Precies en ik denk dat het nummer niet is geschreven voor de eindwinst.quote:
Die leek wel onder invloed ofzo.quote:Op zondag 23 mei 2021 10:15 schreef amaranta het volgende:
Performance ook. Die gast in het rood. Ik schrok me kapot toen hij in beeld kwam.
Sinds Anouk in 2013 is het linkerrijtje waar we horen en is dit juist een anomaliequote:Op zondag 23 mei 2021 10:05 schreef Netsplitter het volgende:
Waar komt deze afgang vandaan? Of was de winst een anomalie en staan we weer waar we eigenlijk horen?
Waren de andere acts zoveel beter dan die van ons?
Een artiest sturen die sowieso niet aanslaat, scheelt volgend jaar iig een hoop geld.quote:Op zondag 23 mei 2021 10:21 schreef Pleun2011 het volgende:
Zouden ze met opzet een slechte act naar het ESF hebben gestuurd?. 'Wij willen iemand van kleur, de rest is niet belangrijk' Gewoon beetje show maken met je inclusiviteit.
[ afbeelding ]
Feit is dat een aantal leden in het selectiecomité als een aantal jaren contact hadden met Jeangu als potentiële vertegenwoordiger. Vorig jaar met z'n inzending vond ze 'm goed genoeg om dan deel te nemen in eigen land. Jammer dat dat niet door ging, want daardoor moesten ze 'm eigenlijk carte blanche geven voor dit jaar. En toen heeft ie inderdaad een slap nummer opgeleverd. Achteraf jammer, maar dit hadden ze nooit uitgekozen in een normaal selectie jaar.quote:Op zondag 23 mei 2021 10:21 schreef Pleun2011 het volgende:
Zouden ze met opzet een slechte act naar het ESF hebben gestuurd?. 'Wij willen iemand van kleur, de rest is niet belangrijk' Gewoon beetje show maken met je inclusiviteit.
[ afbeelding ]
Ja dat was echt niet goed.quote:Op zondag 23 mei 2021 10:15 schreef amaranta het volgende:
Performance ook. Die gast in het rood. Ik schrok me kapot toen hij in beeld kwam.
Het gaat ook niet om die kijkers maar om de woke-torren van een kleine groep mensen en om de mediaquote:Op zondag 23 mei 2021 10:36 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Kijk, snap dat het de makkelijke uitleg is om het op diversiteitboeheoheo te gooien en op blm enzo, maar daar is 90% van de kijkers op zo'n avond totaal niet mee bezig.
Het lied maakte zelf de verwijzing naar diversiteit en verzet tegen kolonialisme/apartheid/slavernij.quote:Op zondag 23 mei 2021 10:36 schreef ijs_beer het volgende:
Kijk, snap dat het de makkelijke uitleg is om het op diversiteitboeheoheo te gooien en op blm enzo, maar daar is 90% van de kijkers op zo'n avond totaal niet mee bezig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |