Hij heeft hem zelf in de muur gezet.quote:Op zondag 23 mei 2021 14:26 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik vind het maar jammer. Een zeldzame echte Monegask, die in Monaco nog op pole mag starten ook, en dan dit
Naar RBR overstappen.quote:Op zondag 23 mei 2021 14:27 schreef DeeBee het volgende:
Karel Deklerk heeft een groot probleem, hoe moet hij dit nog omdraaien?
Als hij in de pit moet starten dan 100% sc, net zoals vorig jaar zal die zwaar opgefokt zijn en crashen gok ik. Monaco is geen baan om ook maar 1 sec opgefokt te zijn.quote:Op zondag 23 mei 2021 14:27 schreef DeeBee het volgende:
Karel Deklerk heeft een groot probleem, hoe moet hij dit nog omdraaien?
En Hamilton weer gratis 1 plek naar voren.quote:Op zondag 23 mei 2021 14:28 schreef Peterselieman het volgende:
had dan die 5 plaatsen gridstraf genomen. Nu ben je als Ferrari verder van huis ...
15.quote:Op zondag 23 mei 2021 14:29 schreef S95Sedan het volgende:
Maar ze willen nu binnen 30minuten nog even een bak wisselen?
RBR stuurstang verwisselen stylequote:Op zondag 23 mei 2021 14:29 schreef S95Sedan het volgende:
Maar ze willen nu binnen 30minuten nog even een bak wisselen?
Dat is gelukje nummero 1quote:Op zondag 23 mei 2021 14:29 schreef daNpy het volgende:
[..]
En Hamilton weer gratis 1 plek naar voren.
Max wint meer punten.quote:Op zondag 23 mei 2021 14:29 schreef daNpy het volgende:
[..]
bij de gridstraf was dat niet het geval geweestquote:Op zondag 23 mei 2021 14:29 schreef daNpy het volgende:
[..]
Nog even een SC'tje op het juiste moment en we hebben gewoon weer 2 Mercs op het podium.quote:Op zondag 23 mei 2021 14:29 schreef daNpy het volgende:
[..]
Ja. Hele seizoen gewoonquote:
Het gaat om hoeveel meer.quote:
Mag toch niet?quote:Op zondag 23 mei 2021 14:30 schreef StephanL het volgende:
Hahaha die beelden![]()
Kunnen ze versnellingsbak nog wisselen?
Jaquote:Op zondag 23 mei 2021 14:29 schreef ESF1Gamer het volgende:
Kan ik met f1tvpro ook porsche super cup terug kijken?
5 plekken straf dan, toch?quote:
Uiteraard. Gasly is zo gepakt, Norris en Bottas gaan aan de kant.quote:Op zondag 23 mei 2021 14:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nog even een SC'tje op het juiste moment en we hebben gewoon weer 2 Mercs op het podium.
Of Sainz die gewoon die SC veroorzaakt door Max er af te tikkenquote:Op zondag 23 mei 2021 14:33 schreef daNpy het volgende:
[..]
Uiteraard. Gasly is zo gepakt, Norris en Bottas gaan aan de kant.
Dan alleen Sainz nog.
Dit. Bij Hamilton was het een gridstraf die nog op het laatste moment werd uitgedeeld. Daar is hier geen sprake van.quote:Op zondag 23 mei 2021 14:33 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
niemand. Die plek blijft leeg lijkt me
Volgens van Gameren net niet. Bij mijn weten schuift het ook door inderdaad.quote:Op zondag 23 mei 2021 14:33 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
niemand. Die plek blijft leeg lijkt me
Ham komt gewoon op het podium. Als Ferrari die gridstraffen had gepakt zat Lecrepe nog gewoon voor Ham.quote:Op zondag 23 mei 2021 14:33 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Max wint meer punten van 2 naar 1 dan Hamilton van 7 naar 6.
Nee plek blijft leegquote:Op zondag 23 mei 2021 14:35 schreef fietsie het volgende:
Maar schuift nu het veld allemaal 1 plek op ? (Lees: dus ook iedere coureur naar de andere kant van de baan tov hoe het opgesteld was voor deze ellende bij Ferrari?)
Kunnen coureurs hier nog fouten bij maken? Of worden ze alleemaal eenduidig geinformeerd door de wedstrijdleiding?
(Zie het al voor me: Max gaat op P1 staan, start, krijgt daarna een disqualificatie..., HAM wordt "wonderbaarlijk" 2e of 3e)
Ja, tuurlijk. Maar dan nog, als liefhebber van de sport en niet van één bepaalde coureur vind ik dit gewoon balen. Dat iemand die in de kwalificatie de beste was nu niet op pole kan starten (als hij al start) zal geen enkele daadwerkelijke fan (van de sport) leuk vinden.quote:
Al die berichten hier eerder in dit topic gewoon fake news.quote:Op zondag 23 mei 2021 14:37 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Leclerc niet op pole? Dit is doorgestoken kaart.
Ik hoop het nietquote:Op zondag 23 mei 2021 13:37 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dat kon je van buitenaf nooit weten natuurlijk.
[..]
Kijken of Max hem aan kan
We worden beflikkerd.quote:Op zondag 23 mei 2021 14:39 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Al die berichten hier eerder in dit topic gewoon fake news.
Ferrari had dit risico niet moeten nemen. Was het niet nu, was het halverwege de race.quote:Op zondag 23 mei 2021 14:39 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja, tuurlijk. Maar dan nog, als liefhebber van de sport en niet van één bepaalde coureur vind ik dit gewoon balen. Dat iemand die in de kwalificatie de beste was nu niet op pole kan starten (als hij al start) zal geen enkele daadwerkelijke fan (van de sport) leuk vinden.
Valse tussenstand is gewoon ban.quote:
Sneuquote:
Hopelijk gaat het wel goed met Max anders heeft Hamilton weer gelukquote:
Eigen fout toch? Gokken en verliezen hoort ook bij sport.quote:Op zondag 23 mei 2021 14:39 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja, tuurlijk. Maar dan nog, als liefhebber van de sport en niet van één bepaalde coureur vind ik dit gewoon balen. Dat iemand die in de kwalificatie de beste was nu niet op pole kan starten (als hij al start) zal geen enkele daadwerkelijke fan (van de sport) leuk vinden.
En Sainz dan?quote:Op zondag 23 mei 2021 14:41 schreef fietsie het volgende:
OK. Conspiracy theorie: de pace van Ferrari is opgevallen, en men wil het risico niet lopen op een diepgaande controle?
Of moet ik nu terug onder mijn steen?
Sainz auto is er ook nog, die de controle kan ondergaan.quote:Op zondag 23 mei 2021 14:41 schreef fietsie het volgende:
OK. Conspiracy theorie: de pace van Ferrari is opgevallen, en men wil het risico niet lopen op een diepgaande controle?
Of moet ik nu terug onder mijn steen?
quote:
Die brandt straks uit bij tunnel-uit ?quote:
Volgens sommigen deed Leclerc dit expres.quote:Op zondag 23 mei 2021 14:39 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |