Ik heb vroeger als kind supervaak in zulke liften gezeten met skieen of in de bergen wandelen maar ik zou het nu denk ik ook echt niet meer zo snel doen, dan liever naar het dal of de top wandelen. Brr vreselijkquote:Op zondag 23 mei 2021 15:34 schreef Hamzoef het volgende:
Daarom ga ik in dat soort landen echt niet in zulke dingen.
Alleen in Oostenrijk, Zwitserland, Duitsland en Scandinavië dus?quote:Op zondag 23 mei 2021 15:34 schreef Hamzoef het volgende:
Daarom ga ik in dat soort landen echt niet in zulke dingen.
Groot Brittannië en Canada ook nog wel.quote:Op zondag 23 mei 2021 15:55 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Alleen in Oostenrijk, Zwitserland, Duitsland en Scandinavië dus?
Zo kun je ook op wintersport in Bulgarije ofzo, nou, doe mij ook maar Oostenrijk dan...quote:Op zondag 23 mei 2021 15:55 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Alleen in Oostenrijk, Zwitserland, Duitsland en Scandinavië dus?
quote:
Ze maken mooie dingen, maar de vraag is of het onderhoud ook altijd zo goed is...quote:Op zondag 23 mei 2021 15:21 schreef NightDancert het volgende:
Italië is op heel veel vlakken een onderontwikkeld land blijkt nog maar eens.
Ja, dat is waar.quote:Op zondag 23 mei 2021 17:50 schreef Bocaj het volgende:
[..]
[..]
Ze maken mooie dingen, maar de vraag is of het onderhoud ook altijd zo goed is...
We wisten al dat bruggen slecht eraan toe zijn daar...
@:aloa ik denk datvast een foutje is of niet?
De treinen die Nederland zo'n 10 jaar geleden hebben gekocht voldeden ook al niet. En als je het wegdek ziet, in voornamelijk het zuiden, dramatisch. Landen als Spanje & Polen hebben het veel beter voor elkaar.quote:Op zondag 23 mei 2021 17:50 schreef Bocaj het volgende:
[..]
[..]
Ze maken mooie dingen, maar de vraag is of het onderhoud ook altijd zo goed is...
We wisten al dat bruggen slecht eraan toe zijn daar...
@:aloa ik denk datvast een foutje is of niet?
Zo'n Polen heeft de hele infrastructuur gemoderniseerd op kosten van Brussel. In Italië ben je eerst een flink deel van je budget kwijt aan corruptie en de mafia. Waar beknibbel je dan op? Juist, het onderhoud, dat is een probleem voor later.quote:Op zondag 23 mei 2021 17:53 schreef Ciclon het volgende:
[..]
De treinen die Nederland zo'n 10 jaar geleden hebben gekocht voldeden ook al niet. En als je het wegdek ziet, in voornamelijk het zuiden, dramatisch. Landen als Spanje & Polen hebben het veel beter voor elkaar.
Je zou toch zeggen voor het seizoen ff een check doen.... (Wat dat dan ook is...)quote:
Je staat er niet bij stil... beter nu van wel dus met Italië...quote:Op zondag 23 mei 2021 15:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb vroeger als kind supervaak in zulke liften gezeten met skieen of in de bergen wandelen maar ik zou het nu denk ik ook echt niet meer zo snel doen, dan liever naar het dal of de top wandelen. Brr vreselijk
Zoiets moet je zeker 1 keer per jaar goed checken. Gaat wel om mensen.quote:Op zondag 23 mei 2021 18:01 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Je zou toch zeggen voor het seizoen ff een check doen.... (Wat dat dan ook is...)
Ze zullen nu wel uitzoeken wat het onderhoudsinterval is en wat het zou moeten zijn... (Fabriekswege)
Soms slaan ze op hol....wil je ook niet meemaken.quote:Op zondag 23 mei 2021 18:03 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Je staat er niet bij stil... beter nu van wel dus met Italië...
Maar Oostenrijk en Zwitserland hebben ook wel zo hun momenten gehad met kabelbanen dacht ik...
Dat klopt, maar het is ook goed uitgevoerd. Inderdaad, de mafia, dat het is probleem. Het wordt tijd dat ze figuren als Berlusconi letterlijk een puntige schop onder de hol geven.quote:Op zondag 23 mei 2021 18:00 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Zo'n Polen heeft de hele infrastructuur gemoderniseerd op kosten van Brussel. In Italië ben je eerst een flink deel van je budget kwijt aan corruptie en de mafia. Waar beknibbel je dan op? Juist, het onderhoud, dat is een probleem voor later.
Als je ze eenmaal aankijkt op YT dan komen ze allemaal voorbij...quote:Op zondag 23 mei 2021 18:04 schreef aloa het volgende:
[..]
Soms slaan ze op hol....wil je ook niet meemaken.
Dat is het laatste groot onderhoud dat doe je niet elk jaarquote:Op zondag 23 mei 2021 18:03 schreef aloa het volgende:
[..]
Zoiets moet je zeker 1 keer per jaar goed checken. Gaat wel om mensen.
Laatste onderhoud 6 jaar terug is veel te lang geleden...
Probleem daar is het "cultuurtje". Italianen hebben een geschiedenis van corruptie en hoe leuk je het ook wil maken, het duurt altijd maar even want de geschiedenis steekt altijd weer de kop op als onkruid.quote:Op zondag 23 mei 2021 18:09 schreef Ciclon het volgende:
[..]
Dat klopt, maar het is ook goed uitgevoerd. Inderdaad, de mafia, dat het is probleem. Het wordt tijd dat ze figuren als Berlusconi letterlijk een puntige schop onder de hol geven.
quote:
Toen waren het 20 doden...quote:
quote:Op zondag 23 mei 2021 22:10 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
[..]
Toen waren het 20 doden...
https://en.wikipedia.org/wiki/Cavalese_cable_car_disaster_(1998)
Jemig ....quote:Op zondag 23 mei 2021 22:33 schreef Blueheeler het volgende:
En in 1976 waren er 43 doden
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Cavalese_cable_car_disaster_(1976)
Logisch; je bent nu ook zwaarder dan toen je kind was.quote:Op zondag 23 mei 2021 15:41 schreef Fok-it het volgende:
Ik heb vroeger als kind supervaak in zulke liften gezeten met skieen of in de bergen wandelen maar ik zou het nu denk ik ook echt niet meer zo snel doen, dan liever naar het dal of de top wandelen. Brr vreselijk
Eens, als je dat onderhoud van bruggen ziet en dit zal misschien ook wel met onderhoud te maken hebben. Ik sla dat land voorlopig wel even over.quote:Op zondag 23 mei 2021 15:21 schreef NightDancert het volgende:
Italië is op heel veel vlakken een onderontwikkeld land blijkt nog maar eens.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |