Jij vind het helemaal niks he het ESF?quote:
Hoe hebben ze niet gewonnen, stomme juriesquote:
Dit topic heet "wat luister je nu". Erg knap dat je dit allemaal tegelijk kan luisteren.quote:Op maandag 24 mei 2021 13:43 schreef Sounddragon het volgende:
Serie een paar maanden geleden gezien, en sindsdien hooked aan de muziek;
Buren zijn er vast blij mee
De onderste, de bovenste ervoor.. sorry hoor, ik wist niet dat ik onbewust je panty in je naad trok.. ben alweer weg, veel plezier met je post-spreequote:Op maandag 24 mei 2021 13:46 schreef Nine. het volgende:
[..]
Dit topic heet "wat luister je nu". Erg knap dat je dit allemaal tegelijk kan luisteren.
quote:Op maandag 24 mei 2021 13:54 schreef Sounddragon het volgende:
De onderste, de bovenste ervoor.. sorry hoor, ik wist niet dat ik onbewust je panty in je naad trok.. ben alweer weg, veel plezier met je post-spree![]()
Als een ekte zolderkamer autist een beetje rondklikken op JIJbuis en tegelijkertijd je postcount opkrikken of wat?quote:Op maandag 24 mei 2021 13:58 schreef Nine. het volgende:
[..]
Je mist gewoon het punt van dit topic. Maakt verder niet uit hoor
Jammer dat je bij gebrek aan inhoud gelijk op de man gaat spelen. Dit topic draait om het nummer dat je NU luistert, dus niet om de cd's die je spamt waarmee je buren terroriseert. Bovendien is die muziek verre van nieuw, de meeste mensen hebben die serie wel gezien. Dat jij 100 jaar achterloopt op de rest kan ik ook niet helpen...quote:Op maandag 24 mei 2021 14:02 schreef Sounddragon het volgende:
Als een ekte zolderkamer autist een beetje rondklikken op JIJbuis en tegelijkertijd je postcount opkrikken of wat?![]()
Ik dacht dat het wel leuk zou zijn als mensen door de diversiteit in zo'n topic contact kwamen met andere muzieksmaken; helemaal niet in de gaten dat ik daarmee een compleet topic ontwricht en daarbij jouw flow helemaal in de war schopte. Mijn nederige excuses
En ik speel op de man.. hehehe, ok..quote:Op maandag 24 mei 2021 14:08 schreef Nine. het volgende:
[..]
Jammer dat je bij gebrek aan inhoud gelijk op de man gaat spelen. Dit topic draait om het nummer dat je NU luistert, dus niet om de cd's die je spamt waarmee je buren terroriseert. Bovendien is die muziek verre van nieuw, de meeste mensen hebben die serie wel gezien. Dat jij 100 jaar achterloopt op de rest kan ik ook niet helpen...![]()
Tell it to someone who gives a fuckquote:Op maandag 24 mei 2021 14:21 schreef Nine. het volgende:
[..]
Dat je 100 jaar achter loopt is gewoon een feitelijke constatering, niks persoonlijks aan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Denken dat ik me druk maak omdat één of andere zolderkamer autist vindt dat ik achterloop met Netflix-series, echt serieus, get a life![]()
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
quote:Op maandag 24 mei 2021 14:28 schreef Sounddragon het volgende:
I don't, maar ik heb gewoon niks interessanters te doen..Jij deed voorkomen alsof het iets totaal nieuws was. En jij blijft je er knap druk om maken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Denken dat ik me druk maak omdat één of andere zolderkamer autist vindt dat ik achterloop met Netflix-series, echt serieus, get a life![]()
Over autisme gesproken zeg![]()
Voor mij was het nieuw, blijkbaar is dat meteen reden om een poging te doen om iemand belachelijk te maken vanwege het feit dat jij blijkbaar een leeg genoeg leven hebt om alle series op Netflix bij te houden..quote:Op maandag 24 mei 2021 14:31 schreef Nine. het volgende:
[..]
Jij deed voorkomen alsof het iets totaal nieuws was. En jij blijft je er knap druk om maken.
Over autisme gesproken zeg
quote:Op maandag 24 mei 2021 14:36 schreef Sounddragon het volgende:
Voor mij was het nieuw, blijkbaar is dat meteen reden om een poging te doen om iemand belachelijk te maken vanwege het feit dat jij blijkbaar een leeg genoeg leven hebt om alle series op Netflix bij te houden..
Nu ga ik mijn plee poetsen; die remsporen zijn veel interessanter dan jouw onzinnige aannames aan te blijven horen, ik ben je fucking dagbesteding niet
Gruwelijk. Dood moeten ze. Dood. Derderangs Beatles.quote:
Niks mis meequote:Op maandag 24 mei 2021 20:49 schreef tong80 het volgende:
[..]
Gruwelijk. Dood moeten ze. Dood. Derderangs Beatles.
Alweer?quote:
Welke serie?quote:Op maandag 24 mei 2021 13:43 schreef Sounddragon het volgende:
Serie een paar maanden geleden gezien, en sindsdien hooked aan de muziek;
Buren zijn er vast blij mee
quote:Op maandag 24 mei 2021 23:28 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Sowieso! Ik kan hier echt de hele dag naar luisteren
Nah dat is ook toevallig, gisteren nog een oud nummer van ze ze in een ander topic gepostquote:
Peter gaat alweer naar de 80quote:Op woensdag 26 mei 2021 15:15 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nah dat is ook toevallig, gisteren nog een oud nummer van ze ze in een ander topic gepost
Wow!!quote:
quote:
https://kink.nl/nieuws/cl(...)t-the-stone-tremblesquote:Op woensdag 26 mei 2021 15:40 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Wow!!Ik heb ze vroeger vaak live gezien
![]()
Ach vroegah
lol!!quote:Op woensdag 26 mei 2021 15:42 schreef maily het volgende:
[..]
[..]
https://kink.nl/nieuws/cl(...)t-the-stone-trembles
Met telefonisch interview.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |