Getty kan het al jaren niet meerquote:Op zaterdag 22 mei 2021 23:52 schreef NailQueen het volgende:
Volgens mij waren Helena, lenny en lordi de enigen die live zongen🤔
En Nederland?quote:Op zaterdag 22 mei 2021 23:54 schreef Momazie het volgende:
Odds nu:
Italië 25%
Frankrijk 22%
Malta 17%
Er is echt niks over te zeggen vanavond!
Het is zoooo spannend.
quote:
Oeiquote:
Er zat een raar filter in de zonnebril van de Polen donderdag denkquote:Op zaterdag 22 mei 2021 23:57 schreef Moira het volgende:
Senhit en Flo Rida 12 points van de Poolse vakjury
Ja al gingen veel andere punten dan weer wel naar concurrenten.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 23:59 schreef Meridiaan het volgende:
Echt, die juries worden wel minder betrouwbaar hoor
Ja inb4 het Keiinootjequote:Op zondag 23 mei 2021 00:04 schreef Redefine het volgende:
Oekraïne zoals verwacht ver achter bij de jury vote.
Niet eerlijkquote:
Ze doen het leuk!quote:Op zondag 23 mei 2021 00:05 schreef Moira het volgende:
Jongens vergeet ook ff niet te beseffen dat in deze superbekende context gewoon onze 2 presentatoren daar in dat vakje blij staan te kijken![]()
![]()
Staat ook allemaal mooi op de autocue voor zequote:Op zondag 23 mei 2021 00:07 schreef Momazie het volgende:
[..]
Ze doen het leuk!
Alleen Jan is wat ongeduldig met zn vingers aan het tikken op de desk.
En elke keer 'goedenavond' zeggen in de taal van het land dat zijn punten geeft
Ja ik zit echt te wachten tot Frankrijk (ver) boven Zwitserland eindigt bij de jury hoorquote:
Dan moet je het nog wel kunnen uitsprekenquote:Op zondag 23 mei 2021 00:07 schreef Moira het volgende:
[..]
Staat ook allemaal mooi op de autocue voor ze
Dat is zoquote:Op zondag 23 mei 2021 00:08 schreef Momazie het volgende:
[..]
Dan moet je het nog wel kunnen uitspreken
Bij de jury viel dit wel te verwachten.quote:
Mja het is geen jurynummer, meer een televotenummerquote:Op zondag 23 mei 2021 00:09 schreef Momazie het volgende:
Jeeeej Bulgarije!!!
Italië krijgt redelijk vaak geen punten. Blijkbaar toch love or hate it.
Haha ja! Super leuk, toch?quote:Op zondag 23 mei 2021 00:09 schreef Moira het volgende:
[..]
Dat is zohebben ze vast net zo hard op geoefend als deze inbel-mensjes op hun 'goedenavond Nederland'
Ja, dat klonk vrij goed.quote:Op zondag 23 mei 2021 00:09 schreef Redefine het volgende:
Dat goedenavond Nederland kwam er best soepel uit.
Geldt eigk hetzelfde voor als voor Italië:quote:
ik verwacht echt Keiino dingen straks hoorquote:Op zondag 23 mei 2021 00:10 schreef Moira het volgende:
[..]
Mja het is geen jurynummer, meer een televotenummer
Ik ook. And I’m here for it!quote:Op zondag 23 mei 2021 00:11 schreef Moira het volgende:
[..]
Geldt eigk hetzelfde voor als voor Italië:
[..]
ik verwacht echt Keiino dingen straks hoor
Ik vond het nog mooier dat ze allemaal al Greece riepenquote:
Nietquote:Op zondag 23 mei 2021 00:12 schreef Moira het volgende:
Ik vind het stom dat mensen alsnog boeën bij Cyprus/Griekenland want dit keer hebben ze oprecht allebei een goed nummer dat echt wel 12 punten van je buren waard is
ook niks aan NLquote:
Wij hebben in ieder geval niks aan onze onderburenquote:Op zondag 23 mei 2021 00:12 schreef Moira het volgende:
Ik vind het stom dat mensen alsnog boeën bij Cyprus/Griekenland want dit keer hebben ze oprecht allebei een goed nummer dat echt wel 12 punten van je buren waard is
Maar omdat ze het ook doen als ze hele slechte nummers doen, dus alsnog terecht.quote:Op zondag 23 mei 2021 00:12 schreef Moira het volgende:
Waarom?quote:
Ja een serieus goede inzendingquote:Op zondag 23 mei 2021 00:13 schreef Guanabana het volgende:
Dat Belgie niks aan NL geeft vind ik tot daaraan toe, maar Frankrijk overslaan
Je zou bijna weer verlangen naar een editie met alleen publieksstemmenquote:Op zondag 23 mei 2021 00:13 schreef miss_dynastie het volgende:
Oh ik hoop echt dat het publiek orde op zaken stelt
Dat krijg je ervan als je vaccins inpiktquote:Op zondag 23 mei 2021 00:15 schreef Moira het volgende:
UK op 0was hij in de juryshow ook zo slecht dan?
![]()
Daar wordt je dan ook weer niet helemaal blij van. Beide zijn ze slecht, maar samen zorgt het voor een redelijk normale uitslag.quote:Op zondag 23 mei 2021 00:15 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Je zou bijna weer verlangen naar een editie met alleen publieksstemmen
Ik hoop het. Maar de kans is groot dat veel delen van Europa dat niet zo zien zitten.quote:Op zondag 23 mei 2021 00:16 schreef Moira het volgende:
Als Frankrijk juryfavoriet wordt denk ik dat we vrij zeker weten dat Frankrijk gewonnen heeft, want die gaan ook (terecht) teringveel televotes krijgen
Hoezo niet?quote:Op zondag 23 mei 2021 00:17 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik hoop het. Maar de kans is groot dat veel delen van Europa dat niet zo zien zitten.
Pak ze aanquote:Op zondag 23 mei 2021 00:17 schreef Moira het volgende:
"IJsland verrassend 4e", bitch please, is gwn leuk nummer, leuke groep, leuke act
Chansons zijn niet echt een Scandinavisch, Zuid-Oost of Oost-Europese smaak. Maar ik hoop dat ik ernaast zit.quote:
Ik weet het maar ik had had niet verwacht ofzoquote:Op zondag 23 mei 2021 00:21 schreef Moira het volgende:
[..]
Bekende Roemeense Olympisch turnster sinds mensheugnis
Duurt nog wel een klein halfuur.quote:Op zondag 23 mei 2021 00:21 schreef Arizona het volgende:
Zeg nu maar gewoon wie er wint, ik ben zooo moe
Ik had het toevallig meegekregen van tevoren en had d'r vanmiddag gezienquote:Op zondag 23 mei 2021 00:22 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik weet het maar ik had had niet verwacht ofzo
quote:Op zondag 23 mei 2021 00:02 schreef Moira het volgende:
@:koffieleuk zit je klaar om straks Catalina te zien? Ik zag d'r vanmiddag al bij het oefenen zonder make-up enzoEn ze begon over de Olympics en duurde te lang dus Jan zei "ja hebben we het later over, nu de punten"
Het is gek, maar zowel Frankrijk, Zwitserland, Italië als Malta krijgen soms geen punten.quote:
Ik hoop hetquote:Op zondag 23 mei 2021 00:25 schreef Redefine het volgende:
Op zich zou Frankrijk wel de Duncan van dit jaar kunnen zijn. Een liedje waarvan je denkt dat het vooral van de jury daar moet hebben, daar dan toch wat tegenvalt en dan toch wint.
quote:Op zondag 23 mei 2021 00:24 schreef Moira het volgende:
Ik snap écht oprecht niet waarom Zwitserland tot nu toe een grotere juryfavoriet is dan Frankrijk_
Belachelijkquote:
Smakeloos land zijn we, 0 aan Italiëquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |