abonnement Unibet Coolblue
  Moderator zondag 23 mei 2021 @ 14:56:09 #101
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_199581515


yo no broccoli?
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_199581532
quote:
0s.gif Op zondag 23 mei 2021 14:53 schreef Berjan3 het volgende:

[..]

Ik heb ook altijd medelijden met mensen die one-liners de wereld in zenden en die aan argumentatie niet doen...
Dus geef eens wat argumentatie, waarom je medelijden hebt?
Lees je eigen post maar even hardop terug

Gvd wat hebben sommigen van jullie een zwaar leven _O-
pi_199581585
quote:
1s.gif Op zondag 23 mei 2021 14:46 schreef Greys het volgende:

[..]

Wat een onzin. Sowieso heeft Ilse als dank voor haar bijdrage aan de winst al een optreden gehad in Europe Shine a Light vorig jaar, dat vervangende programma voor het Songfestival waar ook heel Europa naar keek en gemaakt door dezelfde organisatoren als nu. Maar dat was ze geloof ik al vergeten. :)
Daar was Nikkie de Jager toch ook bij? Ik heb het niet gezien, dus ik weet het niet precies meer.. Maar dat is geen argument waarom ze nu niet ook een rol kon krijgen.

quote:
Anouk was de eerste die het esf voor grotere artiesten weer 'aantrekkelijk' maakte zoals jij het noemt. Die hoor je ook niet huilen toch? Of Waylon die óók tweede werd.
Ik heb het over de "gewone" mensen. Niet de grote artiesten..
In mijn omgeving heb ik dit heel vaak gehoord, van mensen die normaal niet keken maar nu met Ilse de Lange en Waylon wel.
En dat Waylon en Anouk niet huilen kan er misschien mee te maken hebben dat ze niet willen? En Ilse wel, dus ik vind de vergelijking een beetje krom...

quote:
1s.gif Op zondag 23 mei 2021 14:56 schreef Em31 het volgende:

[..]

Lees je eigen post maar even hardop terug

Gvd wat hebben sommigen van jullie een zwaar leven _O-
Sorry hoor, maar dit is geen argumentatie...

Je weet het gewoon niet, waarom je reageert zoals je reageert. Zeg dat gewoon, in plaats van zo vaag te doen. Of zwijg, dat is nog beter.
pi_199581618
quote:
0s.gif Op zondag 23 mei 2021 14:59 schreef Berjan3 het volgende:

[..]

Daar was Nikkie de Jager toch ook bij? Ik heb het niet gezien, dus ik weet het niet precies meer.. Maar dat is geen argument waarom ze nu niet ook een rol kon krijgen.
[..]

Ik heb het over de "gewone" mensen. Niet de grote artiesten..
In mijn omgeving heb ik dit heel vaak gehoord, van mensen die normaal niet keken maar nu met Ilse de Lange en Waylon wel.
En dat Waylon en Anouk niet huilen kan er misschien mee te maken hebben dat ze niet willen? En Ilse wel, dus ik vind de vergelijking een beetje krom...
[..]

Sorry hoor, maar dit is geen argumentatie...

Je weet het gewoon niet, waarom je reageert zoals je reageert. Zeg dat gewoon, in plaats van zo vaag te doen. Of zwijg, dat is nog beter.
Wat vond je als grote voorstander van inclusiviteit van al die acts met alleen blanke dansers? WOEST voor de tv zeker
pi_199581701
quote:
1s.gif Op zondag 23 mei 2021 15:00 schreef Em31 het volgende:

[..]

Wat vond je als grote voorstander van inclusiviteit van al die acts met alleen blanke dansers? WOEST voor de tv zeker
Zoals ik al heb geschreven heb ik het niet gezien. Alleen op nos.nl de inzending van Nederland.
En ik heb niet het idee dat veel landen zo pronken met hun inclusiviteit.
Als ze dat wel deden en alleen blanke dansers en zangers hadden zou ik het ook vreemd en schijnheilig vinden.
  zondag 23 mei 2021 @ 15:07:53 #106
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_199581752
quote:
0s.gif Op zondag 23 mei 2021 14:37 schreef ZarB het volgende:

[..]

Ik lees ook overal veel lof. Ik vond dat ze het prima deed hoor, maar om er nou lyrisch over te zijn. Maar goed, ik denk ook dat ze het niet had mogen presenteren als ze geen trans was. Daar zou ze dan veel te middelmatig voor zijn.
Nikkie had al een miljoenenpubliek via haar beautyvlogs, vóórdat ook maar bekend was dat ze transgender was. En ze is al tijden een uitgesproken ESF-fan. Dus ik betwijfel of haar transgender zijn een rol van betekenis heeft gespeeld in haar selectie als presentator. Volgens mij was vooral het doel dat ze extra jongeren aan zou spreken en dus al die internationale bekendheid had.

Terug naar Jeangu: ik heb het nummer zaterdagmiddag in de Family Show live mogen zien. En toen kwam het veel leuker over dan op TV. Hij leek meer ontspannen, meer te lachen. 's Avonds op TV leek het meer bozig, serieuzer. Hij is een uitstekende zanger, daar heeft het niet aan gelegen. Maar het liedje was gewoon niet heel goed, niet heel aansprekend en zijn uitvoering in de echte finale ook niet zijn beste.
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
pi_199581862
Het is gewoon lachwekkend dat de beste presentatrice van de drie shows eigenlijk niet aanwezig mag zijn van dit volk want dat is alleen maar ‘pronken met inclusiviteit’ boehoeee zwaar leven.

Nu we het er toch over hebben: ook grote complimenten voor de beste host achter de schermen: Samya _O_ samen met Hila echt top. Maar laten we de volgende keer voor de zekerheid alleen Koos maar vragen he
  zondag 23 mei 2021 @ 15:28:20 #108
180073 superniger
90+3 Ramos
pi_199582114
Verkeerde huidskleur.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_199582182
Wie denkt dat Nikkie de Jager alleen maar mocht meedoen omdat zij transgender is heeft denk ik onder een steen geleefd de afgelopen jaren. Zij is Nederlands grootste youtuber, en - mede dankzij WIDM - ook bekend bij het grote publiek in Nederland. Als de organisatie dan iets wil doen met internet en een internet persoonlijkheid is zij gewoon eerste keus.
"The best thing about the internet is that you can just say anything, put it in quotes, and attribute it to anyone you like." -Abraham Lincoln.
  Moderator zondag 23 mei 2021 @ 15:33:03 #110
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_199582205


woke?
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_199582243
Edit: niemand gaat hier voor anderen bepalen of ze wel of niet mogen meepraten behalve de mods. Als je daar je bericht mee begint dat een ander geen reden heeft tot meepraten ben je af. Dus probeer het gerust nog eens, maar dan met een andere toon.

Dat geldt voor iedereen hier trouwens: je kunt je mening ook kenbaar maken zonder een ander aan te vallen.

[ Bericht 50% gewijzigd door Greys op 23-05-2021 15:41:34 ]
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 23 mei 2021 @ 15:36:18 #112
163650 Greys
pi_199582262
quote:
10s.gif Op zondag 23 mei 2021 15:14 schreef Em31 het volgende:
Het is gewoon lachwekkend dat de beste presentatrice van de drie shows eigenlijk niet aanwezig mag zijn van dit volk want dat is alleen maar ‘pronken met inclusiviteit’ boehoeee zwaar leven.

Nu we het er toch over hebben: ook grote complimenten voor de beste host achter de schermen: Samya _O_ samen met Hila echt top. Maar laten we de volgende keer voor de zekerheid alleen Koos maar vragen he
Samya was een ster! :D
(En echt tien keer beter dan Koos :@ )
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zondag 23 mei 2021 @ 15:37:58 #113
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_199582290
quote:
0s.gif Op zondag 23 mei 2021 10:36 schreef ijs_beer het volgende:
Kijk, snap dat het de makkelijke uitleg is om het op diversiteitboeheoheo te gooien en op blm enzo, maar daar is 90% van de kijkers op zo'n avond totaal niet mee bezig.
Vandaar ook de gênante score.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  zondag 23 mei 2021 @ 15:38:03 #114
338319 ZarB
Piña colada
pi_199582292
quote:
10s.gif Op zondag 23 mei 2021 14:42 schreef Greys het volgende:

[..]

Eh, heb je gezien wie er gewonnen heeft? :D Die hadden ook een behoorlijke boodschap zoals blackswangreen al zei:
[..]

Dus het kan wel degelijk scoren. Als het maar in een goed genoeg lied gebracht wordt.
Voor Nederland bedoel ik. Het is al jaren woke natuurlijk, maar de afgelopen jaren heeft NL niks "wokes" ingezonden. Nu wel, en het was een aanfluiting *O*
Just skip all the layers and go straight to the crazy!
pi_199582305
quote:
0s.gif Op zondag 23 mei 2021 15:35 schreef Berjan3 het volgende:

[..]

Je begrijpt er echt te weinig van om te mogen meepraten, zoveel is duidelijk...
Als ik voor mezelf praat, en dat zou iedereen moeten doen, dan gaat het om het plaatje in zijn geheel. En dat is dat de zangers, de dansers en vele andere zangers gekleurd waren. Ik heb, qua Nederland, heel weinig witte mensen gezien. Alleen Jan Smit, en dan Nikkie die er zit vanwege haar ombouwing.
Tevens ben je nu de koe in de kont aan het kijken. Er was geen enkele reden om aan te nemen dat zij zo goed was als ze is. Op YT filmpjes maken is heel wat anders dan een show presenteren op tv.

Ik heb net het filmpje gekeken van die twee kinderen (een witte en een zwarte) die wegliepen van huis, vader er boos achteraan.. Veel spektakel, leuke boodschap. Maar als je dus zelf bijna alleen maar gekleurde mensen hebt in jouw inzending en ook alleen maar een lied hebt over de problemen die gekleurde mensen hadden, dan is het nogal schijnheilig...
Nou fucking en, kijk gewoon naar de kwaliteiten joh _O- daar word je hele leven een stuk minder zwaar van.

Ironisch is dat je je totaal niet aanvraagt wat Jan Smit daar bij doet, wat nog een logischere vraag zou zijn. Maar die mag gewoon aanschuiven want hij is wit.

Niet te doen dit _O-
pi_199582312
quote:
0s.gif Op zondag 23 mei 2021 15:32 schreef SamCooke het volgende:
Wie denkt dat Nikkie de Jager alleen maar mocht meedoen omdat zij transgender is heeft denk ik onder een steen geleefd de afgelopen jaren. Zij is Nederlands grootste youtuber, en - mede dankzij WIDM - ook bekend bij het grote publiek in Nederland. Als de organisatie dan iets wil doen met internet en een internet persoonlijkheid is zij gewoon eerste keus.
Ik ken haar van WIDM, en vond haar nou niet bijster grappig of zo... En het spijt me dat ik geen "make up filmpjes" op YT kijk... Ik zal er in het vervolg tijd voor vrijmaken...

Serieus, je kan ook te veel woke zijn.

Ik denk dat de meeste gewone mannen haar niet kennen. Make uppen is leuk voor meisjes van onder de twaalf.

Ze hadden ook de gasten van StukTV kunnen uitnodigen, die hebben ongeveer evenveel volgers. Of Jan Roos en Dennis Schouten, die hebben ook 100k volgers.
pi_199582315
quote:
1s.gif Op zondag 23 mei 2021 15:36 schreef Greys het volgende:

[..]

Samya was een ster! :D
(En echt tien keer beter dan Koos :@ )
Echt ja _O_ zo gelachen om haar filmpjes met Jendrik :D
  zondag 23 mei 2021 @ 15:40:47 #118
338319 ZarB
Piña colada
pi_199582346
quote:
0s.gif Op zondag 23 mei 2021 15:32 schreef SamCooke het volgende:
Wie denkt dat Nikkie de Jager alleen maar mocht meedoen omdat zij transgender is heeft denk ik onder een steen geleefd de afgelopen jaren. Zij is Nederlands grootste youtuber, en - mede dankzij WIDM - ook bekend bij het grote publiek in Nederland. Als de organisatie dan iets wil doen met internet en een internet persoonlijkheid is zij gewoon eerste keus.
Dat is volgens mij niet onbekend hoor, maar wel toevallig dat ze het mag presteren na haar coming-out. Waar was ze de afgelopen jaren, behalve op youtube? En omdat de organisatie wat wilde doen met internet kozen ze haar? _O-
Just skip all the layers and go straight to the crazy!
pi_199582349
quote:
1s.gif Op zondag 23 mei 2021 15:38 schreef Em31 het volgende:

[..]

Nou fucking en, kijk gewoon naar de kwaliteiten joh _O- daar word je hele leven een stuk minder zwaar van.

Ironisch is dat je je totaal niet aanvraagt wat Jan Smit daar bij doet, wat nog een logischere vraag zou zijn. Maar die mag gewoon aanschuiven want hij is wit.

Niet te doen dit _O-
Jan Smit is toch al jaren een presentator van dit "spektakel"? Net als die Cornald Maas? Dus die man heeft meer met het ESF dan iemand die leuk mensen kan schminken..

Dus met deze opmerking ben je wel OUT...
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 23 mei 2021 @ 15:44:12 #120
163650 Greys
pi_199582468
quote:
0s.gif Op zondag 23 mei 2021 15:40 schreef Berjan3 het volgende:

[..]

Jan Smit is toch al jaren een presentator van dit "spektakel"? Net als die Cornald Maas? Dus die man heeft meer met het ESF dan iemand die leuk mensen kan schminken..

Dus met deze opmerking ben je wel OUT...
In Nikkies allereerste video jaaaaren geleden zat al een esf lied. Ze is er enorm fan van. Leg je er bij neer, ze is gekozen en was de ster van de hosts volgens heel Europa. :)

Nu verder over de NLse inzending hier. Het onderwerp van dit topic, al was daar al een topic over.

Het is eigenlijk ook wel tijd om daar gewoon verder te gaan nu ipv in dubbele topics. Dus ja de score van de NLse inzending viel enorm tegen. Eens. Nu daar verder want nu gaat het er in twee topics over en deze dwaalt alleen maar af in gezeur over een presentatrice.

ESF / [2020-2021] Nederland: Jeangu Macrooy - Birth of a New Age #27
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator zondag 23 mei 2021 @ 15:45:11 #121
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_199582497
quote:
0s.gif Op zondag 23 mei 2021 15:39 schreef Berjan3 het volgende:

[..]

Ik ken haar van WIDM, en vond haar nou niet bijster grappig of zo... En het spijt me dat ik geen "make up filmpjes" op YT kijk... Ik zal er in het vervolg tijd voor vrijmaken...

Serieus, je kan ook te veel woke zijn.

Ik denk dat de meeste gewone mannen haar niet kennen. Make uppen is leuk voor meisjes van onder de twaalf.

Ze hadden ook de gasten van StukTV kunnen uitnodigen, die hebben ongeveer evenveel volgers. Of Jan Roos en Dennis Schouten, die hebben ook 100k volgers.
Nikkie heeft alleen 15 miljoen volgers over de hele wereld, niet 100k
pi_199582511
quote:
1s.gif Op zondag 23 mei 2021 15:36 schreef Greys het volgende:

[..]

Samya was een ster! :D
(En echt tien keer beter dan Koos :@ )
Ben je nou jouw macht aan het misbruiken als mod zijnde en als reageerder? Want je verwijderd mijn bericht...
Zo sneu he, die cancelcultuur...

O de boodschap is mij niet welgevallig, boeh boeh, ik ga boycotten/roep mijn modkrachten aan...
Tevens kan je mijn bericht (ik had het over dat iemand niet mocht meepraten vanwege te weinig kennis) ook te serieus/letterlijk nemen. Terwijl ik mijzelf niet eens letterlijk neem.
pi_199582531
quote:
0s.gif Op zondag 23 mei 2021 15:40 schreef Berjan3 het volgende:

[..]

Jan Smit is toch al jaren een presentator van dit "spektakel"? Net als die Cornald Maas? Dus die man heeft meer met het ESF dan iemand die leuk mensen kan schminken..

Dus met deze opmerking ben je wel OUT...
Kijk jij gaat er dus meteen vanuit dat Nikkie niets met het ESF heeft, omdat dat je goed uitkomt. En waarom mag Jan daar gewoon staan als presentator terwijl hij daar behoorlijk matig in was (nu nog steeds de minste), maar Nikkie niet?

We weten allemaal waarom. Ik zou zeggen: get over it. De volgende keer als Nederland wint staat ze er weer _O_
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 23 mei 2021 @ 15:48:54 #124
163650 Greys
pi_199582611
quote:
0s.gif Op zondag 23 mei 2021 15:45 schreef Berjan3 het volgende:

[..]

Ben je nou jouw macht aan het misbruiken als mod zijnde en als reageerder? Want je verwijderd mijn bericht...
Zo sneu he, die cancelcultuur...

O de boodschap is mij niet welgevallig, boeh boeh, ik ga boycotten/roep mijn modkrachten aan...
Tevens kan je mijn bericht (ik had het over dat iemand niet mocht meepraten vanwege te weinig kennis) ook te serieus/letterlijk nemen. Terwijl ik mijzelf niet eens letterlijk neem.
Niet meteen piepen over machtsmisbruik. Je begon je bericht met roepen tegen een mede-user dat zij niet mag meepraten. Dan ben je af en mag je het nog eens proberen. Het is niet bepaald dat je je mening niet kenbaar hebt mogen maken want geloof me, die is nu wel duidelijk.

En zoals hierboven gezegd: dit topic ging over Jeangu. Zie de titel. Jij blijft maar doorgaan over Nikkie. Het dwaalt sowieso veel te ver af hier, dacht even dat ik in presentatietopic zat dus ging zelf ook de mist in met reageren over Jan. :)

Hieronder in andere topic nu verder over de Nederlandse inzending, want dit dubbele gedoe met topics is nu wel klaar en ik heb zin om lekker na te genieten van een tof Eurovisie en niet in herhalend gemekker over Nikkie. Dat doe je verder maar in topic over de presentatie. En hieronder verder over Jeangu.

ESF / [2020-2021] Nederland: Jeangu Macrooy - Birth of a New Age #27
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')