Je reageert op een post van San Marino ouwe reus.quote:Op zondag 23 mei 2021 03:04 schreef Redefine het volgende:
[..]
Iemand die:
- Wel gerespecteerd wordt
- Wel heel vaak wat zinnigs te zeggen heeft
- Kennis van zaken heeft
- Niet oversekst
- Niet zwakzinnig is
https://eurovision.tv/eve(...)inal/results/finlandquote:Op zondag 23 mei 2021 03:04 schreef Evenstar het volgende:
Heeft iemand lijstje met alleen televote punten toevallig?
We wassen onze handen stuc en houden vol.quote:Op zondag 23 mei 2021 03:05 schreef Momo het volgende:
Ok, mensen ik ga richting bed. Hopelijk is alles weer normaal morgenochtend?
Ja, maar dat is per landquote:Op zondag 23 mei 2021 03:05 schreef Momo het volgende:
[..]
https://eurovision.tv/eve(...)inal/results/finland
Hier kun je alles vinden van alle landen.
Ja dit regelen we zelf, komt goed.quote:Op zondag 23 mei 2021 03:05 schreef Momo het volgende:
Definieer normaal dan ff, dan weten we welke kant we op moeten (of juist niet).quote:Op zondag 23 mei 2021 03:05 schreef Momo het volgende:
Ah dat is een stomme fout. Maar bij deze. I.t.t jou is hij:quote:Op zondag 23 mei 2021 03:04 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Je reageert op een post van San Marino ouwe reus.
Het nieuwe normaalquote:Op zondag 23 mei 2021 03:07 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Definieer normaal dan ff, dan weten we welke kant we op moeten (of juist niet).
Normaal zonder actsquote:Op zondag 23 mei 2021 03:07 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Definieer normaal dan ff, dan weten we welke kant we op moeten (of juist niet).
Lijkt mij sterk, Goed verhaal lekker kort.quote:Op zondag 23 mei 2021 03:07 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ah dat is een stomme fout. Maar bij deze. I.t.t jou is hij:
Iemand die:
- Wel gerespecteerd wordt
- Wel heel vaak wat zinnigs te zeggen heeft
- Kennis van zaken heeft
- Niet oversekst
- Niet zwakzinnig is
Jij bent te dom om elke uitleg te snappen, dus heeft dat weinig zin.quote:
Italie zei trouwens dat ze dit nummer 5 jaar geleden al hebben uitgebracht. Dan mag je die toch niet inzenden?quote:Op zondag 23 mei 2021 03:07 schreef NailQueen het volgende:
Wat ik me ook bedenk is dat Italië bij mij op nummer 1 staat bij landen die ik ook nog wil bezoeken. Hoe mooi zou het zijn als ik dit kan combineren met het songfestival?![]()
![]()
Het is feitelijk juist.quote:Op zondag 23 mei 2021 03:08 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Lijkt mij sterk, Goed verhaal lekker kort.
Vroeger hadden ze van die mooie excel lijsten die je kon downloaden.quote:Op zondag 23 mei 2021 03:06 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ja, maar dat is per landWas even benieuwd naar een lijstje met top 10 qua televoting. Of kijk ik verkeerd?
Opnieuw goede uitleg.quote:Op zondag 23 mei 2021 03:08 schreef Redefine het volgende:
[..]
Jij bent te dom om elke uitleg te snappen, dus heeft dat weinig zin.
Het moet vooral niet te makkelijk maken he.quote:Op zondag 23 mei 2021 03:08 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Vroeger hadden ze van die mooie excel lijsten die je kon downloaden.
Het is de nieuwe tijd denk ik,
Dan gaat de vergelijking met de UK nog meer op!quote:Op zondag 23 mei 2021 03:04 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dat is een beetje het jaarlijkse ritueel, geloof ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |