Lees je eigen post maar even hardop terugquote:Op zondag 23 mei 2021 14:53 schreef Berjan3 het volgende:
[..]
Ik heb ook altijd medelijden met mensen die one-liners de wereld in zenden en die aan argumentatie niet doen...
Dus geef eens wat argumentatie, waarom je medelijden hebt?
Daar was Nikkie de Jager toch ook bij? Ik heb het niet gezien, dus ik weet het niet precies meer.. Maar dat is geen argument waarom ze nu niet ook een rol kon krijgen.quote:Op zondag 23 mei 2021 14:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat een onzin. Sowieso heeft Ilse als dank voor haar bijdrage aan de winst al een optreden gehad in Europe Shine a Light vorig jaar, dat vervangende programma voor het Songfestival waar ook heel Europa naar keek en gemaakt door dezelfde organisatoren als nu. Maar dat was ze geloof ik al vergeten.
Ik heb het over de "gewone" mensen. Niet de grote artiesten..quote:Anouk was de eerste die het esf voor grotere artiesten weer 'aantrekkelijk' maakte zoals jij het noemt. Die hoor je ook niet huilen toch? Of Waylon die óók tweede werd.
Sorry hoor, maar dit is geen argumentatie...quote:Op zondag 23 mei 2021 14:56 schreef Em31 het volgende:
[..]
Lees je eigen post maar even hardop terug
Gvd wat hebben sommigen van jullie een zwaar leven
Wat vond je als grote voorstander van inclusiviteit van al die acts met alleen blanke dansers? WOEST voor de tv zekerquote:Op zondag 23 mei 2021 14:59 schreef Berjan3 het volgende:
[..]
Daar was Nikkie de Jager toch ook bij? Ik heb het niet gezien, dus ik weet het niet precies meer.. Maar dat is geen argument waarom ze nu niet ook een rol kon krijgen.
[..]
Ik heb het over de "gewone" mensen. Niet de grote artiesten..
In mijn omgeving heb ik dit heel vaak gehoord, van mensen die normaal niet keken maar nu met Ilse de Lange en Waylon wel.
En dat Waylon en Anouk niet huilen kan er misschien mee te maken hebben dat ze niet willen? En Ilse wel, dus ik vind de vergelijking een beetje krom...
[..]
Sorry hoor, maar dit is geen argumentatie...
Je weet het gewoon niet, waarom je reageert zoals je reageert. Zeg dat gewoon, in plaats van zo vaag te doen. Of zwijg, dat is nog beter.
Zoals ik al heb geschreven heb ik het niet gezien. Alleen op nos.nl de inzending van Nederland.quote:Op zondag 23 mei 2021 15:00 schreef Em31 het volgende:
[..]
Wat vond je als grote voorstander van inclusiviteit van al die acts met alleen blanke dansers? WOEST voor de tv zeker
Nikkie had al een miljoenenpubliek via haar beautyvlogs, vóórdat ook maar bekend was dat ze transgender was. En ze is al tijden een uitgesproken ESF-fan. Dus ik betwijfel of haar transgender zijn een rol van betekenis heeft gespeeld in haar selectie als presentator. Volgens mij was vooral het doel dat ze extra jongeren aan zou spreken en dus al die internationale bekendheid had.quote:Op zondag 23 mei 2021 14:37 schreef ZarB het volgende:
[..]
Ik lees ook overal veel lof. Ik vond dat ze het prima deed hoor, maar om er nou lyrisch over te zijn. Maar goed, ik denk ook dat ze het niet had mogen presenteren als ze geen trans was. Daar zou ze dan veel te middelmatig voor zijn.
Samya was een ster!quote:Op zondag 23 mei 2021 15:14 schreef Em31 het volgende:
Het is gewoon lachwekkend dat de beste presentatrice van de drie shows eigenlijk niet aanwezig mag zijn van dit volk want dat is alleen maar ‘pronken met inclusiviteit’ boehoeee zwaar leven.
Nu we het er toch over hebben: ook grote complimenten voor de beste host achter de schermen: Samyasamen met Hila echt top. Maar laten we de volgende keer voor de zekerheid alleen Koos maar vragen he
Vandaar ook de gênante score.quote:Op zondag 23 mei 2021 10:36 schreef ijs_beer het volgende:
Kijk, snap dat het de makkelijke uitleg is om het op diversiteitboeheoheo te gooien en op blm enzo, maar daar is 90% van de kijkers op zo'n avond totaal niet mee bezig.
Voor Nederland bedoel ik. Het is al jaren woke natuurlijk, maar de afgelopen jaren heeft NL niks "wokes" ingezonden. Nu wel, en het was een aanfluitingquote:Op zondag 23 mei 2021 14:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Eh, heb je gezien wie er gewonnen heeft?Die hadden ook een behoorlijke boodschap zoals blackswangreen al zei:
[..]
Dus het kan wel degelijk scoren. Als het maar in een goed genoeg lied gebracht wordt.
Nou fucking en, kijk gewoon naar de kwaliteiten johquote:Op zondag 23 mei 2021 15:35 schreef Berjan3 het volgende:
[..]
Je begrijpt er echt te weinig van om te mogen meepraten, zoveel is duidelijk...
Als ik voor mezelf praat, en dat zou iedereen moeten doen, dan gaat het om het plaatje in zijn geheel. En dat is dat de zangers, de dansers en vele andere zangers gekleurd waren. Ik heb, qua Nederland, heel weinig witte mensen gezien. Alleen Jan Smit, en dan Nikkie die er zit vanwege haar ombouwing.
Tevens ben je nu de koe in de kont aan het kijken. Er was geen enkele reden om aan te nemen dat zij zo goed was als ze is. Op YT filmpjes maken is heel wat anders dan een show presenteren op tv.
Ik heb net het filmpje gekeken van die twee kinderen (een witte en een zwarte) die wegliepen van huis, vader er boos achteraan.. Veel spektakel, leuke boodschap. Maar als je dus zelf bijna alleen maar gekleurde mensen hebt in jouw inzending en ook alleen maar een lied hebt over de problemen die gekleurde mensen hadden, dan is het nogal schijnheilig...
Ik ken haar van WIDM, en vond haar nou niet bijster grappig of zo... En het spijt me dat ik geen "make up filmpjes" op YT kijk... Ik zal er in het vervolg tijd voor vrijmaken...quote:Op zondag 23 mei 2021 15:32 schreef SamCooke het volgende:
Wie denkt dat Nikkie de Jager alleen maar mocht meedoen omdat zij transgender is heeft denk ik onder een steen geleefd de afgelopen jaren. Zij is Nederlands grootste youtuber, en - mede dankzij WIDM - ook bekend bij het grote publiek in Nederland. Als de organisatie dan iets wil doen met internet en een internet persoonlijkheid is zij gewoon eerste keus.
Echt jaquote:Op zondag 23 mei 2021 15:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Samya was een ster!
(En echt tien keer beter dan Koos)
Dat is volgens mij niet onbekend hoor, maar wel toevallig dat ze het mag presteren na haar coming-out. Waar was ze de afgelopen jaren, behalve op youtube? En omdat de organisatie wat wilde doen met internet kozen ze haar?quote:Op zondag 23 mei 2021 15:32 schreef SamCooke het volgende:
Wie denkt dat Nikkie de Jager alleen maar mocht meedoen omdat zij transgender is heeft denk ik onder een steen geleefd de afgelopen jaren. Zij is Nederlands grootste youtuber, en - mede dankzij WIDM - ook bekend bij het grote publiek in Nederland. Als de organisatie dan iets wil doen met internet en een internet persoonlijkheid is zij gewoon eerste keus.
Jan Smit is toch al jaren een presentator van dit "spektakel"? Net als die Cornald Maas? Dus die man heeft meer met het ESF dan iemand die leuk mensen kan schminken..quote:Op zondag 23 mei 2021 15:38 schreef Em31 het volgende:
[..]
Nou fucking en, kijk gewoon naar de kwaliteiten johdaar word je hele leven een stuk minder zwaar van.
Ironisch is dat je je totaal niet aanvraagt wat Jan Smit daar bij doet, wat nog een logischere vraag zou zijn. Maar die mag gewoon aanschuiven want hij is wit.
Niet te doen dit
In Nikkies allereerste video jaaaaren geleden zat al een esf lied. Ze is er enorm fan van. Leg je er bij neer, ze is gekozen en was de ster van de hosts volgens heel Europa.quote:Op zondag 23 mei 2021 15:40 schreef Berjan3 het volgende:
[..]
Jan Smit is toch al jaren een presentator van dit "spektakel"? Net als die Cornald Maas? Dus die man heeft meer met het ESF dan iemand die leuk mensen kan schminken..
Dus met deze opmerking ben je wel OUT...
Nikkie heeft alleen 15 miljoen volgers over de hele wereld, niet 100kquote:Op zondag 23 mei 2021 15:39 schreef Berjan3 het volgende:
[..]
Ik ken haar van WIDM, en vond haar nou niet bijster grappig of zo... En het spijt me dat ik geen "make up filmpjes" op YT kijk... Ik zal er in het vervolg tijd voor vrijmaken...
Serieus, je kan ook te veel woke zijn.
Ik denk dat de meeste gewone mannen haar niet kennen. Make uppen is leuk voor meisjes van onder de twaalf.
Ze hadden ook de gasten van StukTV kunnen uitnodigen, die hebben ongeveer evenveel volgers. Of Jan Roos en Dennis Schouten, die hebben ook 100k volgers.
Ben je nou jouw macht aan het misbruiken als mod zijnde en als reageerder? Want je verwijderd mijn bericht...quote:Op zondag 23 mei 2021 15:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Samya was een ster!
(En echt tien keer beter dan Koos)
Kijk jij gaat er dus meteen vanuit dat Nikkie niets met het ESF heeft, omdat dat je goed uitkomt. En waarom mag Jan daar gewoon staan als presentator terwijl hij daar behoorlijk matig in was (nu nog steeds de minste), maar Nikkie niet?quote:Op zondag 23 mei 2021 15:40 schreef Berjan3 het volgende:
[..]
Jan Smit is toch al jaren een presentator van dit "spektakel"? Net als die Cornald Maas? Dus die man heeft meer met het ESF dan iemand die leuk mensen kan schminken..
Dus met deze opmerking ben je wel OUT...
Niet meteen piepen over machtsmisbruik. Je begon je bericht met roepen tegen een mede-user dat zij niet mag meepraten. Dan ben je af en mag je het nog eens proberen. Het is niet bepaald dat je je mening niet kenbaar hebt mogen maken want geloof me, die is nu wel duidelijk.quote:Op zondag 23 mei 2021 15:45 schreef Berjan3 het volgende:
[..]
Ben je nou jouw macht aan het misbruiken als mod zijnde en als reageerder? Want je verwijderd mijn bericht...
Zo sneu he, die cancelcultuur...
O de boodschap is mij niet welgevallig, boeh boeh, ik ga boycotten/roep mijn modkrachten aan...
Tevens kan je mijn bericht (ik had het over dat iemand niet mocht meepraten vanwege te weinig kennis) ook te serieus/letterlijk nemen. Terwijl ik mijzelf niet eens letterlijk neem.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |