abonnement Unibet Coolblue
pi_199641671
quote:
0s.gif Op donderdag 27 mei 2021 13:50 schreef Ali_boo het volgende:

De letters zijn zo klein dat het onmogelijk is om het te lezen

Bedankt voor de moeite iig ;(
Ik ben nog even aan het proberen, brb.
pi_199641804
quote:
0s.gif Op donderdag 27 mei 2021 13:50 schreef Ali_boo het volgende:

De letters zijn zo klein dat het onmogelijk is om het te lezen

Bedankt voor de moeite iig ;(
https://pasteboard.co/K3PhXFN.png
pi_199641960
quote:
0s.gif Op donderdag 27 mei 2021 13:27 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Hetzelfde.. niet slim maar de drang begrijp ik wel gezien zijn ervaringen met deze vredelievende bevolkingsgroep
Welke opzichzelf geilende beroepsgek denkt eraan, terwijl je al ondergedoken zit, om de boel op te gaan lopen hitsen in een telegram groep?
pi_199642187
quote:
0s.gif Op donderdag 27 mei 2021 14:10 schreef hyviiee het volgende:

[..]

Welke opzichzelf geilende beroepsgek denkt eraan, terwijl je al ondergedoken zit, om de boel op te gaan lopen hitsen in een telegram groep?
Een niet zo slimme narcistische dorpsgek
pi_199642201
quote:
0s.gif Op donderdag 27 mei 2021 13:47 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Hij is wel de favoriete zondebok van Belgische wappies.... en nu van die terrorist die vrij rondloopt
[..]

Laten we blij zijn met onze eigen Jaap van Dissel die meer ingehouden reageert en niet zo fel terugmept naar die ascociale wappies
Die van Ranst komt op mij inderdaad wel als een ruziezoeker over. Grappig dat Belgen Nederlanders voor "diknekken" uitmaken, maar juist van Ranst een ordinaire schreeuwlelijk is en de Nederlandse van Dissel juist een rustige, ingetogen man is.
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
pi_199642296
quote:
0s.gif Op donderdag 27 mei 2021 14:10 schreef hyviiee het volgende:

[..]

Welke opzichzelf geilende beroepsgek
Wie wordt er betaald om gek te zijn ?
Kan ik solliciteren bij zijn weldoener ?
pi_199642423
quote:
0s.gif Op donderdag 27 mei 2021 14:32 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Wie wordt er betaald om gek te zijn ?
Kan ik solliciteren bij zijn weldoener ?
Oeehh wat een grappige comment zeg. Mijn dag kan niet meer stuk
pi_199643167
quote:
0s.gif Op donderdag 27 mei 2021 14:44 schreef hyviiee het volgende:

[..]

Oeehh wat een grappige comment zeg. Mijn dag kan niet meer stuk
youre welcome graag gedaan

Maar van Ranst is niet "gek" . Hij zegt heel veel zinnige dingen over hoe de epidemie te bestrijden, begreep ik.
pi_199643541
quote:
0s.gif Op donderdag 27 mei 2021 12:02 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]


[..]

😂😂😂
Maar dat is gewoon humor.
Die man heeft wel lef 👍
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_199644050
quote:
0s.gif Op donderdag 27 mei 2021 14:24 schreef DDDDDaaf het volgende:
maar juist van Ranst een ordinaire schreeuwlelijk is en de Nederlandse van Dissel juist een rustige, ingetogen man is.
Dat verschil zegt zo ontzettend veel. Ik vind Van Dissel echt een prima kerel, niet op social media en gewoon met wetenschap bezig zijn.

Van Ranst vind ik echt een vreselijk irritant en pedante man.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_199644185
Ach nog even dan is corona history en sturen we al die virologen terug naar de vergetelheid.
pi_199644365
quote:
Uitgejouwd door Marc Van Ranst, bejubeld door diens critici

Terwijl viroloog Marc Van Ranst ondergedoken leeft, krijgt gezondheidseconoom Lieven Annemans een ‘prijs voor de vrijheid’ omdat hij tegen de virologen inging. Het illustreert hoe gepolariseerd het coronadebat is geworden.

Op 26 juni krijgt professor gezondheidseconomie Lieven Annemans (UGent) de ‘prijs voor de vrijheid’ uit handen van Boudewijn Bouckaert, ex-hoogleraar, ex-politicus voor Lijst Dedecker en sinds 2010 de trekker van Libera!, een ‘Vlaamse denktank voor vrijheid en eigendom’.

Die denktank is weinig bekend en de prijs moet wat aandacht genereren – vorig jaar kregen De Strangers de onderscheiding. De keuze voor Annemans past binnen een bredere terugkeer van de ‘geluksprofessor’, nadat hij eind oktober uit de toenmalige federale adviesraad Celeval was gestapt.

Dat Annemans toen de coronamaatregelen in vraag stelde, deed hem botsen met de rest van de leden, viroloog Marc Van Ranst op kop. Eens de tweede golf een feit was, spoelde die Annemans van het toneel. Van Ranst heeft nooit weggestoken dat hij ‘versoepelaars’ als Annemans mee verantwoordelijk acht voor die tweede golf. Vandaag reageert van Ranst aan De Standaard kort en laconiek op de prijs voor Annemans: ‘Proficiat Lieven, met je verdiende Tweede Golf Prijs.’

Maar die kritiek maakt weinig indruk op de groep academici en (ex-)politici die Annemans vandaag steunt, net omdat hij tegenover Van Ranst is komen te staan. ‘Lieven Annemans is een van de weinige experts die een tegenwicht vormden tegen virologen die te eng keken naar de besmettingscijfers en te weinig naar andere aspecten, zoals eenzaamheid, mentaal welzijn en de economische kostprijs’, verdedigt Boudewijn Bouckaert de keuze. Hij betwist dat de enige ­remedie tegen die problemen het radicaal neerdrukken van het virus is. ‘Dan nog blijft de vraag welke maatregelen je daartoe inzet. Wat ons betreft moeten vrijheidsbeperkende maatregelen tot een minimum beperkt worden, ook bij een epidemie.’

Coronaontkenner?

Volgens Annemans zitten almaar meer mensen op die lijn. ‘Ik heb vooral gewaarschuwd dat de combinatie van dagelijkse angstboodschappen en buitenproportionele maat­regelen erg veel angst zou creëren, wat ten koste gaat van de immuniteit en van de behandeling van andere ziekten. En ook dat al die angstberichten een deel van de bevolking onverschillig en nalatig zouden maken. Dat is precies wat we de voorbije maanden gezien hebben. Alleen schilderde een bepaalde collega uit Celeval mij anoniem af als een coronaontkenner.’

De Gentse professor noemt de naam van Van Ranst niet expliciet, maar in interviews met Het Laatste Nieuws en de opiniesite Doorbraak getuigde Annemans – die het nieuwe boek Geluk vinden zonder het te zoeken in de winkel heeft – eerder al over de ‘leugens’ die verteld zouden worden. ‘Het voordeel van onwetendheid is dat ze tijdelijk is. Ik ga de adepten van de te strenge maatregelen niet met de vinger wijzen’, zegt hij vandaag. ‘Ik wil geen polarisatie.’

Ook opvallend, en niet zonder betekenis: ex-Kamervoorzitter Siegfried Bracke zal op 26 juni de laudatio uitspreken. Bracke schreef de voorbije dagen enkele opgemerkte stukken op Doorbraak over de ‘Groot-Viroloog’ – zoals Bracke Van Ranst consequent noemt. Van Ranst spreekt van ‘kinderachtige sfeerschepperij’ en laakte eerder in De Morgen al de volgens hem ­denigrerende berichten van Bracke, maar ook van Hendrik Vuye en Rik Torfs.

Die laatste ondertekende dan weer ­samen met Annemans en Bouckaert een maand geleden een opiniestuk in Knack waarin een ‘écht publiek debat’ gevraagd wordt over de coronaregels. Wat Annemans en co. verbindt wordt zo duidelijk: het gevoel dat het coronabeleid efficiënter én leefbaarder kon, maar dat elke discussie daarover gesmoord werd, iets waarvoor ze Van Ranst verantwoordelijk achten.

Het patroon herhaalt zich volgens Annemans bij de vaccinatiecampagne. Ook in dat verband kreeg hij veel kritiek, toen hij in februari een filmpje postte van Pierre Capel, een man die optrad in een rechtszaak van het Nederlandse Viruswaanzin en die stelt dat de natuurlijke afweer voor de meeste mensen volstaat tegen het coronavirus.

Annemans erkent dat hij de nodige uitleg had moeten geven bij het filmpje van de volgens hem toch ‘imminente immunoloog’. Maar hij voelt zich ook hier ten onrechte geframed als antivaxer. ‘Al vind ik wel dat we zeer voorzichtig moeten zijn bij het vaccineren van jongeren, want de risico’s zijn bij hen mogelijk groter dan de baten.’

Volgens Bouckaert had Annemans dat filmpje beter niet gepost. ‘Maar de laag­hartige aanvallen op hem waren ook niet aanvaardbaar. Hij heeft bijgedragen tot een betere bewustwording van de gevolgen van de crisis. Daarom deze prijs. En wees gerust, alle coronaregels zullen gevolgd worden bij de uitreiking.’
Bron: De Standaard

Annemans was één van de leden van Celeval (het "corona adviesorgaan") die het in september niet eens waren met de virologen die aandrongen op strengere maatregelen. Daardoor kon Celeval geen advies geven, en de overheid versoepelde de maatregelen.

Op dat moment lagen er 315 covid patienten in het ziekenhuis, waarvan 67 op IC, en 35 doden per week (week 38).
49 dagen later: 7461 covid patienten in het ziekenhuis, 1464 op IC, en 1435 doden in één week (week 45).
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
pi_199644382
twitter

SanderGod.
pi_199649963
Nog steeds niet gevonden. :)

Die man is allang pleite sowieso.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_199650760
Zijn ze (communisten en media) dit allemaal expres aan het overdrijven mischien. Die Jurgen heeft nog niets gedaan. Je bent onschuldig tot bewezen toch?
  Moderator vrijdag 28 mei 2021 @ 04:34:52 #217
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_199650791
Hij heeft wel een tas wapens gestolen
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Moderator vrijdag 28 mei 2021 @ 04:36:08 #218
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_199650792
Snap niet waarom zoveel mensen denken dat dat gewoon mag :')
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Jaap van Dissel-award 2022 vrijdag 28 mei 2021 @ 06:29:41 #219
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_199650870
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 mei 2021 03:32 schreef TFL het volgende:
Zijn ze (communisten en media) dit allemaal expres aan het overdrijven mischien. Die Jurgen heeft nog niets gedaan. Je bent onschuldig tot bewezen toch?
Stop eens met communisten aub.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_199651026
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 mei 2021 03:32 schreef TFL het volgende:
Zijn ze (communisten en media) dit allemaal expres aan het overdrijven mischien. Die Jurgen heeft nog niets gedaan. Je bent onschuldig tot bewezen toch?
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 mei 2021 04:34 schreef sp3c het volgende:
Hij heeft wel een tas wapens gestolen
Dat is niet bewezen :')
Evenals de autobom, de dreigementen, etc.

Tegenwoordig moet je eerst door de rechter zijn veroordeeld voordat je als verdachte kunt worden aangemerkt.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_199651040
quote:
0s.gif Op donderdag 27 mei 2021 15:45 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

youre welcome graag gedaan

Maar van Ranst is niet "gek" . Hij zegt heel veel zinnige dingen over hoe de epidemie te bestrijden, begreep ik.
:')
pi_199651050
quote:
0s.gif Op donderdag 27 mei 2021 16:52 schreef Discombobulate het volgende:

[..]

Dat verschil zegt zo ontzettend veel. Ik vind Van Dissel echt een prima kerel, niet op social media en gewoon met wetenschap bezig zijn.

Van Ranst vind ik echt een vreselijk irritant en pedante man.
En toch is Van Dissel ook bedreigd, etc ..
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  Moderator vrijdag 28 mei 2021 @ 07:35:25 #223
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_199651128
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 mei 2021 07:18 schreef Wantie het volgende:

[..]


[..]

Dat is niet bewezen :')
Evenals de autobom, de dreigementen, etc.

Tegenwoordig moet je eerst door de rechter zijn veroordeeld voordat je als verdachte kunt worden aangemerkt.
Als je pas mag gaan zoeken als de rechter iemand veroordeeld heeft dan zal de pakkans nog flink omlaag haan _O-

Natuurlijk is het nog niet bewezen

Ik heb geen enkele reden om te betwijfelen dat de wapens die al wel zijn teruggevonden bij hem vandaan kwamen

De verdenking alleen al lijkt me reden zat om eens naar de man op zoek te gaan eigenlijk
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_199651138
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 mei 2021 07:18 schreef Wantie het volgende:

[..]


[..]

Tegenwoordig moet je eerst door de rechter zijn veroordeeld voordat je als verdachte kunt worden aangemerkt.
Je haalt verdachte en dader door elkaar.
Ik ben een kl ⭕⭕n van deze user
pi_199651141
quote:
84s.gif Op vrijdag 28 mei 2021 06:29 schreef Starhopper het volgende:

[..]

Stop eens met communisten aub.
Juist niet.
Het geeft heel mooi weer hoe hij er in staat.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')