Ik ben een schaduw van wat ik was inderdaad dat is waarquote:Op zaterdag 22 mei 2021 23:05 schreef okselzweet het volgende:
[..]
Maar hij is wel een beetje een fatty. Een soort slankere braddie
Volgens mij ook het moment vlak voor je sterftquote:Op zaterdag 22 mei 2021 23:08 schreef The_Emotion het volgende:
DMT is toch dat stofje wat je brein aanmaakt als je droomt?
is dmt de actieve stof in lsd? steve jobs zei ook dat 't levensveranderend was.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 22:59 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Over de zin van het leven. Over je eigen potentie. Over wie je bent.
DMT kan heel kort zijn, maar kan ook één of meerdere uren duren.
Onder het mom van ja er is weer een nieuwe vreettent op thuisbezorgdquote:Op zaterdag 22 mei 2021 23:08 schreef Duveldrinker het volgende:
Ik verwacht straks wel weer een thuisbezorgd review.
gewoon negeren maat. wat vind je van baffen (srs)?quote:Op zaterdag 22 mei 2021 22:59 schreef Phoenyx-God het volgende:
[..]
Nou dat ook weer niet, is een beetje van 'ik ga deze kutuser nu echt negeren, wat een idioot en mongool en blablabla' en 30 minuten later iedereen weer vol in de aanval. Dat is geen proberen, dat is gewoon gemakkelijk punten proberen te scoren bij sommige andere users hier en dan weer lekker ventileren
welk lied?quote:Op zaterdag 22 mei 2021 22:59 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Haha echt he
Kan dan echt zo emo worden omdat het zo gvd prachtig is
Weet ik niet. Maar volgens mij werken ze allebei hetzelfdequote:Op zaterdag 22 mei 2021 23:12 schreef Pablo-IJscoman het volgende:
[..]
is dmt de actieve stof in lsd? steve jobs zei ook dat 't levensveranderend was.
Nou ja dat vind ik zelf maar niks. Ik had vorige week nog een reactie dat ik dat niks vond, een ander zei dat het 'in the heat of the moment' was. Ik zie de geilheid er gewoon niet van in ook niet als ik seks hebquote:Op zaterdag 22 mei 2021 23:13 schreef Pablo-IJscoman het volgende:
[..]
gewoon negeren maat. wat vind je van baffen (srs)?
wel eens geprobeerd?quote:Op zaterdag 22 mei 2021 23:15 schreef Phoenyx-God het volgende:
[..]
Nou ja dat vind ik zelf maar niks. Ik had vorige week nog een reactie dat ik dat niks vond, een ander zei dat het 'in the heat of the moment' was. Ik zie de geilheid er gewoon niet van in ook niet als ik seks heb
Dat niet maar heb wel een beetje een idee dat ik dat niet graag doe en ook niet dat een meid dat bij mij doet. Soms weet je iets zonder dat je het hoeft uit te proberen, een beetje net als dat je niet een brandend huis in rentquote:
Favo is time en hey youquote:
zoals?quote:Op zaterdag 22 mei 2021 22:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mja onder begeleiding dat in kleine hoeveelheden nemen is wel wat anders dan een labiel iemand adviseren om psychedelische drugs te proberenkan flink verkeerd aflopen
Heerlijk nummerquote:Op zaterdag 22 mei 2021 23:26 schreef Pablo-IJscoman het volgende:
Ga ze nu beluisteren. Luisteren jullie deze?
Heerlijke muziek voor nachtelijke snelwegrittenquote:
Op een waardig audiosysteem echt genieten jaquote:
Goed nummer jaquote:Op zaterdag 22 mei 2021 23:26 schreef Pablo-IJscoman het volgende:
Ga ze nu beluisteren. Luisteren jullie deze?
Van GTA San Andreasquote:
Over goede nummers gesproken, GTA alleen maar goede muziekquote:
Snitches get stitchesquote:
Phoenix-kneus houdt van kleine kale piemeltjesquote:
Sterf gastquote:Op zaterdag 22 mei 2021 23:30 schreef Phoenyx-God het volgende:
[..]
Niet nodig, is het niet, dit is gewoon grappig bedoeld, context is alles
quote:Op zaterdag 22 mei 2021 23:30 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Waarschijnlijk iets over je uitgerekte sterretje
Ik meende er inderdaad helemaal niks vanquote:Op zaterdag 22 mei 2021 23:30 schreef Phoenyx-God het volgende:
[..]
Niet nodig, is het niet, dit is gewoon grappig bedoeld, context is alles
Jordan Peterson-quote?quote:Op zaterdag 22 mei 2021 23:31 schreef CharlesKinbote het volgende:
je hoeft de metafysische stellingnames van het christendom niet te onderschrijven om toch de wederopstandingsgedachte als toonaangevend motief van onze samenleving te kunnen waarderen
quote:Op zaterdag 22 mei 2021 23:31 schreef Pablo-IJscoman het volgende:
[KLB SC]Stimo's dikke billen zitten op mn gezicht
Als ik op een after was en iemand zou dit tegen me zeggen zou ik opstaan en weglopenquote:Op zaterdag 22 mei 2021 23:31 schreef CharlesKinbote het volgende:
je hoeft de metafysische stellingnames van het christendom niet te onderschrijven om toch de wederopstandingsgedachte als toonaangevend motief van onze samenleving te kunnen waarderen
Ook nog steeds grappig gezien de context vind ik. Recent was er iemand die zei dat ik mijzelf moest doodschieten, dat was niet echt in context te lezen en zoiets is wel een doodverwensing. Maar dit soort zaken, zolang je het niet constant aanhaalt en een beetje normaal houdt dan is zoiets toch niet bepaald banwaardigquote:
Phoenix is een joodse rabbi?quote:Op zaterdag 22 mei 2021 23:31 schreef The_Emotion het volgende:
[..]
Phoenix-kneus houdt van kleine kale piemeltjes
ik ook, is uit de eerste speech van baudet op zijn partijcongresquote:Op zaterdag 22 mei 2021 23:32 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Als ik op een after was en iemand zou dit tegen me zeggen zou ik opstaan en weglopen
Oh dat achterlijke gebralquote:Op zaterdag 22 mei 2021 23:33 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
ik ook, is uit de eerste speech van baudet op zijn partijcongres
Nog geen seconde van het songfestival meegekregen.quote:
Maar dit is wel waarquote:Op zaterdag 22 mei 2021 23:32 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Als ik op een after was en iemand zou dit tegen me zeggen zou ik opstaan en weglopen
zit nu op laptop en zie nu pas dat je aria avatar hebt, opzich verdient ze iron throne wel.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 23:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nog geen seconde van het songfestival meegekregen.
Wel goed nummer dit
Wie is Aria?quote:Op zaterdag 22 mei 2021 23:36 schreef Pablo-IJscoman het volgende:
[..]
zit nu op laptop en zie nu pas dat je aria avatar hebt, opzich verdient ze iron throne wel.
Ja, leuke serie was dat hequote:
1 keer gedaan, voordat ie zo achterlijk deed.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 23:36 schreef Pablo-IJscoman het volgende:
[..]
wat, dacht dat je op 'm stemde?
was toch altijd al een bijzonder ventjequote:Op zaterdag 22 mei 2021 23:42 schreef Solotovski het volgende:
[..]
1 keer gedaan, voordat ie zo achterlijk deed.
Dat je dat nog weet man jeetje
Ja, heb een beetje 't idee dat ie dingen die ik ironisch zou zeggen serieus meent. Op wie stemde je de x'en erna?quote:Op zaterdag 22 mei 2021 23:42 schreef Solotovski het volgende:
[..]
1 keer gedaan, voordat ie zo achterlijk deed.
Dat je dat nog weet man jeetje
Jon Snow, the one true king.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 23:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, leuke serie was dat he
Met Sjonnie Snow
Gewoon doen of je out bent om je goede chillplek niet te hoeven opgevenquote:
Op helemaal niemandquote:Op zaterdag 22 mei 2021 23:44 schreef Pablo-IJscoman het volgende:
[..]
Ja, heb een beetje 't idee dat ie dingen die ik ironisch zou zeggen serieus meent. Op wie stemde je de x'en erna?
Oh ja die jaquote:
ashqelon. waarom zou ie iets misdaan moeten hebben?quote:Op zaterdag 22 mei 2021 23:49 schreef Phoenyx-God het volgende:
Ash ken ik niet, wat heeft ie misdaan?
b het geluisterd, vrij sentimenteel maar wel cool dat er daar in de popmuziek plek is voor klassieke gitaar, in verdunde vorm welquote:Op zaterdag 22 mei 2021 23:48 schreef Pablo-IJscoman het volgende:
[..]
ik luister dat lied als je mijn farsi liedje luistert, deal?
Dit klinkt als een uitstekend planquote:
quote:Op zaterdag 22 mei 2021 23:49 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Oh ja die ja
Jammer, dacht dat ie eindelijk opgetyft was mja
ja swsquote:
Waarom heeft ie anders een kloontje?quote:Op zaterdag 22 mei 2021 23:49 schreef Pablo-IJscoman het volgende:
[..]
ashqelon. waarom zou ie iets misdaan moeten hebben?
ja mn meisje stuurt 't naar me, voel me net een klein meisje zo emo word ik ervan, stuurt al hele avond love songs.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 23:50 schreef CharlesKinbote het volgende:
he
[..]
b het geluisterd, vrij sentimenteel maar wel cool dat er daar in de popmuziek plek is voor klassieke gitaar, in verdunde vorm wel
wnr heb je tijd (srs)? dit jaar moet je overigens echt mee naar de anual eftelingmeet.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 23:50 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Dit klinkt als een uitstekend plan
gayquote:Op zaterdag 22 mei 2021 23:51 schreef Pablo-IJscoman het volgende:
[..]
ja mn meisje stuurt 't naar me, voel me net een klein meisje zo emo word ik ervan, stuurt al hele avond love songs.
wrm? vind pablo ook wel iets hebben en ben wachtwoord van ashqelon vergeten.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 23:51 schreef Solotovski het volgende:
Vond ashqelon je beste username vriend
wachtwoord vergeten.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 23:50 schreef Phoenyx-God het volgende:
[..]
Waarom heeft ie anders een kloontje?
cute, mijn vriendje was toenstraks hier was ook gezelligquote:Op zaterdag 22 mei 2021 23:51 schreef Pablo-IJscoman het volgende:
[..]
ja mn meisje stuurt 't naar me, voel me net een klein meisje zo emo word ik ervan, stuurt al hele avond love songs.
je drinkt dus niet neem ik aan?quote:Op zaterdag 22 mei 2021 23:54 schreef Phoenyx-God het volgende:
[..]
Nou in de praktijk niet, ben wat te angstig voor harddrugs
Dat nogal. Wordt gezien als soft-drugs. Begrijp dat je het kan zien als hard-drugs, maar ik hou zelf het liefst gewoon wel afstand van pillen en spuiten etc.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 23:54 schreef Pablo-IJscoman het volgende:
[..]
je drinkt dus niet neem ik aan?
n as we speak harddrugs aan het doen, ben je bang?quote:Op zaterdag 22 mei 2021 23:54 schreef Phoenyx-God het volgende:
[..]
Nou in de praktijk niet, ben wat te angstig voor harddrugs
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |