondag 23 mei 2021 21:44 schreef roos94 het volgende:
Dan ist echt een sufkut
En je bent niet bang voor het effect daarvan op je kind? Een pa die in het gevang zit en heel Nederland die daarover spreekt? Je hele leven horen dat je pa een crimineel is?quote:Op zondag 23 mei 2021 22:08 schreef Aaltje1978 het volgende:
[..]
Nou, ik wel hoor. Als mijn partner me slaat, dan kan het me niet schelen wie of wat hij is, maar die aangifte komt er.
Je komt niet meteen in de bak. Cursus bij reclassering.quote:Op zondag 23 mei 2021 22:14 schreef Marsenal het volgende:
Ik zou ook nooit aangifte doen als mijn vrouw mij slaat, dat lijkt me meer schade aanrichten dan nodig, ik smeer m wel gewoon.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |