Het schijnt dat Lil Kleine al om overlevering naar Nederland heeft gevraagd. Even zien of er nog een cel vrij is in Madurodam.quote:
nee joh, in de verste verte niet.quote:Op zondag 23 mei 2021 20:31 schreef superniger het volgende:
Is Koen Kardashian familie van Kim Kardashian?
Nee maar hij wil er graag op lijkenquote:Op zondag 23 mei 2021 20:31 schreef superniger het volgende:
Is Koen Kardashian familie van Kim Kardashian?
Bij Shownieuws zit papa Bram dus daar zal het wel niet gemeld wordenquote:Op zondag 23 mei 2021 20:39 schreef letmehearyouscream het volgende:
Nathan en zijn stiefmama zijn er maar druk mee, met die paupers.
Ik mag hopen dat Lul minstens zoveel tegenwerking krijgt als Bilal, maar heb er een hard hoofd in.
Bron Shownieuws. Heb ook wel mijn twijfels bij die foto. Verder hoop ik niet dat ze dit incident dat geen incident is gaat downgraden.quote:Het management van Jaimie Vaes heeft gereageerd op de foto die rondgaat waarop zij gewond lijkt te zijn. De foto gaat viraal naar aanleiding van het incident dat afgelopen weekend tussen Jaimie en haar verloofde Lil' Kleine op Ibiza plaatsvond.
De foto gaat in een rap tempo rond na het incident tussen Lil' Kleine en Jaimie Vaes, waarbij de rapper werd opgepakt door de Spaanse politie. Op de foto lijkt Jaimie gewond te zijn. De verloofde van Lil' Kleine lijkt op de afbeelding een bebloed, opgezwollen en betraand gezicht te hebben.
Reactie
Het management van Jaimie laat aan Shownieuws weten dat de foto geen verband houdt met de gebeurtenissen van het afgelopen weekend. "Deze foto heeft niks met de afgelopen dagen te maken", aldus een woordvoerder bij NAMAM aan Shownieuws.
Opgepakt
De Privé meldde zondagmiddag dat de rapper is opgepakt na een openingsfeest van hotel op het Spaanse feesteiland.
Volgens ooggetuigen kwam Jaimie gewond en bebloed de hotellobby inrennen, waarna de receptioniste van het hotel de politie inschakelde. Haar kleding zou zijn gescheurd en hun hotelkamer is naar verluidt vernield, meldt het ANP. De bronnen beweren dat de rapper zich zou hebben verstopt in het hotel, maar toch werd gevonden door de politie, die hem vervolgens zou hebben opgepakt.
NAMAM, het management van de rapper, laat in een reactie aan Shownieuws weten dat er inderdaad iets is voorgevallen tussen het stel.
"Ook wij zijn op de hoogte van een voorval tussen Lil' Kleine en Jaimie Vaes. Op dit moment wachten wij op verdere details. Wel liet Jaimie ons weten dat het goed met haar gaat", aldus het management aan Shownieuws.
Vechtpartij Tijdens hun vorige vakantie zou ook een heftig incident hebben plaatsgevonden. Hierdoor zouden onder andere de opnames van de realityserie van Jaimie Vaes tijdelijk zijn stilgelegd.
Stiefmamma??quote:Op zondag 23 mei 2021 20:39 schreef letmehearyouscream het volgende:
Nathan en zijn stiefmama zijn er maar druk mee, met die paupers.
Ik mag hopen dat Lul minstens zoveel tegenwerking krijgt als Bilal, maar heb er een hard hoofd in.
Of ze geven er een draai aanquote:Op zondag 23 mei 2021 20:42 schreef ikweethetookniet het volgende:
Bij Shownieuws zit papa Bram dus daar zal het wel niet gemeld worden![]()
Kan, maar dat hij agressief is, is al bekend. Dus zou eerder mijn geld inzetten op eenrichtingsverkeer. Maar je weet het nooit.quote:Op zondag 23 mei 2021 20:42 schreef ootjekatootje het volgende:
Straks is zij begonnen en is hij ook bont en blauw. We weten het niet.
Interview is van april.quote:Op zondag 23 mei 2021 20:04 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Ze waren toch met zijn tweeën op ibiza????
Nah, lijkt mij niet. Als je kijkt hoeveel grietjes er op Boef afkomen en wat die allemaal heeft geflikt en geroepen over Nederlandse vrouwenquote:Op zondag 23 mei 2021 20:26 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Op zich wel maar voor jonge meiden zijn dames als Jaimie een voorbeeld. Dus dan is het hopen dat ze nu wel weggaat.
(Nb: geen goéd voorbeeld natuurlijk)
Ik denk dat ze tegen haar föhn gelopen isquote:Op zondag 23 mei 2021 20:53 schreef Phoebster het volgende:
Als de foto niet met de afgelopen dagen te maken heeft,hoor ik graag waarmee dan wel
Denk het ook niet. Daarom weet ik niet of er in dit geval wel zo'n goed voorbeeld wordt gezet. Bijzonder dat ze de noodzaak ziet om te melden dat de foto niet met dit incident te maken heeft...quote:Op zondag 23 mei 2021 20:54 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Nah, lijkt mij niet. Als je kijkt hoeveel grietjes er op Boef afkomen en wat die allemaal heeft geflikt en geroepen over Nederlandse vrouwen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |